Op zich wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel lekkere muziek eigenlijk.
Ik moest altijd achter de elektrische tamboerijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
De enige vrouw staat een beetje op een xylofoon te hengsten, typisch.
Wat vind jij eigenlijk wel goed?quote:
Oogbalkanker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar Giel heeft dus herpes in zijn oogbal?
Zijn allemaal ordinaire tearjerkers bij dit programma.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Nederland is een smakeloos land, had ik dat al gezegd?
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Cést formidable!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.
half 9 pasquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.
Oogontsteking. Die bril zorgt ervoor dat niet iedereen weg zapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit tyfusmongool Giel met een zonnebril op?
Godverquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Ze acteert dat, net als het drinken van een kopje thee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Als ze doorgesleten plekken op haar knieën heeft weten we genoeg. En dan weten we ook waarom Giel een rood oog heeftquote:
Zeg het ze Rensie!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heb ik mij de hele uitzending moeten inhouden om de televisie niet naar de kanjer te slaan. Halina wat een irritant kutwijf!
Nee dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het altijd allemaal op elkaar lijkenzal wel aan mij liggen.
Die Halina moet eerst eens drie woorden foutloos achter elkaar uitspreken in een film, dan praten we weer verder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heb ik mij de hele uitzending moeten inhouden om de televisie niet naar de kanjer te slaan. Halina wat een irritant kutwijf!
Heeft hij dat of is hij dat?quote:
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Halina moet eerst eens drie woorden foutloos achter elkaar uitspreken in een film, dan praten we weer verder.
Groene thee ongetwijfeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.
*groene theequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die acteert zelf als een kopje thee drinkt.
Hanni Hanna Hair Creationsquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Hij gaat zeker naar die hippe kappers in Rotterdam. met zijn gare pet.
In het land der blinden...quote:
Metalboy gespotquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef TLC het volgende:
Ik ben definitief weggezapt bij die sing-a-song dinges, het was al moeilijk genoeg om die hele rit uit te zitten met Halina maar soms word het me gewoon teveel
Dat was vorig jaar echt kippenvel opwekkendquote:
Zit wel n super schattig meisje naast Mathijs, althans, in de promo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar echt kippenvel opwekkend
quote:Kijkers van De Wereld Draait Door ergerden zich woensdagavond groen en geel aan tafeldame Halina Reijn. Dat bleek uit een grote hoeveelheid reacties op Twitter. Sommigen vroegen zich zelfs af of Reijn dronken was. “Ik heb in vier dagen carnaval geen enkele dronkelap zo gênant horen zwetsen als Halina Reijn. Scheer haar weg“, zegt ene Mark. En Frans: “Wat weet die Halina Reijn dat interview met die grootheid Tommy Wieringa op een afschuwelijke manier te bederven.“
“Alsjeblieft, Halina Reijn hou je mond en ga ergens, vér uit beeld, in de hoek van de tv-studio zitten“, vindt Kim. En Irma: “Ik zou heel graag hebben dat Halina Reijn de rest van haar leven haar mond houdt.”
De kritiek is Reijn zelf ook niet ontgaan. Zij reageerde ‘sssst’ op een tweet van Jorgine: “Tip: stop met @halinareijn als tafeldame! Laat ze dat overduidelijke geflirt, onnozele gekir & domme geblaat in haar eigen tijd doen!”
Aan het begin van de uitzending merkte Reijn op dat ze al acht jaar bij De Wereld Draait Door ‘werkt’. Daarom vindt ze dat ze een cadeau verdient van Matthijs van Nieuwkerk.
Na het succes van Guilty Pleasuresquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Oh ja doorrrrr
Matthijs ruikt weer een 'traditie' hoor, hoef je niks nieuws te verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |