Zo kun je het vertalen, maar zo is het in mijn geval niet bedoeld. Ik ben aanvaller en mis helaas nog weleens een kans in een wedstrijd. Na een gemiste kans wacht ik gewoon op de volgende kans en maak hem dan alsnog.quote:Btw, "Never regret missed chances" betekent zoveel als "Nooit spijt hebben van dingen die je nooit gedaan hebt"
Ah zooo! Ik zag het (gezien ik jou eigenlijk vooral van dit topic ken) op een hele andere manierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zo kun je het vertalen, maar zo is het in mijn geval niet bedoeld. Ik ben aanvaller en mis helaas nog weleens een kans in een wedstrijd. Na een gemiste kans wacht ik gewoon op de volgende kans en maak hem dan alsnog.
Misschien moet ik het bij het versieren ook zo gaan zien. Zo heb ik het nooit gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah zooo! Ik zag het (gezien ik jou eigenlijk vooral van dit topic ken) op een hele andere manier
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik word altijd een btje verdrietig van zulke simplistische en generaliserende stukjes tekst.
Dat hangt af van jullie manier van interpreteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:58 schreef perro. het volgende:
hoop foute wijven in dit topic zeg. hou es op met vitten dames.
Tering hond.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, even de OP een beetje opgeruimd.
Tis wel de bedoeling dat dit een serieus topic blijft he
je snapt de grap niet. geeft niet, maar kennelijk voel je je wel aangesproken. tja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt af van jullie manier van interpreteren.
De val om iemand maar een kans te geven, wat achteraf toch niet zo goed blijkt te werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Welke 'val'? Denk eens in kansen i.p.v. in onmogelijkheden. Een relatie is geen val, maar een heerlijk iets mits het met een persoon is die jouw 'mindere punten' accepteert zoals jij die ook van haar accepteert. Iedereen heeft immers wel 'iets', maar om nou daarom iedereen af te wijzen?
Ah, die val. Loopt niet iedereen daar ooit een keer tegenaan? Of denk je echt dat iedereen gelukkig word met zijn eerste echte liefde? Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, alleen heb ik bij jou wel het idee dat dit er grotendeels voor zorgt dat je tot nu toe niemand gevonden hebt. Je bent duidelijk niet lelijk of hebt niets te melden gezien je wel wat dames gehosseld hebt, dus dat is het niet. Waar denk je zelf dat het aan ligt dat je tot nu toe nog nooit een relatie gehad hebt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De val om iemand maar een kans te geven, wat achteraf toch niet zo goed blijkt te werken.
Zou ik heeeeel misschien voortaan iemand gewoon leuk mogen vinden voordat ik er maar iets mee begin 'om het maar een kans te geven' ? Ik heb tot nu toe bijna niks anders gedaan dan dat.
En als er iets is wat me om wat voor reden dan ook op m'n hoede maakt, dan heb ik geen interesse meer.
Ik ben daar al 2 keer tegenaan gelopen. En een eerste echte liefde is er nog nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, die val. Loopt niet iedereen daar ooit een keer tegenaan? Of denk je echt dat iedereen gelukkig word met zijn eerste echte liefde? Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, alleen heb ik bij jou wel het idee dat dit er grotendeels voor zorgt dat je tot nu toe niemand gevonden hebt. Je bent duidelijk niet lelijk of hebt niets te melden gezien je wel wat dames gehosseld hebt, dus dat is het niet. Waar denk je zelf dat het aan ligt dat je tot nu toe nog nooit een relatie gehad hebt?
Dan wil ze blijkbaar niet. Of ze heeft het toevallig echt druk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat betekent het als een meisje na vragen wel een date wil maar niet meer reageert om een datum voor te stellen? Ze ging even kijken wanneer ze kon en ruim 24 uur later heb ik nog steeds geen reactie, ook niet na nog een keer vragen vandaag.
Ach joh, ik heb die val drie keer gehad waarbij de laatste keer letterlijk voelde of mijn hart nog kloppend uit mijn lijf getrokken werd. Maar weerhoud mij dat er van om (mits ik de juiste vrouw tref) het toch weer te proberen? Ik blijf gewoon om me heen kijken naar leuke vrouwen, en er is vast wel een vrouw die mijn vertrouwen niet beschaamd en me wel waard is. Ik zie wel wanneer ik die tegen kom.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben daar al 2 keer tegenaan gelopen. En een eerste echte liefde is er nog nooit van gekomen.
Het ligt aan een combinatie van een heleboel dingen waarschijnlijk
Nou nee dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt af van jullie manier van interpreteren.
Of ze wil echt niet, of ze vindt je niet belangrijk genoeg om 2 minuten tijd voor je vrij te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat betekent het als een meisje na vragen wel een date wil maar niet meer reageert om een datum voor te stellen? Ze ging even kijken wanneer ze kon en ruim 24 uur later heb ik nog steeds geen reactie, ook niet na nog een keer vragen vandaag.
Het lijkt wel hierop ja. Goed, tis maar 24 uur, maar dan moet je voor iets belangrijks als een date toch wel eventjes 2 minuutjes vrij kunnen maken, desnoods even op de wc ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze wil echt niet, of ze vindt je niet belangrijk genoeg om 2 minuten tijd voor je vrij te maken.
Met andere woorden: het wordt niks.
Nee hoor, ik ben daar ook goed inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
Sowieso hebben veel vrouwen er nogal een handje van om een bericht te lezen en daarna de mobiel neer te leggen 'om later te reageren' om vervolgens compleet te vergeten
Ook al vaak genoeg gelezen van vrouwen zelf in de topics hier. Vrouwendingetje dus blijkbaar.
Ik klaag er toch niet over?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weer een minpunt bij de vrouwen dus. Dan blijft er echt niets meer over voor je
Sorry Fax, maar je bent echt te verzuurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
Sowieso hebben veel vrouwen er nogal een handje van om een bericht te lezen en daarna de mobiel neer te leggen 'om later te reageren' om vervolgens compleet te vergeten
Ook al vaak genoeg gelezen van vrouwen zelf in de topics hier. Vrouwendingetje dus blijkbaar.
Ik zal voortaan zoet zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry Fax, maar je bent echt te verzuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |