hoe heb jij nog plaats voor dessert na spare ribs?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren een geweldige sparibssessie gehad
Als toetje appeltaart en een puddingbroodje
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heb jij nog plaats voor dessert na spare ribs?
Echt wtf iddquote:
Ja holy shit dat is een complete maaltijd an sichquote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een puddingbroodje als toetje ook echt
ohai roboquote:Op zondag 9 maart 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja holy shit dat is een complete maaltijd an sich
Baklava
Hmm ik eet niet veel zoet maar als ik zoet eet moet het ook echt maximaal zijn.quote:
quote:Ik heb me nog nooit zo erg laten friendzonen![]()
![]()
(want tja, ik heb hier begrepen dat de Friendzone altijd de schuld van de man is
).
Het begon al goed. Ik haar ophalen om vervolgens naar mijn huis te gaan i.v.m. OV wat praktischer is vanaf mijn huis...
Ze zegt: "waar wonen je ouders?" toevallig reden we langs hun straat... Mijn reactie: "Hier aan het eind wonen m'n ouders, maar die zal je toch nooit ontmoeten"![]()
![]()
![]()
Haar reactie: dat weet je helemaal niet
Vervolgens in de kroeg, zij: "ik baal, want iedereen denkt dat je mijn vriend bent en zo kan ik nooit een leuke man versieren"![]()
![]()
Zij dus uiteindelijk een vent versierd, maar ik had het geluk dat een vriendin van mij er ook was, dus ben eigenlijk gewoon met haar gaan stappen daarna...
Wel samen met de krullenbol de taxi genomen naar huis,maar dat was meer uit praktische overwegingen.
Zij in de taxi: ik bel je morgen, want we moeten het hierover hebben, die gast van net was iemand voor 1 keer, jij bent leuker voor langere tijd blablablabla
ik: manmanman
conclusie: laat haar maar bellen, maar ik ga toch niet als een hondje achter haar aanlopen
Hoe die mensen het ook weer voor elkaar krijgen hequote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef ntm het volgende:
Godsallemachtig die datingsite ervaringen ook altijd![]()
[..]
als een plofkipquote:Op zondag 9 maart 2014 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ziet er niet zo appetijtelijk uit zo op de vroege zondagmiddag.
tja als je het vergelijkt met jezelf valt alles tegen jaquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja vond het ook tegenvallen, maar goed als het een vrouw is is het al snel goed voor die bende daar
Daarom post ik daar ook nooit, kan FOK! niet aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als je het vergelijkt met jezelf valt alles tegen ja
reactie van stimorol is weer weggehaald?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef Robophatt het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Die reacties, mijn god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |