Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Vertel. Ik volg dat hele Ajax niet, maar die Kishna hype is pas begonnen, dus ik vraag serieus: hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.
.......................__ ............quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet nog wel dat we uit eten gingen met school uitje ofzo en dat Kishna zijn biefstuk in een lade van een kast verstopte omdat die het vies vond![]()
![]()
Waarom zou ik. Willems is gewoon tering lelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Post jij eens een pic van jezelf anders.
Wat moeten we zeggen? Pics van je nagels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
Zeg het maar jongens, ik ga mijn nagels lakken.
Wat dacht je van blauw, ter ere van Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
Zeg het maar jongens, ik ga mijn nagels lakken.
Doe het dan goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
.......................__ ............
......<ROFL ROFL ROFL ROFL>.
........................||...........
................... __\||/____......
.\\...............|'-|--| .\\....\.....
..\ \_...........|--|---|..\\ ....\....
../ L \______,/-------\___\___\
.|LOL|----------------O----- ----,\..
..\ L /________,---''-----------, /...
.../ /............\__________ ,/....
..//.............____//___ __\\__/.
Ben benieuwd of deze er goed uit komt. Maar het is een roflcopter.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die weet niet meer hoe hij van de bank af meot komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Buttner kan toch gewoon linksback?
Wat een leuke anekdote. Ik zou deze niet zomaar op een forum neerzetten maar een boek uitgeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet nog wel dat we uit eten gingen met school uitje ofzo en dat Kishna zijn biefstuk in een lade van een kast verstopte omdat die het vies vond![]()
![]()
Blind is nog minder een linksback dan BMI. Ik zou BMI lekker naast Vlaar zetten. Of in ieder geval voor die positie selecteren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Blind is verreweg de beste linksback die we hebben, helaas. BMI moet je thuis laten, Willems is ook geen fatsoenlijke vervanger.
Omdat ik wel benieuwd ben hoe een Duitse tokkie eruit ziet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Willems is gewoon tering lelijk.
Ik dacht zelf meer aan donkerbordeauxquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van blauw, ter ere van Frankrijk.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan een Duitse tokkie dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben hoe een Duitse tokkie eruit ziet.
Dat is wat ik nu doe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan een Duitse tokkie dan.
Nahquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke anekdote. Ik zou deze niet zomaar op een forum neerzetten maar een boek uitgeven.
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NahZoveel shit weet ik nou ook weer niet. Heb wel keer goeie kapsalon geklapt
Shiiiiiiit man, seauquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NahZoveel shit weet ik nou ook weer niet. Heb wel keer goeie kapsalon geklapt
2 jaar blessa geweest hequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.
Dankje, dat is erg ruimhartig van je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn jouw nagels, dus voor deze keer krijg je toestemming.
Hij zorgde gewoon dat ie nooit gepakt kan worden op clenbuterolquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk leefde Kishna niet voor zijn sport.
Daarom ook niet kijken maar een beetje dit topic lezen, tis maar vriendschappelijk en zometeen Hansie Hansie.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay, don't believe the hype. Veel dreiging, 0 rendement.
Niet happen jongens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9 kools en 6 assists.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Het is tijd voor de donderspeech van Kluivert.
met 130 door de steden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.
Damnquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat hij gaat zeggen dat als ze verliezen dat hij dan de bus terug naar Nederland bestuurt.
Die rijdt zometeen iemand om verquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Het is tijd voor de donderspeech van Kluivert.
Knap zeg. Hij heeft inmiddels meer schoten gelost dan Arjen Robben in zijn hele carrière en dan komt hij met zo'n debiel slap rendement aanzetten.quote:
Ik had er al op gerekend dat iemand hem zou inkoppen. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
NBAquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil even zeggen als Ajacied dat ik zeer te spreken ben over Memphis.
quote:
Kun je er beter in zitten dan er buitenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vrijwillig naar Frankrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je zal hier als Nederlander maar heen zijn gegaan
homoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik krijg echt aids van Stijn Schaars
Krijg het idee dat hij bij Sporting beter speelde dan bij PSV, maar het kan ook dat hij gewoon bij allebei slecht was idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik krijg echt aids van Stijn Schaars
Waar tekenen we voor?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we het WK niet schriftelijk doen?
Heeft niet genoeg swag voor PSV, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Krijg het idee dat hij bij Sporting beter speelde dan bij PSV, maar het kan ook dat hij gewoon bij allebei slecht was idd.
Voor Nederland graag. Kunnen we eindelijk normaal interlandvoetbal beschouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we het WK niet schriftelijk doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |