SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Heel echt, zeker 7 mensen hebben het gepost.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wtf, echt? Ik luisterde naar Lot en Dre.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat nog een keer ontploffen. Kan niet anders
Zeer waarschijnlijk. Jongen is tot over zijn oren verliefd en iemand heeft zijn Nico pijn gedaan... Dan is het vragen om problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat nog een keer ontploffen. Kan niet anders
Lang leve de COS.quote:
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:53 schreef Odaiba het volgende:
Rienk wil Andrea uitschelden, want hij is BOOS. Nicoline zegt dat hij dat niet moet doen.
Totaal nutteloos en geldverspilling... die latjesquote:
Klinkt een beetje dozerig, maar ik kan er echt rustig van wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ze met die akker bezig zijn. Verheug me er wel op als ze mogen oogsten en hun eerste eigen geweekte groenten mogen eten.
Mwoa, als er iemand is die Andrea kapot kan maken, moet ik toch mijn geld op Rienk zetten. Flink wat bijbelquotes er tegenaan en haar helemaal afmaken. Maar dan moet hij wel eerst echt boos worden en niet zo doem gaan doen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.
Hebben we kort "leuke" streams,
Maar daarna uren en uren een liegende, gelijkhalende, tenenkrommende, treurnis op de streams.
Dat duurt nog wel even maar dat is idd leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ze met die akker bezig zijn. Verheug me er wel op als ze mogen oogsten en hun eerste eigen geweekte groenten mogen eten.
Laminaatzijl had ook goed geweest voor die paar maanden en het is zo gelegdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Totaal nutteloos en geldverspilling... die latjes
Als hij los mag gaan, dan pak ik de popcorn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, als er iemand is die Andrea kapot kan maken, moet ik toch mijn geld op Rienk zetten. Flink wat bijbelquotes er tegenaan en haar helemaal afmaken. Maar dan moet hij wel eerst echt boos worden en niet zo doem gaan doen...
En zo komt Andrea dus weg met alles.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie dat niet doet.
Hebben we kort "leuke" streams,
Maar daarna uren en uren een liegende, gelijkhalende, tenenkrommende, treurnis op de streams.
Ja duh..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef misssnapshot het volgende:
Hehe, Nico heeft haar door: wil Andrea een huisje op 't land omdat ze vindt dat wij het afgepakt hebben
Dat is zeker alijd een leuk momentquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Helaas is dit wat we voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zo komt Andrea dus weg met alles.
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als hij los mag gaan, dan pak ik de popcorn.
Maar dat mag hij niet, en als hij niet te houden is, dan sl
Ja natuurlijk. Ze is nog steeds boos omdat Nico haar aansprak op het feit dat dat bed al ingezaaid was , daar kan ze absoluut niet tegen. Dus dit is payback-time.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:59 schreef Disana het volgende:
Rienk en Nico denken dat de enige reden dat Andrea haar cabana op de akker wil, is dat ze vindt dat Nico het land van haar afgepakt heeft.
Ik denk dat ze helemaal gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef beequeen het volgende:
Lot weet dus nog steeds niet dat Isa in bed heeft gelegen met Joey?
En nu kan ze weer smalend lachen omdat Nico in de hoek is gedrukt door Paul.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ja natuurlijk. Ze is nog steeds boos omdat Nico haar aansprak op het feit dat dat bed al ingezaaid was , daar kan ze absoluut niet tegen. Dus dit is payback-time.
Rancuneus rotwijf.
En dat laat Billy niet van zich afpakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Gert het volgende:
O, even snel zappen, want Billy gaat haar wijze levenslessen weer delen. GET OUT OF THERE!
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
Weet lot nou al dat isa gister een tijd bij joey in bed heeft gelegen?
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
Weet lot nou al dat isa gister een tijd bij joey in bed heeft gelegen?
Hard to get als in met je crackbek aan een lul sabbelen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Mylene het volgende:
Lot denkt echt dat Joey haar wil. Billy adviseert om hard to get te spelen.
Vanessa gaat ze bereiden?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
Leer het van de meesteresquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hard to get als in met je crackbek aan een lul sabbelen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
"Vraag de koelkast maar verkering"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef misssnapshot het volgende:
Billy heeft een vriendje, dus Lot wil ook een vriendje. Ik hoop dat Joey haar keihard zegt dat ie haar niet moet.
14 zei ze hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
ruud is echt al verder dan iemand van 24
quote:
En pindakaas.quote:
Je bent niet de enige. Ik vraag me af hoeveel gekker het nog gaat worden daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
wat heeft paul nou ineens met dree... echt ik snap niks van die mensen daar
Maar dat Andrea zelf treitert en bloed onder nagels vandaan haalt zien ze niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Nu zeggen ze dat Dre wordt weggepest.
Paul is uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Dre is een goede danseres he, misschien wilt ze swingen met hemquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea, dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
over wie zat lau nou te zeiken net (na centraal) iemand snoerde haar de mond zei ze
ik snap het ook niet.. t moet net worden als buiten he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar goed.. nog maar es een keer, het financiële nut van een loods vol laminaat? Behalve dat het klauwen vol met geld kost... Wie?
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Always a pleasure!quote:
Ludo krijgt als het allemaal dreigt in te storten ook altijd bijval uit onverwachte hoek. Lijkt alsof hetzelfde schijversteam ook voor Utopia bezig is....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Samen douchen met de cam erbij?? Dat gaat mijn monitor niet trekken hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dre is een goede danseres he, misschien wilt ze swingen met hem
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar goed.. nog maar es een keer, het financiële nut van een loods vol laminaat? Behalve dat het klauwen vol met geld kost... Wie?
[ afbeelding ]
Met Lotte? Toen ging Nicolien over de tong. Inclusief de pompoensoep.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
over wie zat lau nou te zeiken net (na centraal) iemand snoerde haar de mond zei ze
Zouden er daar mensen zijn die niét zien dat ze een ziekelijke leugenares is?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef Persefoneia het volgende:
Andrea.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
Die kan hij bespelen om zichzelf veilig te stellen denk ik...Nico is te slim voor hem, hij kiest zijn "eigen groepje"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, dat ze zei.. je bent al populair hoor, doe maaar normaal enz. ik laat me niet de mond snoeren.*. knal knal*quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met Lotte? Toen ging Nicolien over de tong. Inclusief de pompoensoep.
hm goed puntquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die kan hij bespelen om zichzelf veilig te stellen denk ik...Nico is te slim voor hem, hij kiest zijn "eigen groepje"
Kut is kut denkt Ruudquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:04 schreef snetje het volgende:
Ruud is verstandig volgens Billy...hij wil het rustig aan doen
Ze heeft nog steeds niet in de gaten dat ze niet meer als een flufmeisje voor hem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |