Op zich wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel lekkere muziek eigenlijk.
Ik moest altijd achter de elektrische tamboerijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
De enige vrouw staat een beetje op een xylofoon te hengsten, typisch.
Wat vind jij eigenlijk wel goed?quote:
Oogbalkanker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar Giel heeft dus herpes in zijn oogbal?
Zijn allemaal ordinaire tearjerkers bij dit programma.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Nederland is een smakeloos land, had ik dat al gezegd?
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Cést formidable!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.
half 9 pasquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.
Oogontsteking. Die bril zorgt ervoor dat niet iedereen weg zapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit tyfusmongool Giel met een zonnebril op?
Godverquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Ze acteert dat, net als het drinken van een kopje thee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Als ze doorgesleten plekken op haar knieën heeft weten we genoeg. En dan weten we ook waarom Giel een rood oog heeftquote:
Zeg het ze Rensie!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heb ik mij de hele uitzending moeten inhouden om de televisie niet naar de kanjer te slaan. Halina wat een irritant kutwijf!
Nee dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het altijd allemaal op elkaar lijkenzal wel aan mij liggen.
Die Halina moet eerst eens drie woorden foutloos achter elkaar uitspreken in een film, dan praten we weer verder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heb ik mij de hele uitzending moeten inhouden om de televisie niet naar de kanjer te slaan. Halina wat een irritant kutwijf!
Heeft hij dat of is hij dat?quote:
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Halina moet eerst eens drie woorden foutloos achter elkaar uitspreken in een film, dan praten we weer verder.
Groene thee ongetwijfeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.
*groene theequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.
Hanni Hanna Hair Creationsquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Hij gaat zeker naar die hippe kappers in Rotterdam. met zijn gare pet.
In het land der blinden...quote:
Metalboy gespotquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef TLC het volgende:
Ik ben definitief weggezapt bij die sing-a-song dinges, het was al moeilijk genoeg om die hele rit uit te zitten met Halina maar soms word het me gewoon teveel
Dat was vorig jaar echt kippenvel opwekkendquote:
Zit wel n super schattig meisje naast Mathijs, althans, in de promo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar echt kippenvel opwekkend
quote:Kijkers van De Wereld Draait Door ergerden zich woensdagavond groen en geel aan tafeldame Halina Reijn. Dat bleek uit een grote hoeveelheid reacties op Twitter. Sommigen vroegen zich zelfs af of Reijn dronken was. “Ik heb in vier dagen carnaval geen enkele dronkelap zo gênant horen zwetsen als Halina Reijn. Scheer haar weg“, zegt ene Mark. En Frans: “Wat weet die Halina Reijn dat interview met die grootheid Tommy Wieringa op een afschuwelijke manier te bederven.“
“Alsjeblieft, Halina Reijn hou je mond en ga ergens, vér uit beeld, in de hoek van de tv-studio zitten“, vindt Kim. En Irma: “Ik zou heel graag hebben dat Halina Reijn de rest van haar leven haar mond houdt.”
De kritiek is Reijn zelf ook niet ontgaan. Zij reageerde ‘sssst’ op een tweet van Jorgine: “Tip: stop met @halinareijn als tafeldame! Laat ze dat overduidelijke geflirt, onnozele gekir & domme geblaat in haar eigen tijd doen!”
Aan het begin van de uitzending merkte Reijn op dat ze al acht jaar bij De Wereld Draait Door ‘werkt’. Daarom vindt ze dat ze een cadeau verdient van Matthijs van Nieuwkerk.
Na het succes van Guilty Pleasuresquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Oh ja doorrrrr
Matthijs ruikt weer een 'traditie' hoor, hoef je niks nieuws te verzinnen.
Nee, gastheer. Matthijs is een soort aangever. Of zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adriaan van Dis is dus tafelheer?
En de boekenclub en voor guilty pleasures dat andere gezang, weet al niet meer hoe dat heette.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na het succes van Guilty Pleasures
Dit is een betere traditie dan de traditie van al die stomme singer singwriters een nummer laten verkrachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Oh ja doorrrrr
Matthijs ruikt weer een 'traditie' hoor, hoef je niks nieuws te verzinnen.
Changesquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En de boekenclub en voor guilty pleasures dat andere gezang, weet al niet meer hoe dat heette.
Nee.quote:
En dan kan ik mijn cursus in de praktijk brengen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Charmante manWaarom niet in het Spaans, veel romantischer.
En we hebben al weken lang promo's gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kleine vertraging sowieso (ondertiteling)
Ivo Niehe had het wel gewoon in het Spaans gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Charmante manWaarom niet in het Spaans, veel romantischer.
Bienvenido! Dat hij Adriaan dus moeten zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan kan ik mijn cursus in de praktijk brengen.
Pffff desnoods in het Sanskriet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ivo Niehe had het wel gewoon in het Spaans gedaan.
Jij kan Spaans?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan kan ik mijn cursus in de praktijk brengen.
De mijne: te quiero. Niet tegen jouquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kan Spaans?
"Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades" is mijn favoriete Spaanse zin.
Ik heb een cursusje gedaan, dat betekent nog niet dat ik er goed in ben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kan Spaans?
"Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades" is mijn favoriete Spaans zin.
Dank jequote:
Nee zometeen kondigt Adriaan wat bloopers van grappige geitjes aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef Type-R het volgende:
dus... dit gaat zo de hele uitzending door?
Tot een uur of 10 als ze zin hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef Type-R het volgende:
Hij toont nu een ontsnapte Hippo blooper.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zometeen kondigt Adriaan wat bloopers van grappige geitjes aan.
Ik zit heel dicht tegen het wegzap moment richting Spangas aan. Ik moet tegen mijzelf in bescherming genomen worden.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een cursusje gedaan, dat betekent nog niet dat ik er goed in ben.
Maar het was inderdaad mijn ultieme wens de persconferenties van Louis te begrijpen, ik dacht: siempre negativo! Wat bedoelt hij toch?
Van Dis Draait Doorquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zometeen kondigt Adriaan wat bloopers van grappige geitjes aan.
ik heb al weggezaptquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:10 schreef Type-R het volgende:
Of John de Wolfquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Martinello het volgende:
Van Dis had ook Barbie kunnen uitnodigen met haar nieuwe boek.
Misschien is het een soort spin-off van DWDD? Of wil Matthijs zich graag persoonlijk opwerpen als hoeder van de 'betere' cultuur.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Jivis het volgende:
Snap niet dat ze dit niet gewoon als aparte uitzending doen op zaterdag, in plaats van een vervanging van een reguliere DWDD.
En Matthijs kan een snipperdag opnemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is het een soort spin-off van DWDD? Of wil Matthijs zich graag persoonlijk opwerpen als hoeder van de 'betere' cultuur.
Een soort grootmoeder van Annie MG, alleen dan niet voor kinderen. En minder humor. En levend. Nou ja.quote:
Mmm ze komt me niet bekend voor neequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen sjoeligan is?
Meer een bridge-type denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ze komt me niet bekend voor neeAl ziet ze er wel uit als een sjoeltype.
Ja, iets met drank. En iets met Snookie inderdaad. Denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg het ook maar half, iets over drinkende dames en Snoekie?
Die neemt alles op en kijkt dan 's nachts. Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is tong80 eigenlijk, dit lijkt me een programma voor hem.
Ongetwijfeld met een videorecorder dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die neemt alles op en kijkt dan 's nachts. Vraag me niet waarom.
Ja, maar mevrouw Ruebsamen kan er ook wat van, hoor.quote:
Video 2000.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met een videorecorder dan.
Hij zit in het publiek interesse te faken, ook nog knap vermoeiend, hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Matthijs kan een snipperdag opnemen.
Ik volg het steeds minder. Ik ben denk ik toch een cultuurbarbaar.quote:
Nou hier zit er nog eentje hoor. Iets over oude auto's en mijn gedachten dwaalden al weer af.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik volg het steeds minder. Ik ben denk ik toch een cultuurbarbaar.
Ingelachen door Prem en Matthijs zelf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde lachband die onder Pietertje zit.
Nee, absoluut niet.quote:
Die lachband hebben ze gemaakt tijdens een optreden van Pietertje, dat is wat anders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde lachband die onder Pietertje zit.
Idem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef alors het volgende:
Ik ben gezapt. Of eigenlijk heb ik gewoon een muziekje opgezet
Daar bleef je voor thuis!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Heufd het volgende:
30 jaar geleden werd deze show goed bekeken?
Soort VI van toenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Heufd het volgende:
Bob Bouma, Jan Lenferink en Adriaan van Dis, dat waren de grote 3!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Heufd het volgende:
jan Lenferink die klappen kreeg bij de Hells Angelsquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bob Bouma, Jan Lenferink en Adriaan van Dis, dat waren de grote 3!
En Ivo toen ook al natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bob Bouma, Jan Lenferink en Adriaan van Dis, dat waren de grote 3!
Toen waren het de grote 2,5.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
jan Lenferink die klappen kreeg bij de Hells Angels
Zou Ivo Niehe het daar zelf ook mee eens zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan geen grote 3 rijtje maken zonder Ivo Niehe.
Ivo is tijdloos. Meer in het rijtje van Mies Bouwman en Willem Duys.quote:
Die zou zeggen dat je geen grote 3 rijtjes kunt maken zonder 3 keer Ivo Niehe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Ivo Niehe het daar zelf ook mee eens zijn?
Heb je nog meer hersenspinsels of was dit het voor het moment?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik zit tussendoor maar even een NIPO enquete in te vullen![]()
/dagboek
Dit was het. Hij is ingevuld ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog meer hersenspinsels of was dit het voor het moment?
Voor een boekenbonnetje?quote:
Bah, wat een inteeltprogramma.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simon is al eerder te gast geweest bij Adriaan, hij herhaalt zijn gasten gewoon!
ik! Ik vind het echt geweldig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:40 schreef Silenus het volgende:
Wat een kut-aflevering, hier zit toch niemand op te wachten.
Die is op vakantiequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Komt Sylvana nog langs? Die deed toch ook iets met boeken?
Er is een leuk filmpje van een zingende Joost in het Mes op Tafel topic, ga dat anders even kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, eens kijken wat er op NED3 is, de Lama'sgelukkig zometeen mes op tafel.
Ga ik even doen, want hiervan val ik in slaap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is een leuk filmpje van een zingende Joost in het Mes op Tafel topic, ga dat anders even kijken
Zo'n 40-45 dingen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:40 schreef Breekfast het volgende:
Hebben de Joden ooit iets bijzonders mee gemaakt dan in hun geschiedenis?
Toffe broekquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is op vakantie
[ afbeelding ]
Ik hoop maar dat mijn lachspieren het aankunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond weer lachen met ons Pietertje.
Waarschijnlijk hetzelfde als bij de mensen die 'doorrrr' typenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou er door de mensen heen gaan die zo dom zitten te gillen en joelen tijdens de intro.
Die zien een man met een bord waarop staat "Juichen!"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou er door de mensen heen gaan die zo dom zitten te gillen en joelen tijdens de intro.
Ow, ik probeer het nog even.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als bij de mensen die 'doorrrr' typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |