De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at its finest.quote:
Diegene die dit kan staat nú linksbuiten. En de gedroomde rechtsbuiten zit op de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar is het vroegere vleugel spel waar nog eens een kans uit voort kwam?
Blinde idioot?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op met die blinde idioot
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer manquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at it's finest.
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dat neemt niet weg dat die goal de schuld van BMI was.
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer man
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.
Ligt er aan hoe oud ze is.quote:
BMI stond in de middencirkel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |