Van m'n leven niet dat ik daar kijkquote:
ditquote:
Niet erg, mijne is ook lelijk. Maar wtf is dat posten van je tepel, reet en schaamhaar op fok.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van m'n leven niet dat ik daar kijk
[..]
dit
pics van je anus?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet erg, mijne is ook lelijk. Maar wtf is dat posten van je tepel, reet en schaamhaar op fok.
Nou het Colosseum vind ik wel echt interessant en mooi, het is alleen dat je daar met honderden andere bent dat het zijn charme verliest. Lekker op de foto met een Romein.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bizar vond ik dat, had een veel grotere stad verwacht eigenlijk.
Ja dat laatste heb ik zo veel mogelijk gedaan. Ging met m'n moeder samen en zij was er al vaker geweest dus zij wist de toeristische plekjes wel te liggen, maar ik vind bijvoorbeeld het colosseum en al die oude rotzooi niet zo heel boeiend om te zien. Wel leuk om langs af te lopen enzo, maar dan is het wel weer prima. Doe mij maar de pareltjes van de contrareformatie enzoLekker schilderijen een beelden opzoeken die ik tijdens de les bestudeerd heb.
helaasquote:Op zondag 9 maart 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gedaan maar zit allemaal haar om heen
Die foto erboven is trouwens zo mogelijk nog smeriger.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Die reacties, mijn god.
Ja dan lijkt het me inderdaad weer een heel ander gezicht. Helaas zal dat nooit het geval zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou het Colosseum vind ik wel echt interessant en mooi, het is alleen dat je daar met honderden andere bent dat het zijn charme verliest. Lekker op de foto met een Romein.Als dat uitgestorven zou zijn en je loopt daar als enige is dat volgens mij echt geweldig.
Je had een stijve nek toen je uit het Vaticaan kwam zeker of daar niet geweest?
Herkenbaar! Ik had niet zozeer een schilderij oid wat ik perse wilde zien of zo, maar die route was hartstikke onduidelijk, totaal niet logisch. Eigenlijk is die hele stad gewoon een groot openlucht museum. Wil daar binnenkort weer eens naar terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan lijkt het me inderdaad weer een heel ander gezicht. Helaas zal dat nooit het geval zijn
Mijn god ik was echt boos toen ik uit het vaticaans museum kwam. Verkeerde route gelopen en een schilerij en een beeldhouwwerk gemist wat ik heel graag had willen zien maar kon niet meer terug. Gelukkig stonden we toen wel ineens pal bij de ingang van de St. Pieter en was ik m'n ellende al snel weer vergeten
Ja vrij afschuwelijk museum, veel te druk ook. Afschuwelijk qua indeling dan he, niet qua werkenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik had niet zozeer een schilderij oid wat ik perse wilde zien of zo, maar die route was hartstikke onduidelijk, totaal niet logisch. Eigenlijk is die hele stad gewoon een groot openlucht museum. Wil daar binnenkort weer eens naar terug.
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh shiit rokjesdag en ik kom net uit bed :s
Trotsquote:
machete gelijk botquote:Op zondag 9 maart 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.
Pics?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel effe me benen geschoren vanmorgen.
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh shiit rokjesdag en ik kom net uit bed :s
Zware tijden. Misschien vanavondquote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.
wat spelen julliequote:Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We misten je man. We zijn ingemaakt zonder jou en Toot.
Snowbells doet af en toe mee.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doen er ook meisjes mee dan kom ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |