abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137603601
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

-O- Ok dan ....ja niets meer...dan ok
Tja... :{
pi_137603620
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.

Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan. :)
Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137603645
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
Haha definieer type :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 10 maart 2014 @ 23:33:07 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603694
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Wanneer is verlegen aantrekkelijk?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137603748
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef kree het volgende:

[..]

Haha definieer type :P
In mijn visie heb je:

Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
pi_137603749
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
pi_137603800
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
Ach ik vind weglopen van velege jongens dan ook weer een afknapper hoor. Ieder zijn ding! :+
pi_137603870
Opgelet, ik zeg hier niet dat verlegen jongens hun communicatie skills niet kunnen verbeteren, maar iedereen is gewoon anders en dat was mijn punt.
pi_137603874
Het zal wel. Ik ben er voorlopig klaar mee.
pi_137603888
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:38:50 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603905
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Welke ben jij?
Ik val geloof ik onder 'type 2'.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137603967
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef yats het volgende:

[..]

Ik val geloof ik onder 'type 2'.
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
  maandag 10 maart 2014 @ 23:41:27 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604006
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
Waar herken je die aan?
pi_137604127
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn voorzien.
pi_137604166
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
met een speciale bril. ~:)
  maandag 10 maart 2014 @ 23:46:32 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604182
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze zijn voorzien.
Dat is zeker niet per definitie zo fax.
pi_137604202
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
_O-

En ik heb alles onder deze post nog niet eens gelezen :')
pi_137604210
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
pi_137604258
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is zeker niet per definitie zo fax.
Ah tuurlijk wel.
pi_137604259
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
pi_137604296
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
pi_137604338
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
pi_137604353
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
  maandag 10 maart 2014 @ 23:51:31 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604358
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
pi_137604393
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
Hij's roestig
pi_137604401
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
pi_137604408
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
pi_137604576
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
Dat spreekt elkaar nogal tegen :P
pi_137604587
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's roestig
met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
pi_137604631
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef perro. het volgende:

[..]

met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
Ik heb maar een breekijzertje
pi_137604681
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb maar een breekijzertje
dan moet je een aanloop nemen denk ik.
pi_137604706
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef kree het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:
1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
pi_137604717
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef perro. het volgende:

[..]

dan moet je een aanloop nemen denk ik.
Gooi m'n gewicht er wel in
pi_137604745
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meer :')
pi_137604820
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
pi_137604831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
pi_137604903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
pi_137604906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

idd, een tik tegen die billen kan ze krijgen. ~:)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:06:11 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604909
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
pi_137604951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137604966
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
pi_137604995
quote:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
pi_137605016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
Of gewoon soms wat dichter komen en haar haar uit de weg zetten O+ vind ik altijd cool als een man dat doet :P
pi_137605041
quote:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
pi_137605055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
Inderdaad! Echt bizar!
pi_137605073
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
Alsof dat gebeurt :')
pi_137605078
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137605081
quote:

[..]

Ow dat had ik toen ik nog maagd was :')
pi_137605097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof dat gebeurt :')
Je mocht van Cassandra geen ( :') ) meer gebruiken :o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:13:00 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137605108
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef perro. het volgende:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')