En ik kon dat toch al voor geen meter, dus die dikke werden dikker en dikker en uiteindelijk leek het op een nijlpaard.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zooo echt he. Hoewel we 1 model hadden dat was echt een engel, zo'n blonde russische van de dansacademieZo fijn om te tekenen. Maar goed, dat was echt een uitzondering zeg maar.
Wat heb jij dan gedaan dat je moest modeltekenen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ik kon dat toch al voor geen meter, dus die dikke werden dikker en dikker en uiteindelijk leek het op een nijlpaard.
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Germano het volgende:
Hey, even een vraagje hè. Voor minder dan 50 euro krijg je toch ook wel fatsoenlijke shirts of polo's?
Had ik ook gedaan, toetje kwam twee uur laterquote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar vreet liever zoveel ribs dat er geen plaats is voor een toetje
En Ludo weet dit soort dingen, hij heeft een fashionblog.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.
oh, dat verandert de zaakquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, toetje kwam twee uur later
Dat was wat er in de koelkast te vinden wasquote:
Anders was het nog meer geweest of wat?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was wat er in de koelkast te vinden was
Met chillivlokkenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt wtf iddgewoon dood eten in spareribs wat is dit voor hekserij?
Inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Anders was het nog meer geweest of wat?
Was onderdeel van mijn anger management cursus. Zou rustgevend moeten werken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan dat je moest modeltekenen?
Hahaha ik had er en keer eentje echt als een groen monster getekend en toen kwam ze daarna bij iedereen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je geeft toch niet meer dan 50 euro uit aan een t-shirt? Natuurlijk krijg je daar wat fatsoenlijks voor.
Thx for the reminder, mijn soep moet op voor ze slecht wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad
Er was ook nog verse soep
Susteren gespot.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Gisteren gaf m'n moeder mij een gift van 350 euro voor zomerkleding met de opmerking 'voor minder dan 40 à 50 euro krijg je geen fatsoenlijk shirt'.
Ik dacht even dat alles fucking duur was geworden, want de polo's die ik vorig jaar had gekocht kostten 50 euro, maar die waren van Tommy Hilfiger.
Graag gedaanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef Yiha het volgende:
[..]
Thx for the reminder, mijn soep moet op voor ze slecht wordt.
polos?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Germano het volgende:
Hey, even een vraagje hè. Voor minder dan 50 euro krijg je toch ook wel fatsoenlijke shirts of polo's?
Kleedgeld, those were the days.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Gisteren gaf m'n moeder mij een gift van 350 euro voor zomerkleding met de opmerking 'voor minder dan 40 à 50 euro krijg je geen fatsoenlijk shirt'.
Ik dacht even dat alles fucking duur was geworden, want de polo's die ik vorig jaar had gekocht kostten 50 euro, maar die waren van Tommy Hilfiger.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was onderdeel van mijn anger management cursus. Zou rustgevend moeten werken.Wel goed dat ze je daar nog ambachtelijk hebben laten werken. Zie je tegenwoordig vaak te weinig op design opleidingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
ik kreeg nooit kleedgeldquote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Salatrel het volgende:
like deze post als je je kleedgeld nog in guldens kreeg!
Iehlquote:
En datquote:
Melk over je cruesli gieten en dan eerst een vocht zien gevolgd door wat cottage cheesequote:Op zondag 9 maart 2014 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehl
Zure melkbrokken dan
Melk die in vaste vorm uit een pak komt rollen
En dit, spoiled brat enigst kindquote:
verwend nestquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat
Ook nooit zakgeld
Kreeg gewoon wat ik wilde
Hahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
Wel goed dat ze doorheeft dat haar ass in een spoiler moet.
quote:
Rome is inderdaad echt hele mooie stad. Veel beter dan het altijd geroemde Barcelona.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef Robophatt het volgende:
Vorig jaar in Rome was de eerste dag echt bewolkt en regenachtig en ik snapte niet wat iedereen zo geweldig vond aan die stad. De volgende dag scheen de zon en ik was meteen verkochtVeel beter.
Ik waardeer je creatieve uitspattingen. Laat niemand je er van weerhouden.quote:
Ja vond het echt prachtig. Vol verrassingen ook, soms had je van die kerken in steegjes die er aan de buitenkant gewoon kansloos uitzagen en dan binnen een grote uitbarsting van schilderingen en allesquote:Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rome is inderdaad echt hele mooie stad. Veel beter dan het altijd geroemde Barcelona.
zou raken hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Die reacties, mijn god.
Ja, alle toeristische trekpleisters liggen echt op steenworp afstand van elkaar. Is heel goed binnen een dag te doen. De rest van de dagen dat je er bent kun je dan gewoon lekker verdwalen in de stad zonder een echte bestemming.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vond het echt prachtig. Vol verrassingen ook, soms had je van die kerken in steegjes die er aan de buitenkant gewoon kansloos uitzagen en dan binnen een grote uitbarsting van schilderingen en alles![]()
Klein ook trouwens, ben een dag gewoon overal te voet gekomen omdat het zo dicht op elkaar lag allemaal dat het de moeite niet was om de metro te pakken.
Die herinner ik mij nog.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:45 schreef ntm het volgende:
ONZ / je oorharen wegbranden Helemaal stuk om dit oude topic ineens
Bizar vond ik dat, had een veel grotere stad verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, alle toeristische trekpleisters liggen echt op steenworp afstand van elkaar. Is heel goed binnen een dag te doen. De rest van de dagen dat je er bent kun je dan gewoon lekker verdwalen in de stad zonder een echte bestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |