Wat stond er dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reactie van stimorol is weer weggehaald?
true waarschijnlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarom post ik daar ook nooit, kan FOK! niet aan.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja vond het ook tegenvallen, maar goed als het een vrouw is is het al snel goed voor die bende daar
En terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reactie op msmessy dat ze in een spoiler moest
Ja echt wel flink krassen nuquote:
tip: kijk dan niet in kpdquote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef Germano het volgende:
Toen ik de tieten zag dacht ik van "oké", maar toen kwam de -althans, dat moet het voorstellen- kont.
Ik ook niet, zelfbescherming.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet komen. Heb geen toegang.
Omdat je het ook niet hoeft te zien of omdat je bang bent in de verleiding te komen om een selfie te posten?quote:
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat je het ook niet hoeft te zien of omdat je bang bent in de verleiding te komen om een selfie te posten?
Oh wow, direct denken dat je trauma's krijgt van een naaktfoto met een minder mooi lichaam erop.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican'tquote:Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh wow, direct denken dat je trauma's krijgt van een naaktfoto met een minder mooi lichaam erop.
Ik heb altijd het vermoeden dat die mensen geen aandacht en/of aanspraak krijgen in het 'echte' leven.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican't
Alleen Dima.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen niet zien van FOK!kers. God weet zijn dat mensen die hier regelmatig posten of elders in KLB en dan kan i kdie posts nooit meer hetzelfde lezen.
Ja of te veel. Die MsMessy is van de open relaties en weet ik het wat las ik laatst. Van die kamasutrabeurs types.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb altijd het vermoeden dat die mensen geen aandacht en/of aanspraak krijgen in het 'echte' leven.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of te veel. Die MsMessy is van de open relaties en weet ik het wat las ik laatst. Van die kamasutrabeurs types.
Zooo echt he. Hoewel we 1 model hadden dat was echt een engel, zo'n blonde russische van de dansacademiequote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
God ja, die modellen bij modeltekenen waren altijd Plofkip niveau.
Dit is dus echt precies de vrouw die ik in m'n hoofd hadquote:
daarom krijg je die can mij altijd alleen op WhatsAppquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om de naaktfoto - ik heb veel model moeten tekenen dus ben wel wat gewend - maar meer het idee dat je dan krijgt van die mensen. WTF gooi je naaktfoto's van jezelf op een forum #ican't
Dima steekt zijn lul in je reet en dan komt het er via je strot weer uit.quote:
Ja precies, hoeft niet gelijk de hele wereld te zien. Heb je er ook veel meer aan als chantagemateriaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom krijg je die can mij altijd alleen op WhatsApp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |