Tja...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]Ok dan ....ja niets meer...dan ok

Ik denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.
Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan.
 Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je?  Mijn ex was ook verlegen
 Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je?  Mijn ex was ook verlegen   , maar....
, maar....

Haha definieer typequote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkVerlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen
, maar....

Wanneer is verlegen aantrekkelijk?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkVerlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen
, maar....

In mijn visie heb je:quote:

Ach ik vind weglopen van velege jongens dan ook weer een afknapper hoor. Ieder zijn ding!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?

Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
In mijn visie heb je:
Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.
Welke ben jij?

Ik val geloof ik onder 'type 2'.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
In mijn visie heb je:
Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.
Welke ben jij?

Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaanquote:

Waar herken je die aan?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan

Dat is zeker niet per definitie zo fax.quote:

Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.
Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.
Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.
Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo.
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.

Ah tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker niet per definitie zo fax.

Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.quote:

Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte slotenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?

Nou soort van...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid)
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?

Gebruik jij eens jouw goede sleutelquote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten

Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.

Hij's roestigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Gebruik jij eens jouw goede sleutel

Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn postquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?

quote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.
mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
Dat spreekt elkaar nogal tegenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post

Ik heb maar een breekijzertjequote:Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef perro. het volgende:
[..]
met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig.

Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:quote:Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.

Gooi m'n gewicht er wel inquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef perro. het volgende:
[..]
dan moet je een aanloop nemen denk ik.

Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:
1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft.
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:
1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft.
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.

Of je doet niets en ze begint je aan te rakenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meer

Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan
 . maar ok ik snap uw punt.
. maar ok ik snap uw punt.   

idd, een tik tegen die billen kan ze krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meer

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.
mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.

Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
 omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk?
 omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk?   

Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden. maar ok ik snap uw punt.

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.

Of gewoon soms wat dichter komen en haar haar uit de weg zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.
Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
 vind ik altijd cool als een man dat doet
  vind ik altijd cool als een man dat doet  

Fijne vrienden heb je dan...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]

Inderdaad! Echt bizar!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fijne vrienden heb je dan...

Alsof dat gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Of je doet niets en ze begint je aan te raken

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk makenomdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk?

Ow dat had ik toen ik nog maagd wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]

Je mocht van Cassandra geen (quote:
 ) meer gebruiken
 ) meer gebruiken   

Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.
maar verder geloof ik je niet zo, excuus.ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |