SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef -sabine- het volgende:
Paul zegt nu dat er geen facturen zijn gekomen, die er wel hadden moeten zijn.
Zo rekent hij zichzelf rijker en rijker.
Niet ieder bedrijf stuurt dezelfde dag of een dag later een factuur.
Kan nog een verrassinkje komen, Paul.
Of haar kut als hutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze ken die hut in der kut douwe zou Hakim zeggen
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Lekker snel
[..]
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.
Maar ik mag hopen dat jij het goed begrepen hebt.
hehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Toch denk ik dat hij het wel goed doet nu. Die sleept ook geld binnen met zijn geklus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Paul houd geld over... tering wat een LuL
Lekker laten bestellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Houd met een t erachter, Paul houdt geld over...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Hup een Kut bedoel je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Zou lachen zijn als er niemand kwamquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Neeheeeee, een cabana. Ze doet het niet voor minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Dan ben ik bang dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.
Ik krijg niet het idee dat er idioten als wij daar tussen zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoor ze steeds zeggen op tv wordt die of die natuurlijk goed neer gezet. Zullen ze echt geen benul hebben dat mensen 24/7 kunnen streamen.
Yup.. mét camera', rookmelders, brandblussers, kachel, gas, water en electra... een bad en een douche en een lekker breed bedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewoon een partytent neerzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeheeeee, een cabana. Ze doet het niet voor minder.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef itsme het volgende:
Soury. lol. Ik zag opeens wat ik had geschreven. Schrok me rot en probeerde te editen maar kreeg natuurlijk net op dat moment een vastloper. Opgelost en toen wilde ik het editen kon niet meer want topic was vol.![]()
Ik was het eigenlijk gewoon wel met je eens.
Zegt ze dat echtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
Andrea in een zin:
Je moet een keer tevreden zijn met kleine dingen en ik wil een hut, een eigen huisje.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik gelijk heb.
Hij begon zachter te praten en aan zijn houding te zien.....zo van....begrijp je? kijkend naar Aike
Waarom mocht Isabella dat dan nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. mét camera', rookmerlders, brandblussers, kachel, gas, water en electra... een bad en een douche en een lekker breed bed
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef -sabine- het volgende:
Andrea in een zin:
Je moet een keer tevreden zijn met kleine dingen en ik wil een hut, een eigen huisje.
"Dat ben ik niet. Dat is m'n zusje."quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!
Rienk en Emil, daar is het wachten op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mijn hemel... Wie houdt dat mens eens een spiegel voor, liefst met videobeelden als bewijs!
Dat zal wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Is het al bekend of Paul van bed gaat ruilen om Lot ter wille te zijn?
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.quote:
Oh ja... Altijd weer een excuus, ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Dat ben ik niet. Dat is m'n zusje."
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rienk en Emil, daar is het wachten op.
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb veel terug gelezen maar snap niet wat erf is met Andrea en nico?
Loop maar weer wegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.
Tot later, ik ga een wat eten en drinken bij een goeie kok. Mijn zussie.![]()
Rienk vroeg het aan Isa volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef Grunge. het volgende:
Waar gaat dit over met Rienk, Nicoline en Isabella en elkaar een dagje niet zien? Sprak Isabella ze aan op dat ze 24/7 bij elkaar zijn of zo?
Precies. Dat was ook zo in DGK. Ze deden allemaal gemene dingen tegen Huub bv en daarna spraken ze gewoon weer met elkaar (was dus gewoon tv maken) maar erger was de aanhang. Alle aanhang dat binnen kwam was gek op Brian en Amandel. Dingen en situaties hoe mensen reageerden klopte gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies,de logica is echt helemaal weg. Je zou verwachten, dat een aantal vol tegen dat
soort idiote voorstellen in zal gaan, maar ze knikken als makke schapen bijna allemaal ja ....
Ik kan niet anders dan concluderen, dat dit alleen door de sturing van de FEBO komt.
Voor mij een reden, om bijna afscheid te nemen van de streams en dit programma.
Iemand anders roert in de pannenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof het een party is om door dr.Dre gemasseerd te worden.
Tot later, ik ga wat eten en drinken bij een goeie kok. Mijn zussie.![]()
Wat vroeg hij aan Isa?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rienk vroeg het aan Isa volgens mij.
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is jou utopia zeggen ze tegen Andrea, maar het is toch ook de Utopia van Nico?
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
En er moeten bankje bij komenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef -sabine- het volgende:
Kuthut midden op het land, er moeten paden naar toe, omheen gezeten worden en die hut maakt schaduw.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom zei Rienk ook, ik sloop/verplaats die hut 's-nachts, het is ook mijn Utopia.
Ik begon al aan me eigen te twijfelen,maar ik ervaar het precies zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Dat was ook zo in DGK. Ze deden allemaal gemene dingen tegen Huub bv en daarna spraken ze gewoon weer met elkaar (was dus gewoon tv maken) maar erger was de aanhang. Alle aanhang dat binnen kwam was gek op Brian en Amandel. Dingen en situaties hoe mensen reageerden klopte gewoon niet.
Ik begin dat dus nu ook bij dit programma te hebben.
Hoe ze reageerden op een hut voor Andrea alla maar dan ook nog dood normaal vinden dat het in de akker geplaatst wordt. Denken ze dat we gekke Henkies zijn?
Ik heb de indruk dat Paul Nico echt niet moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
Dat is de schijnheiligheid daar van sommige denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Gisteren was hij nog volop aan het schelden op Andrea en nu is hij ineens poeslief voor haar?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANdrea wil haar hutje midden op een akker zetten
Nico is het daar niet mee eens, want dat hutje houdt de zon uit de akker
Andrea heeft gezegd dat Nico alles van haar afpakt en daar was Nico verdrietig over
Paul trekt zijn grote bek open en Nico moet het Andrea maar gunnen.
Er zijn er niet veel tegen alleen Rienk, Nico en ik dacht Isabel
Er zal vast wel een photoshopper iets leuks neer zetten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Wat zullen zijn kinderen dan verwende ettertjes zijn als hij dat thuis ook doet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Da's mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef missmistreated het volgende:
filmpje van nico-paul-dre komt in filmpjes topic...en meer...
Nadat hij achter was geweest en Andrea ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ransjih het volgende:
paul zei gewoon : geef haar die hut dan zijn wij van haar gezeik af (vrij vertaald)
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Drequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Stream 2 op de akker. Alleen de aanwijzer #hierkomtdehut# ontbreekt
Brabandersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Och du god wat komt daar voor bezoek...
Hyper-brabo's dan wel...quote:
Na het bouwen van de hut gaat Paul voor haar de loods 5 meter naar achteren verplaatsen zodat ze wat meer ruimte heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat komt omdat het terrein maar net groot genoeg is voor de hut van Dre
ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
Hallo ik ben Billy.
En waarom zie ik dan gelijk dat witte hondje
Alweer Brabanders en deze keer van het lawaaiige soortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu al een hekel aan deze bezoekers
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:23 schreef isax het volgende:
ik ben nog nooit zulke brabanders tegen gekomen en ik ben nog wel een brabander....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |