Klopt, maar hij wilde om de prijzen mee gaan doen. Hihi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft niet genoeg swag voor PSV, dat lijkt me evident.
huh?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[img]http://www.lunaticnews.nl/files/uploaded/Wie_rijdt_er_nou_____Kluivert__LN_.gif[/img
140]
Heatquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HEATMaar anders klopte mijn grap niet.
Zit hier een bingo grap in? Johannes? GGMM? Caland?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wilde om de prijzen mee gaan doen. Hihi.
Zonder Robben is dit elftal niets, de enige speler die minimaal altijd een 9/10 haalt per wedstrijd.quote:
Hou je mond manquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
HeatJe bent er zo eentje. Bandwagoner.
Deze laat ik even aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zit hier een bingo grap in? Johannes? GGMM? Caland?
Eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zonder Robben is dit elftal niets, de enige speler die minimaal altijd een 9/10 haalt per wedstrijd.
Bankzitter bij Norwich, werkpaard.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leroy Fer, die kende ik niet meer.
Dit is wel heel triest.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie, Klaassen, Schaars op het middenveld![]()
![]()
GGMM is de deskundige hierin dus ik laat het aan hem over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bankzitter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bankzitter bij Norwich, werkpaard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Dat is zijn kracht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Depay heeft opdracht gehad om blind met de bal te gaan rennen en vooral niet af te spelen.
Bingo grap?? Nee ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan is Gibraltar nog lastig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Clasie, Klaassen, Schaars op het middenveld![]()
![]()
En te schieten vanuit elke onmogelijke hoek om zijn ego te strelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Depay heeft opdracht gehad om blind met de bal te gaan rennen en vooral niet af te spelen.
Ja leuk. Succes in de Jupiler League trouwens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bingo grap?? Nee ik snap niet wat je bedoeld.
Hij kwam naar PSV omdat hij om de prijzen mee wilde strijden, en dat kon volgens hem bij Sporting niet. Sporting staat nu echter 2e, hebben zelfs een tijdje 1e gestaan. En psv, tja.... Dat vind ik gewoon heerlijke ironie.
Ik denk dat Depay het jongetje was die iedere keer boos werd aangekeken omdat hij de bal in de tuin van de verschrikkelijke buurman trapte.quote:
Kleintje Pils gaat gewoon door naar Thialf.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat ze in het uitvak werken voor je kankuhcheld gaan zingen.
hoempapa hoempapa hee hooquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat ze in het uitvak werken voor je kankuhcheld gaan zingen.
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg goed ben in het vertalen van grappen naar de digitale wereld dus vandaar dat ik hulp inriep maar de combinatie PSV en prijzen pakken deed mij denken aan een bingospelletje. Dit omdat de kans op prijzen de afgelopen jaren niet zo heel groot is in Eindhoven. Maar nogmaals, ik ben niet erg grappig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij kwam naar PSV omdat hij om de prijzen mee wilde strijden, en dat kon volgens hem bij Sporting niet. Sporting staat nu echter 2e, hebben zelfs een tijdje 1e gestaan. En psv, tja.... Dat vind ik gewoon heerlijke ironie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver mijn bijdrage aan dit topic.
Relevant hiervoor ook. Op je teentjes getrapt? Wij claimden ook niet mee te gaan doen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk. Succes in de Jupiler League trouwens.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prijzenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volgend jaar strijdt Roda ook om de prijzenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg wat zijn we hier blij meequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij dan het jongetje was dat stiekem vanuit zijn slaapkamerraam naar buiten keek, omdat je niet mee mocht doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Depay het jongetje was die iedere keer boos werd aangekeken omdat hij de bal in de tuin van de verschrikkelijke buurman trapte.
Basisplek man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je deze zelf hebt gemaakt geef ik deze post een 9.5/10quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin had die op al de frames weg te halen voor zo'n matige grapquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?
Ga maar weg met je offtopic gifjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
PSV is ook niet relevant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Relevant hiervoor ook. Op je teentjes getrapt? Wij claimden ook niet mee te gaan doen om het kampioenschap.
Beetje pech volgend seizoen in Championshipquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef alors het volgende:
[..]Hij is geblesseerd. Hij speelt veel daar hoor.
Bedankt Caland, dit waardeer ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je deze zelf hebt gemaakt geef ik deze post een 9.5/10
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg goed ben in het vertalen van grappen naar de digitale wereld dus vandaar dat ik hulp inriep maar de combinatie PSV en prijzen pakken deed mij denken aan een bingospelletje. Dit omdat de kans op prijzen de afgelopen jaren niet zo heel groot is in Eindhoven. Maar nogmaals, ik ben niet erg grappig!
Hey ik vond het zelf ook grappig hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prijzen
Heeft hij zelf niet door dat zodra hij onderdeel van een team is, de prijzen ook meteen uit zicht zijn?
Dat is toch normaal bij negers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een vlieg naast hem?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Mr. Mourning !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?En altijd het laatste woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij negers.
Haha racistisch grapje
Inderdaad, die zijn ferschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat iedereen eens stopt met de leugens over Fer.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay nu al meer laten zien dan de rest.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Max23 het volgende:
België![]()
![]()
![]()
Had het ze nog wel gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Max23 het volgende:
België![]()
![]()
![]()
Goal met lat geldt voor 2 goals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe de fuck moet ik dat doen dan? Gaan raden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat duurde lang. Google geraadpleegd?
Hij neukt 14-jarigenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat iedereen eens stopt met de leugens over Fer.
fixedquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Doe mij toch maar De Jong naast Strootman... en we creëren echt geen reet via de vleugels
Jouw ontknaping komt nog wel.quote:
right click save asquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegje weggehaald, bleek toch niet zo moeilijk.
Deze gif zal de wereld over gaan.
Nee dankje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zeg wat je wil, ik zou Girroud wel in het NL elftal erbij willen hebben hoor
Nog liever Nemeth.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben blij dat je vertrouwen in me hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw ontknaping komt nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |