Gekocht uit de kist.quote:
KvKquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe anders nog even Op een onbewoond eiland loopt er niemand voor je neus.
Sophie met der billen blootquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe anders nog even Op een onbewoond eiland loopt er niemand voor je neus.
JW ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
JW is niet de mol
Mollen kunnen namelijk geen gitaar spelen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige muziek die ik mocht luisteren als klein kind
Ach arme jongenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige muziek die ik mocht luisteren als klein kind
quote:
Gelukkig mocht ik wel de Donald Duck lezen Guus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trieste jeugd moet jij gehad hebben man
Ze komt gewoon nooit buitenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Friesland schijnt nooit de zon?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Sophie heeft best een heerlijk lichaam.
Die Guus Geluk was wel een baas, niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig mocht ik wel de Donald Duck lezen Guus.
Jawel, maar huidtype 2. Het schiet gewoon niet op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Friesland schijnt nooit de zon?
Voor in een lege hotelkamer gaat zij voor Freek kiezenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef Max23 het volgende:
Sophie wil liever Freek denk ik en JW liever Tygo
Sofie wil liever Freek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Susan wil liever Tygo, en JW ook.
Heeft iemand nog een gif van vorige week, toenze zo geil naar Art zat te kkijken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Sophie heeft best een heerlijk lichaam.
Dat weet ik niet.quote:
Huidtype 2?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar huidtype 2. Het schiet gewoon niet op.
Huidtype 2, stel je niet aan. Echte gingerhuid hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar huidtype 2. Het schiet gewoon niet op.
Klinkt als een mollen actiequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Ogen dicht, wat zout onder je neus en aftrekken met schuurpapier.
Ongeveer het zelfde.
Ik kijk nooit in de spiegel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat moet jij toch kennen, Guus Geluk is ook vies wit man.
WIDM in Somaliëquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
Plottwist, ze worden ontvoerd door piraten voor losgeld
gelukkig hebben ze de potquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
Somalië ligt daar toch niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef essnhills het volgende:
Toch nog een goede gelduitgeefopdraachtquote:
Dat wisten ze vantevoren nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef remcoP het volgende:
Dat was dus maar een 24 uur, want een ramp hoor
Ze konden het na 4 uur al niet meer uithoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden net zo goed geen eten kunnen kopen voor 1500, dan maar een dagje niet eten
Oh, dan moet ik aan mijn topografie gaan werken denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Somalië ligt vlakbij New York hoor
Dat wist ik zelfsquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik aan mijn topografie gaan werken denk ik.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
JW rijmt op gay. Dat is niet toevallig.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
marcodej rijmt ook op gay.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef marcodej het volgende:
Ook gemistquote:
Ik heb het windje al uit je zeiltje genomen, pik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
marcodej rijmt ook op gay.
Queer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
marcodej rijmt ook op gay.
Je geeft de voorzetjes en wil zelf de inkoppertjes maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het windje al uit je zeiltje genomen, pik.
Maurice?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat die zwarte niet meer in het spel is
Hij kan er nog uit vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Zit die flikker er tot het eind in, goffedomme.
hij is saaiquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Zit die flikker er tot het eind in, goffedomme.
Mani rijmt op travestie.quote:
Idd... Hopelijk gaat ie er vandaag uit, maar zal wel niet.quote:
Alsof jij daar een probleem mee hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani rijmt niet op gay, maar het klinkt gewoon hartstikke homofiel.
Denk je dat wij dat wel weten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
Komte r nog een opdracht?Vind deze aflevering tot nu toe een beetje saai
Ik baken mijn territorium af.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jij daar een probleem mee hebt.
Ja, dat verwacht ik eigenlijk welquote:
Is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tygo doet toch best gay moet ik zeggen.
En Goor?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Het jachtseizoen is geopend
Dat vindt Geer ook
quote:
Dus JW moet mollen om Freek door te laten gaan om geen geld te verdienenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
2500 euro... Dus als mol wil je mee doen.. En dus nIet eens de keuze krijgen op een vrijstelling en dus verliezen bij vijf op een rij
En sofie. Maar dat is leuk voor je ogen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Idd... Hopelijk gaat ie er vandaag uit, maar zal wel niet.
Tygo & Jennifer maakten WIDML leuk dit seizoen.. maar vrees dat Tygo er straks uitligt.
Susan in de promo's ook alquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sofie praat alsof de opdracht niet is gelukt.
Freek spottenquote:
Hartslag: 210quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Wat superspannend is dit als je Freek bent
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Lekker onopvallend, met een cameraploeg achter je aan
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
Hij blendt lekker, jammer van al die camera's en geluidsmannen om hem heen
quote:
De executie lijkt me.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
K
[..]
Komt nog een moment dat die hem kan verliezen zei Art.
Hij moet de test van deze aflevering nog doorkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
K
[..]
Komt nog een moment dat die hem kan verliezen zei Art.
quote:
Joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |