quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een amateur elftal is dit zeg van NL
Ik steun je carrièrequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegje weggehaald, bleek toch niet zo moeilijk.
Deze gif zal de wereld over gaan.
twitter:
Held.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steun je carrièretwitter:
Die had de 1-0 moeten hebbn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Cilissen misschien nog wel de minst slechte aan NLse kant.
Helmondquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog nooit in Helmond geweest bent.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Depay perfecte pass, van Persie verneukt het nog.
Hou jij het maar bij de Caveliersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Depay perfecte pass, van Persie verneukt het nog.
Bij de wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij de Caveliers
Als verdediger ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die blind kan er he-le-maal niets van
Die 2-0![]()
![]()
!!!
Dat was de schuld van BMI.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die blind kan er he-le-maal niets van
Die 2-0![]()
![]()
!!!
Lalalalalal. Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de schuld van BMI.
Jammer dat je er zo weinig kijk op hebt.
Dat riep jij vroeger ook over Strootman.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op met die blinde idioot
Wie offert iets op voor het Nederlands elftal/quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Slaapverwekkend zeg... Iemand die hier iets voor heeft opgeofferd?
True, maar dat neemt niet weg dat die goal de schuld van BMI was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lalalalalal. Nee.
Als verdediger kan die koekenbakker er niets van.
De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at its finest.quote:
Diegene die dit kan staat nú linksbuiten. En de gedroomde rechtsbuiten zit op de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar is het vroegere vleugel spel waar nog eens een kans uit voort kwam?
Blinde idioot?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op met die blinde idioot
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer manquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Cavaliers. En aangezien je een Heat ''fan'' bent, vermoed ik dat je je hiervoor zelf een Cavs ''fan'' noemde. Bandwagoning at it's finest.
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dat neemt niet weg dat die goal de schuld van BMI was.
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit een 'fan' genoemd. Ik vind de Heat alleen een tof team. Wat de neuk doe je stoer man
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Please, vertel me meer over de Heat van voor 2010.
Ligt er aan hoe oud ze is.quote:
BMI stond in de middencirkel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Kijk maar uit, straks komt de zandman nog huilen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blind stond 40-45 meter van zijn directe man. Hoe kan je in godsnaam BMI de schuld nog geven.
Helemaal niks bij oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoeveel verdienen deze spelers ook alweer? Nou ze krijgen meer als dat ze verdienen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]Zijn ze zo plat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]strijkplank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, en Blind compenseert op geen enkele mogelijkheid. Hoort over te stappen als hij ziet dat BMI zo ver naar voren staat.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind had 'm makkelijk over kunnen nemen.
Eerder op een bolusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Keukendrol het volgende:
Cillesen lijk op Sar qua gezichtsuitdrukking.
quote:
Bony.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zat al een tijd op Bony te wippen
Is ook een tactiekquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef ReplaR het volgende:
Van Gaal haalt gewoon alle druk van de schouders van de spelers tijdens het WK, niemand die nog wat verwacht ervan.
Je klinkt als mijn vaderquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoeveel verdienen deze spelers ook alweer? Nou ze krijgen meer als dat ze verdienen.
Verdommequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
Ik heb altijd het idee bij hem dat 'ie elk moment kan gaan huilen maar blijkbaar is dat gewoon zijn blik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die Cilissen zag er ook uit alsof die ieder moment kon omkiepen
Vast wel, zou ik ook doen met zo'n tokusquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |