Tja...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]Ok dan ....ja niets meer...dan ok
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.
Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan.
Haha definieer typequote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkVerlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen
, maar....
Wanneer is verlegen aantrekkelijk?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkVerlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen
, maar....
In mijn visie heb je:quote:
Ach ik vind weglopen van velege jongens dan ook weer een afknapper hoor. Ieder zijn ding!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
In mijn visie heb je:
Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.
Welke ben jij?
Ik val geloof ik onder 'type 2'.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
In mijn visie heb je:
Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.
Welke ben jij?
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaanquote:
Waar herken je die aan?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan
Dat is zeker niet per definitie zo fax.quote:
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.
Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.
Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.
Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo.
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
Ah tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker niet per definitie zo fax.
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.quote:
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte slotenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)![]()
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
Nou soort van...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)![]()
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
Gebruik jij eens jouw goede sleutelquote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten
Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
Hij's roestigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Gebruik jij eens jouw goede sleutel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |