Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Vertel. Ik volg dat hele Ajax niet, maar die Kishna hype is pas begonnen, dus ik vraag serieus: hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.
.......................__ ............quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet nog wel dat we uit eten gingen met school uitje ofzo en dat Kishna zijn biefstuk in een lade van een kast verstopte omdat die het vies vond![]()
![]()
Waarom zou ik. Willems is gewoon tering lelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Post jij eens een pic van jezelf anders.
Wat moeten we zeggen? Pics van je nagels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
Zeg het maar jongens, ik ga mijn nagels lakken.
Wat dacht je van blauw, ter ere van Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
Zeg het maar jongens, ik ga mijn nagels lakken.
Doe het dan goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
.......................__ ............
......<ROFL ROFL ROFL ROFL>.
........................||...........
................... __\||/____......
.\\...............|'-|--| .\\....\.....
..\ \_...........|--|---|..\\ ....\....
../ L \______,/-------\___\___\
.|LOL|----------------O----- ----,\..
..\ L /________,---''-----------, /...
.../ /............\__________ ,/....
..//.............____//___ __\\__/.
Ben benieuwd of deze er goed uit komt. Maar het is een roflcopter.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die weet niet meer hoe hij van de bank af meot komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Buttner kan toch gewoon linksback?
Wat een leuke anekdote. Ik zou deze niet zomaar op een forum neerzetten maar een boek uitgeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet nog wel dat we uit eten gingen met school uitje ofzo en dat Kishna zijn biefstuk in een lade van een kast verstopte omdat die het vies vond![]()
![]()
Blind is nog minder een linksback dan BMI. Ik zou BMI lekker naast Vlaar zetten. Of in ieder geval voor die positie selecteren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Blind is verreweg de beste linksback die we hebben, helaas. BMI moet je thuis laten, Willems is ook geen fatsoenlijke vervanger.
Omdat ik wel benieuwd ben hoe een Duitse tokkie eruit ziet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Willems is gewoon tering lelijk.
Ik dacht zelf meer aan donkerbordeauxquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van blauw, ter ere van Frankrijk.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan een Duitse tokkie dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben hoe een Duitse tokkie eruit ziet.
Dat is wat ik nu doe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan een Duitse tokkie dan.
Nahquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke anekdote. Ik zou deze niet zomaar op een forum neerzetten maar een boek uitgeven.
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NahZoveel shit weet ik nou ook weer niet. Heb wel keer goeie kapsalon geklapt
Shiiiiiiit man, seauquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NahZoveel shit weet ik nou ook weer niet. Heb wel keer goeie kapsalon geklapt
2 jaar blessa geweest hequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.
Dankje, dat is erg ruimhartig van je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn jouw nagels, dus voor deze keer krijg je toestemming.
Hij zorgde gewoon dat ie nooit gepakt kan worden op clenbuterolquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.
Daarom ook niet kijken maar een beetje dit topic lezen, tis maar vriendschappelijk en zometeen Hansie Hansie.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay, don't believe the hype. Veel dreiging, 0 rendement.
Niet happen jongens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9 kools en 6 assists.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Het is tijd voor de donderspeech van Kluivert.
met 130 door de steden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.
Damnquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.
Die rijdt zometeen iemand om verquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Het is tijd voor de donderspeech van Kluivert.
Knap zeg. Hij heeft inmiddels meer schoten gelost dan Arjen Robben in zijn hele carrière en dan komt hij met zo'n debiel slap rendement aanzetten.quote:
Ik had er al op gerekend dat iemand hem zou inkoppen. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
NBAquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil even zeggen als Ajacied dat ik zeer te spreken ben over Memphis.
quote:
Kun je er beter in zitten dan er buitenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vrijwillig naar Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je zal hier als Nederlander maar heen zijn gegaan
homoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik krijg echt aids van Stijn Schaars
Krijg het idee dat hij bij Sporting beter speelde dan bij PSV, maar het kan ook dat hij gewoon bij allebei slecht was idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik krijg echt aids van Stijn Schaars
Waar tekenen we voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we het WK niet schriftelijk doen?
Heeft niet genoeg swag voor PSV, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Krijg het idee dat hij bij Sporting beter speelde dan bij PSV, maar het kan ook dat hij gewoon bij allebei slecht was idd.
Voor Nederland graag. Kunnen we eindelijk normaal interlandvoetbal beschouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we het WK niet schriftelijk doen?
Klopt, maar hij wilde om de prijzen mee gaan doen. Hihi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft niet genoeg swag voor PSV, dat lijkt me evident.
huh?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[img]http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/Wie_rijdt_er_nou_____Kluivert__LN_.gif[/img
140]
Heatquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HEATMaar anders klopte mijn grap niet.
Zit hier een bingo grap in? Johannes? GGMM? Caland?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wilde om de prijzen mee gaan doen. Hihi.
Zonder Robben is dit elftal niets, de enige speler die minimaal altijd een 9/10 haalt per wedstrijd.quote:
Hou je mond manquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
HeatJe bent er zo eentje. Bandwagoner.
Deze laat ik even aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zit hier een bingo grap in? Johannes? GGMM? Caland?
Eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zonder Robben is dit elftal niets, de enige speler die minimaal altijd een 9/10 haalt per wedstrijd.
Bankzitter bij Norwich, werkpaard.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leroy Fer, die kende ik niet meer.
Dit is wel heel triest.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie, Klaassen, Schaars op het middenveld![]()
![]()
GGMM is de deskundige hierin dus ik laat het aan hem over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bankzitter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bankzitter bij Norwich, werkpaard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Dat is zijn kracht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Depay heeft opdracht gehad om blind met de bal te gaan rennen en vooral niet af te spelen.
Bingo grap?? Nee ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan is Gibraltar nog lastig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie, Klaassen, Schaars op het middenveld![]()
![]()
En te schieten vanuit elke onmogelijke hoek om zijn ego te strelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Depay heeft opdracht gehad om blind met de bal te gaan rennen en vooral niet af te spelen.
Ja leuk. Succes in de Jupiler League trouwens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bingo grap?? Nee ik snap niet wat je bedoeld.
Hij kwam naar PSV omdat hij om de prijzen mee wilde strijden, en dat kon volgens hem bij Sporting niet. Sporting staat nu echter 2e, hebben zelfs een tijdje 1e gestaan. En psv, tja.... Dat vind ik gewoon heerlijke ironie.
Ik denk dat Depay het jongetje was die iedere keer boos werd aangekeken omdat hij de bal in de tuin van de verschrikkelijke buurman trapte.quote:
Kleintje Pils gaat gewoon door naar Thialf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat ze in het uitvak werken voor je kankuhcheld gaan zingen.
hoempapa hoempapa hee hooquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat ze in het uitvak werken voor je kankuhcheld gaan zingen.
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg goed ben in het vertalen van grappen naar de digitale wereld dus vandaar dat ik hulp inriep maar de combinatie PSV en prijzen pakken deed mij denken aan een bingospelletje. Dit omdat de kans op prijzen de afgelopen jaren niet zo heel groot is in Eindhoven. Maar nogmaals, ik ben niet erg grappig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij kwam naar PSV omdat hij om de prijzen mee wilde strijden, en dat kon volgens hem bij Sporting niet. Sporting staat nu echter 2e, hebben zelfs een tijdje 1e gestaan. En psv, tja.... Dat vind ik gewoon heerlijke ironie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver mijn bijdrage aan dit topic.
Relevant hiervoor ook. Op je teentjes getrapt? Wij claimden ook niet mee te gaan doen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk. Succes in de Jupiler League trouwens.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prijzenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volgend jaar strijdt Roda ook om de prijzenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg wat zijn we hier blij meequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij dan het jongetje was dat stiekem vanuit zijn slaapkamerraam naar buiten keek, omdat je niet mee mocht doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depay het jongetje was die iedere keer boos werd aangekeken omdat hij de bal in de tuin van de verschrikkelijke buurman trapte.
Basisplek man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je deze zelf hebt gemaakt geef ik deze post een 9.5/10quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin had die op al de frames weg te halen voor zo'n matige grapquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?
Ga maar weg met je offtopic gifjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
PSV is ook niet relevant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Relevant hiervoor ook. Op je teentjes getrapt? Wij claimden ook niet mee te gaan doen om het kampioenschap.
Beetje pech volgend seizoen in Championshipquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef alors het volgende:
[..]Hij is geblesseerd. Hij speelt veel daar hoor.
Bedankt Caland, dit waardeer ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je deze zelf hebt gemaakt geef ik deze post een 9.5/10
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg goed ben in het vertalen van grappen naar de digitale wereld dus vandaar dat ik hulp inriep maar de combinatie PSV en prijzen pakken deed mij denken aan een bingospelletje. Dit omdat de kans op prijzen de afgelopen jaren niet zo heel groot is in Eindhoven. Maar nogmaals, ik ben niet erg grappig!
Hey ik vond het zelf ook grappig hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prijzen
Heeft hij zelf niet door dat zodra hij onderdeel van een team is, de prijzen ook meteen uit zicht zijn?
Dat is toch normaal bij negers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Mr. Mourning !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?En altijd het laatste woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij negers.
Haha racistisch grapje
Inderdaad, die zijn ferschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat iedereen eens stopt met de leugens over Fer.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay nu al meer laten zien dan de rest.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Max23 het volgende:
België![]()
![]()
![]()
Had het ze nog wel gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Max23 het volgende:
België![]()
![]()
![]()
Goal met lat geldt voor 2 goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe de fuck moet ik dat doen dan? Gaan raden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat duurde lang. Google geraadpleegd?
Hij neukt 14-jarigenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat iedereen eens stopt met de leugens over Fer.
fixedquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Doe mij toch maar De Jong naast Strootman... en we creëren echt geen reet via de vleugels
Jouw ontknaping komt nog wel.quote:
right click save asquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegje weggehaald, bleek toch niet zo moeilijk.
Deze gif zal de wereld over gaan.
Nee dankje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zeg wat je wil, ik zou Girroud wel in het NL elftal erbij willen hebben hoor
Nog liever Nemeth.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben blij dat je vertrouwen in me hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw ontknaping komt nog wel.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een amateur elftal is dit zeg van NL
Ik steun je carrièrequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegje weggehaald, bleek toch niet zo moeilijk.
Deze gif zal de wereld over gaan.
twitter:
Held.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steun je carrièretwitter:
Die had de 1-0 moeten hebbn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Cilissen misschien nog wel de minst slechte aan NLse kant.
Helmondquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog nooit in Helmond geweest bent.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Depay perfecte pass, van Persie verneukt het nog.
Hou jij het maar bij de Caveliersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Depay perfecte pass, van Persie verneukt het nog.
Bij de wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de Caveliers
Als verdediger ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die blind kan er he-le-maal niets van
Die 2-0![]()
![]()
!!!
Dat was de schuld van BMI.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die blind kan er he-le-maal niets van
Die 2-0![]()
![]()
!!!
Lalalalalal. Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de schuld van BMI.
Jammer dat je er zo weinig kijk op hebt.
Dat riep jij vroeger ook over Strootman.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op met die blinde idioot
Wie offert iets op voor het Nederlands elftal/quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Slaapverwekkend zeg... Iemand die hier iets voor heeft opgeofferd?
True, maar dat neemt niet weg dat die goal de schuld van BMI was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lalalalalal. Nee.
Als verdediger kan die koekenbakker er niets van.
De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at its finest.quote:
Diegene die dit kan staat nú linksbuiten. En de gedroomde rechtsbuiten zit op de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar is het vroegere vleugel spel waar nog eens een kans uit voort kwam?
Blinde idioot?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op met die blinde idioot
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer manquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at it's finest.
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dat neemt niet weg dat die goal de schuld van BMI was.
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer man
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.
Ligt er aan hoe oud ze is.quote:
BMI stond in de middencirkel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Kijk maar uit, straks komt de zandman nog huilen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.
Helemaal niks bij oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoeveel verdienen deze spelers ook alweer? Nou ze krijgen meer als dat ze verdienen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]Zijn ze zo plat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]strijkplank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, en Blind compenseert op geen enkele mogelijkheid. Hoort over te stappen als hij ziet dat BMI zo ver naar voren staat.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind had 'm makkelijk over kunnen nemen.
Eerder op een bolusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Keukendrol het volgende:
Cillesen lijk op Sar qua gezichtsuitdrukking.
quote:
Bony.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zat al een tijd op Bony te wippen
Is ook een tactiekquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef ReplaR het volgende:
Van Gaal haalt gewoon alle druk van de schouders van de spelers tijdens het WK, niemand die nog wat verwacht ervan.
Je klinkt als mijn vaderquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoeveel verdienen deze spelers ook alweer? Nou ze krijgen meer als dat ze verdienen.
Verdommequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
Ik heb altijd het idee bij hem dat 'ie elk moment kan gaan huilen maar blijkbaar is dat gewoon zijn blik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die Cilissen zag er ook uit alsof die ieder moment kon omkiepen
Vast wel, zou ik ook doen met zo'n tokusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |