SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik vind dit triest. Er wordt echt door de regie met gevoelens van die mensen gespeeld door die KUT van een Andrea erin te houden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef Gert het volgende:
Toch wel knap, dat die zieke leugenares zelfs de koele Nicoline aan het janken krijgt.
Ik ook, ben van stream gewisseld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms met het geschreeuw van Natasia of het getreiter van Amanda. Maar dit spant de kroon. Ik erger me kapot.
De groep heeft zelf de mogelijkheid om haar eruit te werken voor het eind van deze maand. Eens kijken of Talpa dat toestaat. Lastig punt is ook dat Laura graag weg wil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:19 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik vind dit triest. Er wordt echt door de regie met gevoelens van die mensen gespeeld door die KUT van een Andrea erin te houden.
Ik denk niet dat het al klaar is.. er zou over nagedacht worden en ik hoop nog op een stemming en dat het dan niet gaat gebeuren!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk dat ze opdracht krijgen om bommetje te leggen hoor, maar als het allemaal weer binnen vijf minuten is opgelost, kunnen ze zich de moeite wel besparen.
En dat kan jij me garanderen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef Wilskracht het volgende:
Paul gaat gewoon materiaal voor het hutje bestellen en begint op 26 maart met de bouw.
Gelukkig is Andrea er dan niet meer.
Ik mag niet hopen dat we een gevalletje Peter krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De groep heeft zelf de mogelijkheid om haar eruit te werken voor het eind van deze maand. Eens kijken of Talpa dat toestaat. Lastig punt is ook dat Laura graag weg wil.
Feboquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Clank het volgende:
Dat Paul zo voor Andrea opkomt vind ik ook zó onlogisch.. hij heeft helemaal niks met haar!
Als Laura echt heel graag weg wil dan denk ik dat Andrea nog minimaal een maand langer blijft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat we een gevalletje Peter krijgen.
Ik denk dat ze nergens heengaat. De mensen daar hebben een grotere hekel aan Isa volgens mij. En zoals je aangeeft: Lau wil weg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De groep heeft zelf de mogelijkheid om haar eruit te werken voor het eind van deze maand. Eens kijken of Talpa dat toestaat. Lastig punt is ook dat Laura graag weg wil.
Daar ben ik ook bang voor...nog een paar maanden lang 'Andreatopia'. kots!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef Mylene het volgende:
De Febo laat Andrea niet gaan. Laura is de volgende die gaat.
Ik denk ook dat hij bewust uit de buurt blijft, hij vliegt haar aan denk ik zoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rienk reageert, als hij erachter komt dat Nico heeft gehuild.
Je kunt dit al uitrekenen van tevoren idd.. de ergenis maakt de TV dus die blijvenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef Mylene het volgende:
De Febo laat Andrea niet gaan. Laura is de volgende die gaat.
Niet voor mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor...nog een paar maanden lang 'Andreatopia'. kots!
ja ik heb echt met nico te doen, de enige met innerlijke beschaving tussen de rattenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:19 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik vind dit triest. Er wordt echt door de regie met gevoelens van die mensen gespeeld door die KUT van een Andrea erin te houden.
Geïnstrueerd door 'achter'.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Clank het volgende:
Dat Paul zo voor Andrea opkomt vind ik ook zó onlogisch.. hij heeft helemaal niks met haar!
Hakim ging ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kunt dit al uitrekenen van tevoren idd.. de ergenis maakt de TV dus die blijven
Dat trek ik niet. Dat WIL IK niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Laura echt heel graag weg wil dan denk ik dat Andrea nog minimaal een maand langer blijft.
Ik denk dat iemand in DGK heeft geleerd dat dit soort spanning en sensatie kijkcijfers opleveren. Als de kijkers zich rot ergeren, dan is het goed. Zoiets.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef beequeen het volgende:
Maar Disana, toen liep DGK al een hele tijd. Hier zijn ze net 2 maanden bezig.
Ik begrijp er niks van. Waarom dr. Dre constant haar zin geven. Kijkcijfers?
Als Laura wegloopt dat valt niet op, daar komen ze pas na een dag of drie achter dat er niet meer geknald wordtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
als het hutje er eenmaal staat wil ze er niet meer zijn want ongezelligquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef Injetta het volgende:
Wedden dat Andrea vroeg of laat dat hutje plotseling op een heel andere plek wil hebben?
AAArrrggghhh is dat enge mens er weerquote:
Dat viel mij ook op. Het was niet heel lang geleden dat Anton er veel beter uit zag. En toen kwam Andrea langs. Toeval bestaat niet - Rienk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef Injetta het volgende:
Wedden dat Andrea vroeg of laat dat hutje plotseling op een heel andere plek wil hebben? Ze gaat door totdat iedereen knettergek van haar geworden is.
En dan breekt ze volledig omdat dan mensen niet meer van haar houden en haar laten vallen.
Hoe heeft die Anton het 10 jaar met haar uitgehouden?
Ze heeft hem totaal kapot gemaakt volgens mij. 10 jaar geleden zag hij eruit als een vrolijke, sterke, gezonde man.
Nu is hij ziek, uitgeput en ziet er 30 jaar ouder uit.
Alleen al van het kijken ernaar put mij al uit van woede.
Die is al aan het plannen.... mesthoop naast de hut bijvoorbeeld... op de schaduwplekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij bewust uit de buurt blijft, hij vliegt haar aan denk ik zo
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat iemand in DGK heeft geleerd dat dit soort spanning en sensatie kijkcijfers opleveren. Als de kijkers zich rot ergeren, dan is het goed. Zoiets.
Laura niet nomineren dat is makkelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als Laura wegloopt dat valt niet op, daar komen ze pas na een dag of drie achter dat er niet meer geknald wordt
Ik ben juist gestopt met kijken naar de streams nu omdat het me frustreert.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kunt dit al uitrekenen van tevoren idd.. de ergenis maakt de TV dus die blijven
Andrea gaat echt wel genomineerd worden hoor. No doubt about that. Echter, als Laura heel graag weg wil dan zal de nieuwkomer te horen krijgen dat hij Laura een hele hoop borg kan besparen door haar eruit te stemmen. En hoewel ik niet denk dat de redactie het letterlijk zal verbiéden om Andrea eruit te stemmen, zullen ze de nieuweling wel zo bewerken dat dit niet gebeurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nergens heengaat. De mensen daar hebben een grotere hekel aan Isa volgens mij. En zoals je aangeeft: Lau wil weg.
ze wordt niet genomineerd ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Laura niet nomineren dat is makkelijk.
100 euro per dag hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
Een hutje voor Andrea voor haar massages? Er wil toch niemand meer door Andrea gemasserd worden????
Dus inwoners moeten slim zijn en Laura niet nomineren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Andrea gaat echt wel genomineerd worden hoor. No doubt about that. Echter, als Laura heel graag weg wil dan zal de nieuwkomer te horen krijgen dat hij Laura een hele hoop borg kan besparen door haar eruit te stemmen. En hoewel ik niet denk dat de redactie het letterlijk zal verbiéden om Andrea eruit te stemmen, zullen ze de nieuweling wel zo bewerken dat dit niet gebeurt.
Volgens mij wil ze het om er te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
Een hutje voor Andrea voor haar massages? Er wil toch niemand meer door Andrea gemasserd worden????
Zover kwamen ze niet eens in het gesprek. Zat ik ook op te wachten. Maar JonDeMizzle zal wel weer een paar aandachtsgeilende modelletjes vinden die dit in hun portfolio willen douwen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
Laura is het maatje van Lotte, dus waarschijnlijk op Isabella.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Punkman het volgende:
Op wie zou Laura stemmen ?
Ook 3 op Andrea ?
Zo denkt ze het probleem op te lossen. Best sneu.quote:
Als die misselijk inktvlek maar geen Petertje gaat uithalen, nl bedelen om wegstemming om zo Dree te sparenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als Laura wegloopt dat valt niet op, daar komen ze pas na een dag of drie achter dat er niet meer geknald wordt
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Stroom het volgende:
rienk: gelukkig gaf ze wel een goede redenering; ik wil 'm gewoon daar hebben..
Rienk kennende gaat hij dat nog doen ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
Rienk: ik breek hem net zo hard af. Ik verplaats hem 's nachts.
Dan kennuh ze nooit nie meer klaguh!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja want dan maakt het niet uit dat je alles tegelijk aanraakt.![]()
Gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Pjotter2 het volgende:
Rienk gaat het hutje gewoon afbreken en verplaatsen. Tis ook zijn Utopia
Da's niet zo mooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Laura is het maatje van Lotte, dus waarschijnlijk op Isabella.
Ruud : maar dan krijg ik de schuldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
En indien wel, verwijdert ze het gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kennuh ze nooit nie meer klaguh!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
Ik zie hem er voor aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
De fik erin!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Rienk kennende gaat hij dat nog doen ookmaar helaas is dat waarschijnlijk een mooie reden om het zover te laten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Lekker makkelijk. Als het er niet is, is het er niet hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En indien wel, verwijdert ze het gewoon.
En bij die pannenkoeken moet het fruit er bovenop dus dat ze dan zo zwart worden als roet is volkomen normaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kennuh ze nooit nie meer klaguh!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De fik erin!
Grapje van Ruud..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want Vanessa is zo eerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Als het er niet is, is het er niet he
Omdat ze Nicoline en Rienk dwars wilt zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:21 schreef Poolhond39 het volgende:
Waarom moet die kuthut ook precies op de akker staan?
Zet het gewoon op het verste hoekje van het terrein. Die heks heeft al 3 weken geen massageklanten gehad...waarom ga je dan in godsnaam 1200 euro in een hut investeren?
Ja, wij domme stomme streamers snappen ook niks he...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En bij die pannenkoeken moet het fruit er bovenop dus dat ze dan zo zwart worden als roet is volkomen normaal.
Moet ze nog rije dan? Anton komt er niet ophalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea ook bier besteld? Top man, met die gele stickermedicijnen.
Joey: ik denk dat het beter is om gewoon je handen te wassen... dat is hygienischer dan met een handschoentje steeds alles aan te raken..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb handschoentjes besteld, meer kan ik er niet van maken. Ik heb ijs met die lepel op de die pannenkoek gedaan.. Ik denk in ieder geval mee
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De fik erin!
Dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Mylene het volgende:
Handschoenen aan zodat ze geen zwarte pannekoeken meer bakt. Logica Vanessa.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Mylene het volgende:
Een rookmelder boven het fornuis lijkt me handigerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Mylene het volgende:
In het zicht van de massagehut zou dat natuurlijk wel leuk zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem er voor aan.
Rienk: ik ga uit mijn neus zitten vreten in de zon.
Nah, dat is niet veul anders dan je normaal doet.
Net zoals ze die lievelingshond had vergiftigd. Uitgekookt vrouwtje is het. Komt overal mee weg, inclusief oorbellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij heeft Andrea sinds de confrontatie met Rienk en Nicolien over het zaaien hier al die tijd op zitten broeden en heeft ze nu haar gram gehaald met dank aan Paul. Wat een walgelijk mens is het toch!
Jammer dat dat niet andersom werkt he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef Gert het volgende:
Andrea: "Dat belerende kan ik niet goed tegen. Ik ben kunstenaar, ik ben een vrij mens."
Het gaat helemaal niet om het hutje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:26 schreef Kijkertje het volgende:
Een hutje voor Andrea voor haar massages? Er wil toch niemand meer door Andrea gemasseerd worden????
hier ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Grote kans dat Isa bij de volgende stemronde nog wel aardig wat stemmen krijgt: van Andrea zeker, van Vanessa waarschijnlijk, en misschien ook van Billy, Paul en Lot. Dan staat ze straks ook nog bij de genomineerden....
en dan moet niet net zijn....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef ericahysterica het volgende:
charmeoffensief naar nico
dree doe geen moeite nico is toevallig niet iets slimmer dan jij en doorziet jou
Ik kijk naar een vegende Vanesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Flow3r het volgende:
Nu gaat Andrea het goed slijmen bij Nico zonder dat andeen erbij zijn
Vanessa wordt wat mij betreft ook iets teveel opgehemeld hier.. ze kan niet koken, en niemand mag daar wat van zeggen... en wat ze met die pannenkoeken deed, kan gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:32 schreef Mylene het volgende:
Wat lult ze toch over 'ik ben kunstenaar' Helemaal niks van te zien in haar introfilmpje, en op haar paspoort staat masseuse. ( Niet dat ik dat geloof)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef Gert het volgende:
Andrea: "Dat belerende kan ik niet goed tegen. Ik ben kunstenaar, ik ben een vrij mens."
Nou, dat denk ik niet. Andrea is op dat vlak een stuk "slimmer".. Ik noem het gehaaid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef ericahysterica het volgende:
charmeoffensief naar nico
dree doe geen moeite nico is toevallig niet iets slimmer dan jij en doorziet jou
contstantquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef goldenoldie het volgende:
goedemiddag,
heks weer bezig geweest????
Ik ontwijk haar even, erger me kapot.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Flow3r het volgende:
Nu gaat Andrea het goed slijmen bij Nico zonder dat andeen erbij zijn
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
In het zicht van de massagehut zou dat natuurlijk wel leuk zijn
Isa en Andrea genomineerd. Nieuwe wordt gemanipuleerd om op Isa te stemmen. Dre blijft. Worst case scenario.quote:
door die heks ga ik gek spellen sorry medecossersquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
Laura zegt dat ze er aan denkt om volgende week vrijwillig weg te gaan.
Dat verschil merk je toch niet, of ze er is of niet...quote:
Waarom niet nu?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Komen er überhaubt eters vanavond? Ik ben de draad even kwijt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
ik ga dit jaar niet meer naar verjaardag als ik weg ben gebeurt er wat,..quote:
Volgende week starten de stemmingsoverleggen.. Lau gaat een Petertje doen denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
zij knalt bij het afscheid jonguhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat verschil merk je toch niet, of ze er is of niet...
Gaan is een werkwoord, en die kun je niet in 1 zin gebruiken met Laura.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Gert het volgende:
Toverheks goed bezigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef goldenoldie het volgende:
goedemiddag,
heks weer bezig geweest????
zoooo niet mijn utopiaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Isa en Andrea genomineerd. Nieuwe wordt gemanipuleerd om op Isa te stemmen. Dre blijft. Worst case scenario.
Ja, en ook van Lot. En niet te vergeten Paul. Die zijn allemaal uit het zelfde asociale hout gesneden. Daar kan Nico niet tegen op.. En kijk nu huilt ze weer, Nico. Dit is zo triest voor haar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee.
Nu is het wel even leuk dat Rienk bij Nico zit om haar te steunen. Die meid had het zwaar te verduren onder de aanvallen van Andrea.
Die knalpot trekt het nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Odaiba het volgende:
Ik volg Laura niet, maar wat is er gebeurd? Waarom wil ze weg?
Nette mensen moeten het soms harder ontgelden. Gelukkig zit Rienk er nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:38 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, en ook van Lot. En niet te vergeten Paul. Die zijn allemaal uit het zelfde asociale hout gesneden. Daar kan Nico niet tegen op.. En kijk nu huilt ze weer, Nico. Dit is zo triest voor haar.
Ze zei net letterlijk dat ze er niet via een stemming uit wil.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgende week starten de stemmingsoverleggen.. Lau gaat een Petertje doen denk ik
ja nico vind ik echt een lieffiequote:
Stoere opmerking. Echt en dat meen ik oprecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
nico blijkt dus ook helaas en huilwijf. rete-vermoeiend
Ja, het enige dat daar geschaard wordt is de knipkip van vanas.... Arme Lau..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef pullup het volgende:
Laura is meer van het gek doen met chickies om haar heen
Dus geeft ze zich op voor een programma dat totaal niet bij haar past. Slimme meid is het ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef pullup het volgende:
Laura is meer van het gek doen met chickies om haar heen
Dat is wel weer een mening waar ik respect voor hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil het recht om te stemmen op degene die ze eruit wil, Laura moet maar uit haar zelf gaan.
eerste keer dat ze even een traantje laat..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
nico blijkt dus ook helaas een huilwijf. rete-vermoeiend
Tsja, ze hebben nico aan het huilen gemaakt. Ik denk dat Rienk wel kwaad gaat wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nette mensen moeten het soms harder ontgelden. Gelukkig zit Rienk er nu.
Ja, want huilen nadat je je erg gekwetst voelt is ook zo'n schande. Doe normaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
Omdat ze emo wordt over de oneerlijkheid en nu volgens mij voor het eerst een paar tranen laat, is het een "huilwijf"?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
Oh, dat geloof ik juist gelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Ik kom niet tot mijn recht hier, normaal ben ik van het gek doen, chickies om me heen, grote bek enzo en dat heb ik hier niet. Gouden Kooi was ik meer tot mijn recht geweest![]()
![]()
ja sorry. ik word doodmoe van het feit dat ze vrijwel continu met betraande wangetjes rondlopen. astenblaft zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Stoere opmerking. Echt en dat meen ik oprecht.
Dit is de eerste keer dat ze huilt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja sorry. ik word doodmoe van het feit dat ze vrijwel continu met betraande wangetjes rondlopen. astenblaft zeg.
Niet iedereen is opgewassen tegen een demoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja sorry. ik word doodmoe van het feit dat ze vrijwel continu met betraande wangetjes rondlopen. astenblaft zeg.
Ik vind het sneu. Alhoewel, sneu dekt de lading niet. Utopia zou een nieuwe samenleving worden, op die oproep heeft ze gereageerd.quote:
Ook vlak ik Exit-chantage niet uit.. mogelijk heeft ze te weinig contact met haar achterban en chanteert nu meer brieven of bezoekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei net letterlijk dat ze er niet via een stemming uit wil.
Ze krijgt maandag bezoek, en daarna beslist ze of ze gaat of niet. Ze denkt nu van wel.
Ja, maar dat mag niet he.. Andrea moet ondersteund worden van de huisarts.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
rienk heeft zich er niet mee bemoeid omdat hij anders uit zou vallen naar dree
Alleen maar nadat Paul had gezegd dat ze dat had moeten doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Flow3r het volgende:
Nico is vals beschuldigd van ' afpakken'
Andrea's woordkeuze, dat ze heel snel weer recht gebreid heeft bij Nico " zo bedoel ik dat niet "
och ja sorry heksje ik bedoel de ubertrollquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toverheks goed bezigdie geblondeerde trol op de streams pffff
Ik denk dat hij in staat is om haar aan te vliegenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
Best jammer dat fysiek geweld niet mag daar. Denk dat Andrea anders wel een ander prive-hutje had gehad nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet iedereen is opgewassen tegen een demoon.
En dan wel eerst om haar heen kijken of ze wel alleen is op dat moment met Nico en dat niemand anders het zietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Flow3r het volgende:
Nico is vals beschuldigd van ' afpakken'
Andrea's woordkeuze, dat ze heel snel weer recht gebreid heeft bij Nico " zo bedoel ik dat niet "
Als ik erin zat had ik het deze week wel gebruikt. En als ze dan zeggen dat ik eruit moet sleep ik Lotje aan haar rooie haren mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best jammer dat fysiek geweld niet mag daar. Denk dat Andrea anders wel een ander prive-hutje had gehad nu.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alleen maar nadat Paul had gezegd dat ze dat niet had moeten doen
Mooi punt..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Stroom het volgende:
mag het überhaupt wel van de febo, dat hutjes gedoe? Moeten dan ook camera's geïnstalleerd worden lijkt me?
Wie precies? En waar zijn ze op uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Marenda het volgende:
Gewoon niet meer over Andrea schrijven.
Hier zijn ze juist op uit.
Ik denk dat Rienk zichzelf wat dat betreft wel kent, en dat het een verstandige keuze was om zich er niet mee te gaan bemoeien. Wel jammer voor ons, though.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
hoe lang zit ze er in? en ze heeft nog niet vaak midden in een geweldige bonje gestaan. ik vind het een hoge score. maar goed, dat ben ik. en ook de reden waarom het volk allemaal moet huilen. vermoeiend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ze huilt.
2 bij 0,5 bij 0,5 2 meten diep bedoel je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best jammer dat fysiek geweld niet mag daar. Denk dat Andrea anders wel een ander prive-hutje had gehad nu.
dat ben ik niet met je eens Gert, nico had pauperpaul met grote bek en dreinende dree tegenover zich en steun had zij dus goed kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Rienk zichzelf wat dat betreft wel kent, en dat het een verstandige keuze was om zich er niet mee te gaan bemoeien. Wel jammer voor ons, though.
Ik denk dat er een hutje komt buiten de muren van Utopia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:44 schreef rokkutsaains het volgende:
De tussenstand geeft aan dat een meerderheid denkt, dat die hut er helemaal niet komt.
Poll: De hut van Andrea komt:
• Pal in het midden van de akker
• Verstandig naast de akker
• Helemaal nergens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Andrea is goed voor alle topics,kranten enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie precies? En waar zijn ze op uit?
Give or take... maar zoiets idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
2 bij 0,5 bij 0,5 2 meten diep bedoel je?
Dat lijkt mij ook, hoe gaan ze dat doen? Misschien mag het wel niet, ik lig in een deuk als dat zo is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Stroom het volgende:
mag het überhaupt wel van de febo, dat hutjes gedoe? Moeten dan ook camera's geïnstalleerd worden lijkt me?
weet je. ik zit te denken. dat kunnen we Moeder Aarde ook niet aandoen. en ons ook niet. ze vergaat. voor je het weet zit er dré in je leidingwater.quote:
Mooi zo!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef Grunge. het volgende:
Rienk: "Ik wil haar hier niet meer, ik wil haar hier niet meer. Ik ben het zat."
Ik had het leuk gevonden als Rienk er bij was gekomen, maar ik denk dat het flink uit de hand was gelopen dan. En dat wilde Rienk voorkomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens Gert, nico had pauperpaul met grote bek en dreinende dree tegenover zich en steun had zij dus goed kunnen gebruiken
dat kan ik wel volmondig beamenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef Grunge. het volgende:
Rienk: "Ik wil haar hier niet meer, ik wil haar hier niet meer. Ik ben het zat."
Ze is ook niet het bonje-type, dat is het 'm juist. Als er iemand positief en lief is, dan is Nico het. Dat wordt dus niet gewaardeerd door die aso's daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:44 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hoe lang zit ze er in? en ze heeft nog niet vaak midden in een geweldige bonje gestaan. ik vind het een hoge score. maar goed, dat ben ik. en ook de reden waarom het volk allemaal moet huilen. vermoeiend.
ik zeg: niet huilen. nee uíten die agressie en frustratie.
Klopt. Maar als wij stoppen met in de COS over haar schrijven gaat ze ook niet weg hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef Marenda het volgende:
[..]
Andrea is goed voor alle topics,kranten enzo.
Zolang dat door gaat heeft het programma gratis reclame.
Dus gaat ze nooit weg.
ik zie het als laf....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had het leuk gevonden als Rienk er bij was gekomen, maar ik denk dat het flink uit de hand was gelopen dan.
Rienk nu, over Andrea: "Ik wil haar niet meer. Als ik op haar ga stemmen dan is het niet om haar iets te leren maar omdat ik haar weg wil. Ik ben het zat. Het zit me tot hier."
Andrea: Zag je hoe ik haar tuk had?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met de brutalen en de halve wereld.
Flikker haar maar over het hek, of hang haar in de boom i.p.v. de trekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef Grunge. het volgende:
oké daar heb je wel een punt. en verder vind ik haar met voorsprong de leukste vrouw daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ze is ook niet het bonje-type, dat is het 'm juist. Als er iemand positief en lief is, dan is Nico het. Dat wordt dus niet gewaardeerd door die aso's daar.
En tsja.. de ene wordt boos de ander huilt bij woede/frustratie.. (Ik word liever lekker boos, maar kan ook janken uit woede)
Zei ze dat?quote:
Onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met de brutalen en de halve wereld.
Dan is er maar 1 oplossing. Ton met zuur en haar daarin mieteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
weet je. ik zit te denken. dat kunnen we Moeder Aarde ook niet aandoen. en ons ook niet. ze vergaat. voor je het weet zit er dré in je leidingwater.
ik niet. Huub/Jaap hadden haar binnen 48 uur het huis uit gepest. Met een vinger in de neus. Laura heeft alleen een grote bek en blijkbaar een vriendenkring vol sufferds die erin trapt waardoor ze een kompleet verkeerd zelfbeeld heeft. Dat blijkt nu wel.quote:
Viel toch te proberenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als wij stoppen met in de COS over haar schrijven gaat ze ook niet weg hoor.
precies. met cremeren loop je de kans dat ze in een stortbui mee komt. brr.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 oplossing. Ton met zuur en haar daarin mieteren.
Zo waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef pullup het volgende:
Rienk: "We kunnen kassen voor haar blijven bouwen tot we een ons wegen en ook dat gaat haar niet blij maken"
Ze heeft weer waarvoor ze is gekomen. Dus mevrouw is intens gelukkig. Als die niet af en toe een beuk krijgt als ze na Utopia op straat loopt weet ik het ook niet meer.quote:
Dan gaat het definitief mis en het zit er volgens mij wel in dat het nog vanavond gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit echt te wachten tot Rienk deze dingen eens tegen haarzelf zegt.
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit echt te wachten tot Rienk deze dingen eens tegen haarzelf zegt.
inderdaad. ik heb steken in me zij vh lachen. kramp in me buik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea : Ik heb mijn humor weer terug
gmtaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
precies. met cremeren loop je de kans dat ze in een stortbui mee komt. brr.
Welke humor? Ze lacht omdat ze haar zin krijgt, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk ze heeft haar zin weer.. Rienk en Nico een hak gezet...dat is de reden dat ze die toko midden op de akker wilquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Huilen is een uiting van frustratiequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:44 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hoe lang zit ze er in? en ze heeft nog niet vaak midden in een geweldige bonje gestaan. ik vind het een hoge score. maar goed, dat ben ik. en ook de reden waarom het volk allemaal moet huilen. vermoeiend.
ik zeg: niet huilen. nee uíten die agressie en frustratie.
Je kan het als laf zien, maar denk eerder dat het een stukje zelfkennis van hem is. Hij weet dat het gaat escaleren als hij zich ermee bemoeit. Daarbij heeft het totaal geen zin om tegen dat mens in te gaan, dat win je nooit. Goede keus dus om het even te laten gaan.quote:
Ja, ik vind haar ook de leukste vrouw daar. Het is goed dat ze nu ff met Rienk praat, die heeft Andrea goed door en heeft geen zin meer om dat mens te beschermen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oké daar heb je wel een punt. en verder vind ik haar met voorsprong de leukste vrouw daar.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Andrea is een klein stampvoetend kind, ze wil haar zin hebben kost wat kost, echt ze hadden mij daar moeten laten wonen, had allang die hele loods met haar aan gedweild.snap niet dat niemand zijn bek open trekt
het vermaak van dree is leedvermaak lachen om het kwetsen van de ziel van iemand andersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke humor? Ze lacht omdat ze haar zin krijgt, dat is heel wat anders.
ben alleen wel bang dat rienk dan op de schopstoel beland..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat het definitief mis en het zit er volgens mij wel in dat het nog vanavond gaat gebeuren.
Inderdaad. Het is pure vuiligheid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het vermaak van dree is leedvermaak lachen om het kwetsen van de ziel van iemand anders
nee ik ben voor directheid en transparantie en bovenal voor solidariteit...rienk koos dus voor zijn eigen hachje........quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je kan het als laf zien, maar denk eerder dat het een stukje zelfkennis van hem is. Hij weet dat het gaat escaleren als hij zich ermee bemoeit. Daarbij heeft het totaal geen zin om tegen dat mens in te gaan, dat win je nooit. Goede keus dus om het even te laten gaan.
Dan is Andrea voor altijd beroemdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:51 schreef Gert het volgende:
Rienk over Andrea: "Dan zit er nog maar één ding op: euthanasie. Ohh Rienk zei je dat nu hardop?"
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef Gert het volgende:
O... ik houd wel even op met weergeven wat Rienk zegt. Niet echt nodig momenteel.
Wtf, echt? Ik luisterde naar Lot en Dre.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Nou zit er nog maar 1 ding op zegt Rienk. Euthanasie!!
Als hij dat doet is het mijn heldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk: Ik merk dat ik haar de hele tijd wil uitschelden, ik moet me inhouden
die gaat nog een keer ontploffen. Kan niet andersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk: Ik merk dat ik haar de hele tijd wil uitschelden, ik moet me inhouden
ja dat miste jij dan weerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wtf, echt? Ik luisterde naar Lot en Dre.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef Gert het volgende:
O... ik houd wel even op met weergeven wat Rienk zegt. Niet echt nodig momenteel.
Ze is een slecht, ziek mens. Maar ze beschouwt zichzelf als een goed mens. En een kunstenaar. Anton spoort ook niet hoor, om het met zo'n ziek wijf aan te leggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het vermaak van dree is leedvermaak lachen om het kwetsen van de ziel van iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |