quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef Ransjih het volgende:
ze is toch niet echt hè![]()
hahahah zie je wel.... ze wil zelf doen
ik zei het je![]()
![]()
![]()
Dat stel wat 30 jaar getrouwd was en uitgelultquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is een groot verschil met de stille meiden van gisteren.
Zelf afhalen of rooksignalen ipv bellen is ook niet echt een optie....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
De boodschappen doen. Ff bellen en bestellen en laten bezorgen
ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat een lieverd he die Vanessa, haar eigen biertje geeft ze zo aan die vent ik hou zo van der lekker wijf
Ha fijn, Ha fijn een borrel van florijn, welke kleur had iequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Vanessa: "Willen jullie een borreltje?"
Liesbeth: "Ja, lekker."
Vanessa: "Rood of wit?"
Ik denk dat ik ook maar eens een rode borrel ga bestellen.
Daarvoor moet ik naar een Brabantse kroeg zeker?
Dat zou een voor ééns wel leuk zijn van Wendyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Is dat vrouwspersoon een nieuw typetje van Wendy van Dijk ofzo, lieve help!
ja maar is ook gek in een restaurant dat je alleen maar wijn kan bestellen ken veel mensen die geen wijn willen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat een lieverd he die Vanessa, haar eigen biertje geeft ze zo aan die vent ik hou zo van der lekker wijf
Het is ook een echte Liesbeth. Zie je haar, zeg je Liesbeth. Zo gaat dat.quote:
Bij ons in Brabant gelukkig niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Hobby het volgende:
dat is bij ons in brabant heel normaal ! het zijn aardige mensen !
Ik zag die naam hier voorbij komen. Ik ben het niet, echt niet.quote:
Dat kan je nu wel zeggen maar bewijs hebben we niet he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag die naam hier voorbij komen. Ik ben het niet, echt niet.
Je durft bijna niet meer te zeggen dat je Jacqueline heet en uit Brabant komt.
Hahaha !!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:39 schreef Blackprinces het volgende:
Isa tegen rienk en nico over na utopia of ze dan langs willen komen om wat te drinken.
Rienk: geef mij een rustige plaats om te slapen en ik zuip jullie onder tafel.
Nico: ik heb een park voor me huis
Morgen gaat dus echt niet door??quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef martend het volgende:
dreetje krijgt een hutje bovenop de akkermet een slot erop, met een slot erop!
kan ze vanass niet meer lastigvallen, kan die beter concentreren op niet verbrande pannekoeken
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen maar bewijs hebben we niet he?![]()
ik tep drie onderkinnen... miep mop en mepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hallo, ik ben miep kraak(stem) en kom de keukuh van Vanas sjekken
[ link | afbeelding ]
Die man moet toch onder de plak zitten wil hij dat doenquote:
neen... al ruzie genoeg over die bbqquote:
ja hahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hahaha !!
Ik zie het voor me.
Nicoline, dagelijks: "Joehoe, Rienk, je middageten staat klaar!"
Ja, dat moet wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die man moet toch onder de plak zitten wil hij dat doen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef martend het volgende:
[..]
neen... al ruzie genoeg over die bbqPrik een andere datum met Vanass
ik vind haar heel hartelijk en gezellig overkomenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk vind ik dat mens stiekem best wel grappig
Als een kip, inderdaad. Zo met dat kontje naar achteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat loopt Vanessa eigenlijk raar, met die reet naar achteren. En dan heel voorzichtig met een volle kom soep. Een voor een.
Of de vrouw, maar die indruk heb ik niet.quote:
Is ze ook wel alleen een btje te, net zoals de pannenkoeken van Vanas.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk vind ik dat mens stiekem best wel grappig
Kunnen ze niet gewoon de tyfes krijgen? beetje alles afblazen omdat ze zelf willen bbq-en?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef martend het volgende:
[..]
neen... al ruzie genoeg over die bbqPrik een andere datum met Vanass
Nee, die man is meegesleurd aan zijn vest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de vrouw, maar die indruk heb ik niet.
Bill Murray is een Nederlander?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
mmmmm lekker euroshopper schuimhappen
[ afbeelding ]
mij te druk te overheersend ik zou daar meteen stil van wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind haar heel hartelijk en gezellig overkomen
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kipfilet, piepers, bloemkool en koolstof schoenzolen toe ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
Wat loopt Vanessa eigenlijk raar, met die reet naar achteren. En dan heel voorzichtig met een volle kom soep. Een voor een.
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook, maar ik vind het toch meestal leuker om te luisteren dan te pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Britan het volgende:
[..]
mij te druk te overheersend ik zou daar meteen stil van worden
Ik luister meer dan ik kijk, maar inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hamerenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Die man zei dat de soep lekker was en trok vervolgens een héél vies gezicht.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
al een mongool met armbandjes gezien ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Grunge. het volgende:
Even levensverhalen delen.
En nu dode kinderen tijdens het eten.
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
nee indd, eerder dat je het pand verlaat met een zak mee voor onderwegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je er niets tekort zult komen als je daar op visite bent.
de eiwitslurpers al gesignaleerd onder de douche ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef Britan het volgende:
[..]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hameren
De ultieme vorm van naastenliefde.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?
Ik echt niet als ik daar kwam,zou er straal voorbij lopen.
Ze staat er wel mooi positief te wezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef dolcefarniente het volgende:
Mevrouw heeft dan wel een opmerkelijke manier van praten (niet vanwege haar Brabante accent) en is misschien niet moeders mooiste (maar zijn wij dat wel?), maar ze staat wel positief in het leven volgens mij.
En dat is tegenwoordig heel wat waard!
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze staat er wel mooi positief te wezen!
<clap>
Die man heeft thuis altijd oordoppen in, want Liesbeth ratelt maar door.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef Britan het volgende:
[..]
hij keek ook al gestoord toen Paul begon te hameren
waarom bestelt ie niet meteen een tuinhuisje bij HB ? Rekening komt toch niet..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En gewoon verdergaan met dat getimmer
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Die man heeft thuis altijd oordoppen in, want Liesbeth ratelt maar door.
Nu moest hij ze uitdoen zeker.
dre kus ik zeker niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ze kuste Dre ,zou jij Dre gaan kussen?
Ik echt niet als ik daar kwam,zou er straal voorbij lopen.
heb mailtje van vanessa gehad erover, of ik wel/niet mee wou doen daarmee, toen ik in de gaten kreeg dat hele plan veranderde en dat er nog meer mensen zouden komen die mee gingen doen met fleesfikkuh, heb ik met vanessa voor andere datum gekozen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon de tyfes krijgen? beetje alles afblazen omdat ze zelf willen bbq-en?
Mensen die gewoon je vader, moeder, buren of zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Jullie zijn al zo gewend aan de botte, negerende, asociale, op de achtergrond neukende bewoners dat jullie normale enthousiaste mensen nog niet meer herkennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |