SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef -sabine- het volgende:
Paul zegt nu dat er geen facturen zijn gekomen, die er wel hadden moeten zijn.
Zo rekent hij zichzelf rijker en rijker.
Niet ieder bedrijf stuurt dezelfde dag of een dag later een factuur.
Kan nog een verrassinkje komen, Paul.
Of haar kut als hutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze ken die hut in der kut douwe zou Hakim zeggen
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Lekker snel
[..]
Ik dacht hij Aike duidelijk wilde maken dat dat door "achter" geregeld is.
Maar ik mag hopen dat jij het goed begrepen hebt.
hehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Toch denk ik dat hij het wel goed doet nu. Die sleept ook geld binnen met zijn geklus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Paul houd geld over... tering wat een LuL
Lekker laten bestellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Houd met een t erachter, Paul houdt geld over...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Hup een Kut bedoel je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Zou lachen zijn als er niemand kwamquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:09 schreef beequeen het volgende:
Er mist een t in de TT.
Komen de gasten van Vanas eik wel? Ze zijn laat.
Neeheeeee, een cabana. Ze doet het niet voor minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Andrea krijgt een strohut, begrijp ik? Mooie plek om met een gebietst sigaretje tussen de lippen in slaap te vallen.
Dan ben ik bang dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee he, zie geen gezichten en jij wel.
Ik krijg niet het idee dat er idioten als wij daar tussen zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoor ze steeds zeggen op tv wordt die of die natuurlijk goed neer gezet. Zullen ze echt geen benul hebben dat mensen 24/7 kunnen streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |