Oke, homotje. Ik ging altijd met Adriana Lima en Doutzen Kroes om.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij Kishna op school heb gezeten en mee heb gechillt in de pauze enzo..FUCKING STOER
Willems.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog alternatieven voor Blind en BMI op linksback? Die twee kan je toch niet mee aankomen op een eindtoernooi.
Pics en telefoonummersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke, homotje. Ik ging altijd met Adriana Lima en Doutzen Kroes om.
Ik laat me niet provocerenquote:
Depay lost het wel opquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gaat eindelijk die boetius of promes eruit. Kunnen er allebei helemaal niks van.
Waar is Barto?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Grifte het volgende:
Verhoeven
Cijntje - Van der Pavert - Beugelsijk - Fränkel
Joey van der Berg - Immers - Wijnaldem
Van Duinen - Kolder - Hemmen
RT voor wereldkampioen
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Hoeveel wedstrijden gespeeld? Alleen omdat het een ajacied is? Dit is een hype, netals Fisher dat was.
Blind is verreweg de beste linksback die we hebben, helaas. BMI moet je thuis laten, Willems is ook geen fatsoenlijke vervanger.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog alternatieven voor Blind en BMI op linksback? Die twee kan je toch niet mee aankomen op een eindtoernooi.
Tering wat is die gast lelijk trouwens.quote:
Zo heel veel slechter kan dat toch niet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is al diverse keren speler van de maand geworden in de PL
Post jij eens een pic van jezelf anders.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tering wat is die gast lelijk trouwens.
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.
Van Aanholt ? Al is dat ook niet geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |