Ik dus ook, in het begin vond ik het allemaal wel meevallen, maar de laatste tweequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:17 schreef Marenda het volgende:
Ik begon al aan me eigen te twijfelen,maar ik ervaar het precies zo.
Ik wilde net zeggen: die behoefte om een heel verhaal op te hangen aan zo'n vreemde bezoekster. Maar ja... ze praat graag over zichzelf, natuurlijk, altijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lotje legt gelijk haar hele familie uit aan wildvreemde...
Waarom in hemelsnaam?
Ja wel hoor maar heb niet zo snel een hekel aan mensenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen geluid via oordopjes![]()
Nu ook nog de zaag erdoor heen
Dus dat. Je jan je eraan ergeren, maar niemand die je verplicht de streams te kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Hoe kan je nu een hekel hebben aan mensen die je niet kent
Die zit nog in de as woensdagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Britan het volgende:
Mevrouw vindt ook alles leuk en echt ze meent het
Met je eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat. Je jan je eraan ergeren, maar niemand die je verplicht de streams te kijken.
Ik vind het aan de ene kant wel vermakelijk.
Ook al heb ik wel vraagtekens of dit geen ingehuurde mensen zijn.
Nou, ik denk dat dit mens je binnen 2 uur de keel uitkomtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef dolcefarniente het volgende:
Bezoek is i.i.g. wel hartelijk en spontaan en bedoelt het allemaal goed.
Altijd beter dan zo'n manipulatieve Andrea of "de grootste schreeuwer heeft automatisch gelijk" Paul.
quote:
Begrijp je punt hoor en daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar heb niet zo snel een hekel aan mensen
En vind niet alle mensen leuk hoor.
deze dame praat veel ja is niet zo leuk om naar te luisteren maar hekel nee. want misschien is ze een lieve aardige dame .;)
Zolang er nog van die droeftoeters naar binnen komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dus ook, in het begin vond ik het allemaal wel meevallen, maar de laatste twee
weken neemt mijn inziens de sturing toe met de meest ongeloofwaardige scenario's.
Hoezo krijgt die zweefteef een hutje op de akker, en gaat Paul dit idee vol vuur verdedigen.
Bovendien vond hij haar enkele weken geleden nog ontoerekeningsvatbaar (zijn letterlijke
woorden), en heeft nu al een aantal malen aangegeven, haar er zeker niet uit te stemmen.
De druppel voor mij was afgelopen weekend die klap met die bezem door Charlotte,
waar werkelijk geen enkele sanctie op heeft gestaan ......![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze lekker bezig zijn om het programma naar de klote te helpen. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |