SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Heel echt, zeker 7 mensen hebben het gepost.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wtf, echt? Ik luisterde naar Lot en Dre.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat nog een keer ontploffen. Kan niet anders
Zeer waarschijnlijk. Jongen is tot over zijn oren verliefd en iemand heeft zijn Nico pijn gedaan... Dan is het vragen om problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat nog een keer ontploffen. Kan niet anders
Lang leve de COS.quote:
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef Odaiba het volgende:
Rienk wil Andrea uitschelden, want hij is BOOS. Nicoline zegt dat hij dat niet moet doen.
Totaal nutteloos en geldverspilling... die latjesquote:
Klinkt een beetje dozerig, maar ik kan er echt rustig van wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ze met die akker bezig zijn. Verheug me er wel op als ze mogen oogsten en hun eerste eigen geweekte groenten mogen eten.
Mwoa, als er iemand is die Andrea kapot kan maken, moet ik toch mijn geld op Rienk zetten. Flink wat bijbelquotes er tegenaan en haar helemaal afmaken. Maar dan moet hij wel eerst echt boos worden en niet zo doem gaan doen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.
Hebben we kort "leuke" streams,
Maar daarna uren en uren een liegende, gelijkhalende, tenenkrommende, treurnis op de streams.
Dat duurt nog wel even maar dat is idd leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ze met die akker bezig zijn. Verheug me er wel op als ze mogen oogsten en hun eerste eigen geweekte groenten mogen eten.
Laminaatzijl had ook goed geweest voor die paar maanden en het is zo gelegdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Totaal nutteloos en geldverspilling... die latjes
Als hij los mag gaan, dan pak ik de popcorn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, als er iemand is die Andrea kapot kan maken, moet ik toch mijn geld op Rienk zetten. Flink wat bijbelquotes er tegenaan en haar helemaal afmaken. Maar dan moet hij wel eerst echt boos worden en niet zo doem gaan doen...
En zo komt Andrea dus weg met alles.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.
Hebben we kort "leuke" streams,
Maar daarna uren en uren een liegende, gelijkhalende, tenenkrommende, treurnis op de streams.
Ja duh..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef misssnapshot het volgende:
Hehe, Nico heeft haar door: wil Andrea een huisje op 't land omdat ze vindt dat wij het afgepakt hebben
Dat is zeker alijd een leuk momentquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Helaas is dit wat we voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zo komt Andrea dus weg met alles.
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als hij los mag gaan, dan pak ik de popcorn.
Maar dat mag hij niet, en als hij niet te houden is, dan sl
Ja natuurlijk. Ze is nog steeds boos omdat Nico haar aansprak op het feit dat dat bed al ingezaaid was , daar kan ze absoluut niet tegen. Dus dit is payback-time.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Disana het volgende:
Rienk en Nico denken dat de enige reden dat Andrea haar cabana op de akker wil, is dat ze vindt dat Nico het land van haar afgepakt heeft.
Ik denk dat ze helemaal gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef beequeen het volgende:
Lot weet dus nog steeds niet dat Isa in bed heeft gelegen met Joey?
En nu kan ze weer smalend lachen omdat Nico in de hoek is gedrukt door Paul.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ja natuurlijk. Ze is nog steeds boos omdat Nico haar aansprak op het feit dat dat bed al ingezaaid was , daar kan ze absoluut niet tegen. Dus dit is payback-time.
Rancuneus rotwijf.
En dat laat Billy niet van zich afpakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Gert het volgende:
O, even snel zappen, want Billy gaat haar wijze levenslessen weer delen. GET OUT OF THERE!
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
Weet lot nou al dat isa gister een tijd bij joey in bed heeft gelegen?
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
Weet lot nou al dat isa gister een tijd bij joey in bed heeft gelegen?
Hard to get als in met je crackbek aan een lul sabbelen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Mylene het volgende:
Lot denkt echt dat Joey haar wil. Billy adviseert om hard to get te spelen.
Vanessa gaat ze bereiden?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Leer het van de meesteresquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hard to get als in met je crackbek aan een lul sabbelen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
"Vraag de koelkast maar verkering"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef misssnapshot het volgende:
Billy heeft een vriendje, dus Lot wil ook een vriendje. Ik hoop dat Joey haar keihard zegt dat ie haar niet moet.
14 zei ze hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
ruud is echt al verder dan iemand van 24
quote:
En pindakaas.quote:
Je bent niet de enige. Ik vraag me af hoeveel gekker het nog gaat worden daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
wat heeft paul nou ineens met dree... echt ik snap niks van die mensen daar
Maar dat Andrea zelf treitert en bloed onder nagels vandaan haalt zien ze niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Nu zeggen ze dat Dre wordt weggepest.
Paul is uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Dre is een goede danseres he, misschien wilt ze swingen met hemquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea, dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
over wie zat lau nou te zeiken net (na centraal) iemand snoerde haar de mond zei ze
ik snap het ook niet.. t moet net worden als buiten he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar goed.. nog maar es een keer, het financiële nut van een loods vol laminaat? Behalve dat het klauwen vol met geld kost... Wie?
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Always a pleasure!quote:
Ludo krijgt als het allemaal dreigt in te storten ook altijd bijval uit onverwachte hoek. Lijkt alsof hetzelfde schijversteam ook voor Utopia bezig is....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Samen douchen met de cam erbij?? Dat gaat mijn monitor niet trekken hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dre is een goede danseres he, misschien wilt ze swingen met hem
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar goed.. nog maar es een keer, het financiële nut van een loods vol laminaat? Behalve dat het klauwen vol met geld kost... Wie?
[ afbeelding ]
Met Lotte? Toen ging Nicolien over de tong. Inclusief de pompoensoep.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
over wie zat lau nou te zeiken net (na centraal) iemand snoerde haar de mond zei ze
Zouden er daar mensen zijn die niét zien dat ze een ziekelijke leugenares is?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Andrea.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
Die kan hij bespelen om zichzelf veilig te stellen denk ik...Nico is te slim voor hem, hij kiest zijn "eigen groepje"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, dat ze zei.. je bent al populair hoor, doe maaar normaal enz. ik laat me niet de mond snoeren.*. knal knal*quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met Lotte? Toen ging Nicolien over de tong. Inclusief de pompoensoep.
hm goed puntquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die kan hij bespelen om zichzelf veilig te stellen denk ik...Nico is te slim voor hem, hij kiest zijn "eigen groepje"
Kut is kut denkt Ruudquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:04 schreef snetje het volgende:
Ruud is verstandig volgens Billy...hij wil het rustig aan doen
Ze heeft nog steeds niet in de gaten dat ze niet meer als een flufmeisje voor hem is
Ik hoop vanavond nog. Ik ben alleen bang dat Paul weer Andrea begint te verdedigen, of dat 'Uncle Tom' er weer tussen springt.quote:
Volgens mij ging dat over Nicolien met haar akker. Laura lust niet eens sla dus Nicolien moet zich niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja, dat ze zei.. je bent al populair hoor, doe maaar normaal enz. ik laat me niet de mond snoeren.*. knal knal*
oja iddquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over Nicolien met haar akker. Laura lust niet eens sla dus Nicolien moet zich niet zo aanstellen.
Zei iemand dat? Ik vind dat ook, ik eet vaak popcorn als snackje en het is een prima snackje. Minder dan een boterham met pindakaas en dan heb je een heel volle bak.quote:
Gebakken lucht....letterlijk...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:13 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zei iemand dat? Ik vind dat ook, ik eet vaak popcorn als snackje en het is een prima snackje. Minder dan een boterham met pindakaas en dan heb je een heel volle bak.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Grunge. het volgende:
Zei Charlotte nu dat Andrea een draak is?
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Grunge. het volgende:
Zei Charlotte nu dat Andrea een draak is?
Nope, dat ging over Paul !!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Lot zegt dat Andrea zo'n draak is...
Charlotte, die eet het náást die boterham met pindakaas.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:13 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zei iemand dat? Ik vind dat ook, ik eet vaak popcorn als snackje en het is een prima snackje. Minder dan een boterham met pindakaas en dan heb je een heel volle bak.
Ikke wel, én ik moet zo werken dus graag nuquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij bent echt een meemaakslet, niet?![]()
Ja, ach... ze is een vrije geest hè, een kunstenaar. Die doen zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en ís het einde discussie. Want ZIJ zegt het.
Conflictvermijden? De goede orde bewaren?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Als ze dat dus allemaal weten waarom zijn ze dan zo toegeeflijk voor dat rotwijf?
Hier ging toen gelijk een SL !quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Eerst over Paul daarna ging het over Dre.
Ze zei letterlijk: "Dat Andrea zo'n draak is." Ik heb het ook gehoord.quote:
Ik ga zo uit eten, dus van mij mag het ook nu!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikke wel, én ik moet zo werken dus graag nu
ze had het over beidequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk: "Dat Andrea zo'n draak is." Ik heb het ook gehoord.
Dat is toch niet vol te houden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Conflictvermijden? De goede orde bewaren?
Laura ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:19 schreef sjampoeh het volgende:
wie krijgt er overmorgen bezoek van thuis ? En mogen we daar ook bij zijn ?
Kan hoor, dat ze het daarvoor ook over Paul heeft gehad. Maar er werd hier gezegd dat het niét over Andrea maar over Paul zou gaan, en dat klopt niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga zo uit eten, dus van mij mag het ook nu!
Zo snel? Ze zit er toch net?quote:
Volgens mij heeft ze die als baby al gehad, met dit als resultaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Geef Andrea maar een corrigerende tik. Ze heeft het nodig.
Ik denk dat áls Rienk ontploft, dat je dat zéker ergens terug zult kunnen zien. Want dan gaat het echt los.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga zo uit eten, dus van mij mag het ook nu!
Tja.. ik denk dat dat in een groep die deels los van de rest van de samenleving opereert, vaak zo gaat. Bij sommigen dan althans, types als Lot, die graag 'aardig' en 'geliefd' willen gevonden worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch niet vol te houden.
Neem nu vandaag. Na alles gedoe wordt dat kreng nog beloond met een hut, oh wacht een cabana. Waarom ffs?
Laura wil naar huis. Ze laat maandag bezoek komen en besluit daarna wat ze gaat doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:20 schreef Day het volgende:
[..]
Zo snel? Ze zit er toch net?
En zij wou in de gouden kooi?
Ja.quote:
ja..ze denkt dat hij haaaar wil.. maar eh hij heeft een vriendin.. daar hoor ik haar nooit overquote:
Het feit dat hij haar neukt zonder vuilniszak over die lelijke harses, vind ik toch heel wat, hoor!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:20 schreef sjampoeh het volgende:
b: ruud heeft veel voor mensen over, ook voor mij ... euh whut
Joey ook nooit over zijn vriendin trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja..ze denkt dat hij haaaar wil.. maar eh hij heeft een vriendin.. daar hoor ik haar nooit over
Aike komt wel steeds meer los de laatste dagen. Ze is regelmatig een beetje 'flirterig' bezig met Joey, Gio en Jimmy.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio: "als ik 'm erin stop..."
Aike: "Floept-ie er bij mij uit.."
wehehequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat hij haar neukt zonder vuilniszak over die lelijke harses, vind ik toch heel wat, hoor!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat hij haar neukt zonder vuilniszak over die lelijke harses, vind ik toch heel wat, hoor!
haha idd.. en ik zag gister dat hij het gezellig had met Isa.. domme lotquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja..ze denkt dat hij haaaar wil.. maar eh hij heeft een vriendin.. daar hoor ik haar nooit over
[..]
Rienk knalt vast wel wat meer dan Laura.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat áls Rienk ontploft, dat je dat zéker ergens terug zult kunnen zien. Want dan gaat het echt los.![]()
En anders moet je tijdens het eten maar de hele tijd op je foon loeren.
Nico is boos omdat de hut van Andrea midden op de akker moet staan van Andrea.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef Peunage het volgende:
Wat is er tussen Andrea en Nicoline gebeurd? Kon het niet vinden in de streamverslagen.
Ah, thx!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laura wil naar huis. Ze laat maandag bezoek komen en besluit daarna wat ze gaat doen.
[..]
Ja, en ze is ervan overtuigd dat hij haar ook dolgraag wil. Alleen.. zij houdt zich in omdat ze bang is dat ze er straks geen zin meer in heeft en hem dan 'pijn' gaat doen..quote:
als ze maar niet weggaat ipv Andreaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ah, thx!
Volgens mij geen slecht idee, zij past daar totaal niet.
wat een prachtige grapquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, en ze is ervan overtuigd dat hij haar ook dolgraag wil. Alleen.. zij houdt zich in omdat ze bang is dat ze er straks geen zin meer in heeft en hem dan 'pijn' gaat doen..![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef Grunge. het volgende:
Joey is veel te knap en intelligent voor Charlotte, vind ik.
Nicoline was vooral geraakt omdat Andrea beweerde dat zij zaken van haar afpakt achter haar rug om.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nico is boos omdat de hut van Andrea midden op de akker moet staan van Andrea.
Klopt. En Andrea zei dat omdat Nico het onlogisch vond dat het midden op de akker moest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nicoline was vooral geraakt omdat Andrea beweerde dat zij zaken van haar afpakt achter haar rug om.
Daar kwamen de tranen door.
Idd.. als denk ik dat Lot dat doet omdat ze dom is.. en van Billy denk ik dat ze mee lult met iedereen om zo met iedereen de goede vrede wil bewaren en daarom niet durft te zeggen wat zequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:24 schreef Poolhond39 het volgende:
Andrea gaat ook weer gelijk zitten bij de schijnheilige jonge meiden, die haar de waarheid niet durven te zeggen....
En dat mág, weten we sinds Lot iemands hoofd met een bezem bewerkte.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Rienk knalt vast wel wat meer dan Laura.![]()
Dus datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat mág, weten we sinds Lot iemands hoofd met een bezem bewerkte.
Ik zie haar liever tussen de leeuwen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef Stroom het volgende:
ik vind het eigenlijk wel een veilig idee, dat dre zo opgesloten zit en er niet uitkan...![]()
![]()
Welnee, Rienk geniet van de controverse.. een bommetje gooien en dan weglopen..quote:
Opsluiten in die blokhut en de fik erin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef Stroom het volgende:
ik vind het eigenlijk wel een veilig idee, dat dre zo opgesloten zit en er niet uitkan...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Alle kunstenaars en vrije geesten schamen zich plaatsvervangend en distantiëren zich acuut.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ach... ze is een vrije geest hè, een kunstenaar. Die doen zo.
Wat hebben die leeuwen je misdaan?? Dierenbeul!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie haar liever tussen de leeuwen.
Jahh.. ze zou een Cesar Millan cursus moeten ondergaan denk ik.. schokbandje om en TsssT TsssT Dreetje...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef Grunge. het volgende:
Andrea reageert zo verontwaardigd steeds, op alles.
Om er vervolgens straks uitgestemd te worden. Heeft ze écht reden om te huilen dat alles haar wordt afgenomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch niet vol te houden.
Neem nu vandaag. Na alles gedoe wordt dat kreng nog beloond met een hut, oh wacht een cabana. Waarom ffs?
Hij is echt lief voor haar na het cabana-debacle...quote:
Ja, die doet tenminste wat .quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef dolcefarniente het volgende:
Maar... Ondertussen werkt Aike lekker door met de jongens! #hamertjetik
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef missyB het volgende:
De waarheid achter Andrea.
Eerder vandaag plaatsten wij een bericht over Andrea die een hond zou hebben vergiftigd. Wij hebben het verhaal geverifieërd en kunnen nu bevestigen dat dit verhaal de waarheid is. Wij hebben gesproken met Kristel (Fictieve naam, ze wenst graag anoniem te blijven.) en ze wenst verder met rust te worden gelaten door de media.
''Het verbaast mij niet, alhoewel ik op Bonaire het niet dagelijks kan volgen ben ik perongeluk door iemand geattendeerd over Andrea. Dat is een nagel aan je doodskist als je in haar web terecht komt.''
Later vandaag plaatsen wij het hele waargebeurde verhaal op Utopia Gekte.
ach ja, dat is ook een goeie, blijven tot haar verjaardagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea wil haar verjaardag hier vieren, ze hoopt dat 'de meiden' niet op haar stemmen.
Andrea heeft gisteren leuk met Emil gesproken. Charlot: Daar moet je hem mee complimenteren
Is dat een bewezen feit?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef missyB het volgende:
Eerder vandaag plaatsten wij een bericht over Andrea die een hond zou hebben vergiftigd. Wij hebben het verhaal geverifieërd en kunnen nu bevestigen dat dit verhaal de waarheid is. Wij hebben gesproken met Kristel (Fictieve naam, ze wenst graag anoniem te blijven.) en ze wenst verder met rust te worden gelaten door de media.
''Het verbaast mij niet, alhoewel ik op Bonaire het niet dagelijks kan volgen ben ik perongeluk door iemand geattendeerd over Andrea. Dat is een nagel aan je doodskist als je in haar web terecht komt.''
Ik, ik, ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:40 schreef Grunge. het volgende:
Het klinkt net als één verhaal, Billy heeft het over 'ik' en Charlotte vertelt haar eigen ervaring met iets ook met 'ik', als een aanvulverhaal.
Of de cabana...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
S'nachts die banken in de fik.. dás een leuke grap lijkt me... hé Ruud?![]()
[ afbeelding ]
Laat die éérst maar neergezet worden.. een collegaposter merkte al op dat dat kuthuissie dus wel camera's moet krijgen ookquote:
Jim is een beetje een afzetterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Belachelijk 15 euro pp voor drankjes haha
Beetje veelquote:
Ok, nu ben ik echt 100% klaar met dat graftakkewijf! Ik had nog een heel klein beetje medelijden met haar en dacht dat ze daar beter zou kunnen blijven zitten ivm alle media aandacht. Maar nu!!!!!! Nu kan ze wat mij betreft echt WEGROTTEN IN DE HEL!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef waxmask het volgende:
En ook Glamorama heeft weer een sappig verhaal omtrent het vergiftigen van een hond.
http://glamora.ma/2014/03/vergiftigde_andrea_utopia_een.html
Yep, 15 euro pp en dan ook nog alles zelf meenemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jim nou een bezoeker af te persen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat die éérst maar neergezet worden.. een collegaposter merkte al op dat dat kuthuissie dus wel camera's moet krijgen ook
Die gaat daar niet op in dus hoorde ik al... dat "er over nadenken" is dus een Nope..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, 15 euro pp en dan ook nog alles zelf meenemen
Hij denkt ik ga die rijke tatta's uit 't Gooi even leegtrekken hierzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jimmy is dus een nep surinamer
want de echt zijn gul..
15 euro entree betalen voor een drankje
Ja, hij is volgens mij al aardig verNederlandst...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jimmy is dus een nep surinamer
want de echt zijn gul..
15 euro entree betalen voor een drankje
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij denkt ik ga die rijke tatta's uit 't Gooi even leegtrekken hierzo.
Morgen oranje aardappelen eten en zwarte pannenkoekenquote:
Nee was uitgesteld. Moet nog nieuwe inplannen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen oranje aardappelen eten en zwarte pannenkoeken
lolquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen oranje aardappelen eten en zwarte pannenkoeken
Ja, omdat ze moeten bbq-en morgen. Belachelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee was uitgesteld. Moet nog nieuwe inplannen.
Door de akker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh WiFi ? , of gewoon een greppel graven voor de kabels...
Het zou leuk zijn om het uit te leggen. Hoezo ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Jim nou een bezoeker af te persen?
Pardon hij had afspraak en aanbetaald en bbq gaat nu voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze moeten bbq-en morgen. Belachelijk
Martend is ook minder kijkcijferkanon dan die BBQquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pardon hij had afspraak en aanbetaald en bbq gaat nu voor![]()
![]()
![]()
rustig, rustig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik echt 100% klaar met dat graftakkewijf! Ik had nog een heel klein beetje medelijden met haar en dacht dat ze daar beter zou kunnen blijven zitten ivm alle media aandacht. Maar nu!!!!!! Nu kan ze wat mij betreft echt WEGROTTEN IN DE HEL!
Duf trutjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ieder is vrij om te gaan om daar heen te gaan naar bio markt of restaurant.
Maar ik wil er nog geen slok water drinken.
Vieze zooi daar. bah vies volk![]()
![]()
Als ik Martend zou zijn had ik de foto van Baconbus naar ze opgestuurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Martend is ook minder kijkcijferkanon dan die BBQ
Bezoekers uit het Gooi zijn amper geweest. Het echte paupervolk komt overal vandaan, het hele land.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij denkt ik ga die rijke tatta's uit 't Gooi even leegtrekken hierzo.
Brabant vooral.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bezoekers uit het Gooi zijn amper geweest. Het echte paupervolk komt overal vandaan, het hele land.
Vanmiddag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Brabant vooral.
Hoe laat gaan ze centraal?
OMG.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef missyB het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG.Wat is dat voor een site. Lijkt nowlive wel.
Sorry maar dat kan je toch niet serieus meer nemen.
Wat ik niet snap dat Isabella dat al had voorgesteld, dat werd in de wind geslagen. Dat die trut blijkbaar haar bek niet opentrekt zegt genoeg. Duf volkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef itsme het volgende:
Even een dingetje. De logica van hoe mensen daar reageren is echt helemaal weg.
Paul wordt gek van Andrea. Ze zijn haar eigenlijk allemaal zat behalve Lot en Billy maar die zij beide zo dom dat zegt niets.
Opeens komt Andrea? met het lumineuze idee om een hutje precies op de plek waar ingezaaid is te maken.![]()
Dan zou je denken dat ze nee zouden zeggen. Net zo hard en krachtig en met net zoveel minachting als Paul dat tegen Isa deed. Nee dus. Niet alleen vinden 5 er van het een prima idee, ook vinden ze het prima als het op de akker komt!!!!. precies waar over Andrea en Nico een conflict hadden.
Sorry maar dit voelt weer zo ongeloofwaardig. Hetzelfde gevoel wat ik had toen peter opeens ging ruzien en stelen alleen heb ik het nu veel meer nog.
Zouden ze paul soms geld beloofd hebben als hij Andrea zou steunen, of een kratje bier want iedereen weet pal doet alles voor centen en of alcohol.
Nu heb ik de bewuste centrale niet gezien maar was er dan niemand die een beetje normaal sprak dat eventueel die hut er kon komen maar dan daar of daar?
nee want die vrouw zei dat de winkels waar zij was dicht waren nu. Zeker in klein dorp of zo of niet meer daar heen willen smoes?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef spapaars het volgende:
Blijft toch gek.
,¤15 voor eten en drinken is te goedkoop, wie had dat verzonnen?
En ¤15 voor een drankje is belachelijk duur.
En dan nog Jimmy, die het niet goed weet uitteleggen.
Zelf eten meebrengen en minder laten betalen is toch een logische oplossing?
Je kan zeggen wat je wil over de gouden kooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Aso volk daar zeg .. afbellen dure drank verkopen mails ongelezen enzovoorts
je kunt ook naar een dierentuin gaan, maar het blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef formule het volgende:
Nutteloos programma eigenlijk en ik kijk ernaar
Wat zegt dat over mij
Vanessa vertelde daarstraks ook even terloops, dat er een hele stroom emails binnenkomt, van mensen, die hartjes van Rienk hebben besteld, maar er komt niks, schilderijen niet geleverd krijgen, geen reactie ontvangen op aanvragen enzovoorts.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Aso volk daar zeg .. afbellen dure drank verkopen mails ongelezen enzovoorts
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef Marenda het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over de gouden kooi.
Maar die hadden wel respect voor de streamers en gasten die daar kwamen.
Acj he eet zelf ook wel dat als is wat zegt het stom gevonden wordt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik niet snap dat Isabella dat al had voorgesteld, dat werd in de wind geslagen. Dat die trut blijkbaar haar bek niet opentrekt zegt genoeg. Duf volk
kun je ook onderweg even shoppen, ze willen niet meer, bang voor zwart vlees.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef itsme het volgende:
[..]
nee want die vrouw zei dat de winkels waar zij was dicht waren nu. Zeker in klein dorp of zo of niet meer daar heen willen smoes?
Dit is wel lekker makkelijk en is maar 2.50 pmquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
je kunt ook naar een dierentuin gaan, maar het blijft hetzelfde
Echt asociaal straks verdienen ze gewoon niets meer want hebben dan geen aanvragen meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Vanessa vertelde daarstraks ook even terloops, dat er een hele stroom emails binnenkomt, van mensen, die hartjes van Rienk hebben besteld, maar er komt niks, schilderijen niet geleverd krijgen, geen reactie ontvangen op aanvragen enzovoorts.
haha Dat is mooie cap. Dat is veel te moeilijk voor deze man. Jimmy voelt zich zo verheven boven de rest maar ik zie daar eigenlijk weinig redenen voor. Hij is verbaal zo zwak vaak. Is alleen goed in lesjes leren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jimmie klem.. effe denke effe denke de BBQ-gasten gaan géén ¤15 betalen én eigen eten meenemen..
[ afbeelding ]
Precies,de logica is echt helemaal weg. Je zou verwachten, dat een aantal vol tegen datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef itsme het volgende:
Even een dingetje. De logica van hoe mensen daar reageren is echt helemaal weg.
Nee, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Is toch zo of zeg ik nu iets verkeerds.
Ik begrijp geen zak van je post.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Acj he eet zelf ook wel dat als is wat zegt het stom gevonden wordt.![]()
Isa had iid vorgesteld om een hut te maken of meer waar mensen hun rust konden vidnen. Maar niet dat er een dame....erm gewoon haar eigen hut krijgt.
maat goed ik wordt ook schijtziek van al die idioten die alles maar pikken van de mensen met de grootste bekken en helaas vaak zijn dat juist de minder intelligente.
En als je het daar niet mee eens bent, ben je een stomme domme streamer die niks snapt en het allemaal verkeerd ziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste klant,
U bent van harte uigenodidg voor de BBQ. Het kost 15 euro per persoon. U krijgt er verder niks voor, dus gelieve uw eigen vlees, sausjes en drankjes mee te nemen. Misschien heeft u nog een BBQ staan in de tuin, neem deze ook meteen mee, wel zo handig.
Verder wijs ik u erop dat er nog kaas, armbandjes en veel schilderijen te koop zijn, vooral van Andrea. Zielig is ze dus koop wat, ok? Misschien krijgt u dan 1 drankje van het huis.
De rest stop ik in de doofpot!
Nog een tip: neem veel geld mee, ok? Tot ziens!
Uw Jimmy.
Is dit waar? Eigen vlees meenemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste klant,
U bent van harte uigenodidg voor de BBQ. Het kost 15 euro per persoon. U krijgt er verder niks voor, dus gelieve uw eigen vlees, sausjes en drankjes mee te nemen. Misschien heeft u nog een BBQ staan in de tuin, neem deze ook meteen mee, wel zo handig.
Verder wijs ik u erop dat er nog kaas, armbandjes en veel schilderijen te koop zijn, vooral van Andrea. Zielig is ze dus koop wat, ok? Misschien krijgt u dan 1 drankje van het huis.
Uw Jimmy.
Precies.. en Jimmie maar janke wat er fout gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste klant,
Uw Jimmy.
Is ook al veel minder, massages hoor je niet meer, ook hoor je niemand meer over een schilderijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Echt asociaal straks verdienen ze gewoon niets meer want hebben dan geen aanvragen meer
Yep dat was het voorstel van Jimmy want voor 15 euro zat er natuurlijk geen vlees bij of zoquote:
ze ken die hut in der kut douwe zou Hakim zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het geld wat Paul overhoudt van het opknappen van de loods wil hij inzetten voor Dre haar kuthut.
Dat geld wat hij "overhoudt" is Utopia-geld en moet terug in de pot..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het geld wat Paul overhoudt van het opknappen van de loods wil hij inzetten voor Dre haar kuthut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |