abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137515958
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.

[ Bericht 8% gewijzigd door magnetronkoffie op 08-03-2014 16:50:39 ]
pi_137516145
Zo, even de OP een beetje opgeruimd.
Tis wel de bedoeling dat dit een serieus topic blijft he :P
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:58:51 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137516471
quote:
Btw, "Never regret missed chances" betekent zoveel als "Nooit spijt hebben van dingen die je nooit gedaan hebt" :P
Zo kun je het vertalen, maar zo is het in mijn geval niet bedoeld. Ik ben aanvaller en mis helaas nog weleens een kans in een wedstrijd. Na een gemiste kans wacht ik gewoon op de volgende kans en maak hem dan alsnog.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137516558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef yats het volgende:

[..]

Zo kun je het vertalen, maar zo is het in mijn geval niet bedoeld. Ik ben aanvaller en mis helaas nog weleens een kans in een wedstrijd. Na een gemiste kans wacht ik gewoon op de volgende kans en maak hem dan alsnog.
Ah zooo! Ik zag het (gezien ik jou eigenlijk vooral van dit topic ken) op een hele andere manier :P
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:04:28 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137516648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah zooo! Ik zag het (gezien ik jou eigenlijk vooral van dit topic ken) op een hele andere manier :P
Misschien moet ik het bij het versieren ook zo gaan zien. Zo heb ik het nooit gezien eigenlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137517649
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst. :{
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 13:58 schreef perro. het volgende:
hoop foute wijven in dit topic zeg. hou es op met vitten dames. ~:)
Dat hangt af van jullie manier van interpreteren.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137518197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, even de OP een beetje opgeruimd.
Tis wel de bedoeling dat dit een serieus topic blijft he :P
Tering hond.

Nvm de OP was al verziekt door een wijf.
pi_137520104
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

je snapt de grap niet. geeft niet, maar kennelijk voel je je wel aangesproken. tja.

eigenlijk heb ik geen zin meer om nog op je te reageren. ik heb me nogal in jou vergist. dus dat doe ik vanaf nu dan ook niet meer. ~:)
pi_137520128
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:30 schreef yats het volgende:

[..]

Welke 'val'? Denk eens in kansen i.p.v. in onmogelijkheden. Een relatie is geen val, maar een heerlijk iets mits het met een persoon is die jouw 'mindere punten' accepteert zoals jij die ook van haar accepteert. Iedereen heeft immers wel 'iets', maar om nou daarom iedereen af te wijzen?
De val om iemand maar een kans te geven, wat achteraf toch niet zo goed blijkt te werken.

Zou ik heeeeel misschien voortaan iemand gewoon leuk mogen vinden voordat ik er maar iets mee begin 'om het maar een kans te geven' ? Ik heb tot nu toe bijna niks anders gedaan dan dat.

En als er iets is wat me om wat voor reden dan ook op m'n hoede maakt, dan heb ik geen interesse meer.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:07:43 #10
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137520326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

De val om iemand maar een kans te geven, wat achteraf toch niet zo goed blijkt te werken.

Zou ik heeeeel misschien voortaan iemand gewoon leuk mogen vinden voordat ik er maar iets mee begin 'om het maar een kans te geven' ? Ik heb tot nu toe bijna niks anders gedaan dan dat.

En als er iets is wat me om wat voor reden dan ook op m'n hoede maakt, dan heb ik geen interesse meer.
Ah, die val. Loopt niet iedereen daar ooit een keer tegenaan? Of denk je echt dat iedereen gelukkig word met zijn eerste echte liefde? Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, alleen heb ik bij jou wel het idee dat dit er grotendeels voor zorgt dat je tot nu toe niemand gevonden hebt. Je bent duidelijk niet lelijk of hebt niets te melden gezien je wel wat dames gehosseld hebt, dus dat is het niet. Waar denk je zelf dat het aan ligt dat je tot nu toe nog nooit een relatie gehad hebt?
pi_137520455
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ah, die val. Loopt niet iedereen daar ooit een keer tegenaan? Of denk je echt dat iedereen gelukkig word met zijn eerste echte liefde? Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, alleen heb ik bij jou wel het idee dat dit er grotendeels voor zorgt dat je tot nu toe niemand gevonden hebt. Je bent duidelijk niet lelijk of hebt niets te melden gezien je wel wat dames gehosseld hebt, dus dat is het niet. Waar denk je zelf dat het aan ligt dat je tot nu toe nog nooit een relatie gehad hebt?
Ik ben daar al 2 keer tegenaan gelopen. En een eerste echte liefde is er nog nooit van gekomen.

Het ligt aan een combinatie van een heleboel dingen waarschijnlijk :')
pi_137520591
Wat betekent het als een meisje na vragen wel een date wil maar niet meer reageert om een datum voor te stellen? Ze ging even kijken wanneer ze kon en ruim 24 uur later heb ik nog steeds geen reactie, ook niet na nog een keer vragen vandaag.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:15:50 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137520642
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat betekent het als een meisje na vragen wel een date wil maar niet meer reageert om een datum voor te stellen? Ze ging even kijken wanneer ze kon en ruim 24 uur later heb ik nog steeds geen reactie, ook niet na nog een keer vragen vandaag.
Dan wil ze blijkbaar niet. Of ze heeft het toevallig echt druk.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:16:23 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137520662
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben daar al 2 keer tegenaan gelopen. En een eerste echte liefde is er nog nooit van gekomen.

Het ligt aan een combinatie van een heleboel dingen waarschijnlijk :')
Ach joh, ik heb die val drie keer gehad waarbij de laatste keer letterlijk voelde of mijn hart nog kloppend uit mijn lijf getrokken werd. Maar weerhoud mij dat er van om (mits ik de juiste vrouw tref) het toch weer te proberen? Ik blijf gewoon om me heen kijken naar leuke vrouwen, en er is vast wel een vrouw die mijn vertrouwen niet beschaamd en me wel waard is. Ik zie wel wanneer ik die tegen kom.
pi_137520782
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Nou nee dat is mijn mening.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:24:08 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137520932
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Of ze wil echt niet, of ze vindt je niet belangrijk genoeg om 2 minuten tijd voor je vrij te maken.
Met andere woorden: het wordt niks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137521005
Sowieso hebben veel vrouwen er nogal een handje van om een bericht te lezen en daarna de mobiel neer te leggen 'om later te reageren' om vervolgens compleet te vergeten :')

Ook al vaak genoeg gelezen van vrouwen zelf in de topics hier. Vrouwendingetje dus blijkbaar.
pi_137521026
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of ze wil echt niet, of ze vindt je niet belangrijk genoeg om 2 minuten tijd voor je vrij te maken.
Met andere woorden: het wordt niks.
Het lijkt wel hierop ja. Goed, tis maar 24 uur, maar dan moet je voor iets belangrijks als een date toch wel eventjes 2 minuutjes vrij kunnen maken, desnoods even op de wc ofzo :P
pi_137521046
Niet alleen vrouwen. Heb ik zelf ook vaak. :P
pi_137521055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
Sowieso hebben veel vrouwen er nogal een handje van om een bericht te lezen en daarna de mobiel neer te leggen 'om later te reageren' om vervolgens compleet te vergeten :')

Ook al vaak genoeg gelezen van vrouwen zelf in de topics hier. Vrouwendingetje dus blijkbaar.
Nee hoor, ik ben daar ook goed in _O- :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:27:17 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137521063
quote:
Vrouwendingetje dus blijkbaar.
Weer een minpunt bij de vrouwen dus. Dan blijft er echt niets meer over voor je
pi_137521237
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weer een minpunt bij de vrouwen dus. Dan blijft er echt niets meer over voor je
Ik klaag er toch niet over?
pi_137521243
quote:

Sorry Fax, maar je bent echt te verzuurd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137521309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sorry Fax, maar je bent echt te verzuurd.
Ik zal voortaan zoet zijn ;(
pi_137521351
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zal voortaan zoet zijn ;(
Belofte maakt schuld he? :P
pi_137522948
Gaan jullie nog stappen vanavond?
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:14:53 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137523060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Solo14 het volgende:
Haha, alsof ik vrienden heb.
pi_137523094
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon solo.

Of fok!meet :')
pi_137523362
quote:
Nee, op tijd m'n nest in want vroeg op morgen.

En:

quote:

[..]

pi_137524400
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou nee dat is mijn mening.
OK.
pi_137524759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat is echte liefde voor u?
pi_137524828
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is echte liefde voor u?
Gewoon een meid die ik echt leuk vind, en die mij ook echt leuk vindt :')
pi_137524973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon een meid die ik echt leuk vind, en die mij ook echt leuk vindt :')
En nu de echte versie...
pi_137525039
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef complicate het volgende:

[..]

En nu de echte versie...
Precies zoals ik het zeg. Maarja 'je moet iemand een kans geven' dus deed ik dat maar in de hoop dat het iets kon worden. Nou niet dus.
pi_137525446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg. Maarja 'je moet iemand een kans geven' dus deed ik dat maar in de hoop dat het iets kon worden. Nou niet dus.
Forceren werkt nooit op lange termijn. Daar ben ik het mee eens.

Mag ik weten wat je beschrijft als "iemand die je écht leuk vindt"? Want als je dat bijvoorbeeld interpreteert als iemand met dezelfde hobbies of iemand 'hebben' waardoor je uw minder eenzaam voelt etc. dan kan dat echt tegenvallen. Vandaar mijn vraagje.
Stel dat iemand u zou zeggen/vragen: "Faxie, beschrijf me eens uw "droomvrouw".
Wat zou je antwoorden? Of stel dat je wel kon weten wie én waar je die "droomvrouw" zou tegenkomen , wat zou je dan doen?
pi_137525545
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Forceren werkt nooit op lange termijn. Daar ben ik het mee eens.

Mag ik weten wat je beschrijft als "iemand die je écht leuk vindt"? Want als je dat bijvoorbeeld interpreteert als iemand met dezelfde hobbies of iemand 'hebben' waardoor je uw minder eenzaam voelt etc. dan kan dat echt tegenvallen. Vandaar mijn vraagje.
Stel dat iemand u zou zeggen/vragen: "Faxie, beschrijf me eens uw "droomvrouw".
Wat zou je antwoorden? Of stel dat je wel kon weten wie én waar je die "droomvrouw" zou tegenkomen , wat zou je dan doen?
Zelfde hobbies hoeft echt niet hoor. Paar raakvlakken zou wel leuk zijn natuurlijk.

Geen zin om een beschrijving te maken... heb ik een hele tijd geleden al meerdere malen gedaan.... :s)
pi_137526010
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zelfde hobbies hoeft echt niet hoor. Paar raakvlakken zou wel leuk zijn natuurlijk.

Geen zin om een beschrijving te maken... heb ik een hele tijd geleden al meerdere malen gedaan.... :s)
Je had geen zin om dit te schrijven:

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

M'n droomvrouw geloof ik toch al niet meer in eigenlijk...
Maar ik hoop voor u dat je er nog in probeert te geloven , want al is echte liefde zeldzaam, het bestaat echt : iemand die perfect bij u past. Dat is alles wat ik je gewoon wou zeggen. Ik hoop gewoon dat je nooit opgeeft met dat te geloven, want de aanhouder wint. Dat was het.
pi_137526074
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Je had geen zin om dit te schrijven:

[..]

Maar ik hoop voor u dat je er nog in probeert te geloven , want al is echte liefde zeldzaam, het bestaat echt : iemand die perfect bij u past. Dat is alles wat ik je gewoon wou zeggen. Ik hoop gewoon dat je nooit opgeeft met dat te geloven, want de aanhouder wint. Dat was het.
Uh nee, dat is de verkeerde quote :P
pi_137526107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uh nee, dat is de verkeerde quote :P
Dus je gelooft er wel in? :P
pi_137526171
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus je gelooft er wel in? :P
Geen idee. Er zal er vast wel ergens een rondhuppelen.

Maar ik doelde op een beschrijving van wat ik zoek in een vrouw enzo :P
pi_137526221
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Linkje? :@
pi_137526421
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ok. maar :
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
Of stel dat je wel kon weten wie én waar je die "droomvrouw" zou tegenkomen , wat zou je dan doen?
pi_137526472
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Linkje? :@
+1
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:36:03 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137526502
Nee dat zal ie makkelijk hebben gevonden tussen al die posts :')
pi_137526574
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee dat zal ie makkelijk hebben gevonden tussen al die posts :')
Ik heb onlangs sherlock ontdekt en heb zijn post kunnen vinden :+ maar niet de omschrijving ;(
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:39:24 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137526646
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb onlangs sherlock ontdekt en heb zijn post kunnen vinden :+ maar niet de omschrijving ;(
posts ontdekken is idd niet zo moeilijk. Maar een bepaalde inhoud is een stuk lastiger.
Ga echt niets terugzoeken van langer dan een week geleden :')
Laat staan van iets wat ik ooit in 2008 ofzo heb gepost :') :')
pi_137526696
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

posts ontdekken is idd niet zo moeilijk. Maar een bepaalde inhoud is een stuk lastiger.
Ga echt niets terugzoeken van langer dan een week geleden :')
Laat staan van iets wat ik ooit in 2008 ofzo heb gepost :') :')
Ok. Misschien weet Faxie het nog. Maar bon soit als hij geen goesting heeft kan niemand hem forceren natuurlijk he.
pi_137526732
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok. Misschien weet Faxie het nog. Maar bon soit als hij geen goesting heeft kan niemand hem forceren natuurlijk he.
Zo is dat :P
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:41:35 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137526733
Voor de rest hoogstens gebruikt voor m'n eigen posts. Voor de rest vind ik t een redelijk stalkerig iets :')
pi_137526754
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok. maar :

[..]

Tja dat zou ik die plek eens opzoeken he :P
pi_137526787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja dat zou ik die plek eens opzoeken he :P
Dat is het juiste antwoord 8-) en verder... :P
Je ziet haar en wat doe je? Of wat doe je niet?
pi_137526886
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Cue_ het volgende:
Voor de rest hoogstens gebruikt voor m'n eigen posts. Voor de rest vind ik t een redelijk stalkerig iets :')
Ik sherlock soms mezelf wel eens, dan kan ik zien hoe andere fokkers over me klagen zonder mij van hun geklaag op de hoogte te stellen :P

Alleen jammer dat ze dan vaak mn username verkeerd spellen ;(

Maar goed, beetje off-topic dit :P
pi_137526887
Ik kwam hier heel toevallig :') eens langs.
http://www.speurders.nl/overzicht/contacten/vrouw-zoekt-man/

Best bizarre dingen erbij, vraag me af hoeveel daarvan echt is. :)
Do what you love, love what you do!
pi_137526901
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Cue_ het volgende:
Ah ok, ik snap zeker uw punt, maar kvond het dit keer handig om hem te helpen omdat hij er geen goesting in had.
pi_137527002
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is het juiste antwoord 8-) en verder... :P
Je ziet haar en wat doe je? Of wat doe je niet?
Ik zoek een excuus om een gesprek aan te knopen. Gezien het m'n droomvrouw is moet dat niet al te moeilijk zijn :P

Maarja... blijven dromen... ;(
pi_137527165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:44 schreef kree het volgende:

Damn :o

Vandaar het belang dus van een "duidelijke en consistente" omschrijving etc.
pi_137527261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:44 schreef kree het volgende:

Heeel toevallig. Uhuh :P
pi_137527290
En dat is zo echt als god.
pi_137527299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zoek een excuus om een gesprek aan te knopen. Gezien het m'n droomvrouw is moet dat niet al te moeilijk zijn :P

Maarja... blijven dromen... ;(
Dromen zijn bedrog, maar liefde is echt hoor. :)
pi_137527927
De droomvrouw is een nogal loos begrip. Beter ga je op zoek naar een echte vrouw.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:09:45 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137527979
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef habitue het volgende:
De droomvrouw is een nogal loos begrip. Beter ga je op zoek naar een echte vrouw.
Gewoon je droomvrouw vinden toch?
pi_137528302
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon je droomvrouw vinden toch?
Ja maar eerst die draak nog zien dood te maken he. ]
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:27:17 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137528792
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja maar eerst die draak nog zien dood te maken he. ]
Opzich wel een interessante beeldspraak voor een vriendje.
pi_137529881
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Opzich wel een interessante beeldspraak voor een vriendje.
Nee, ik vergeleek de droomvrouw met een prinses uit een sprookje, maar om die te krijgen moet je altijd eerst de draak doden.
pi_137535527
Ben nu uit. Meisje doet hard to get @ Rotterdam :')
pi_137535731
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:19 schreef Solo14 het volgende:
Ben nu uit. Meisje doet hard to get @ Rotterdam :')
Het kan vast niet zo zijn dat je lelijk bent, stinkt, je je als een mongool loopt te gedragen of dat ze je gewoon niet moet natuurlijk? Gewoon, om even voor de zekerheid wat te deduceren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137536021
quote:
3s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het kan vast niet zo zijn dat je lelijk bent, stinkt, je je als een mongool loopt te gedragen of dat ze je gewoon niet moet natuurlijk? Gewoon, om even voor de zekerheid wat te deduceren.
Ja idd, ik was ook met andere dames bezig tegelijkertijd. Ik heb 1 mijn nummer gegeven, of ze reageert boeit me eigenlijk niet. Ik heb een leuke avond gehad, daar draait het uiteindelijk om.
pi_137536031
quote:
3s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Voordat ik weg ging zag ik haar nog buiten zitten, zegt ze dat ik meer moeite had moeten doen. :')

Boeide me eigenlijk niet, zo knap was ze nou ook weer niet.
  zondag 9 maart 2014 @ 04:03:58 #69
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137536072
quote:
Ik ben net thuis.0,0 resultaat en 15 bier verder. Zegt dat genoeg?
pi_137536128
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:03 schreef yats het volgende:

[..]

Kut voor je.
pi_137537974
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:03 schreef yats het volgende:

[..]

Das niet leuk voor u :{ .

Heb je iemand getrakteerd zoals in dat voorbeeldje van vorige keer?
pi_137538028
En Yats, heb je eerst 15 bier gedronken om in de versier-mood te komen of was het nadien toen het tegenviel?
pi_137538620
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:29 schreef complicate het volgende:
En Yats, heb je eerst 15 bier gedronken om in de versier-mood te komen of was het nadien toen het tegenviel?
15 bier vind ik wel heeel erg veel trouwens...ik vind 5 bier al veel...
En sowieso, na 15 bier ben je toch niet meer echt aanspreekbaar (en volgens mij is charme 1 van de dingen die dan als 1e verdwijnt).
  zondag 9 maart 2014 @ 11:17:31 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137538910
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En sowieso, na 15 bier ben je toch niet meer echt aanspreekbaar (en volgens mij is charme 1 van de dingen die dan als 1e verdwijnt).
Ligt er maar net aan wat je gewend bent. Ik vind 15 bier niet veel klinken. En er zijn dan nog genoeg mannen die dan nog goed aanspreekbaar zijn.
Maar als je er maar 5 gewend bent (en dat al veel vindt) ja dan zal je aanspreekbaarheid bij 15 wel een stuk minder zijn :+
pi_137538914
quote:

[..]

15 vaasjes maakt bijna 4 liter bier.. Nah dat gat niet goed nee als je dat snel wegtikt..
Over een uur of 6-8 daarentegen.. Dan functioneer je volgens mij gewoon nog goed.
Rustig aan.
pi_137538945
Sowieso alcohol :')
pi_137538968
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
:')
  zondag 9 maart 2014 @ 11:22:11 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137538991
Alcohol O+
Al te lang niet gehad :') (als in een gezellige avond)
pi_137539018
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

15 vaasjes maakt bijna 4 liter bier.. Nah dat gat niet goed nee als je dat snel wegtikt..
Over een uur of 6-8 daarentegen.. Dan functioneer je volgens mij gewoon nog goed.
Ja, daar heb je wel gelijk in :)
Maar dan nog vind ik 15 bier best wel veel (en ook prijzig :P )
pi_137539038
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Prijzig wel, maar in principe de beste momenten die je kunt hebben denk ik, als je zo lang zit met elkaar en lekker aant drinken bent ist altijd leuk.
Rustig aan.
pi_137539049
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat je gewend bent. Ik vind 15 bier niet veel klinken. En er zijn dan nog genoeg mannen die dan nog goed aanspreekbaar zijn.
Maar als je er maar 5 gewend bent (en dat al veel vindt) ja dan zal je aanspreekbaarheid bij 15 wel een stuk minder zijn :+
Naja, meer dan een fles wijn gaat er bij mij niet in op een avond :+
En das verspreid over een hele avond+nacht :P

Ik doe het ook niet om dronken te worden, maar gewoon omdat ik dat roesje wel lekker vind :)
  zondag 9 maart 2014 @ 11:25:47 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137539069
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, meer dan een fles wijn gaat er bij mij niet in op een avond :+
En das verspreid over een hele avond+nacht :P

Ik doe het ook niet om dronken te worden, maar gewoon omdat ik dat roesje wel lekker vind :)
Had ik ook. totdat ik wekelijks uitging en toen ging het harder en sneller.
Het aantal boeit verder niet, iedereen reageert er anders op. Dus wat voor de 1 veel is, is voor de ander weinig. Of heeft hele andere uitwerkingen.
pi_137539138
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het aantal boeit verder niet, iedereen reageert er anders op. Dus wat voor de 1 veel is, is voor de ander weinig. Of heeft hele andere uitwerkingen.
Ik drink tegenwoordig maar 1 of 2 keer in de week alcohol (maar dat is wel eens anders geweest :X )
pi_137539273
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij erg relaxed totdat ik op een omslagpunt kom, dan stop ik gelijk, ik heb de indruk dat dat wel een dun randje is voor mij qua goed functioneren vs beetje gehandicapt :P
Rustig aan.
pi_137539770
quote:

[..]

Helemaal mee eens en eigenlijk is mijn vraagje naar Yats bedoeld om te horen wat hij allemaal gisteren geprobeerd heeft in kader van versieren. Er zal wel een reden zijn waarom het niet lukte...
Verder is mijn vraag of hij na die 15 bier verandering kon zien. Analyse gebaseerd op gedrag van de mens "before" and "after" action/reaction , zo is het dan mogelijk om na te gaan waar het eventueel fout ging gisterenavond. :)

Verder vind ik het eigenlijk wat jammer als iemand zijn avond reduceert tot "kut" enkel en alleen omdat hij niet heeft kunnen versieren of iemand in zijn bed heeft kunnen krijgen. Dat kan voor de persoon frustrerend zijn omdat die seks wil en wat wil zoenen die avond, maar zijn vreugde en fijne avond laten verpesten door dat vind ik beetje jammer. oO<
pi_137539871
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Prijzig wel, maar in principe de beste momenten die je kunt hebben denk ik, als je zo lang zit met elkaar en lekker aant drinken bent ist altijd leuk.
Tot....
pi_137539881
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
En dit.
pi_137539885
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef complicate het volgende:
Verder vind ik het eigenlijk wat jammer als iemand zijn avond reduceert tot "kut" enkel en alleen omdat hij niet heeft kunnen versieren of iemand in zijn bed heeft kunnen krijgen. Dat kan voor de persoon frustrerend zijn omdat die seks wil en wat wil zoenen die avond, maar zijn vreugde en fijne avond laten verpesten door dat vind ik beetje jammer.
Hier ben ik het wel 100% mee eens ja. Ik ga eigenlijk nooit uit om een vrouw te versieren, maar gewoon om lol te hebben. En zo nu en dan kom ik iemand leuk tegen waar ik dan mee in gesprek raak, nummers uitwisselen en dan eens een date afspreken. Ik laat mijn plezier niet afhangen van of ik wel of niet heb geneukt die avond.

Sowieso vind ik uitgebreid staan zoenen in de kroeg een beetje tokkie ofzo.
pi_137539945
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Tot....
?
Rustig aan.
pi_137539990
En wat is er :') aan alcohol?
pi_137539991
quote:

Verder vind ik het eigenlijk wat jammer als iemand zijn avond reduceert tot "kut" enkel en alleen omdat hij niet heeft kunnen versieren of iemand in zijn bed heeft kunnen krijgen. Dat kan voor de persoon frustrerend zijn omdat die seks wil en wat wil zoenen die avond, maar zijn vreugde en fijne avond laten verpesten door dat vind ik beetje jammer. oO<
Weetje hoe het komt Complicate? Omdat je het gevoel van aantrekkingskracht aan het negeren bent wat je voelt en dat voelt kut.

De mensen die dit zeggen vinden het namelijk helemaal geen kut avond als ze iets geprobeerd hebben bij de meisjes die hij zag staan. / mijn opvatting erover in ieder geval.
Rustig aan.
pi_137540085
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

?
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt alsof dat er nadien iets ging komen in de genre van "tot the reality check after drinking".
pi_137540166
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje hoe het komt Complicate? Omdat je het gevoel van aantrekkingskracht aan het negeren bent wat je voelt en dat voelt kut.

De mensen die dit zeggen vinden het namelijk helemaal geen kut avond als ze iets geprobeerd hebben bij de meisjes die hij zag staan. / mijn opvatting erover in ieder geval.
Misschien kan Habitue hier antwoord opgeven, waarom het zo belangrijk is om uw avond niet te laten afhangen van dat. Of lees zijn reactie.

Verder heb ik wel de nadruk gezet op "frustrerend" voor de persoon die het wel graag wilt. Dus zie ik niet in waar dat gij nu mee afkomt.
pi_137540233
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien kan Habitue hier antwoord opgeven, waarom het zo belangrijk is om uw avond niet te laten afhangen van dat. Of lees zijn reactie.

Verder heb ik wel de nadruk gezet op "frustrerend" voor de persoon die het wel graag wilt. Dus zie ik niet in waar dat gij nu mee afkomt.
Hoezo zie je dat niet in?
Ik stel dat dat persoon dat het frustrerend vind die avond dat frustrerende gevoel heeft omdat hij niks gedaan heeft met een meisje waar hij wel interesse in had, dat kan zoiets simpels zijn als niemand aanspreken.
Rustig aan.
pi_137540242
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef habitue het volgende:
En wat is er :') aan alcohol?
Als iemand alcohol drinkt uit verkeerde redenen is dat best ( :') ) x 100. Allee dat is dan ook maar mijn visie. :)
pi_137540302
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Als iemand alcohol drinkt uit verkeerde redenen is dat best ( :') ) x 100. Allee dat is dan ook maar mijn visie. :)
Dat ligt niet aan de alcohol, maar aan de persoon.
pi_137540327
Alcohol :') Vrouwen :') Versieren :') Liefde :') Rokjesweer :') Deze post :')
pi_137540336
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo zie je dat niet in?
Ik stel dat dat persoon dat het frustrerend vind die avond dat frustrerende gevoel heeft omdat hij niks gedaan heeft met een meisje waar hij wel interesse in had, dat kan zoiets simpels zijn als niemand aanspreken.
Dat zei ik toch ook. Ik zei dat het alleen dan jammer is om uw avond te reduceren als "kut". Maar bon soit.
pi_137540361
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Faxie het volgende:
Alcohol :') Vrouwen :') Versieren :') Liefde :') Rokjesweer :') Deze post :')
Maar gelukkig heb je altijd nog foksters om te hosselen :P
pi_137540364
quote:
3s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de alcohol, maar aan de persoon.
duh
pi_137540365
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook. Ik zei dat het alleen dan jammer is om uw avond te reduceren als "kut". Maar bon soit.
Nee jij bent meer resultaat gericht, het resultaat is niet het probleem, het gebrek aan risico's nemen en daar spijt van hebben is het probleem.
Rustig aan.
pi_137540395
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee jij bent meer resultaat gericht, het resultaat is niet het probleem, het gebrek aan risico's nemen en daar spijt van hebben is het probleem.
Ja dan moet je toch gewoon risico nemen....er bestaat geen wondermiddel , jij gaat het vroeg of laat zelf doen.
pi_137540405
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar gelukkig heb je altijd nog foksters om te hosselen :P
Foksters :') Hosselen :')
pi_137540433
quote:
11s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef complicate het volgende:

[..]

duh
Blijkbaar niet zo duh,
pi_137540486
quote:
3s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dan moet je toch gewoon risico nemen....er bestaat geen wondermiddel , jij gaat het vroeg of laat zelf doen.
Dat is het wondermiddel, risico's nemen.
Rustig aan.
pi_137540552
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Blijkbaar niet zo duh,
Wat jij zegt was toch vanzelfsprekend? Drinken uit verkeerde redenen hangt af van de persoon. Meestal zijn het dan ook mensen waarvan hun draagkracht niet meer in evenwicht is met hun draaglast. Alleen een beetje jammer dat ze dan aan zelfbedrog doen in plaats van alternatieve oplossingen te zoeken. En om dit in kader van versieren te plaatsten, vind ik het jammer dat er sommigen wel alcohol zouden nodig hebben om tot actie te komen.
pi_137540619
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat jij zegt was toch vanzelfsprekend? Drinken uit verkeerde redenen hangt af van de persoon. Meestal zijn het dan ook mensen waarvan hun draagkracht niet meer in evenwicht is met hun draaglast. Alleen een beetje jammer dat ze dan aan zelfbedrog doen in plaats van alternatieve oplossingen te zoeken. En om dit in kader van versieren te plaatsten, vind ik het jammer dat er sommigen wel alcohol zouden nodig hebben om tot actie te komen.
Dus dat ze de draaglast / angst voor vrouwen versieren dus verlagen met alcohol ipv dat ze iets gaan doen met hun angst?

Tis wel makkelijk praten voor vrouwen he _O-
Rustig aan.
pi_137540623
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Foksters :') Hosselen :')
Het is uw dag niet he Faxie. Maar het zonnetje schijnt, ga maar van het zonnetje genieten :P ga ik ook nu doen :Y
pi_137540658
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is uw dag niet he Faxie. Maar het zonnetje schijnt, ga maar van het zonnetje genieten :P ga ik ook nu doen :Y
Heel de ochtend op het water aan het klooien geweest omdat de wind weer eens tegenviel :(
pi_137540704
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heel de ochtend op het water aan het klooien geweest omdat de wind weer eens tegenviel :(
Oh ;(

Dan kan je nu lekker een terrasje doen ^O^ het is middag O+
pi_137540731
quote:
6s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh ;(

Dan kan je nu lekker een terrasje doen ^O^ het is middag O+
Nah. Zo wellicht naar een optreden, als ik op tijd ben met alles...
pi_137540844
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lekkere 20 jarige chickies in korte rokjes en strakke topjes hosselen :9~
pi_137540854
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus dat ze de draaglast / angst voor vrouwen versieren dus verlagen met alcohol ipv dat ze iets gaan doen met hun angst?

Tis wel makkelijk praten voor vrouwen he _O-
Neen:
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

het wondermiddel, risico's nemen.
pi_137540898
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het ging om de reactie "alcohol :') " wat dus nergens op slaat. En alcohol kan soms best nuttig zijn met versieren in de kroeg. Niet in de laatste plaats omdat je dan meer op het level zit van de gemiddelde persoon daar. Nu moet je niet compleet van de kaart met je tong half uit je mond tegen vrouwen gaan brabbelen, maar het helpt sommige mensen echt wel om wat van de spanning eraf te halen.
pi_137540903
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Enjoy. :)
pi_137540979
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het ging om de reactie "alcohol :') " wat dus nergens op slaat. En alcohol kan soms best nuttig zijn met versieren in de kroeg. Niet in de laatste plaats omdat je dan meer op het level zit van de gemiddelde persoon daar. Nu moet je niet compleet van de kaart met je tong half uit je mond tegen vrouwen gaan brabbelen, maar het helpt sommige mensen echt wel om wat van de spanning eraf te halen.
Mmm ja ik snap uw redenering.
Maar dan zijn die mensen zichzelf toch niet op dat moment? Zouden ze niet beter leren versieren of los worden zonder "hulpmiddel" dan? Ik bedoel jezelf zijn is toch altijd het beste?
pi_137540999
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lekkere 20 jarige chickies in korte rokjes en strakke topjes hosselen :9~
Die zullen daar niet zijn
pi_137541013
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen:

[..]

I know, gewoon doen. :+

Misschien is het ook een goede tip voor de mannen hier om gewoon eens te glimlachen naar een vrouw als je oogcontact maakt.
Rustig aan.
pi_137541032
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
Maar dan zijn die mensen zichzelf toch niet op dat moment? Zouden ze niet beter leren versieren of los worde
Ja ehh, angsten he, maar je hebt gelijk.
Rustig aan.
pi_137541061
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zullen daar niet zijn
Anders lekkere chickies in slobbershirts en wijde afritsbroeken hosselen? -O-

Kom op, zo erg kan dat toch niet zijn? ;)
pi_137541123
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders lekkere chickies in slobbershirts en wijde afritsbroeken hosselen? -O-

Kom op, zo erg kan dat toch niet zijn? ;)
Nee daar komen geen leuke chickies. Of ze komen met hun vriiendjuuh. }:|
pi_137541129
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee daar komen geen leuke chickies. Of ze komen met hun vriiendjuuh. }:|
Gewoon trio'tje.
Rustig aan.
pi_137541180
quote:

[..]

Maar dan zijn die mensen zichzelf toch niet op dat moment? Zouden ze niet beter leren versieren zonder hulpmiddel dan? Ik bedoel jezelf zijn is toch altijd het beste?
Met 5 bier op ben je echt geen ander persoon. Het wordt idd een probleem wanneer je uitsluitend nog met alcohol op vrouwen durft te versieren. Ik gebruik alcohol gewoon puur uit vermaak met vrienden en ontspanning, niet omdat ik daar beter van ga versieren.
pi_137541200
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Met 5 bier op ben je echt geen ander persoon. Het wordt idd een probleem wanneer je uitsluitend nog met alcohol op vrouwen durft te versieren. Ik gebruik alcohol gewoon puur uit vermaak met vrienden en ontspanning, niet omdat ik daar beter van ga versieren.
Mweh, mensen doen vaak echt een stuk meer, stuk minder gesloten etc.
Maar inderdaad je drinkt niet om die staat van bewustzijn te behalen... Maar gewoon omdat het chill is.
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:53:50 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137541343
quote:

[..]

Maar dan zijn die mensen zichzelf toch niet op dat moment? Zouden ze niet beter leren versieren of los worden zonder "hulpmiddel" dan? Ik bedoel jezelf zijn is toch altijd het beste?
Misschien zijn ze door die 4 bier JUIST zichzelf. Doordat ze dan die spanning kwijtraken en wat schaamte of wat dan ook. Dat ze zich naar die leuke vrouw/man zich juist normaal kunnen gedragen doordat ze een paar drankjes op hebben.

Echt.. dat eeuwige "jezelf zijn" ding :')
pi_137541368
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien zijn ze door die 4 bier JUIST zichzelf. Doordat ze dan die spanning kwijtraken en wat schaamte of wat dan ook. Dat ze zich naar die leuke vrouw/man zich juist normaal kunnen gedragen doordat ze een paar drankjes op hebben.

Echt.. dat eeuwige "jezelf zijn" ding :')
Wat is er dan mis met jezelf zijn Cue? Ik sluit me eigenlijk aan bij de redenering van Habitue.
pi_137541386
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met jezelf zijn Cue?
Ik zeg altijd ''jezelf uiten'' Werkt een stuk constructiever.
Rustig aan.
pi_137541403
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg altijd ''jezelf uiten'' Werkt een stuk constructiever.
Ja en de vraag was...wat is daar mis mee?
pi_137541411
quote:

[..]

zondag 9 maart 2014 @ 12:57:34 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137541440
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef complicate het volgende:

Wat is er dan mis met jezelf zijn Cue?
Het gaat erom dat als iemand een paar drankjes drinkt men hier er vanuit gaat dat je dan "jezelf" niet meer bent.
Natuurlijk ben je jezelf dan nog. JE bent jezelf met een beetje alcohol op. En dat doet wat met je, maar dan ben je jezelf nog wel.
Je wordt niet eens iemand anders "ja nu ben ik Petra.. wnat ik heb alcohol op" :+
  zondag 9 maart 2014 @ 12:58:17 #131
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137541461
Vinden jullie het niet kut als je bijvoorbeeld interesse toont in een chick, dat mensen dat dan weten? :')
Dat menen dan weten 'die is afgewezen door die'. Het klinkt als niets maaja

Edit: Ook als je bijvoorbeeld met een groep omgaat, dat het dan ongemakkelijk wordt of zo.
pi_137541471
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat erom dat als iemand een paar drankjes drinkt men hier er vanuit gaat dat je dan "jezelf" niet meer bent.
Natuurlijk ben je jezelf dan nog. JE bent jezelf met een beetje alcohol op. En dat doet wat met je, maar dan ben je jezelf nog wel.
Je wordt niet eens iemand anders "ja nu ben ik Petra.. wnat ik heb alcohol op" :+
Ik ben het eens met hem:
quote:

[..]

pi_137541521
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er juist gezegd dat je juist meer jezelf bent door alcohol, en dat je eigenlijk moet nastreven om die positieve effecten van alcohol ook in je nuchtere leven te betrekken.
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:02:57 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137541594
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er juist gezegd dat je juist meer jezelf bent door alcohol, en dat je eigenlijk moet nastreven om die positieve effecten van alcohol ook in je nuchtere leven te betrekken.
quote:

Maar dan zijn die mensen zichzelf toch niet op dat moment?
Daar reageerde ik op.

Maar verder natuurlijk. Als iemand met alcohol op merkt dat bepaalde zaken werken, zou t mooi zijn als diegene dat ook nuchter probeert.
pi_137541658
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef Ambicioso het volgende:
Vinden jullie het niet kut als je bijvoorbeeld interesse toont in een chick, dat mensen dat dan weten? :')
Dat menen dan weten 'die is afgewezen door die'. Het klinkt als niets maaja

Edit: Ook als je bijvoorbeeld met een groep omgaat, dat het dan ongemakkelijk wordt of zo.
Je bedoelt als ze over jou gaan roddelen?

Kan ik eigenlijk maar 1 ding over zeggen: Je bepaalt -zelf- met wie je omgaat. Bevalt dat je niet? Dan moet je met andere mensen gaan omgaan ;)
pi_137541661
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Daar reageerde ik op.

Maar verder natuurlijk. Als iemand met alcohol op merkt dat bepaalde zaken werken, zou t mooi zijn als diegene dat ook nuchter probeert.
Ja dat zou inderdaad mooi zijn, maar introverte mensen hebben meer dan alcohol nodig om dat te bewerstellen.
pi_137541669
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat zou inderdaad mooi zijn, maar introverte mensen hebben meer dan alcohol nodig.
Ben je nu opeens voor alcohol? :')
Rustig aan.
pi_137541680
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zie haar edit :P
pi_137541687
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar lees je dat? ik zeg dat introverte mensen alternatieve oplossingen nodig hebben en dus zeker niet alcohol , al komen ze daardoor ietsje losser.
pi_137541793
quote:
11s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Waar lees je dat? ik zeg dat introverte mensen alternatieve oplossingen nodig hebben en dus zeker niet alcohol , al komen ze daardoor ietsje losser.
Zoals een goede vriend die hem gewoon naar een meisje toe schopt. :+
Rustig aan.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:15:01 #141
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137541931
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bedoelt als ze over jou gaan roddelen?

Kan ik eigenlijk maar 1 ding over zeggen: Je bepaalt -zelf- met wie je omgaat. Bevalt dat je niet? Dan moet je met andere mensen gaan omgaan ;)
Ik weet niet. Meer het gevoel van falen (ook tegenover die anderen) denk ik.
pi_137542084
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik weet niet. Meer het gevoel van falen (ook tegenover die anderen) denk ik.
Dan moet je dus andere "vrienden" gaan uitzoeken, je hebt er zelf voor gekozen onderdeel van die groep te zijn, neem dan ook gewoon je verantwoordelijkheid :P
  zondag 9 maart 2014 @ 13:22:20 #143
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137542118
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet je dus andere "vrienden" gaan uitzoeken, je hebt er zelf voor gekozen onderdeel van die groep te zijn, neem dan ook gewoon je verantwoordelijkheid :P
Ik heb vrienden, en daar is dit niet van toepassing. Ik bedoel meer als je nieuwe mensen leert kennen (een groep dus) en je daar interesse toont, dat die groep dan raar gaat denken of zo ( :') )
pi_137542398
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik heb vrienden, en daar is dit niet van toepassing. Ik bedoel meer als je nieuwe mensen leert kennen (een groep dus) en je daar interesse toont, dat die groep dan raar gaat denken of zo ( :') )
"raar" gaat denken?... :P
  zondag 9 maart 2014 @ 13:36:39 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137542491
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

"raar" gaat denken?... :P
Gaan denken, excuus. Als in 'wat een loser'
  zondag 9 maart 2014 @ 14:13:56 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137543419
quote:
15s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Das niet leuk voor u :{ .

Heb je iemand getrakteerd zoals in dat voorbeeldje van vorige keer?
Ja, dat leverde me inderdaad een gesprekje op, maar daar zat verder echt niets in. Sowieso was het gesprek aan gaan nooit echt een probleem voor mij eigenlijk. Uiteindelijk wel wat 'contacten gelegd' met een paar leuke vrouwen, maar 0,0 resultaat dus.

quote:
Nee, ik heb eerst voetbal gekeken met wat vrienden onder het genot van twee of drie biertjes. Ik werd de flauwe opmerkingen op een gegeven moment alleen wel wat beu. Een van mijn vrienden deed samen met zijn vriendin wel zijn best om mij aan een leuke vrouw te helpen, de rest was vooral zelf aan het versieren. Na een paar mislukte pogingen had ik er ook weinig zin meer in en hadden mijn vrienden zich voorgenomen me dan maar dronken te voeren. Maar om dat met bier te proberen is niet heel slim van ze.

quote:
Het was over een periode van 7 uur verdeeld. Dat is prima te doen.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:43:56 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137544205
quote:

[..]

Helemaal mee eens en eigenlijk is mijn vraagje naar Yats bedoeld om te horen wat hij allemaal gisteren geprobeerd heeft in kader van versieren. Er zal wel een reden zijn waarom het niet lukte...
Verder is mijn vraag of hij na die 15 bier verandering kon zien. Analyse gebaseerd op gedrag van de mens "before" and "after" action/reaction , zo is het dan mogelijk om na te gaan waar het eventueel fout ging gisterenavond. :)

Het was niet zozeer 'kut' omdat ik niemand versiert heb, maar meer omdat ik nogal wat kut-opmerkingen van mijn vrienden kreeg. Ze vinden het nogal grappig dat ik versieren lastig vind, terwijl ze daar zelf minder moeite mee hebben. Als mannen onderling krijg je dan haantjes-gedrag, waar ik niet zo'n fan van ben. Nu ben ik daar wel een beetje aan gewend en deel ik af en toe ook uit, maar ze kwamen niet op het beste moment. Dat maakte dat het een 'kut-avond' werd.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:46:21 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137544276
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

I know, gewoon doen. :+

Misschien is het ook een goede tip voor de mannen hier om gewoon eens te glimlachen naar een vrouw als je oogcontact maakt.
Dat doe ik. Ik knoop ook gewoon gesprekken aan, maar het leid daarna nergens heen.
pi_137549068
Er waren geen leuke vrouwen. Goh wat een verrassing.
pi_137549271
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Faxie het volgende:
Er waren geen leuke vrouwen. Goh wat een verrassing.
waar niet? En hoezo die toevoeging? :@
compact en kleverig.
pi_137549371
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waar niet? En hoezo die toevoeging? :@
Optreden. En omdat dat altijd zo is.
pi_137549403
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daarom komen andere mensen wel leuke meiden tegen zeker :')

Die absolute waarheid van Faxie, gotta love it _O_
pi_137549455
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Daarom komen andere mensen wel leuke meiden tegen zeker :')

Die absolute waarheid van Faxie, gotta love it _O_
Wil je de volgende keer meegaan? Moet je eens opletten :')
pi_137549505
quote:

[..]

Ben je weer naar een lugubere metalband geweest?
pi_137549716
quote:
9s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je weer naar een lugubere metalband geweest?
Nee singer songwriters... wel van de experimentele soort...
pi_137549768
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik krijg het niet weg. sowieso doe ik over een flesje bier gemiddeld anderhalf uur. :')
pi_137549880
Bier :r
  zondag 9 maart 2014 @ 17:43:41 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137549905
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:40 schreef perro. het volgende:

[..]

ik krijg het niet weg. sowieso doe ik over een flesje bier gemiddeld anderhalf uur. :')
:o
Als ik echt op dreef ben is het een kwartiertje per wijntje :') :X
pi_137549940
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ghe, snelle jelle. :P

ik drink nooit veel. en nooit snel. ben dus ook vrijwel nooit meer dronken, aangeschoten soms.
pi_137549969
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig ben jij elitair en sip je hardcore aan je Baileys :*
pi_137549981
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
nee? likeur wel? dat vind ik dan weer niks. :P
  zondag 9 maart 2014 @ 17:45:51 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137549986
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:44 schreef perro. het volgende:

ghe, snelle jelle. :P

ik drink nooit veel. en nooit snel. ben dus ook vrijwel nooit meer dronken, aangeschoten soms.
Haha ja best erg. Maar je raakt eraan gewend :+

Ieder zo zijn ding :)
pi_137550064
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

pi_137550083
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij elitair en sip je hardcore aan je Baileys :*
Bier is voor tokkies
pi_137550104
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef perro. het volgende:

[..]

nee? likeur wel? dat vind ik dan weer niks. :P
Soms amaretto ofzo.
pi_137550106
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bier is voor tokkies
driekwart van de wereld is tokkie. :')
pi_137550120
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
Zoete witte wijn dan? :7
pi_137550242
Zoete witte wijn met ijs. ;( Ik sterf altijd een beetje van binnen als een vrouw dat bestelt.
pi_137550246
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
Bier is eerder voor paupers. Als ik geen geld heb drink ik bier.
  zondag 9 maart 2014 @ 17:53:35 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137550253
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Zoete witte wijn met ijs. ;( Ik sterf altijd een beetje van binnen als een vrouw dat bestelt.
O+ sterf mn jong.. sterf O+
pi_137550312
bierhaters hier. :')
toen ik nog klein was lustte ik ook geen bier. :')
pi_137550321
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef perro. het volgende:

[..]

driekwart van de wereld is tokkie. :')
Dat kan wel aardig kloppen ja
pi_137550327
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zoete witte wijn dan? :7
Nou vooruit
  zondag 9 maart 2014 @ 17:56:36 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137550332
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:
bierhaters hier. :')
toen ik nog klein was lustte ik ook geen bier. :')
Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinkt :')
pi_137550348
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinkt :')
Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestel :')
pi_137550394
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou vooruit
O+!
pi_137550422
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestel :')
Haha homo!
pi_137550470
quote:

[..]

dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is. :{

Misschien moet je een leuke man gaan zoeken dan, hoef je ook niet meer zo te Eikelen over vrouwen en hun veeeeele gebreken.
compact en kleverig.
pi_137550482
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

O+!
Hm volgens mij heb ik hier nog een fles..... O-)
pi_137550489
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Haha homo!
Suck it :6
pi_137550493
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

O+ sterf mn jong.. sterf O+
TR gemacht!
pi_137550525
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is. :{

Misschien moet je een leuke man gaan zoeken dan, hoef je ook niet meer zo te Eikelen over vrouwen en hun veeeeele gebreken.
Nee echt, bijna nooit leuke vrouwen daar. Ik ga niet bepaald naar Justin Timerlake concerten oid :')

Vrouwen zijn stom :6
  zondag 9 maart 2014 @ 18:06:35 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137550704
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.
pi_137550748
Jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen. :')
pi_137550848
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.
Are you tokkie to me?
  zondag 9 maart 2014 @ 18:11:26 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137550900
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Are you tokkie to me?
Don't mess with the fax
pi_137550976
Heb wel vaker een chick m'n bed uitgetrapt omdat ze begon over een peuk of een biertje :r
  zondag 9 maart 2014 @ 18:14:19 #188
202750 Just_some_random_dude
Verkaasde Latino!
pi_137550993
Ik las even terug en het viel me op dat jullie een alcohol discussie aan het houden waren :P.

Nou wou ik daar nog even iets over kwijt (ook voor de beginnende casanova's onder ons).

Dat je erg goed met opletten dat je drank niet gaat associėren met casanova worden. Iemand zei een paar pagina's terug dat je moet opletten dat je niet alleen maar vrouwen kan versieren met drank op, maar helaas is het bij de meeste vrienden van mij (inclusief mij), toch wel het geval, en heb het ook wel vaker gehoord van andere random gasten in willekeurige clubs/cafe/bar's

Je begint een keer met zuipen en het gaat goed met de dames, dan ben je nuchter en je merkt dat je minder spontaan bent, geen dingen hebt om te zeggen, niet grappig bent, etc etc. Dus vanaf dat moment ben ik gedurende.. 5-6 jaar elke keer als ik ging stappen, HELEMAAL bezopen uit (omdat ik anders gewoon te lang moet wennen aan mensen voordat ik me zelf blootgeef)

Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt _O-.

Vaak mezelf nog betrapt op het zeggen van "Shit man, ik ben te nuchter om te versieren.. ik ga even 3 biertjes halen, 2 atten en de andere rustig, dan kom ik wel op niveau"

Zelfde met drugs, op XTC voel ik me net een versier god... de gekste dingen daarmee gedaan..

Jullie weten misschien van mij dat ik als ik nuchter ben nooit op meiden afstap, met XTC op stap ik op een random chick af, stel ik me voor, zeg ik dat ze knap is en pak haar spontaan op haar bek _O-.. niet langer geduurd dan 5 seconden.

Moraal van het verhaal, probeer al die middelen te beperken en je zelf naturel te verbeteren op dat gebied. Je komt anders zoals mij ook in situaties waarin ik toch soms dacht van "shit.. had ik nu maar net een halfje getikt of een paar shotjes gedaan"
Waz met jou!
  zondag 9 maart 2014 @ 18:14:40 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137551008
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:13 schreef Weissman het volgende:
Heb wel vaker een chick m'n bed uitgetrapt omdat ze begon over een peuk of een biertje :r
Had dan gezegd dat je daar niet van houdt ipv enkel te schoppen :{w
  zondag 9 maart 2014 @ 20:21:07 #190
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137555841
quote:

[..]

Heb je toch wat gemist.
* SiIk heeft lekker in Leiden gedanst gisteren O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137556652
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, dat leverde me inderdaad een gesprekje op, maar daar zat verder echt niets in. Sowieso was het gesprek aan gaan nooit echt een probleem voor mij eigenlijk. Uiteindelijk wel wat 'contacten gelegd' met een paar leuke vrouwen, maar 0,0 resultaat dus.

[..]

Nee, ik heb eerst voetbal gekeken met wat vrienden onder het genot van twee of drie biertjes. Ik werd de flauwe opmerkingen op een gegeven moment alleen wel wat beu. Een van mijn vrienden deed samen met zijn vriendin wel zijn best om mij aan een leuke vrouw te helpen, de rest was vooral zelf aan het versieren. Na een paar mislukte pogingen had ik er ook weinig zin meer in en hadden mijn vrienden zich voorgenomen me dan maar dronken te voeren. Maar om dat met bier te proberen is niet heel slim van ze.

Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...
  zondag 9 maart 2014 @ 20:34:47 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137556671
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Heb je toch wat gemist.
* SiIk heeft lekker in Leiden gedanst gisteren O+
Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.

Weer di ezelfede als vorgeekereR?
pi_137556889
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[knip]

Moraal van het verhaal, probeer al die middelen te beperken en je zelf naturel te verbeteren op dat gebied. Je komt anders zoals mij ook in situaties waarin ik toch soms dacht van "shit.. had ik nu maar net een halfje getikt of een paar shotjes gedaan"
Hoe heb je uw vriendin versierd? :P
  zondag 9 maart 2014 @ 20:38:50 #194
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137556934
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.

Weer di ezelfede als vorgeekereR?
Is dit bier of non-tokkie drank?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  zondag 9 maart 2014 @ 20:39:52 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137557008
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is dit bier of non-tokkie drank?
La choufe en wijn.
pi_137557037
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

La choufe en wijn.
Bazendrank _O_
  zondag 9 maart 2014 @ 20:42:47 #197
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137557202
Nog wel nuchter genoeg om je post te editten. Oké.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:44:30 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137557315
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...
Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:50:50 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137557728
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef SiIk het volgende:
Nog wel nuchter genoeg om je post te editten. Oké.
Ik doe mijn best.
Maar naar de next geweest? Of \odessa?
pi_137558157
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef yats het volgende:

[..]

Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.
Dat is goed dat je dan interesse toont in de ander persoon, maar zoals hoe je het beschrijft ben je eerder de leider op dat moment (tijdens gesprek).... Probeer het andersom, dan heb je ander/beter resultaat :Y
  zondag 9 maart 2014 @ 21:20:23 #201
Verkaasde Latino!
pi_137559602
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe heb je uw vriendin versierd? :P
Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Waz met jou!
pi_137560545
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt _O-.
pi_137560967
Iemand nog tips voor een aankomende eerste date (donderdag) voor iemand met 0 relatie, dating en zoenervaring? En is het raar om de dagen voor de date nog op Whatsapp te kletsen? Want zij stuurt mij bijvoorbeeld nooit wat uit haarzelf voor het weekje contact dat we hebben, dus misschien vind zij het raar?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 9 maart 2014 @ 21:42:30 #204
Verkaasde Latino!
pi_137561194
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Waz met jou!
pi_137562000
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Haha dat is toch typisch latino' s he, ze hebben zo iets "sexy" in hun uitstraling vind ik, ze geven altijd de indruk van een vrouw te versieren terwijl ze gewoon aan het babbelen zijn. Veel van mijn dansgroep zijn latino's. Echt van die macho's. Vandaar misschien dat je ook zo overkomt...

Geniet gewoon van de momenten met uw vriendin en wat later gebeurt zie je dan wel later. ;)
pi_137562462
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iemand nog tips voor een aankomende eerste date (donderdag) voor iemand met 0 relatie, dating en zoenervaring? En is het raar om de dagen voor de date nog op Whatsapp te kletsen? Want zij stuurt mij bijvoorbeeld nooit wat uit haarzelf voor het weekje contact dat we hebben, dus misschien vind zij het raar?
Nee dat is niet raar. Probeer haar subtiel op te "warmen" dan krijgt ze meer goesting om u te zien :P
  zondag 9 maart 2014 @ 22:23:35 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137564061
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is goed dat je dan interesse toont in de ander persoon, maar zoals hoe je het beschrijft ben je eerder de leider op dat moment (tijdens gesprek).... Probeer het andersom, dan heb je ander/beter resultaat :Y
Haar het initiatief laten bedoel je?
pi_137572589
Vandaag heb ik voor het eerst echt een random meisje nuchter aangesproken om hier ook over mee te kunnen praten.

Ik faalde echt hard haha. Ik zat te lang te twijfelen om het te doen, en toen ik haar aansprak wist ik niet echt wat ik moest zeggen. Het is vroeg en ik zat nog half te slapen.

Ik heb maar niet naar haar nummer gevraagd. Als ik der weer zie is het ijs inmiddels al gebroken, dus kan het nog een beetje omgedraaid worden.
  maandag 10 maart 2014 @ 16:29:30 #209
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137584947
Van t weekend een liefdesverklaring gehad van iemand. Tenminste, liefdes verklaring... Iemand die ik al heel niet gezien had en me vertelde dat ze me altijd heel leuk vond :P Dat heb ik meegemaakt afgelopen weekend. En jullie?
  maandag 10 maart 2014 @ 16:29:54 #210
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137584957
Ik merk wel dat iedereen veel vrolijker is met dit weer (inclusief mezelf). Erg leuk.
pi_137601483
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:23 schreef yats het volgende:

[..]

Haar het initiatief laten bedoel je?
Ja dat bedoel ik. Op die manier wordt het uitdagend voor haar. Anders loop je steeds het "risico" dat je lief en zorgzaam overkomt. En meeste zitten daar niet op te wachten. Maar allee dat is hoe ik denk he. Je moet dus niet continu vragen stellen maar eigenlijk haar laten zien dat je interessant bent, want door veel interesse in haar te laten zien kan je het omgekeerd efffect krijgen en volgens mij is dat dus wat je vaak overkomt als je probeert te versieren. En probeer ook veel oogcontact te houden tijdens een gesprek, veel humor en vooral het initiatief af en toe van haar kant laten komen. :Y

Wat ik je ook nog wou zeggen Yats, als je volgende keer uitgaat, focus je op 1 meisje als je leuk oogcontact hebt. Weet je waarom? als je op 1 avond 10 meisjes (bijvoorbeeld) gaat versieren, maak je kans dat het meisje dat je als eerste had versierd wel interesse had, maar jou zag als een "charmeur" omdat je 2 minuten later een ander vrouw ging versieren. Tenzij je dan 10 vrouwen versiert in verschillende bars of in dezelfde bar, maar dan moet je subtiel zijn. :)
pi_137601838
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik merk wel dat iedereen veel vrolijker is met dit weer (inclusief mezelf). Erg leuk.
Ik merk er weinig van, maar ik ben sowieso ook in de Winter veel buiten.
pi_137601843
quote:
Me 2 Jel.
quote:
Van t weekend een liefdesverklaring gehad van iemand. Tenminste, liefdes verklaring... Iemand die ik al heel niet gezien had en me vertelde dat ze me altijd heel leuk vond :P Dat heb ik meegemaakt afgelopen weekend. En jullie?
Ik ben met iemand naar huis gegaan na het dansen en hij heeft gitaar gespeeld voor mij O+

P.S. hou de leuke verhalen voor mijn topic :P
pi_137601986
Heb ooit gitaar proberen te spelen, maar ik zuig :')

Ook niet handig dat ik links ben.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:54:47 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137602046
Dat zou ik graag nog eens leren. Drummen heb ik wel ooit geleerd, maar achteraf gezien is dat niet het handigste instrument geweest om te kiezen.
pi_137602115
Een man achter gitaar of piano is meestal onweerstaanbaar. :9 En hij was erg zelfverzekerd toen hij speelde! :@
pi_137602219
Ik heb het geprobeerd om gitaar te spelen (gitaarles) en het ging op zich best lekker...alleen mee gestopt omdat ik last van mn vingertoppen kreeg :')
pi_137602272
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
Heb ooit gitaar proberen te spelen, maar ik zuig :')

Ook niet handig dat ik links ben.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:
Dat zou ik graag nog eens leren. Drummen heb ik wel ooit geleerd, maar achteraf gezien is dat niet het handigste instrument geweest om te kiezen.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het geprobeerd om gitaar te spelen (gitaarles) en het ging op zich best lekker...alleen mee gestopt omdat ik last van mn vingertoppen kreeg :')
:{
pi_137602352
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Een man achter gitaar of piano is meestal onweerstaanbaar. :9 En hij was erg zelfverzekerd toen hij speelde! :@
Ik hoor het al....dat was een wilde nacht 8-)

* Faxie boekt gitaarlessen
pi_137602582
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hoor het al....dat was een wilde nacht 8-)

* Faxie boekt gitaarlessen
*Complicate past haar sig. aan , (punt 3) 8-)
pi_137602598
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

*Complicate past haar sig. (punt 3) 8-)
Ja vast :')
pi_137602614
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja vast :')
I believe you can :o
pi_137602627
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

I believe you can :o
Ik heb de hoop al opgegeven hoor
pi_137602654
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb de hoop al opgegeven hoor
Faxie, neen, zo niet }:|
pi_137602684
Hoop doet leven , of niet Faxie ? :'(
pi_137602725
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Oh ik maak toch nog kans dan :P
pi_137602777
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef kree het volgende:

[..]

Oh ik maak toch nog kans dan :P
Al gedaan voor een meisje? :)
pi_137602852
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk heb jij geen gitaar nodig he , je hebt andere qualiteiten en capaciteiten _O_
pi_137602858
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
Hoop doet leven , of niet Faxie ? :'(
Nee hoor. Hoop doet teleurstellen.
pi_137602863
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Al gedaan voor een meisje? :)
Oh bij mijn vorige vriendinnetje stond een piano. wel beetje gespeeld enzo voor dr.

Maar ok heb best wel veel optredens gehad in diverse settings etc, kan nou niet zeggen dat dat helpt hoor.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:14:11 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137602921
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

*Complicate past haar sig. aan , (punt 3) 8-)
Ik ben er eerlijk gezegd ook wat klaar mee.
pi_137602927
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef kree het volgende:

[..]

Oh bij mijn vorige vriendinnetje stond een piano. wel beetje gespeeld enzo voor dr.

Maar ok heb best wel veel optredens gehad in diverse settings etc, kan nou niet zeggen dat dat helpt hoor.
Oh maar alles hangt af hoe je het aanpakt he, het gaat niet alleen om de gitaar. Maar iig leuk dat je talent hebt. ^O^
pi_137602953
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er eerlijk gezegd ook wat klaar mee.
Yats, wadde? Meen je dat nu ook? Maar je was toch goed bezig? ;(
pi_137602990
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh maar alles hangt af hoe je het aanpakt he, het gaat niet alleen om de gitaar. Maar iig leuk dat je talent hebt. ^O^
Piano hier, maar klopt wel, meiden vinden het meestal wel leuk.
Nu heb ik wel meerdere musicals gedaan ook, geinige is oefen je met die groep.
Zitten best wel eens leuke meiden bij.

Ook wel eens gehad van kun je dit of dat spelen en dan zing ik t mee blabla.
Dat is leuk maar die waren beetje te jong toch denk.

Sowieso vallen jongere meiden blijkbaar op me ofzo.
pi_137603006
Ok Yats en Faxie, dan moeten jullie maar wachten op mijn topic, daar zullen er succesvolle verhalen komen, en ik ben zeker dat jullie daar inspiratie zullen vinden :*
pi_137603082
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef kree het volgende:

[..]

Piano hier, maar klopt wel, meiden vinden het meestal wel leuk.
Nu heb ik wel meerdere musicals gedaan ook, geinige is oefen je met die groep.
Zitten best wel eens leuke meiden bij.

Ook wel eens gehad van kun je dit of dat spelen en dan zing ik t mee blabla.
Dat is leuk maar die waren beetje te jong toch denk.

Sowieso vallen jongere meiden blijkbaar op me ofzo.
Waarom is dat een probleem? :o Of bedoel je dat ze 15 waren?
  maandag 10 maart 2014 @ 23:18:15 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137603103
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:19:23 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603166
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Yats, wadde? Meen je dat nu ook? Maar je was toch goed bezig? ;(
Ja, ik ben er even klaar mee. Vandaag weer allerlei verhalen gehoord van anderen waarna mijn liefdesleven (of beter, het gebrek daaraan) daarna door iedereen belachelijk gemaakt werd. Ik kan je zeggen dat dat verdomd veel pijn doet en enorm frustrerend is.
pi_137603237
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, ik ben er even klaar mee. Vandaag weer allerlei verhalen gehoord van anderen waarna mijn liefdesleven (of beter, het gebrek daaraan) daarna door iedereen belachelijk gemaakt werd. Ik kan je zeggen dat dat verdomd veel pijn doet en enorm frustrerend is.
-O-
Ja das niet leuk voor u ;( , maar misschien leuke vrienden zoeken die u "steunen"in plaats van belachelijk maken :X ....
pi_137603275
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Iets ouder laatste keer 17-18 ofzo.
pi_137603301
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
hmmmmm O-)
pi_137603305
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Oh 18 is toch ok? :o
pi_137603343
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh 18 is toch ok? :o
Nouja ik ben 30 he
pi_137603425
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
Ok Yats en Faxie, dan moeten jullie maar wachten op mijn topic, daar zullen er succesvolle verhalen komen, en ik ben zeker dat jullie daar inspiratie zullen vinden :*
Van succesverhalen word ik alleen maar depressief :')
pi_137603432
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja ik ben 30 he
Ok, maar als je jongere meisjes aantrekt, dan is 18-19 toch nog ēavatjes?
  maandag 10 maart 2014 @ 23:26:09 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603436
quote:
3s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef complicate het volgende:

[..]

-O-
Ja das niet leuk voor u ;( , maar misschien leuke vrienden zoeken die u "steunen"in plaats van belachelijk maken :X ....
Geloof me, 'niet leuk' is een understatement. Daarom ben ik er nu ook gewoon even klaar mee.
pi_137603442
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Niks mis mee :9
pi_137603507
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Van succesverhalen word ik alleen maar depressief :')
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me, 'niet leuk' is een understatement. Daarom ben ik er nu ook gewoon even klaar mee.
-O- Ok dan ....ja niets meer...dan ok
pi_137603518
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok, maar als je jongere meisjes aantrekt, dan is 18-19 toch nog ēavatjes?
Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.

Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan. :)
  maandag 10 maart 2014 @ 23:30:09 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603587
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Tips of verhalen blijven welkom, maar ik probeer voorlopig gewoon even niets meer.
pi_137603601
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Tja... :{
pi_137603620
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.

Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan. :)
Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
pi_137603645
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
Haha definieer type :P
  maandag 10 maart 2014 @ 23:33:07 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603694
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Wanneer is verlegen aantrekkelijk?
pi_137603748
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef kree het volgende:

[..]

Haha definieer type :P
In mijn visie heb je:

Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
pi_137603749
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
pi_137603800
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
Ach ik vind weglopen van velege jongens dan ook weer een afknapper hoor. Ieder zijn ding! :+
pi_137603870
Opgelet, ik zeg hier niet dat verlegen jongens hun communicatie skills niet kunnen verbeteren, maar iedereen is gewoon anders en dat was mijn punt.
pi_137603874
Het zal wel. Ik ben er voorlopig klaar mee.
pi_137603888
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:38:50 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603905
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Welke ben jij?
Ik val geloof ik onder 'type 2'.
pi_137603967
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef yats het volgende:

[..]

Ik val geloof ik onder 'type 2'.
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
  maandag 10 maart 2014 @ 23:41:27 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604006
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
Waar herken je die aan?
pi_137604127
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn voorzien.
pi_137604166
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
met een speciale bril. ~:)
  maandag 10 maart 2014 @ 23:46:32 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604182
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze zijn voorzien.
Dat is zeker niet per definitie zo fax.
pi_137604202
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
_O-

En ik heb alles onder deze post nog niet eens gelezen :')
pi_137604210
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
pi_137604258
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is zeker niet per definitie zo fax.
Ah tuurlijk wel.
pi_137604259
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
pi_137604296
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
pi_137604338
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
pi_137604353
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
  maandag 10 maart 2014 @ 23:51:31 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604358
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
pi_137604393
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
Hij's roestig
pi_137604401
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
pi_137604408
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
pi_137604576
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
Dat spreekt elkaar nogal tegen :P
pi_137604587
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's roestig
met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
pi_137604631
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef perro. het volgende:

[..]

met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
Ik heb maar een breekijzertje
pi_137604681
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb maar een breekijzertje
dan moet je een aanloop nemen denk ik.
pi_137604706
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef kree het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:
1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
pi_137604717
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef perro. het volgende:

[..]

dan moet je een aanloop nemen denk ik.
Gooi m'n gewicht er wel in
pi_137604745
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meer :')
pi_137604820
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
pi_137604831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
pi_137604903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
pi_137604906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

idd, een tik tegen die billen kan ze krijgen. ~:)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:06:11 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604909
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
pi_137604951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137604966
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
pi_137604995
quote:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
pi_137605016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
Of gewoon soms wat dichter komen en haar haar uit de weg zetten O+ vind ik altijd cool als een man dat doet :P
pi_137605041
quote:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
pi_137605055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
Inderdaad! Echt bizar!
pi_137605073
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
Alsof dat gebeurt :')
pi_137605078
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137605081
quote:

[..]

Ow dat had ik toen ik nog maagd was :')
pi_137605097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof dat gebeurt :')
Je mocht van Cassandra geen ( :') ) meer gebruiken :o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:13:00 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137605108
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef perro. het volgende:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.
pi_137605110
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Je mocht van Cassandra geen ( :') ) meer gebruken :o
Owja ;(

En ook al geen :@ meer van Cue ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: