quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In ieder geval niet omdat je groot bent.
Groter dan ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
volges mij doe ik je teveel aan je eigen before x swag denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nootorious is tenminste nog grappig. En niet schijtirriant.
haha ludo was eerstquote:
Balen man.quote:
Het is pas 12 uurquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed, ik ga nu even douchen. Ik zal aan je denken terwijl ik aan me zit
wanneer zal het mijn beurt zijnquote:[SUCCESS 20F4M] Montreal - Suckcess & Spanking(self.RandomActsOfBlowJob)
24 minuten geleden geplaatst door
I got an incredible amount of answers on my original post!, but one message stood out. Not only was the guy very straightforward and polite, he was also really (really) cute and had a way with words
So we eventually decide to meet in a coffee shop not too far from his place. At that point I was really nervous, and I couldn't see him anywhere so I thought maybe it was all a bad joke. Turns out this whole time we were sitting RIGHT next to each other. I was about to melt, he was SO attractive, tall, sturdy and had mesmerizing blue eyes... But most of all, he was very sweet and down to earthOnce we were sure neither of us was a serial killer (hah!) we walked to his place.
It didn't take long before we were all up on each other. Hell, we almost fell off a flight of stairs on our way there ;p ! I was still a bit..okay a lot nervous, yet he was understanding and patient. That's when I knew he was simply amazing. He had his way with me until we were both completely at ease and I started sucking his dick while he was playing with my ass and pussy, which he was a master at, if I may say soHe finished on my face and I licked it all off for him. From that moment on, it was clear that I was completely at his mercy, just the thought of it turned me on.
Before round two, he proposed that we watch a movie. We teased each other the whole time, him running his fingers all over my body and I licking his fingers one by one. We almost got to the end, until we simply couldn't keep our hands and mouths off of each other. I sucked him off again while he was grabbing my hair and pushing me further on his cock. He was pretty tall and muscular compared to me, so he had no trouble flipping me over so I could blow him upside down (god that was sexy!). This time he finished in my mouth and I swallowed it all like the good girl he wanted me to be.
I had just taken two of his huge loads, but still it was supper time and we had to eat something haha. He ordered take out from this amazing Japanese restaurant, and he was even so kind as to pay for both of us even though I insisted I'd pay my part, I couldn't believe it! Can this guy get any greater?? So we got back to his place, ate some of the best food I have ever had and watched another movie before fooling around some more and going to bed. There, he flipped me over like I weighed nothing, so that my ass was bent before him, slapped it with his big strong hands until I couldn't take it and fucked me until he came inside. I appreciated the gesture, as it kept me warm while we slept in each other's arms..
In the morning, he let me shower and when I came out he had prepared a yummy breakfast for us. We cuddled some more, I was so comfy in his arms, and right before I left, he gave me an AMAZING spanking I will never forget...I'm hoping that maybe he'll want us to watch some more movies together!
-Janie x
Tl;dr : You know things are going really well when you can watch The Silence of the Lambs with a complete stranger without getting the willies
wanneer je geen manlet meer bentquote:
OK. Ziet er kkranzig uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk gek moet dat ding toch ook nog op eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef Murdera het volgende:
Krio ik snap je smaak steeds beter.
WK atletiek aan het kijken
was kk machtigquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK BEN VERKOUDEN
IELHHH
haal het weg
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK BEN VERKOUDEN
IELHHH
haal het weg
ik ben klein, en hun zijn grootquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
NWS / Tweelingzussen geven £130.000 uit aan om nog meer op elkaar te lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken wel travestiesten.
Zou allebei niet doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
NWS / Tweelingzussen geven £130.000 uit om nog meer op elkaar te lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken wel een Siamese tweeling.
Hey, m'n fitnessalarm ging af. Hier ben ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Waarom lukt het me niet om een pull up te doen in de sportschool?Krikri where are you
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Waarom lukt het me niet om een pull up te doen in de sportschool?Krikri where are you
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, m'n fitnessalarm ging af. Hier ben ik.
Omdat pullups niet makkelijk zijn.
je moet een bbc onder je zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die pull ups kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerIk wil het ook kunnen
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerIk wil het ook kunnen
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil samen met mij fok film 16 maart
Ok thanksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:42 schreef krioro het volgende:
[..]
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:
- beginnen met pulldowns, daar kracht mee opbouwen tot je sterk genoeg bent om pullups te doen.
- negatieve pullups doen, dwz de stang vasthouden terwijl je ergens op staat, springen zodat je bovenaan de pullupbeweging bent (dan gebruik je dus je benen ipv je bovenlichaam), en dan langzaam omlaag proberen te gaan mbv de kracht van je bovenlichaam; daar kan je ook kracht mee opbouwen.
- als je gym er een apparaat voor heeft, assisted pullups doen; daarbij word je geholpen door het gewicht.
Of dwergjes met hamsterwangen en slettenjurkjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.
[ afbeelding ]
Nou nou is je bitchmode weer onquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of dwergjes met hamsterwangen en slettenjurkjes.
Ik weet niet. Tis dit of stofzuigen nu. Maar heb vandaag 30 mensen meegemaakt en moet echt even rusten nu. Dus dit dan maar.quote:
Omdat je dik bent hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
gewoon voor die gratis film gaan tochquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.
[ afbeelding ]
Stuk of 8quote:
I liedquote:
jammer weer ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
I lied
Eentje lukt me nog wel maar vind vooral begin niet te doen want overstrekken
Dan moet je dus met een opstap beginnen a dwergquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
I lied
Eentje lukt me nog wel maar vind vooral begin niet te doen want overstrekken
Dwergquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan moet je dus met een opstap beginnen a dwerg
Baasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:42 schreef krioro het volgende:
[..]
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:
- beginnen met pulldowns, daar kracht mee opbouwen tot je sterk genoeg bent om pullups te doen.
- negatieve pullups doen, dwz de stang vasthouden terwijl je ergens op staat, springen zodat je bovenaan de pullupbeweging bent (dan gebruik je dus je benen ipv je bovenlichaam), en dan langzaam omlaag proberen te gaan mbv de kracht van je bovenlichaam; daar kan je ook kracht mee opbouwen.
- als je gym er een apparaat voor heeft, assisted pullups doen; daarbij word je geholpen door het gewicht.
Wat staat daarquote:Op zondag 9 maart 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
Kan iemand helpen met het vertalen van;
Cuerpo
Entra laauroraen el jard I n.
Despierra losci lices rosados
Pasa el viento Y aviva en ei
Hogar la llamamuerta car una estr Ella yrayael firmamento
Adivina
Misschien had hij wel enig idee van de inhoudquote:Op zondag 9 maart 2014 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat wil hij juist weten anders vraagt ie toch niet om verhaalhulp
het is mur. totally cluelessquote:Op zondag 9 maart 2014 09:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien had hij wel enig idee van de inhoud
Zie je, hij wist er wel iets vanquote:
hehequote:Op zondag 9 maart 2014 11:09 schreef Salatrel het volgende:
Dat programma Manhunt op discoveryeen ex navy seal die te voet een ploegje parkwachters en spoorwerkers moet ontwijken in een reservaat in Afrika en beide partijen kunnen moeiteloos gevolgd worden door cameraploegen
hoe heb jij nog plaats voor dessert na spare ribs?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren een geweldige sparibssessie gehad
Als toetje appeltaart en een puddingbroodje
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heb jij nog plaats voor dessert na spare ribs?
Echt wtf iddquote:
Ja holy shit dat is een complete maaltijd an sichquote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een puddingbroodje als toetje ook echt
ohai roboquote:Op zondag 9 maart 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja holy shit dat is een complete maaltijd an sich
Baklava
Hmm ik eet niet veel zoet maar als ik zoet eet moet het ook echt maximaal zijn.quote:
quote:Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Hoe die mensen het ook weer voor elkaar krijgen hequote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef ntm het volgende:
Godsallemachtig die datingsite ervaringen ook altijd![]()
[..]
als een plofkipquote:Op zondag 9 maart 2014 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ziet er niet zo appetijtelijk uit zo op de vroege zondagmiddag.
tja als je het vergelijkt met jezelf valt alles tegen jaquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja vond het ook tegenvallen, maar goed als het een vrouw is is het al snel goed voor die bende daar
Daarom post ik daar ook nooit, kan FOK! niet aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als je het vergelijkt met jezelf valt alles tegen ja
reactie van stimorol is weer weggehaald?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Die reacties, mijn god.
Wat stond er dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reactie van stimorol is weer weggehaald?
true waarschijnlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarom post ik daar ook nooit, kan FOK! niet aan.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja vond het ook tegenvallen, maar goed als het een vrouw is is het al snel goed voor die bende daar
En terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reactie op msmessy dat ze in een spoiler moest
Ja echt wel flink krassen nuquote:
tip: kijk dan niet in kpdquote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef Germano het volgende:
Toen ik de tieten zag dacht ik van "oké", maar toen kwam de -althans, dat moet het voorstellen- kont.
Ik ook niet, zelfbescherming.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet komen. Heb geen toegang.
Omdat je het ook niet hoeft te zien of omdat je bang bent in de verleiding te komen om een selfie te posten?quote:
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat je het ook niet hoeft te zien of omdat je bang bent in de verleiding te komen om een selfie te posten?
Oh wow, direct denken dat je trauma's krijgt van een naaktfoto met een minder mooi lichaam erop.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican'tquote:Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh wow, direct denken dat je trauma's krijgt van een naaktfoto met een minder mooi lichaam erop.
Ik heb altijd het vermoeden dat die mensen geen aandacht en/of aanspraak krijgen in het 'echte' leven.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican't
Alleen Dima.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.
Ja of te veel. Die MsMessy is van de open relaties en weet ik het wat las ik laatst. Van die kamasutrabeurs types.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb altijd het vermoeden dat die mensen geen aandacht en/of aanspraak krijgen in het 'echte' leven.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of te veel. Die MsMessy is van de open relaties en weet ik het wat las ik laatst. Van die kamasutrabeurs types.
Zooo echt he. Hoewel we 1 model hadden dat was echt een engel, zo'n blonde russische van de dansacademiequote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
God ja, die modellen bij modeltekenen waren altijd Plofkip niveau.
Dit is dus echt precies de vrouw die ik in m'n hoofd hadquote:
daarom krijg je die can mij altijd alleen op WhatsAppquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican't
Dima steekt zijn lul in je reet en dan komt het er via je strot weer uit.quote:
Ja precies, hoeft niet gelijk de hele wereld te zien. Heb je er ook veel meer aan als chantagemateriaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom krijg je die can mij altijd alleen op WhatsApp
En ik kon dat toch al voor geen meter, dus die dikke werden dikker en dikker en uiteindelijk leek het op een nijlpaard.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zooo echt he. Hoewel we 1 model hadden dat was echt een engel, zo'n blonde russische van de dansacademieZo fijn om te tekenen. Maar goed, dat was echt een uitzondering zeg maar.
Wat heb jij dan gedaan dat je moest modeltekenen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ik kon dat toch al voor geen meter, dus die dikke werden dikker en dikker en uiteindelijk leek het op een nijlpaard.
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Germano het volgende:
Hey, even een vraagje hè. Voor minder dan 50 euro krijg je toch ook wel fatsoenlijke shirts of polo's?
Had ik ook gedaan, toetje kwam twee uur laterquote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar vreet liever zoveel ribs dat er geen plaats is voor een toetje
En Ludo weet dit soort dingen, hij heeft een fashionblog.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.
oh, dat verandert de zaakquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, toetje kwam twee uur later
Dat was wat er in de koelkast te vinden wasquote:
Anders was het nog meer geweest of wat?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was wat er in de koelkast te vinden was
Met chillivlokkenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt wtf iddgewoon dood eten in spareribs wat is dit voor hekserij?
Inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Anders was het nog meer geweest of wat?
Was onderdeel van mijn anger management cursus. Zou rustgevend moeten werken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan dat je moest modeltekenen?
Hahaha ik had er en keer eentje echt als een groen monster getekend en toen kwam ze daarna bij iedereen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.
Thx for the reminder, mijn soep moet op voor ze slecht wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad
Er was ook nog verse soep
Susteren gespot.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Gisteren gaf m'n moeder mij een gift van 350 euro voor zomerkleding met de opmerking 'voor minder dan 40 à 50 euro krijg je geen fatsoenlijk shirt'.
Ik dacht even dat alles fucking duur was geworden, want de polo's die ik vorig jaar had gekocht kostten 50 euro, maar die waren van Tommy Hilfiger.
Graag gedaanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Thx for the reminder, mijn soep moet op voor ze slecht wordt.
polos?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Germano het volgende:
Hey, even een vraagje hè. Voor minder dan 50 euro krijg je toch ook wel fatsoenlijke shirts of polo's?
Kleedgeld, those were the days.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Gisteren gaf m'n moeder mij een gift van 350 euro voor zomerkleding met de opmerking 'voor minder dan 40 à 50 euro krijg je geen fatsoenlijk shirt'.
Ik dacht even dat alles fucking duur was geworden, want de polo's die ik vorig jaar had gekocht kostten 50 euro, maar die waren van Tommy Hilfiger.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was onderdeel van mijn anger management cursus. Zou rustgevend moeten werken.Wel goed dat ze je daar nog ambachtelijk hebben laten werken. Zie je tegenwoordig vaak te weinig op design opleidingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
ik kreeg nooit kleedgeldquote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Salatrel het volgende:
like deze post als je je kleedgeld nog in guldens kreeg!
Iehlquote:
En datquote:
Melk over je cruesli gieten en dan eerst een vocht zien gevolgd door wat cottage cheesequote:Op zondag 9 maart 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehl
Zure melkbrokken dan
Melk die in vaste vorm uit een pak komt rollen
En dit, spoiled brat enigst kindquote:
verwend nestquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat
Ook nooit zakgeld
Kreeg gewoon wat ik wilde
Hahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
Wel goed dat ze doorheeft dat haar ass in een spoiler moet.
quote:
Rome is inderdaad echt hele mooie stad. Veel beter dan het altijd geroemde Barcelona.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef Robophatt het volgende:
Vorig jaar in Rome was de eerste dag echt bewolkt en regenachtig en ik snapte niet wat iedereen zo geweldig vond aan die stad. De volgende dag scheen de zon en ik was meteen verkochtVeel beter.
Ik waardeer je creatieve uitspattingen. Laat niemand je er van weerhouden.quote:
Ja vond het echt prachtig. Vol verrassingen ook, soms had je van die kerken in steegjes die er aan de buitenkant gewoon kansloos uitzagen en dan binnen een grote uitbarsting van schilderingen en allesquote:Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rome is inderdaad echt hele mooie stad. Veel beter dan het altijd geroemde Barcelona.
zou raken hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
Die reacties, mijn god.
Ja, alle toeristische trekpleisters liggen echt op steenworp afstand van elkaar. Is heel goed binnen een dag te doen. De rest van de dagen dat je er bent kun je dan gewoon lekker verdwalen in de stad zonder een echte bestemming.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vond het echt prachtig. Vol verrassingen ook, soms had je van die kerken in steegjes die er aan de buitenkant gewoon kansloos uitzagen en dan binnen een grote uitbarsting van schilderingen en alles![]()
Klein ook trouwens, ben een dag gewoon overal te voet gekomen omdat het zo dicht op elkaar lag allemaal dat het de moeite niet was om de metro te pakken.
Die herinner ik mij nog.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:45 schreef ntm het volgende:
ONZ / je oorharen wegbranden Helemaal stuk om dit oude topic ineens
Bizar vond ik dat, had een veel grotere stad verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, alle toeristische trekpleisters liggen echt op steenworp afstand van elkaar. Is heel goed binnen een dag te doen. De rest van de dagen dat je er bent kun je dan gewoon lekker verdwalen in de stad zonder een echte bestemming.
Van m'n leven niet dat ik daar kijkquote:
ditquote:
Niet erg, mijne is ook lelijk. Maar wtf is dat posten van je tepel, reet en schaamhaar op fok.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van m'n leven niet dat ik daar kijk
[..]
dit
pics van je anus?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet erg, mijne is ook lelijk. Maar wtf is dat posten van je tepel, reet en schaamhaar op fok.
Nou het Colosseum vind ik wel echt interessant en mooi, het is alleen dat je daar met honderden andere bent dat het zijn charme verliest. Lekker op de foto met een Romein.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bizar vond ik dat, had een veel grotere stad verwacht eigenlijk.
Ja dat laatste heb ik zo veel mogelijk gedaan. Ging met m'n moeder samen en zij was er al vaker geweest dus zij wist de toeristische plekjes wel te liggen, maar ik vind bijvoorbeeld het colosseum en al die oude rotzooi niet zo heel boeiend om te zien. Wel leuk om langs af te lopen enzo, maar dan is het wel weer prima. Doe mij maar de pareltjes van de contrareformatie enzoLekker schilderijen een beelden opzoeken die ik tijdens de les bestudeerd heb.
helaasquote:Op zondag 9 maart 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gedaan maar zit allemaal haar om heen
Die foto erboven is trouwens zo mogelijk nog smeriger.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
Die reacties, mijn god.
Ja dan lijkt het me inderdaad weer een heel ander gezicht. Helaas zal dat nooit het geval zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou het Colosseum vind ik wel echt interessant en mooi, het is alleen dat je daar met honderden andere bent dat het zijn charme verliest. Lekker op de foto met een Romein.Als dat uitgestorven zou zijn en je loopt daar als enige is dat volgens mij echt geweldig.
Je had een stijve nek toen je uit het Vaticaan kwam zeker of daar niet geweest?
Herkenbaar! Ik had niet zozeer een schilderij oid wat ik perse wilde zien of zo, maar die route was hartstikke onduidelijk, totaal niet logisch. Eigenlijk is die hele stad gewoon een groot openlucht museum. Wil daar binnenkort weer eens naar terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het me inderdaad weer een heel ander gezicht. Helaas zal dat nooit het geval zijn
Mijn god ik was echt boos toen ik uit het vaticaans museum kwam. Verkeerde route gelopen en een schilerij en een beeldhouwwerk gemist wat ik heel graag had willen zien maar kon niet meer terug. Gelukkig stonden we toen wel ineens pal bij de ingang van de St. Pieter en was ik m'n ellende al snel weer vergeten
Ja vrij afschuwelijk museum, veel te druk ook. Afschuwelijk qua indeling dan he, niet qua werkenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik had niet zozeer een schilderij oid wat ik perse wilde zien of zo, maar die route was hartstikke onduidelijk, totaal niet logisch. Eigenlijk is die hele stad gewoon een groot openlucht museum. Wil daar binnenkort weer eens naar terug.
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh shiit rokjesdag en ik kom net uit bed :s
Trotsquote:
machete gelijk botquote:Op zondag 9 maart 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.
Pics?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh shiit rokjesdag en ik kom net uit bed :s
Zware tijden. Misschien vanavondquote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.
wat spelen julliequote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.
Snowbells doet af en toe mee.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doen er ook meisjes mee dan kom ik ook
mhehehequote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een soort yoga voor big beautiful women.
Haha, godverquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt als een soort yoga voor big beautiful women.
Hardop gelachen bij deze opmerkingquote:Op zondag 9 maart 2014 13:45 schreef ntm het volgende:
ONZ / je oorharen wegbranden Helemaal stuk om dit oude topic ineens
quote:De dokter wist niet of ik doof zou worden aan dat oor dus voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken.
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Met dit als in koppelen?
[ afbeelding ]
Srs de enige reden dat ik wel zwart had willen zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De honger van blanke chicks naar penissen met een curve van meer dan 30 graden.
liever bierbommetje maar nooit problemen met politiequote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Srs de enige reden dat ik wel zwart had willen zijn
Dit komt het beste als uitleg naar voren in mijn opinie.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De honger van blanke chicks naar penissen met een curve van meer dan 30 graden.
fok jou mattiequote:Op zondag 9 maart 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit komt het beste als uitleg naar voren in mijn opinie.
Denk dat ik kan participeren.
Is dat niet die linksback van Slogan Liberec?quote:
Hardop om de 3 dagen bedenktijdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat niet die linksback van Slogan Liberec?
Love u so muchquote:
Hoi strand.quote:
Het heeft me iets minder lang beziggehouden wel.quote:
Enige gepaste reactie.quote:
Precies het personeel van Levi's.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef Modus het volgende:
Die hipsterbaard.___
LIF / Sneakers enzo #217 Have you seen my shoes?
Wibra schoenen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef Modus het volgende:
Die hipsterbaard.___
LIF / Sneakers enzo #217 Have you seen my shoes?
Rommelmarkt, is hip.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar halen die mensen toch hun inspiratie vandaan man.
Vraag het hem.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar halen die mensen toch hun inspiratie vandaan man.
Onderwerp dat aantoont dat alle sculpturen uit de openbare ruimte moeten opkankeren?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ik eruit ben voor onderwerp voor scriptie
Dima?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Afname van de levensverwachting bij mensen die zijn ingestapt @ btc.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Die maker van bitcoin zit kk hard te lachen, geen wonder dat ie anonymous wou blijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afname van de levensverwachting bij mensen die zijn ingestapt @ btc.
krijg schurft.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Ja ga eens naar de R&P als versieren niet zo makkelijk gaat SC.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef eend112 het volgende:
îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_vàndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtën?
Bestaat die shit nog steeds?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ga eens naar de R&P als versieren niet zo makkelijk gaat SC.
Hehegequote:Op zondag 9 maart 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afname van de levensverwachting bij mensen die zijn ingestapt @ btc.
Eenzaamheidquote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang er eenzame singles zijn bestaat die shit nog. En aangezien we het over FOK! hebben..
Ik ben op zoek naar een vriend, en niet naar een vrouwquote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ga eens naar de R&P als versieren niet zo makkelijk gaat SC.
Ja nou prima er is ook een homo SC hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een vriend, en niet naar een vrouw
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou prima er is ook een homo SC hoor.
Ook goed lekker genoten van het weertje hoor!quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:33 schreef tetouaribo het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat niemand hier de muscle up kan.
Sorry ik hoor je niet zo goed. Dat verdraaide oorhaar zit in de weg.quote:
Ik denk hansie? Weenie eikquote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook goed lekker genoten van het weertje hoor!
Wie zit er morgen bij VI ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |