abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137550104
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef perro. het volgende:

[..]

nee? likeur wel? dat vind ik dan weer niks. :P
Soms amaretto ofzo.
pi_137550106
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bier is voor tokkies
driekwart van de wereld is tokkie. :')
pi_137550120
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
Zoete witte wijn dan? :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137550242
Zoete witte wijn met ijs. ;( Ik sterf altijd een beetje van binnen als een vrouw dat bestelt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137550246
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
Bier is eerder voor paupers. Als ik geen geld heb drink ik bier.
  zondag 9 maart 2014 @ 17:53:35 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137550253
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Zoete witte wijn met ijs. ;( Ik sterf altijd een beetje van binnen als een vrouw dat bestelt.
O+ sterf mn jong.. sterf O+
pi_137550312
bierhaters hier. :')
toen ik nog klein was lustte ik ook geen bier. :')
pi_137550321
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef perro. het volgende:

[..]

driekwart van de wereld is tokkie. :')
Dat kan wel aardig kloppen ja
pi_137550327
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zoete witte wijn dan? :7
Nou vooruit
  zondag 9 maart 2014 @ 17:56:36 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137550332
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:
bierhaters hier. :')
toen ik nog klein was lustte ik ook geen bier. :')
Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinkt :')
pi_137550348
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinkt :')
Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestel :')
pi_137550394
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou vooruit
O+!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137550422
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestel :')
Haha homo!
pi_137550470
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Optreden. En omdat dat altijd zo is.
dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is. :{

Misschien moet je een leuke man gaan zoeken dan, hoef je ook niet meer zo te Eikelen over vrouwen en hun veeeeele gebreken.
compact en kleverig.
pi_137550482
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

O+!
Hm volgens mij heb ik hier nog een fles..... O-)
pi_137550489
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Haha homo!
Suck it :6
pi_137550493
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

O+ sterf mn jong.. sterf O+
TR gemacht!
pi_137550525
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is. :{

Misschien moet je een leuke man gaan zoeken dan, hoef je ook niet meer zo te Eikelen over vrouwen en hun veeeeele gebreken.
Nee echt, bijna nooit leuke vrouwen daar. Ik ga niet bepaald naar Justin Timerlake concerten oid :')

Vrouwen zijn stom :6
  zondag 9 maart 2014 @ 18:06:35 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137550704
quote:

[..]

Bier is voor tokkies
En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137550748
Jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen. :')
pi_137550848
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef yats het volgende:

[..]

En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.
Are you tokkie to me?
  zondag 9 maart 2014 @ 18:11:26 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137550900
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Are you tokkie to me?
Don't mess with the fax
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137550976
Heb wel vaker een chick m'n bed uitgetrapt omdat ze begon over een peuk of een biertje :r
  zondag 9 maart 2014 @ 18:14:19 #188
202750 Just_some_random_dude
Verkaasde Latino!
pi_137550993
Ik las even terug en het viel me op dat jullie een alcohol discussie aan het houden waren :P.

Nou wou ik daar nog even iets over kwijt (ook voor de beginnende casanova's onder ons).

Dat je erg goed met opletten dat je drank niet gaat associëren met casanova worden. Iemand zei een paar pagina's terug dat je moet opletten dat je niet alleen maar vrouwen kan versieren met drank op, maar helaas is het bij de meeste vrienden van mij (inclusief mij), toch wel het geval, en heb het ook wel vaker gehoord van andere random gasten in willekeurige clubs/cafe/bar's

Je begint een keer met zuipen en het gaat goed met de dames, dan ben je nuchter en je merkt dat je minder spontaan bent, geen dingen hebt om te zeggen, niet grappig bent, etc etc. Dus vanaf dat moment ben ik gedurende.. 5-6 jaar elke keer als ik ging stappen, HELEMAAL bezopen uit (omdat ik anders gewoon te lang moet wennen aan mensen voordat ik me zelf blootgeef)

Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt _O-.

Vaak mezelf nog betrapt op het zeggen van "Shit man, ik ben te nuchter om te versieren.. ik ga even 3 biertjes halen, 2 atten en de andere rustig, dan kom ik wel op niveau"

Zelfde met drugs, op XTC voel ik me net een versier god... de gekste dingen daarmee gedaan..

Jullie weten misschien van mij dat ik als ik nuchter ben nooit op meiden afstap, met XTC op stap ik op een random chick af, stel ik me voor, zeg ik dat ze knap is en pak haar spontaan op haar bek _O-.. niet langer geduurd dan 5 seconden.

Moraal van het verhaal, probeer al die middelen te beperken en je zelf naturel te verbeteren op dat gebied. Je komt anders zoals mij ook in situaties waarin ik toch soms dacht van "shit.. had ik nu maar net een halfje getikt of een paar shotjes gedaan"
Waz met jou!
  zondag 9 maart 2014 @ 18:14:40 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137551008
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:13 schreef Weissman het volgende:
Heb wel vaker een chick m'n bed uitgetrapt omdat ze begon over een peuk of een biertje :r
Had dan gezegd dat je daar niet van houdt ipv enkel te schoppen :{w
  zondag 9 maart 2014 @ 20:21:07 #190
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137555841
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Haha, alsof ik vrienden heb.
Heb je toch wat gemist.
* SiIk heeft lekker in Leiden gedanst gisteren O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137556652
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, dat leverde me inderdaad een gesprekje op, maar daar zat verder echt niets in. Sowieso was het gesprek aan gaan nooit echt een probleem voor mij eigenlijk. Uiteindelijk wel wat 'contacten gelegd' met een paar leuke vrouwen, maar 0,0 resultaat dus.

[..]

Nee, ik heb eerst voetbal gekeken met wat vrienden onder het genot van twee of drie biertjes. Ik werd de flauwe opmerkingen op een gegeven moment alleen wel wat beu. Een van mijn vrienden deed samen met zijn vriendin wel zijn best om mij aan een leuke vrouw te helpen, de rest was vooral zelf aan het versieren. Na een paar mislukte pogingen had ik er ook weinig zin meer in en hadden mijn vrienden zich voorgenomen me dan maar dronken te voeren. Maar om dat met bier te proberen is niet heel slim van ze.

Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 9 maart 2014 @ 20:34:47 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137556671
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Heb je toch wat gemist.
* SiIk heeft lekker in Leiden gedanst gisteren O+
Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.

Weer di ezelfede als vorgeekereR?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137556889
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[knip]

Moraal van het verhaal, probeer al die middelen te beperken en je zelf naturel te verbeteren op dat gebied. Je komt anders zoals mij ook in situaties waarin ik toch soms dacht van "shit.. had ik nu maar net een halfje getikt of een paar shotjes gedaan"
Hoe heb je uw vriendin versierd? :P
  zondag 9 maart 2014 @ 20:38:50 #194
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137556934
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.

Weer di ezelfede als vorgeekereR?
Is dit bier of non-tokkie drank?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  zondag 9 maart 2014 @ 20:39:52 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137557008
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is dit bier of non-tokkie drank?
La choufe en wijn.
pi_137557037
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

La choufe en wijn.
Bazendrank _O_
  zondag 9 maart 2014 @ 20:42:47 #197
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137557202
Nog wel nuchter genoeg om je post te editten. Oké.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:44:30 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137557315
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...
Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:50:50 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137557728
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef SiIk het volgende:
Nog wel nuchter genoeg om je post te editten. Oké.
Ik doe mijn best.
Maar naar de next geweest? Of \odessa?
pi_137558157
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef yats het volgende:

[..]

Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.
Dat is goed dat je dan interesse toont in de ander persoon, maar zoals hoe je het beschrijft ben je eerder de leider op dat moment (tijdens gesprek).... Probeer het andersom, dan heb je ander/beter resultaat :Y
  zondag 9 maart 2014 @ 21:20:23 #201
Verkaasde Latino!
pi_137559602
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe heb je uw vriendin versierd? :P
Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Waz met jou!
pi_137560545
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren :P. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).

Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.. :?"
Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt _O-.
pi_137560967
Iemand nog tips voor een aankomende eerste date (donderdag) voor iemand met 0 relatie, dating en zoenervaring? En is het raar om de dagen voor de date nog op Whatsapp te kletsen? Want zij stuurt mij bijvoorbeeld nooit wat uit haarzelf voor het weekje contact dat we hebben, dus misschien vind zij het raar?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 9 maart 2014 @ 21:42:30 #204
Verkaasde Latino!
pi_137561194
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj? :P
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Waz met jou!
pi_137562000
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren :')...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.

Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.

Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig :P... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen :P.
Haha dat is toch typisch latino' s he, ze hebben zo iets "sexy" in hun uitstraling vind ik, ze geven altijd de indruk van een vrouw te versieren terwijl ze gewoon aan het babbelen zijn. Veel van mijn dansgroep zijn latino's. Echt van die macho's. Vandaar misschien dat je ook zo overkomt...

Geniet gewoon van de momenten met uw vriendin en wat later gebeurt zie je dan wel later. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')