Iemand anders roert in de pannenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.
Tot later, ik ga wat eten en drinken bij een goeie kok. Mijn zussie.![]()
Wat vroeg hij aan Isa?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rienk vroeg het aan Isa volgens mij.
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is jou utopia zeggen ze tegen Andrea, maar het is toch ook de Utopia van Nico?
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
En er moeten bankje bij komenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef -sabine- het volgende:
Kuthut midden op het land, er moeten paden naar toe, omheen gezeten worden en die hut maakt schaduw.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.
Ik begon al aan me eigen te twijfelen,maar ik ervaar het precies zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Dat was ook zo in DGK. Ze deden allemaal gemene dingen tegen Huub bv en daarna spraken ze gewoon weer met elkaar (was dus gewoon tv maken) maar erger was de aanhang. Alle aanhang dat binnen kwam was gek op Brian en Amandel. Dingen en situaties hoe mensen reageerden klopte gewoon niet.
Ik begin dat dus nu ook bij dit programma te hebben.
Hoe ze reageerden op een hut voor Andrea alla maar dan ook nog dood normaal vinden dat het in de akker geplaatst wordt. Denken ze dat we gekke Henkies zijn?
Ik heb de indruk dat Paul Nico echt niet moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
Dat is de schijnheiligheid daar van sommige denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
Er zal vast wel een photoshopper iets leuks neer zetten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Wat zullen zijn kinderen dan verwende ettertjes zijn als hij dat thuis ook doet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Da's mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef missmistreated het volgende:
filmpje van nico-paul-dre komt in filmpjes topic...en meer...
Nadat hij achter was geweest en Andrea ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Drequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Brabandersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Och du god wat komt daar voor bezoek...
Hyper-brabo's dan wel...quote:
Na het bouwen van de hut gaat Paul voor haar de loods 5 meter naar achteren verplaatsen zodat ze wat meer ruimte heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Dre
ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Hallo ik ben Billy.
En waarom zie ik dan gelijk dat witte hondje
Alweer Brabanders en deze keer van het lawaaiige soortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu al een hekel aan deze bezoekers
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef isax het volgende:
ik ben nog nooit zulke brabanders tegen gekomen en ik ben nog wel een brabander....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |