15 bier vind ik wel heeel erg veel trouwens...ik vind 5 bier al veel...quote:Op zondag 9 maart 2014 10:29 schreef complicate het volgende:
En Yats, heb je eerst 15 bier gedronken om in de versier-mood te komen of was het nadien toen het tegenviel?
Ligt er maar net aan wat je gewend bent. Ik vind 15 bier niet veel klinken. En er zijn dan nog genoeg mannen die dan nog goed aanspreekbaar zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
15 bier vind ik wel heeel erg veel trouwens...ik vind 5 bier al veel...
En sowieso, na 15 bier ben je toch niet meer echt aanspreekbaar (en volgens mij is charme 1 van de dingen die dan als 1e verdwijnt).
15 vaasjes maakt bijna 4 liter bier.. Nah dat gat niet goed nee als je dat snel wegtikt..quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sowieso, na 15 bier ben je toch niet meer echt aanspreekbaar (en volgens mij is charme 1 van de dingen die dan als 1e verdwijnt).
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
15 vaasjes maakt bijna 4 liter bier.. Nah dat gat niet goed nee als je dat snel wegtikt..
Over een uur of 6-8 daarentegen.. Dan functioneer je volgens mij gewoon nog goed.
Prijzig wel, maar in principe de beste momenten die je kunt hebben denk ik, als je zo lang zit met elkaar en lekker aant drinken bent ist altijd leuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in
Maar dan nog vind ik 15 bier best wel veel (en ook prijzig)
Naja, meer dan een fles wijn gaat er bij mij niet in op een avondquote:Op zondag 9 maart 2014 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je gewend bent. Ik vind 15 bier niet veel klinken. En er zijn dan nog genoeg mannen die dan nog goed aanspreekbaar zijn.
Maar als je er maar 5 gewend bent (en dat al veel vindt) ja dan zal je aanspreekbaarheid bij 15 wel een stuk minder zijn
Had ik ook. totdat ik wekelijks uitging en toen ging het harder en sneller.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, meer dan een fles wijn gaat er bij mij niet in op een avond
En das verspreid over een hele avond+nacht
Ik doe het ook niet om dronken te worden, maar gewoon omdat ik dat roesje wel lekker vind
Ik drink tegenwoordig maar 1 of 2 keer in de week alcohol (maar dat is wel eens anders geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik ook. totdat ik wekelijks uitging en toen ging het harder en sneller.
Het aantal boeit verder niet, iedereen reageert er anders op. Dus wat voor de 1 veel is, is voor de ander weinig. Of heeft hele andere uitwerkingen.
Ik ben volgens mij erg relaxed totdat ik op een omslagpunt kom, dan stop ik gelijk, ik heb de indruk dat dat wel een dun randje is voor mij qua goed functioneren vs beetje gehandicaptquote:Op zondag 9 maart 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik ook. totdat ik wekelijks uitging en toen ging het harder en sneller.
Het aantal boeit verder niet, iedereen reageert er anders op. Dus wat voor de 1 veel is, is voor de ander weinig. Of heeft hele andere uitwerkingen.
Helemaal mee eens en eigenlijk is mijn vraagje naar Yats bedoeld om te horen wat hij allemaal gisteren geprobeerd heeft in kader van versieren. Er zal wel een reden zijn waarom het niet lukte...quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot....quote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prijzig wel, maar in principe de beste momenten die je kunt hebben denk ik, als je zo lang zit met elkaar en lekker aant drinken bent ist altijd leuk.
En dit.quote:
Hier ben ik het wel 100% mee eens ja. Ik ga eigenlijk nooit uit om een vrouw te versieren, maar gewoon om lol te hebben. En zo nu en dan kom ik iemand leuk tegen waar ik dan mee in gesprek raak, nummers uitwisselen en dan eens een date afspreken. Ik laat mijn plezier niet afhangen van of ik wel of niet heb geneukt die avond.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef complicate het volgende:
Verder vind ik het eigenlijk wat jammer als iemand zijn avond reduceert tot "kut" enkel en alleen omdat hij niet heeft kunnen versieren of iemand in zijn bed heeft kunnen krijgen. Dat kan voor de persoon frustrerend zijn omdat die seks wil en wat wil zoenen die avond, maar zijn vreugde en fijne avond laten verpesten door dat vind ik beetje jammer.
Weetje hoe het komt Complicate? Omdat je het gevoel van aantrekkingskracht aan het negeren bent wat je voelt en dat voelt kut.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef complicate het volgende:
Verder vind ik het eigenlijk wat jammer als iemand zijn avond reduceert tot "kut" enkel en alleen omdat hij niet heeft kunnen versieren of iemand in zijn bed heeft kunnen krijgen. Dat kan voor de persoon frustrerend zijn omdat die seks wil en wat wil zoenen die avond, maar zijn vreugde en fijne avond laten verpesten door dat vind ik beetje jammer.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in
Maar dan nog vind ik 15 bier best wel veel (en ook prijzig)
Lijkt alsof dat er nadien iets ging komen in de genre van "tot the reality check after drinking".quote:Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prijzig wel, maar in principe de beste momenten die je kunt hebben denk ik, als je zo lang zit met elkaar en lekker aant drinken bent ist altijd leuk.
Misschien kan Habitue hier antwoord opgeven, waarom het zo belangrijk is om uw avond niet te laten afhangen van dat. Of lees zijn reactie.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje hoe het komt Complicate? Omdat je het gevoel van aantrekkingskracht aan het negeren bent wat je voelt en dat voelt kut.
De mensen die dit zeggen vinden het namelijk helemaal geen kut avond als ze iets geprobeerd hebben bij de meisjes die hij zag staan. / mijn opvatting erover in ieder geval.
Hoezo zie je dat niet in?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan Habitue hier antwoord opgeven, waarom het zo belangrijk is om uw avond niet te laten afhangen van dat. Of lees zijn reactie.
Verder heb ik wel de nadruk gezet op "frustrerend" voor de persoon die het wel graag wilt. Dus zie ik niet in waar dat gij nu mee afkomt.
Als iemand alcohol drinkt uit verkeerde redenen is dat best (quote:
Dat ligt niet aan de alcohol, maar aan de persoon.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Als iemand alcohol drinkt uit verkeerde redenen is dat best () x 100. Allee dat is dan ook maar mijn visie.
Dat zei ik toch ook. Ik zei dat het alleen dan jammer is om uw avond te reduceren als "kut". Maar bon soit.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo zie je dat niet in?
Ik stel dat dat persoon dat het frustrerend vind die avond dat frustrerende gevoel heeft omdat hij niks gedaan heeft met een meisje waar hij wel interesse in had, dat kan zoiets simpels zijn als niemand aanspreken.
Maar gelukkig heb je altijd nog foksters om te hosselenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Faxie het volgende:
AlcoholVrouwen
Versieren
Liefde
Rokjesweer
Deze post
duhquote:Op zondag 9 maart 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de alcohol, maar aan de persoon.
Nee jij bent meer resultaat gericht, het resultaat is niet het probleem, het gebrek aan risico's nemen en daar spijt van hebben is het probleem.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook. Ik zei dat het alleen dan jammer is om uw avond te reduceren als "kut". Maar bon soit.
Ja dan moet je toch gewoon risico nemen....er bestaat geen wondermiddel , jij gaat het vroeg of laat zelf doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee jij bent meer resultaat gericht, het resultaat is niet het probleem, het gebrek aan risico's nemen en daar spijt van hebben is het probleem.
Fokstersquote:Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je altijd nog foksters om te hosselen
Dat is het wondermiddel, risico's nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch gewoon risico nemen....er bestaat geen wondermiddel , jij gaat het vroeg of laat zelf doen.
Wat jij zegt was toch vanzelfsprekend? Drinken uit verkeerde redenen hangt af van de persoon. Meestal zijn het dan ook mensen waarvan hun draagkracht niet meer in evenwicht is met hun draaglast. Alleen een beetje jammer dat ze dan aan zelfbedrog doen in plaats van alternatieve oplossingen te zoeken. En om dit in kader van versieren te plaatsten, vind ik het jammer dat er sommigen wel alcohol zouden nodig hebben om tot actie te komen.quote:
Dus dat ze de draaglast / angst voor vrouwen versieren dus verlagen met alcohol ipv dat ze iets gaan doen met hun angst?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat jij zegt was toch vanzelfsprekend? Drinken uit verkeerde redenen hangt af van de persoon. Meestal zijn het dan ook mensen waarvan hun draagkracht niet meer in evenwicht is met hun draaglast. Alleen een beetje jammer dat ze dan aan zelfbedrog doen in plaats van alternatieve oplossingen te zoeken. En om dit in kader van versieren te plaatsten, vind ik het jammer dat er sommigen wel alcohol zouden nodig hebben om tot actie te komen.
Het is uw dag niet he Faxie. Maar het zonnetje schijnt, ga maar van het zonnetje genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |