OK.quote:
Wat is echte liefde voor u?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben daar al 2 keer tegenaan gelopen. En een eerste echte liefde is er nog nooit van gekomen.
En nu de echte versie...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een meid die ik echt leuk vind, en die mij ook echt leuk vindt
Precies zoals ik het zeg. Maarja 'je moet iemand een kans geven' dus deed ik dat maar in de hoop dat het iets kon worden. Nou niet dus.quote:
Forceren werkt nooit op lange termijn. Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Maarja 'je moet iemand een kans geven' dus deed ik dat maar in de hoop dat het iets kon worden. Nou niet dus.
Zelfde hobbies hoeft echt niet hoor. Paar raakvlakken zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Forceren werkt nooit op lange termijn. Daar ben ik het mee eens.
Mag ik weten wat je beschrijft als "iemand die je écht leuk vindt"? Want als je dat bijvoorbeeld interpreteert als iemand met dezelfde hobbies of iemand 'hebben' waardoor je uw minder eenzaam voelt etc. dan kan dat echt tegenvallen. Vandaar mijn vraagje.
Stel dat iemand u zou zeggen/vragen: "Faxie, beschrijf me eens uw "droomvrouw".
Wat zou je antwoorden? Of stel dat je wel kon weten wie én waar je die "droomvrouw" zou tegenkomen , wat zou je dan doen?
Je had geen zin om dit te schrijven:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfde hobbies hoeft echt niet hoor. Paar raakvlakken zou wel leuk zijn natuurlijk.
Geen zin om een beschrijving te maken... heb ik een hele tijd geleden al meerdere malen gedaan....![]()
Maar ik hoop voor u dat je er nog in probeert te geloven , want al is echte liefde zeldzaam, het bestaat echt : iemand die perfect bij u past. Dat is alles wat ik je gewoon wou zeggen. Ik hoop gewoon dat je nooit opgeeft met dat te geloven, want de aanhouder wint. Dat was het.quote:Op zondag 23 december 2012 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n droomvrouw geloof ik toch al niet meer in eigenlijk...
Uh nee, dat is de verkeerde quotequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Je had geen zin om dit te schrijven:
[..]
Maar ik hoop voor u dat je er nog in probeert te geloven , want al is echte liefde zeldzaam, het bestaat echt : iemand die perfect bij u past. Dat is alles wat ik je gewoon wou zeggen. Ik hoop gewoon dat je nooit opgeeft met dat te geloven, want de aanhouder wint. Dat was het.
Dus je gelooft er wel in?quote:
Geen idee. Er zal er vast wel ergens een rondhuppelen.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Er zal er vast wel ergens een rondhuppelen.
Maar ik doelde op een beschrijving van wat ik zoek in een vrouw enzo
Ok. maar :quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Er zal er vast wel ergens een rondhuppelen.
Maar ik doelde op een beschrijving van wat ik zoek in een vrouw enzo
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
Of stel dat je wel kon weten wie én waar je die "droomvrouw" zou tegenkomen , wat zou je dan doen?
+1quote:
Ik heb onlangs sherlock ontdekt en heb zijn post kunnen vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee dat zal ie makkelijk hebben gevonden tussen al die posts
posts ontdekken is idd niet zo moeilijk. Maar een bepaalde inhoud is een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb onlangs sherlock ontdekt en heb zijn post kunnen vindenmaar niet de omschrijving
Ok. Misschien weet Faxie het nog. Maar bon soit als hij geen goesting heeft kan niemand hem forceren natuurlijk he.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
posts ontdekken is idd niet zo moeilijk. Maar een bepaalde inhoud is een stuk lastiger.
Ga echt niets terugzoeken van langer dan een week geleden![]()
Laat staan van iets wat ik ooit in 2008 ofzo heb gepost![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok. Misschien weet Faxie het nog. Maar bon soit als hij geen goesting heeft kan niemand hem forceren natuurlijk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |