Soms amaretto ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef perro. het volgende:
[..]
nee? likeur wel? dat vind ik dan weer niks.
Zoete witte wijn dan?quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:53 schreef habitue het volgende:
Zoete witte wijn met ijs.Ik sterf altijd een beetje van binnen als een vrouw dat bestelt.
Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinktquote:Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:
bierhaters hier.![]()
toen ik nog klein was lustte ik ook geen bier.
Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestelquote:Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso haters op bepaalde drankjes. Dat je het niet lekker vindt ofzo, natuurlijk geen probleem. MAar kom op. Hoe zielig ben je als je iemand afkeurt/mening over iemand hebt ivm het drankje dat iemand drinkt
quote:
Haha homo!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je de mensen eens horen als ik een bakkie thee bestel
dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is.quote:
Nee echt, bijna nooit leuke vrouwen daar. Ik ga niet bepaald naar Justin Timerlake concerten oidquote:Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat slaat echt nergens op, komt er dus op neer dat geen enkele vrouw leuk is.![]()
Misschien moet je een leuke man gaan zoeken dan, hoef je ook niet meer zo te Eikelen over vrouwen en hun veeeeele gebreken.
En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.quote:
Are you tokkie to me?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt fax. Ik drink ook liever whiskey of een wodka maar dat scheelt nogal in de prijs. Ik ben overigens verre van een tokkie.
Don't mess with the faxquote:
Had dan gezegd dat je daar niet van houdt ipv enkel te schoppenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:13 schreef Weissman het volgende:
Heb wel vaker een chick m'n bed uitgetrapt omdat ze begon over een peuk of een biertje
Heb je toch wat gemist.quote:
Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...quote:Op zondag 9 maart 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat leverde me inderdaad een gesprekje op, maar daar zat verder echt niets in. Sowieso was het gesprek aan gaan nooit echt een probleem voor mij eigenlijk. Uiteindelijk wel wat 'contacten gelegd' met een paar leuke vrouwen, maar 0,0 resultaat dus.
[..]
Nee, ik heb eerst voetbal gekeken met wat vrienden onder het genot van twee of drie biertjes. Ik werd de flauwe opmerkingen op een gegeven moment alleen wel wat beu. Een van mijn vrienden deed samen met zijn vriendin wel zijn best om mij aan een leuke vrouw te helpen, de rest was vooral zelf aan het versieren. Na een paar mislukte pogingen had ik er ook weinig zin meer in en hadden mijn vrienden zich voorgenomen me dan maar dronken te voeren. Maar om dat met bier te proberen is niet heel slim van ze.
Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je toch wat gemist.
* SiIk heeft lekker in Leiden gedanst gisteren
Hoe heb je uw vriendin versierd?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[knip]
Moraal van het verhaal, probeer al die middelen te beperken en je zelf naturel te verbeteren op dat gebied. Je komt anders zoals mij ook in situaties waarin ik toch soms dacht van "shit.. had ik nu maar net een halfje getikt of een paar shotjes gedaan"
Is dit bier of non-tokkie drank?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aw, jammer dat isk het niet meerbij was.
Weer di ezelfede als vorgeekereR?
Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Oki. Mag ik weten waarover je praat als je zo een gesprek voert? Misschien kom je lief en zacht over...maar bon ik zeg niet dat je uzelf moet gaan veranderen oid. Ik ben gewoon benieuwd waarover en hoe je dan overkomt tijdens een versier-moment. Want als je bijvoorbeeld een gesprek "casual" houdt, dan kan het niet boeiend overkomen...
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef SiIk het volgende:
Nog wel nuchter genoeg om je post te editten. Oké.
Dat is goed dat je dan interesse toont in de ander persoon, maar zoals hoe je het beschrijft ben je eerder de leider op dat moment (tijdens gesprek).... Probeer het andersom, dan heb je ander/beter resultaatquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verschilt. Meestal ben ik vooral de persoon die vragen stelt en dan op de antwoorden inhaakt. Het is niet dat ik hele verhalen over mezelf hou, ik wil vooral weten wie ik tegenover me heb.
Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versierenquote:
Que?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nuchter, maar (!) ik was in de juiste stemming om te wennen aan iemand. Ik weet het klinkt heel erg gek, maar als ik met vrienden en vriendinnen ben dan kom ik in een gezellige stemming waardoor ik iemand kan versieren. Ik ben dan de hele tijd grappen aan het maken en kan makkelijk gesprekken aangaan met mensen (mits ik wat mensen uit de groep ken).
Had ik haar bijvoorbeeld op straat ontmoet en zou ik in mijn eentje zijn, en we zouden dan op een of andere manier in gesprek komen dan was ik waarschijnlijk heel serieus gebleven, misschien even praatje gemaakt (als dat al zou gebeuren), en dan vervolgens richting mijn bestemming te gaan om onderweg toch te denken van "wat als ik haar nummer had gevraagd?.. hmm.."
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu heb ik dus een vriendin, maar alsnog wil ik proberen om mijn versier vaardigheden op peil te brengen (het is toch wel belangrijk). Het probleem is nu voor veel mensen die ik ken, inclusief mij dat als we gaan chillen met meiden die we willen versieren er altijd toch getankt moet worden omdat het anders een slappe bedoeling wordt.
Nja, ik kan eigenlijk niet echt versierenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Que?
Je hebt haar dus niet echt "versierd"? Je zat in een goede stemming en hopla tis in de sjakosj?
Als je nu een vriendin hebt, waarom voel je nog de "nood" om te versieren eigenlijk? want je zegt dit:
[..]
Haha dat is toch typisch latino' s he, ze hebben zo iets "sexy" in hun uitstraling vind ik, ze geven altijd de indruk van een vrouw te versieren terwijl ze gewoon aan het babbelen zijn. Veel van mijn dansgroep zijn latino's. Echt van die macho's. Vandaar misschien dat je ook zo overkomt...quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja, ik kan eigenlijk niet echt versieren...
Als je mij zou vragen hoe ik meiden versier of wat het precies inhoudt weet ik het eigenlijk niet echt..
Als er een klik is gaat het gewoon automatisch.. heb het zelf overigens ook niet door wanneer ik eenmaal aan het versieren ben.
Wel vaker gehoord van vrienden/familie van "zo je vindt haar wel leuk he?, haha versierder die je bent!" terwijl ik naar mijn gevoel gewoon gezellig met haar aan het doen was en totaal niet bezig was met de desbetreffende dame te versieren.
Nou, omdat we nu nog jong zijn en je niet weet of je voor lang met elkaar blijft. Wie weet blijven we lang met elkaar en dan ineens wanneer ik 35-40 ben werkt het niet meer, dan sta je daar.. als volwassen man zonder echt goed vrouwen te kunnen versieren.. dan wordt het wel een beetje ernstig... en hoeren zijn hier illegaal dus dat gaan we niet doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |