Op zich wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel lekkere muziek eigenlijk.
Ik moest altijd achter de elektrische tamboerijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
De enige vrouw staat een beetje op een xylofoon te hengsten, typisch.
Wat vind jij eigenlijk wel goed?quote:
Oogbalkanker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar Giel heeft dus herpes in zijn oogbal?
Zijn allemaal ordinaire tearjerkers bij dit programma.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Nederland is een smakeloos land, had ik dat al gezegd?
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het Hansie vs Louis interview toe.
Cést formidable!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans gaat ook in het Frans hun bondscoach interviewen.
half 9 pasquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat begint de voorbeschouwing? Wedstrijd is pas om 9 uur.
Oogontsteking. Die bril zorgt ervoor dat niet iedereen weg zapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit tyfusmongool Giel met een zonnebril op?
Godverquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Ze acteert dat, net als het drinken van een kopje thee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Halina klapt als een mongool, zag ik net.
Als ze doorgesleten plekken op haar knieën heeft weten we genoeg. En dan weten we ook waarom Giel een rood oog heeftquote:
Zeg het ze Rensie!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens heb ik mij de hele uitzending moeten inhouden om de televisie niet naar de kanjer te slaan. Halina wat een irritant kutwijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |