abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 21:20:23 #201
202750 Just_some_random_dude
Verkaasde Latino!
pi_137559602
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe heb je uw vriendin versierd? :P
Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Waz met jou!
pi_137560545
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt _O-.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137560967
Iemand nog tips voor een aankomende eerste date (donderdag) voor iemand met 0 relatie, dating en zoenervaring? En is het raar om de dagen voor de date nog op Whatsapp te kletsen? Want zij stuurt mij bijvoorbeeld nooit wat uit haarzelf voor het weekje contact dat we hebben, dus misschien vind zij het raar?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 9 maart 2014 @ 21:42:30 #204
202750 Just_some_random_dude
Verkaasde Latino!
pi_137561194
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Waz met jou!
pi_137562000
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Haha dat is toch typisch latino' s he, ze hebben zo iets "sexy" in hun uitstraling vind ik, ze geven altijd de indruk van een vrouw te versieren terwijl ze gewoon aan het babbelen zijn. Veel van mijn dansgroep zijn latino's. Echt van die macho's. Vandaar misschien dat je ook zo overkomt...

Geniet gewoon van de momenten met uw vriendin en wat later gebeurt zie je dan wel later. ;)
pi_137562462
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iemand nog tips voor een aankomende eerste date (donderdag) voor iemand met 0 relatie, dating en zoenervaring? En is het raar om de dagen voor de date nog op Whatsapp te kletsen? Want zij stuurt mij bijvoorbeeld nooit wat uit haarzelf voor het weekje contact dat we hebben, dus misschien vind zij het raar?
Nee dat is niet raar. Probeer haar subtiel op te "warmen" dan krijgt ze meer goesting om u te zien :P
  zondag 9 maart 2014 @ 22:23:35 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137564061
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is goed dat je dan interesse toont in de ander persoon, maar zoals hoe je het beschrijft ben je eerder de leider op dat moment (tijdens gesprek).... Probeer het andersom, dan heb je ander/beter resultaat :Y
Haar het initiatief laten bedoel je?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137572589
Vandaag heb ik voor het eerst echt een random meisje nuchter aangesproken om hier ook over mee te kunnen praten.

Ik faalde echt hard haha. Ik zat te lang te twijfelen om het te doen, en toen ik haar aansprak wist ik niet echt wat ik moest zeggen. Het is vroeg en ik zat nog half te slapen.

Ik heb maar niet naar haar nummer gevraagd. Als ik der weer zie is het ijs inmiddels al gebroken, dus kan het nog een beetje omgedraaid worden.
  maandag 10 maart 2014 @ 16:29:30 #209
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137584947
Van t weekend een liefdesverklaring gehad van iemand. Tenminste, liefdes verklaring... Iemand die ik al heel niet gezien had en me vertelde dat ze me altijd heel leuk vond :P Dat heb ik meegemaakt afgelopen weekend. En jullie?
  maandag 10 maart 2014 @ 16:29:54 #210
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137584957
Ik merk wel dat iedereen veel vrolijker is met dit weer (inclusief mezelf). Erg leuk.
pi_137601483
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:23 schreef yats het volgende:

[..]

Haar het initiatief laten bedoel je?
Ja dat bedoel ik. Op die manier wordt het uitdagend voor haar. Anders loop je steeds het "risico" dat je lief en zorgzaam overkomt. En meeste zitten daar niet op te wachten. Maar allee dat is hoe ik denk he. Je moet dus niet continu vragen stellen maar eigenlijk haar laten zien dat je interessant bent, want door veel interesse in haar te laten zien kan je het omgekeerd efffect krijgen en volgens mij is dat dus wat je vaak overkomt als je probeert te versieren. En probeer ook veel oogcontact te houden tijdens een gesprek, veel humor en vooral het initiatief af en toe van haar kant laten komen. :Y

Wat ik je ook nog wou zeggen Yats, als je volgende keer uitgaat, focus je op 1 meisje als je leuk oogcontact hebt. Weet je waarom? als je op 1 avond 10 meisjes (bijvoorbeeld) gaat versieren, maak je kans dat het meisje dat je als eerste had versierd wel interesse had, maar jou zag als een "charmeur" omdat je 2 minuten later een ander vrouw ging versieren. Tenzij je dan 10 vrouwen versiert in verschillende bars of in dezelfde bar, maar dan moet je subtiel zijn. :)
pi_137601838
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik merk wel dat iedereen veel vrolijker is met dit weer (inclusief mezelf). Erg leuk.
Ik merk er weinig van, maar ik ben sowieso ook in de Winter veel buiten.
pi_137601843
quote:
Me 2 Jel.
quote:
Van t weekend een liefdesverklaring gehad van iemand. Tenminste, liefdes verklaring... Iemand die ik al heel niet gezien had en me vertelde dat ze me altijd heel leuk vond :P Dat heb ik meegemaakt afgelopen weekend. En jullie?
Ik ben met iemand naar huis gegaan na het dansen en hij heeft gitaar gespeeld voor mij O+

P.S. hou de leuke verhalen voor mijn topic :P
pi_137601986
Heb ooit gitaar proberen te spelen, maar ik zuig :')

Ook niet handig dat ik links ben.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:54:47 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137602046
Dat zou ik graag nog eens leren. Drummen heb ik wel ooit geleerd, maar achteraf gezien is dat niet het handigste instrument geweest om te kiezen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137602115
Een man achter gitaar of piano is meestal onweerstaanbaar. :9 En hij was erg zelfverzekerd toen hij speelde! :@
pi_137602219
Ik heb het geprobeerd om gitaar te spelen (gitaarles) en het ging op zich best lekker...alleen mee gestopt omdat ik last van mn vingertoppen kreeg :')
pi_137602272
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
Heb ooit gitaar proberen te spelen, maar ik zuig :')

Ook niet handig dat ik links ben.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:
Dat zou ik graag nog eens leren. Drummen heb ik wel ooit geleerd, maar achteraf gezien is dat niet het handigste instrument geweest om te kiezen.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het geprobeerd om gitaar te spelen (gitaarles) en het ging op zich best lekker...alleen mee gestopt omdat ik last van mn vingertoppen kreeg :')
:{
pi_137602352
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Een man achter gitaar of piano is meestal onweerstaanbaar. :9 En hij was erg zelfverzekerd toen hij speelde! :@
Ik hoor het al....dat was een wilde nacht 8-)

* Faxie boekt gitaarlessen
pi_137602582
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hoor het al....dat was een wilde nacht 8-)

* Faxie boekt gitaarlessen
*Complicate past haar sig. aan , (punt 3) 8-)
pi_137602598
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

*Complicate past haar sig. (punt 3) 8-)
Ja vast :')
pi_137602614
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja vast :')
I believe you can :o
pi_137602627
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

I believe you can :o
Ik heb de hoop al opgegeven hoor
pi_137602654
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb de hoop al opgegeven hoor
Faxie, neen, zo niet }:|
pi_137602684
Hoop doet leven , of niet Faxie ? :'(
pi_137602725
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Oh ik maak toch nog kans dan :P
Do what you love, love what you do!
pi_137602777
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef kree het volgende:

[..]

Oh ik maak toch nog kans dan :P
Al gedaan voor een meisje? :)
pi_137602852
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk heb jij geen gitaar nodig he , je hebt andere qualiteiten en capaciteiten _O_
pi_137602858
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
Hoop doet leven , of niet Faxie ? :'(
Nee hoor. Hoop doet teleurstellen.
pi_137602863
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Al gedaan voor een meisje? :)
Oh bij mijn vorige vriendinnetje stond een piano. wel beetje gespeeld enzo voor dr.

Maar ok heb best wel veel optredens gehad in diverse settings etc, kan nou niet zeggen dat dat helpt hoor.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:14:11 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137602921
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

*Complicate past haar sig. aan , (punt 3) 8-)
Ik ben er eerlijk gezegd ook wat klaar mee.
pi_137602927
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef kree het volgende:

[..]

Oh bij mijn vorige vriendinnetje stond een piano. wel beetje gespeeld enzo voor dr.

Maar ok heb best wel veel optredens gehad in diverse settings etc, kan nou niet zeggen dat dat helpt hoor.
Oh maar alles hangt af hoe je het aanpakt he, het gaat niet alleen om de gitaar. Maar iig leuk dat je talent hebt. ^O^
pi_137602953
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er eerlijk gezegd ook wat klaar mee.
Yats, wadde? Meen je dat nu ook? Maar je was toch goed bezig? ;(
pi_137602990
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh maar alles hangt af hoe je het aanpakt he, het gaat niet alleen om de gitaar. Maar iig leuk dat je talent hebt. ^O^
Piano hier, maar klopt wel, meiden vinden het meestal wel leuk.
Nu heb ik wel meerdere musicals gedaan ook, geinige is oefen je met die groep.
Zitten best wel eens leuke meiden bij.

Ook wel eens gehad van kun je dit of dat spelen en dan zing ik t mee blabla.
Dat is leuk maar die waren beetje te jong toch denk.

Sowieso vallen jongere meiden blijkbaar op me ofzo.
pi_137603006
Ok Yats en Faxie, dan moeten jullie maar wachten op mijn topic, daar zullen er succesvolle verhalen komen, en ik ben zeker dat jullie daar inspiratie zullen vinden :*
pi_137603082
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef kree het volgende:

[..]

Piano hier, maar klopt wel, meiden vinden het meestal wel leuk.
Nu heb ik wel meerdere musicals gedaan ook, geinige is oefen je met die groep.
Zitten best wel eens leuke meiden bij.

Ook wel eens gehad van kun je dit of dat spelen en dan zing ik t mee blabla.
Dat is leuk maar die waren beetje te jong toch denk.

Sowieso vallen jongere meiden blijkbaar op me ofzo.
Waarom is dat een probleem? :o Of bedoel je dat ze 15 waren?
  maandag 10 maart 2014 @ 23:18:15 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137603103
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 10 maart 2014 @ 23:19:23 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603166
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Yats, wadde? Meen je dat nu ook? Maar je was toch goed bezig? ;(
Ja, ik ben er even klaar mee. Vandaag weer allerlei verhalen gehoord van anderen waarna mijn liefdesleven (of beter, het gebrek daaraan) daarna door iedereen belachelijk gemaakt werd. Ik kan je zeggen dat dat verdomd veel pijn doet en enorm frustrerend is.
pi_137603237
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, ik ben er even klaar mee. Vandaag weer allerlei verhalen gehoord van anderen waarna mijn liefdesleven (of beter, het gebrek daaraan) daarna door iedereen belachelijk gemaakt werd. Ik kan je zeggen dat dat verdomd veel pijn doet en enorm frustrerend is.
-O-
Ja das niet leuk voor u ;( , maar misschien leuke vrienden zoeken die u "steunen"in plaats van belachelijk maken :X ....
pi_137603275
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Iets ouder laatste keer 17-18 ofzo.
pi_137603301
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
hmmmmm O-)
pi_137603305
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Oh 18 is toch ok? :o
pi_137603343
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh 18 is toch ok? :o
Nouja ik ben 30 he
pi_137603425
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
Ok Yats en Faxie, dan moeten jullie maar wachten op mijn topic, daar zullen er succesvolle verhalen komen, en ik ben zeker dat jullie daar inspiratie zullen vinden :*
Van succesverhalen word ik alleen maar depressief :')
pi_137603432
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja ik ben 30 he
Ok, maar als je jongere meisjes aantrekt, dan is 18-19 toch nog çavatjes?
  maandag 10 maart 2014 @ 23:26:09 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603436
quote:
3s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef complicate het volgende:

[..]

-O-
Ja das niet leuk voor u ;( , maar misschien leuke vrienden zoeken die u "steunen"in plaats van belachelijk maken :X ....
Geloof me, 'niet leuk' is een understatement. Daarom ben ik er nu ook gewoon even klaar mee.
pi_137603442
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:22 schreef kree het volgende:

[..]

Niks mis mee :9
pi_137603507
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Van succesverhalen word ik alleen maar depressief :')
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me, 'niet leuk' is een understatement. Daarom ben ik er nu ook gewoon even klaar mee.
-O- Ok dan ....ja niets meer...dan ok
pi_137603518
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok, maar als je jongere meisjes aantrekt, dan is 18-19 toch nog çavatjes?
Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.

Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan. :)
  maandag 10 maart 2014 @ 23:30:09 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603587
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Tips of verhalen blijven welkom, maar ik probeer voorlopig gewoon even niets meer.
pi_137603601
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Tja... :{
pi_137603620
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt onwijs van de meid af dan.
Maargoed als relatie is het verschil wel heel groot.

Beetje jammer ben sowieso of was vooral, verlegen typje, als ik nu ff terug kon in de tijd dan was het anders gegaan. :)
Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
pi_137603645
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk het niet eigenlijk :@ Verlegen zijn kan ook aantrekkelijk zijn hoor. Je hebt verlegen én verlegen...welke type verlegen ben je? Mijn ex was ook verlegen :7, maar....
Haha definieer type :P
  maandag 10 maart 2014 @ 23:33:07 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603694
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Wanneer is verlegen aantrekkelijk?
pi_137603748
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef kree het volgende:

[..]

Haha definieer type :P
In mijn visie heb je:

Type 1: verlegen: "ik zeg niets tot als er wat tegen mij gezegd wordt"
Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
pi_137603749
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
pi_137603800
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Verlegen was toch altijd de grootste afknapper die maar bestond?
Ach ik vind weglopen van velege jongens dan ook weer een afknapper hoor. Ieder zijn ding! :+
pi_137603870
Opgelet, ik zeg hier niet dat verlegen jongens hun communicatie skills niet kunnen verbeteren, maar iedereen is gewoon anders en dat was mijn punt.
pi_137603874
Het zal wel. Ik ben er voorlopig klaar mee.
pi_137603888
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Type 2: verlegen: "als ik op mijn gemak ben, ben ik best sociaal, maar dat is dus met momenten"
Hij was type 2, eenmaal hij op zijn gemak kon zijn bij mij was hij echt erg leuk, maar bon, gewoon terzijde.

Welke ben jij?
Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:38:50 #261
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137603905
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

In mijn visie heb je:

Welke ben jij?
Ik val geloof ik onder 'type 2'.
pi_137603967
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef yats het volgende:

[..]

Ik val geloof ik onder 'type 2'.
Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
  maandag 10 maart 2014 @ 23:41:27 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604006
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan moet je vrouwen aantrekken die open-minded zijn....probeer ze te "selecteren", ze bestaan :*
Waar herken je die aan?
pi_137604127
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn voorzien.
pi_137604166
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
met een speciale bril. ~:)
  maandag 10 maart 2014 @ 23:46:32 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604182
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze zijn voorzien.
Dat is zeker niet per definitie zo fax.
pi_137604202
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Whehehehe. Rel incoming.
_O-

En ik heb alles onder deze post nog niet eens gelezen :')
pi_137604210
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat is toch zeker de 2e dan, vroeger meer het 1e.

Maar om even terug te komen op muzikant zijn.
Vroeger en dan had ik het over toen ik 12 was ofzo. schurft hekel aan leerlingen uitvoeringen enzo op piano voor een groep.

Maar ok later kwam ik in bandjes terecht enzo toen is dat verlagen zijn wel aardig weg gegaan.
Nu heb ik er helemaal geen moeite mee als ik voor 500 man ofzo een stukje solo moet spelen etc.

Het is trouwens totaal niet zo dat als je in een bandje speelt dat de meiden in een rijtje voor je staan ofzo. :)
Maargoed het is wel zo dat meiden het vaak leuk vinden.
Ben alleen tot nu toch niet echt degene tegen gekomen waarmee het dan op meer kwam als leuk praten enzo.
Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
pi_137604258
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is zeker niet per definitie zo fax.
Ah tuurlijk wel.
pi_137604259
quote:

[..]

Waar herken je die aan?
Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
pi_137604296
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgende keer als er een meisje vraagt, "wil je wat voor mij spelen (zoals in uw voorbeeld van net)" dan zeg je "nee, ik doe liever iets anders voor u en daarna speel ik wel" (oid) :o
Wat bedoel ik hiermee : het gaat eigenlijk niet om de gitaar, de gitaar is de sleutel , maar de deur moet ook open gaan en DAT hangt af van hoe je de deur opent (lees: hoe je het aanpakt). Snap je?
Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
pi_137604338
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
pi_137604353
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan zo'n uitspraak over goede sleutels en slechte sloten _O-
Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
  maandag 10 maart 2014 @ 23:51:31 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604358
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze zijn leuk en lachen meestal. Maar ach, wel een moeilijke vraag he Yats.
Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
pi_137604393
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Gebruik jij eens jouw goede sleutel ^O^
Hij's roestig
pi_137604401
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
pi_137604408
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zegt niets, ik lach veel en er word ook genoeg naar mij gelachen. Maar om nou te zeggen dat ze dan interesse in mij hebben?
Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
pi_137604576
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
yats, nofi, maar volgens mij ben je er bijna obsessief mee bezig, seks dates relaties zien te krijgen. zodanig dat het spontane en oprechte plaats maakt voor het geforceerde.

mijn advies, suck it up dat het nu zo is en probeer je aandacht te verleggen. je eigen bedrijf bijv. zoals je nu bezig bent, zoals het overkomt op mij, heeft het weinig zin denk ik. neem afstand een tijdje.
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja omdat je - zoals ik eerder zei- het initiatief veel aan vrouwen overlaat. lees mijn reacite eens over "initiatief ". Het gaat niet om het gesprek, maar om wat je zegt en welke vragen je stelt in een gesprek. Maar lees maar goed mijn post :)
Dat spreekt elkaar nogal tegen :P
pi_137604587
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's roestig
met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
pi_137604631
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef perro. het volgende:

[..]

met een koevoet heb je geen sleutels meer nodig. :7
Ik heb maar een breekijzertje
pi_137604681
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb maar een breekijzertje
dan moet je een aanloop nemen denk ik.
pi_137604706
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:50 schreef kree het volgende:

[..]

Nou soort van...
Hoe het meer gaat is kom in contact, praatje enzo, doordat ik piano speel of weer eens met een groep meedoe etc.
Maar dan is het meer (en ok dat is bij de meeste het "probleem") hoe kom je van gewoon een praatje tot meer dan dat.
Handige is dat er een soort van overeenkomst is, want of ze zingen houden van muziek maken musicals etc. Of ze spelen zelf mee in een projectbandje etc.
Dat waren sowieso de leukste meiden vond ik (die zelf ook muziek maakten) maar tot nu toe allemaal bezet.
Ah zo, goede vraag, wel hoe kom je van gewoon praatje naar meer:
1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
pi_137604717
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef perro. het volgende:

[..]

dan moet je een aanloop nemen denk ik.
Gooi m'n gewicht er wel in
pi_137604745
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

1) af en toe tijdens een gesprek (met wat humor) haar hand nemen of tijdens een wandeling
2) Vaak in de ogen kijken (niet staren) maar gewoon in haar ogen kijken alsof je weet wat ze nodig heeft. :P
3) Vaag praatjes doen, als ze niet kan volgen dan is het uitdagend en wil ze meer.
Owja handje vasthouden... dat was een goed idee ja. Doe ik ook niet meer :')
pi_137604820
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
pi_137604831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
pi_137604903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ghehe nou 1 denk dat ik toch even mee wacht tot na een gewoon praatje.
2 en 3 zijn wel goeie om te onthouden dan :)
Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
pi_137604906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

idd, een tik tegen die billen kan ze krijgen. ~:)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:06:11 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137604909
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef perro. het volgende:

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
pi_137604951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er niet 24/7 mee bezig, maar ik merk wel dat ik er regelmatig over aangesproken en soms ook belachelijk over gemaakt word door vrienden van me. Daar ben ik gewoon ontzettend klaar mee. Het zou me niets verbazen als ik daardoor misschien wat probeer te 'overcompenseren' wat natuurlijk vooral een averechts effect heeft.
Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137604966
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijdens praatje kan ook wel leuk zijn als je voelt dat ze closer wilt worden ^O^. maar ok ik snap uw punt. :)
Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
pi_137604995
quote:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
pi_137605016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap jou ook wel, beetje aanraking kan geen kwaad.
Maar zo van pak effe dr hand ofzo dat gaat wel heel ver.

Nu komt het nog wel eens voor dat ik met een bandje speel en dat er zijn die het niet zo goed kunnen spelen en dat ik er nog wel eens wat aanwijzingen voor moet geven.
Schouderklopje oid zou dan nog wel een soort van optie zijn.
Of gewoon soms wat dichter komen en haar haar uit de weg zetten O+ vind ik altijd cool als een man dat doet :P
pi_137605041
quote:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
pi_137605055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fijne vrienden heb je dan...
Inderdaad! Echt bizar!
pi_137605073
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Of je doet niets en ze begint je aan te raken :')
Alsof dat gebeurt :')
pi_137605078
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is vooral dat je u vergelijkt met uw vrienden, en dat die u belachelijk maken :r omdat je niet kunt versieren, wat voor vrienden zijn dat eigenlijk? :o
pi_137605081
quote:

[..]

Ow dat had ik toen ik nog maagd was :')
pi_137605097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof dat gebeurt :')
Je mocht van Cassandra geen ( :') ) meer gebruiken :o
  dinsdag 11 maart 2014 @ 00:13:00 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137605108
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef perro. het volgende:

[..]

mwa, dat is gewoon zielig gedrag, erop aanspreken zou ik zeggen, dat je daar niet van gediend bent als je dat nog niet duidelijk gezegd hebt.

maar verder geloof ik je niet zo, excuus. :7 ik krijg een bepaald gevoel als ik jouw posts her en der lees. al is dat slechts internet, maar toch.
Ik heb ze meerdere keren erover aangesproken, maar volgens mij denken ze dat ik een geintje maak ofzo dat ik er echt niet vrolijk van word als ze zich zo gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')