Zou allebei niet doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
NWS / Tweelingzussen geven £130.000 uit om nog meer op elkaar te lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken wel een Siamese tweeling.
Hey, m'n fitnessalarm ging af. Hier ben ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Waarom lukt het me niet om een pull up te doen in de sportschool?Krikri where are you
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Waarom lukt het me niet om een pull up te doen in de sportschool?Krikri where are you
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, m'n fitnessalarm ging af. Hier ben ik.
Omdat pullups niet makkelijk zijn.
je moet een bbc onder je zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die pull ups kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerIk wil het ook kunnen
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik moet meer armen en bovenlichaam trainen zekerIk wil het ook kunnen
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil samen met mij fok film 16 maart
Ok thanksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:42 schreef krioro het volgende:
[..]
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:
- beginnen met pulldowns, daar kracht mee opbouwen tot je sterk genoeg bent om pullups te doen.
- negatieve pullups doen, dwz de stang vasthouden terwijl je ergens op staat, springen zodat je bovenaan de pullupbeweging bent (dan gebruik je dus je benen ipv je bovenlichaam), en dan langzaam omlaag proberen te gaan mbv de kracht van je bovenlichaam; daar kan je ook kracht mee opbouwen.
- als je gym er een apparaat voor heeft, assisted pullups doen; daarbij word je geholpen door het gewicht.
Of dwergjes met hamsterwangen en slettenjurkjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.
[ afbeelding ]
Nou nou is je bitchmode weer onquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of dwergjes met hamsterwangen en slettenjurkjes.
Ik weet niet. Tis dit of stofzuigen nu. Maar heb vandaag 30 mensen meegemaakt en moet echt even rusten nu. Dus dit dan maar.quote:
Omdat je dik bent hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef ntm het volgende:
gewoon voor die gratis film gaan tochquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel chill dat je gratis naar de film kan, ik durf alleen niemand mee te nemen. Kom je alleen zulke types tegen.
[ afbeelding ]
Stuk of 8quote:
I liedquote:
jammer weer ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
I lied
Eentje lukt me nog wel maar vind vooral begin niet te doen want overstrekken
Dan moet je dus met een opstap beginnen a dwergquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
I lied
Eentje lukt me nog wel maar vind vooral begin niet te doen want overstrekken
Dwergquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan moet je dus met een opstap beginnen a dwerg
Baasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:42 schreef krioro het volgende:
[..]
De kracht voor pullups komt vooral uit je rug, kwestie van trainen ja. Je kan:
- beginnen met pulldowns, daar kracht mee opbouwen tot je sterk genoeg bent om pullups te doen.
- negatieve pullups doen, dwz de stang vasthouden terwijl je ergens op staat, springen zodat je bovenaan de pullupbeweging bent (dan gebruik je dus je benen ipv je bovenlichaam), en dan langzaam omlaag proberen te gaan mbv de kracht van je bovenlichaam; daar kan je ook kracht mee opbouwen.
- als je gym er een apparaat voor heeft, assisted pullups doen; daarbij word je geholpen door het gewicht.
Wat staat daarquote:Op zondag 9 maart 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
Kan iemand helpen met het vertalen van;
Cuerpo
Entra laauroraen el jard I n.
Despierra losci lices rosados
Pasa el viento Y aviva en ei
Hogar la llamamuerta car una estr Ella yrayael firmamento
Adivina
Misschien had hij wel enig idee van de inhoudquote:Op zondag 9 maart 2014 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat wil hij juist weten anders vraagt ie toch niet om verhaalhulp
het is mur. totally cluelessquote:Op zondag 9 maart 2014 09:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien had hij wel enig idee van de inhoud
Zie je, hij wist er wel iets vanquote:
hehequote:Op zondag 9 maart 2014 11:09 schreef Salatrel het volgende:
Dat programma Manhunt op discoveryeen ex navy seal die te voet een ploegje parkwachters en spoorwerkers moet ontwijken in een reservaat in Afrika en beide partijen kunnen moeiteloos gevolgd worden door cameraploegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |