SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef -sabine- het volgende:
Paul zegt nu dat er geen facturen zijn gekomen, die er wel hadden moeten zijn.
Zo rekent hij zichzelf rijker en rijker.
Niet ieder bedrijf stuurt dezelfde dag of een dag later een factuur.
Kan nog een verrassinkje komen, Paul.
Of haar kut als hutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze ken die hut in der kut douwe zou Hakim zeggen
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Lekker snel
[..]
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.
Maar ik mag hopen dat jij het goed begrepen hebt.
hehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Toch denk ik dat hij het wel goed doet nu. Die sleept ook geld binnen met zijn geklus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Paul houd geld over... tering wat een LuL
Lekker laten bestellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Houd met een t erachter, Paul houdt geld over...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Hup een Kut bedoel je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Zou lachen zijn als er niemand kwamquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Neeheeeee, een cabana. Ze doet het niet voor minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Dan ben ik bang dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.
Ik krijg niet het idee dat er idioten als wij daar tussen zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoor ze steeds zeggen op tv wordt die of die natuurlijk goed neer gezet. Zullen ze echt geen benul hebben dat mensen 24/7 kunnen streamen.
Yup.. mét camera', rookmelders, brandblussers, kachel, gas, water en electra... een bad en een douche en een lekker breed bedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewoon een partytent neerzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeheeeee, een cabana. Ze doet het niet voor minder.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef itsme het volgende:
Soury. lol. Ik zag opeens wat ik had geschreven. Schrok me rot en probeerde te editen maar kreeg natuurlijk net op dat moment een vastloper. Opgelost en toen wilde ik het editen kon niet meer want topic was vol.![]()
Ik was het eigenlijk gewoon wel met je eens.
Zegt ze dat echtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
Andrea in een zin:
Je moet een keer tevreden zijn met kleine dingen en ik wil een hut, een eigen huisje.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik gelijk heb.
Hij begon zachter te praten en aan zijn houding te zien.....zo van....begrijp je? kijkend naar Aike
Waarom mocht Isabella dat dan nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. mét camera', rookmerlders, brandblussers, kachel, gas, water en electra... een bad en een douche en een lekker breed bed
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
Andrea in een zin:
Je moet een keer tevreden zijn met kleine dingen en ik wil een hut, een eigen huisje.
"Dat ben ik niet. Dat is m'n zusje."quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!
Rienk en Emil, daar is het wachten op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!
Dat zal wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Is het al bekend of Paul van bed gaat ruilen om Lot ter wille te zijn?
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.quote:
Oh ja... Altijd weer een excuus, ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Dat ben ik niet. Dat is m'n zusje."
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rienk en Emil, daar is het wachten op.
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb veel terug gelezen maar snap niet wat erf is met Andrea en nico?
Loop maar weer wegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.
Tot later, ik ga een wat eten en drinken bij een goeie kok. Mijn zussie.![]()
Rienk vroeg het aan Isa volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
Waar gaat dit over met Rienk, Nicoline en Isabella en elkaar een dagje niet zien? Sprak Isabella ze aan op dat ze 24/7 bij elkaar zijn of zo?
Precies. Dat was ook zo in DGK. Ze deden allemaal gemene dingen tegen Huub bv en daarna spraken ze gewoon weer met elkaar (was dus gewoon tv maken) maar erger was de aanhang. Alle aanhang dat binnen kwam was gek op Brian en Amandel. Dingen en situaties hoe mensen reageerden klopte gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies,de logica is echt helemaal weg. Je zou verwachten, dat een aantal vol tegen dat
soort idiote voorstellen in zal gaan, maar ze knikken als makke schapen bijna allemaal ja ....
Ik kan niet anders dan concluderen, dat dit alleen door de sturing van de FEBO komt.
Voor mij een reden, om bijna afscheid te nemen van de streams en dit programma.
Iemand anders roert in de pannenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.
Tot later, ik ga wat eten en drinken bij een goeie kok. Mijn zussie.![]()
Wat vroeg hij aan Isa?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rienk vroeg het aan Isa volgens mij.
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is jou utopia zeggen ze tegen Andrea, maar het is toch ook de Utopia van Nico?
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
En er moeten bankje bij komenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef -sabine- het volgende:
Kuthut midden op het land, er moeten paden naar toe, omheen gezeten worden en die hut maakt schaduw.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.
Ik begon al aan me eigen te twijfelen,maar ik ervaar het precies zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Dat was ook zo in DGK. Ze deden allemaal gemene dingen tegen Huub bv en daarna spraken ze gewoon weer met elkaar (was dus gewoon tv maken) maar erger was de aanhang. Alle aanhang dat binnen kwam was gek op Brian en Amandel. Dingen en situaties hoe mensen reageerden klopte gewoon niet.
Ik begin dat dus nu ook bij dit programma te hebben.
Hoe ze reageerden op een hut voor Andrea alla maar dan ook nog dood normaal vinden dat het in de akker geplaatst wordt. Denken ze dat we gekke Henkies zijn?
Ik heb de indruk dat Paul Nico echt niet moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
Dat is de schijnheiligheid daar van sommige denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
Er zal vast wel een photoshopper iets leuks neer zetten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Wat zullen zijn kinderen dan verwende ettertjes zijn als hij dat thuis ook doet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Da's mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef missmistreated het volgende:
filmpje van nico-paul-dre komt in filmpjes topic...en meer...
Nadat hij achter was geweest en Andrea ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Drequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Brabandersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Och du god wat komt daar voor bezoek...
Hyper-brabo's dan wel...quote:
Na het bouwen van de hut gaat Paul voor haar de loods 5 meter naar achteren verplaatsen zodat ze wat meer ruimte heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Dre
ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Hallo ik ben Billy.
En waarom zie ik dan gelijk dat witte hondje
Alweer Brabanders en deze keer van het lawaaiige soortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu al een hekel aan deze bezoekers
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef isax het volgende:
ik ben nog nooit zulke brabanders tegen gekomen en ik ben nog wel een brabander....
Dit is inderdaad ook erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan zijn er nog mensen hier die klagen over de stem van Aike of Isa
Tafeltje dekjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou de stem is nog schor vanwegen carnaval.quote:
Die vond ik dan wel weer grappigquote:
O JA?!?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de stem is nog schor vanwegen carnaval.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu al een hekel aan deze bezoekers
Deze overtreft idd allesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:
ik ken de inwoners van Utopia ook niet...maar heb aan sommige wel een hekel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Hoe kan je nu een hekel hebben aan mensen die je niet kent
Ze zou er zo willen wonen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Blackprinces het volgende:
Ach, die mevrouw is gewoon enthousiast joh..
Jij hebt zeker geen geluid via oordopjesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik baal dat die fokker morgen niet komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat is er nu weer voor een portret binnen komen waggelen.
Ze trekt geen volle zalen denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
Noemen ze dit nou een theatrale persoonlijkheid?
wippend nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef rokkutsaains het volgende:
Weer twee van die camerageile-gekkies.
Gezellig met je ponum op de televisie.
De hele famile- en kennissenkring zit wippend achter de streams.
Spannund.
Dit noemen ze nou een Brabander.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
Wie weet, op de kamasutra-beurs...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Guiltypleasure het volgende:
O wa
[..]
Dit noemen ze nou een Brabander.
Ja. Of uitsloofster. Mag ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
Haar vader ook ...quote:
Komt goed uit. Ze zijn daar allemaal de weg kwijt. Althans de meesten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Marenda het volgende:
Waren de weg kwijt zegt dat mens.
Nou volgens mij is ze dat nog steeds.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef rokkutsaains het volgende:
Mevrouw, wijzend op de vloer: "Wat is dat?"
Laura: "Dat is de vloer."
Mevrouw: "Oh....."
Ik dus ook, in het begin vond ik het allemaal wel meevallen, maar de laatste tweequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:17 schreef Marenda het volgende:
Ik begon al aan me eigen te twijfelen,maar ik ervaar het precies zo.
Ik wilde net zeggen: die behoefte om een heel verhaal op te hangen aan zo'n vreemde bezoekster. Maar ja... ze praat graag over zichzelf, natuurlijk, altijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lotje legt gelijk haar hele familie uit aan wildvreemde...
Waarom in hemelsnaam?
Ja wel hoor maar heb niet zo snel een hekel aan mensenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen geluid via oordopjes![]()
Nu ook nog de zaag erdoor heen
Dus dat. Je jan je eraan ergeren, maar niemand die je verplicht de streams te kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die zit nog in de as woensdagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Britan het volgende:
Mevrouw vindt ook alles leuk en echt ze meent het
Met je eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat. Je jan je eraan ergeren, maar niemand die je verplicht de streams te kijken.
Ik vind het aan de ene kant wel vermakelijk.
Ook al heb ik wel vraagtekens of dit geen ingehuurde mensen zijn.
Nou, ik denk dat dit mens je binnen 2 uur de keel uitkomtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef dolcefarniente het volgende:
Bezoek is i.i.g. wel hartelijk en spontaan en bedoelt het allemaal goed.
Altijd beter dan zo'n manipulatieve Andrea of "de grootste schreeuwer heeft automatisch gelijk" Paul.
quote:
Begrijp je punt hoor en daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar heb niet zo snel een hekel aan mensen
En vind niet alle mensen leuk hoor.
deze dame praat veel ja is niet zo leuk om naar te luisteren maar hekel nee. want misschien is ze een lieve aardige dame .;)
Zolang er nog van die droeftoeters naar binnen komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dus ook, in het begin vond ik het allemaal wel meevallen, maar de laatste twee
weken neemt mijn inziens de sturing toe met de meest ongeloofwaardige scenario's.
Hoezo krijgt die zweefteef een hutje op de akker, en gaat Paul dit idee vol vuur verdedigen.
Bovendien vond hij haar enkele weken geleden nog ontoerekeningsvatbaar (zijn letterlijke
woorden), en heeft nu al een aantal malen aangegeven, haar er zeker niet uit te stemmen.
De druppel voor mij was afgelopen weekend die klap met die bezem door Charlotte,
waar werkelijk geen enkele sanctie op heeft gestaan ......![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze lekker bezig zijn om het programma naar de klote te helpen. Jammer.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
die zegt dalijk tegen vanas.. meid ga lekker zitten, en schept zelf de borden vol![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dus ook, in het begin vond ik het allemaal wel meevallen, maar de laatste twee
weken neemt mijn inziens de sturing toe met de meest ongeloofwaardige scenario's.
Hoezo krijgt die zweefteef een hutje op de akker, en gaat Paul dit idee vol vuur verdedigen.
Bovendien vond hij haar enkele weken geleden nog ontoerekeningsvatbaar (zijn letterlijke
woorden), en heeft nu al een aantal malen aangegeven, haar er zeker niet uit te stemmen.
De druppel voor mij was afgelopen weekend die klap met die bezem door Charlotte,
waar werkelijk geen enkele sanctie op heeft gestaan ......![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze lekker bezig zijn om het programma naar de klote te helpen. Jammer.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
die zegt dalijk tegen vanas.. meid ga lekker zitten, en schept zelf de borden vol![]()
![]()
ze is wel hartelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Guiltypleasure het volgende:
Heb echt medelijden met die vent van haar
ja morgen ook, zou het van martend dan alsnog doorgaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef Britan het volgende:
mevrouw Jaqueline kan zo blijven ook een toneelspeelster ik vind het zo toevallig dat het heel veel mensen uit brabant zijn. Hoorde ik vanes nou zeggen en morgenavond hebben we ook eters
Het valt je niet op dat dat mens in No-Time het hele terrein doorkruist, de loods doorstieft iedereen zoent en schaamteloos haar neus overal insteekt.. als vreemde visite op een vreemde plaats?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef dolcefarniente het volgende:
Bezoek is i.i.g. wel hartelijk en spontaan en bedoelt het allemaal goed.
Altijd beter dan zo'n manipulatieve Andrea of "de grootste schreeuwer heeft automatisch gelijk" Paul.
dat is bij ons in brabant heel normaal ! het zijn aardige mensen !quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo'n type dat meteen familiair gaat doen met de bewoners alsof zij haar al jaren kennen
[ afbeelding ]
Ik moet er ook hard om lachen haha, wat een wijf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik krijg er de slappe lach van![]()
Ze krijgt er gewoon een kick van.
Het lijkt wel sneeuwwitje en de zeven dwergen maal 15
Wat een ellendequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Hobby het volgende:
[..]
dat is bij ons in brabant heel normaal ! het zijn aardige mensen !
Het is een groot verschil met de stille meiden van gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Guiltypleasure het volgende:
[..]
Ik moet er ook hard om lachen haha, wat een wijf.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ze is toch niet echt hè![]()
hahahah zie je wel.... ze wil zelf doen
ik zei het je![]()
![]()
![]()
Hasselbaink en fokt toevallig?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ze is toch niet echt hè![]()
hahahah zie je wel.... ze wil zelf doen
ik zei het je![]()
![]()
![]()
Dat stel wat 30 jaar getrouwd was en uitgelultquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is een groot verschil met de stille meiden van gisteren.
Zelf afhalen of rooksignalen ipv bellen is ook niet echt een optie....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
De boodschappen doen. Ff bellen en bestellen en laten bezorgen
ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat een lieverd he die Vanessa, haar eigen biertje geeft ze zo aan die vent ik hou zo van der lekker wijf
Ha fijn, Ha fijn een borrel van florijn, welke kleur had iequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Vanessa: "Willen jullie een borreltje?"
Liesbeth: "Ja, lekker."
Vanessa: "Rood of wit?"
Ik denk dat ik ook maar eens een rode borrel ga bestellen.
Daarvoor moet ik naar een Brabantse kroeg zeker?
Dat zou een voor ééns wel leuk zijn van Wendyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Is dat vrouwspersoon een nieuw typetje van Wendy van Dijk ofzo, lieve help!
ja maar is ook gek in een restaurant dat je alleen maar wijn kan bestellen ken veel mensen die geen wijn willen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat een lieverd he die Vanessa, haar eigen biertje geeft ze zo aan die vent ik hou zo van der lekker wijf
Het is ook een echte Liesbeth. Zie je haar, zeg je Liesbeth. Zo gaat dat.quote:
Bij ons in Brabant gelukkig niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Hobby het volgende:
dat is bij ons in brabant heel normaal ! het zijn aardige mensen !
Ik zag die naam hier voorbij komen. Ik ben het niet, echt niet.quote:
Dat kan je nu wel zeggen maar bewijs hebben we niet he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag die naam hier voorbij komen. Ik ben het niet, echt niet.
Je durft bijna niet meer te zeggen dat je Jacqueline heet en uit Brabant komt.
Hahaha !!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:39 schreef Blackprinces het volgende:
Isa tegen rienk en nico over na utopia of ze dan langs willen komen om wat te drinken.
Rienk: geef mij een rustige plaats om te slapen en ik zuip jullie onder tafel.
Nico: ik heb een park voor me huis
Morgen gaat dus echt niet door??quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef martend het volgende:
dreetje krijgt een hutje bovenop de akkermet een slot erop, met een slot erop!
kan ze vanass niet meer lastigvallen, kan die beter concentreren op niet verbrande pannekoeken
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen maar bewijs hebben we niet he?![]()
ik tep drie onderkinnen... miep mop en mepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hallo, ik ben miep kraak(stem) en kom de keukuh van Vanas sjekken
[ link | afbeelding ]
Die man moet toch onder de plak zitten wil hij dat doenquote:
neen... al ruzie genoeg over die bbqquote:
ja hahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hahaha !!
Ik zie het voor me.
Nicoline, dagelijks: "Joehoe, Rienk, je middageten staat klaar!"
Ja, dat moet wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die man moet toch onder de plak zitten wil hij dat doen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef martend het volgende:
[..]
neen... al ruzie genoeg over die bbqPrik een andere datum met Vanass
ik vind haar heel hartelijk en gezellig overkomenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk vind ik dat mens stiekem best wel grappig
Als een kip, inderdaad. Zo met dat kontje naar achteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat loopt Vanessa eigenlijk raar, met die reet naar achteren. En dan heel voorzichtig met een volle kom soep. Een voor een.
Of de vrouw, maar die indruk heb ik niet.quote:
Is ze ook wel alleen een btje te, net zoals de pannenkoeken van Vanas.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk vind ik dat mens stiekem best wel grappig
Kunnen ze niet gewoon de tyfes krijgen? beetje alles afblazen omdat ze zelf willen bbq-en?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef martend het volgende:
[..]
neen... al ruzie genoeg over die bbqPrik een andere datum met Vanass
Nee, die man is meegesleurd aan zijn vest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de vrouw, maar die indruk heb ik niet.
Bill Murray is een Nederlander?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
mmmmm lekker euroshopper schuimhappen
[ afbeelding ]
mij te druk te overheersend ik zou daar meteen stil van wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind haar heel hartelijk en gezellig overkomen
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kipfilet, piepers, bloemkool en koolstof schoenzolen toe ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat loopt Vanessa eigenlijk raar, met die reet naar achteren. En dan heel voorzichtig met een volle kom soep. Een voor een.
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook, maar ik vind het toch meestal leuker om te luisteren dan te pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Britan het volgende:
[..]
mij te druk te overheersend ik zou daar meteen stil van worden
Ik luister meer dan ik kijk, maar inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hamerenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Die man zei dat de soep lekker was en trok vervolgens een héél vies gezicht.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
al een mongool met armbandjes gezien ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Even levensverhalen delen.
En nu dode kinderen tijdens het eten.
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
nee indd, eerder dat je het pand verlaat met een zak mee voor onderwegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.
de eiwitslurpers al gesignaleerd onder de douche ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef Britan het volgende:
[..]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hameren
De ultieme vorm van naastenliefde.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?
Ik echt niet als ik daar kwam,zou er straal voorbij lopen.
Ze staat er wel mooi positief te wezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef dolcefarniente het volgende:
Mevrouw heeft dan wel een opmerkelijke manier van praten (niet vanwege haar Brabante accent) en is misschien niet moeders mooiste (maar zijn wij dat wel?), maar ze staat wel positief in het leven volgens mij.
En dat is tegenwoordig heel wat waard!
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze staat er wel mooi positief te wezen!
<clap>
Die man heeft thuis altijd oordoppen in, want Liesbeth ratelt maar door.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef Britan het volgende:
[..]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hameren
waarom bestelt ie niet meteen een tuinhuisje bij HB ? Rekening komt toch niet..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En gewoon verdergaan met dat getimmer
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die man heeft thuis altijd oordoppen in, want Liesbeth ratelt maar door.
Nu moest hij ze uitdoen zeker.
dre kus ik zeker niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?
Ik echt niet als ik daar kwam,zou er straal voorbij lopen.
heb mailtje van vanessa gehad erover, of ik wel/niet mee wou doen daarmee, toen ik in de gaten kreeg dat hele plan veranderde en dat er nog meer mensen zouden komen die mee gingen doen met fleesfikkuh, heb ik met vanessa voor andere datum gekozen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon de tyfes krijgen? beetje alles afblazen omdat ze zelf willen bbq-en?
Mensen die gewoon je vader, moeder, buren of zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Jullie zijn al zo gewend aan de botte, negerende, asociale, op de achtergrond neukende bewoners dat jullie normale enthousiaste mensen nog niet meer herkennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |