Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fiorano op 05-03-2014 16:19:09 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Fiorano het volgende: Ook wij weten niet hoeveel je uiteindelijk gaat werken, dit hangt geheel van jou regio af en de drukte.
Jouw regio
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Schaafkaas het volgende: Hoewel er praktisch geen verschil is tussen EW en AR, is het misschien toch wel handig om te vermelden dat EW stiekem wel superieur is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien dat AR wekelijks uitbetaald, en EW maandelijks. Rond de 15de, soms 16de, of de 17de, of de 18e, of de ...
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op woensdag 5 maart 2014 13:37 schreef Kiprollade het volgende: Wist niet dat er 'Ja representatief' bestaat. Wat is het verschil dan met de normale 'representativiteit'? Oh, ik zie het al, er mist een komma!
Goh bedankt man!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb nog nooit locatiewerk gehad, maar 't lijkt me nou ook niet echt leuk. Bovendien kan ik me niet herinneren dat ze het er ooit over hebben gehad bij de sollicitatie.
Ik heb nog nooit locatiewerk gehad, maar 't lijkt me nou ook niet echt leuk. Bovendien kan ik me niet herinneren dat ze het er ooit over hebben gehad bij de sollicitatie.
Hij vroeg of ik morgen kon werken. Ja, kan. En of ik zin had om voor de vogel te gaan werken. Nou, nee dus. Geen probleem zei die, ging werk iemand anders zoeken.
Ach ja. Ik heb nog nooit een rit geweigerd dus dat zal allemaal wel los lopen.
Ik vind het niks, hele dag iemand van dat bedrijf bij je. Dan ben ik niet lekker ontspannen aan het rijden. Ligt er een beetje aan wie er mee gaat natuurlijk, maar de vorige keer daar was het niet bijzonder gezellig.
Sowieso vind ik het fijner mijn eigen dag te plannen, als ik weet dat ik tijd heb even lekker ergens wat eten tussendoor, muziek hard, etc.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vind locatiewerk ook niet heel chill. Een keer gedaan voor een vestiging van dat Duitse automerk in Utrecht. Denk wel 30 verschillende auto's gereden, waarvan sommige minder dan een kilometer naar een andere vestiging van ze. Langste rit was misschien 20-30 minuten. Dan voelt een dag toch een stuk langer aan dan wanneer je gewoon drie lekker lange ritten met OV hebt.
Wat is de vogel btw? (Edit: thanks voor DM Blacklining)
[ Bericht 4% gewijzigd door DukeJan op 05-03-2014 14:42:40 ]
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Naar mijn mening kan dit lijstje wel eens bijgewerkt worden?
Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef Sarasi het volgende: Nou. In Winschoten. Nu even doorlopen om de trein nog te halen en dan hopelijk nog net voor zes uur thuis. Caddy was best te doen, maar die Aygo...
Toppers wel daar aan de Nijverheidsweg.
Is inderdaad goed volk.
Ik had vandaag die Leon mee. Als je die automaat in S zet is dat best een leuk wagentje. In D schakelde hij best snel terug, dus dan kreeg je net zo'n toerental waarvan je denkt meh dit moet ff wat hoger.
Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef Sarasi het volgende: Nou. In Winschoten. Nu even doorlopen om de trein nog te halen en dan hopelijk nog net voor zes uur thuis. Caddy was best te doen, maar die Aygo...
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h . Wel leuk om even in z'n vrij te zetten en op het gas te gaan staan.
Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende: Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h
Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende: Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h . Wel leuk om even in z'n vrij te zetten en op het gas te gaan staan.
Ik ben net vanaf Born met twee hikers terug gereisd naar Eindhoven, wel chill Verder prima dagje gehad, bijna 10 uur Voor morgen helaas niks.
Vandaag voor de grote lm in Nieuwegein gewerkt. Helaas geen avondrit dus vrij kort dagje aangezien ik pas 12 uur begon. Morgen amersfoort - enter en arnhem amersfoort golfje en megane dus prima. Starten bij opel dealer en eindigen op 500 afstand daarvan dikke prima.
Mijn oom heeft zo'n ding. Als je alle rijbeleving wilt verliezen moet je daarin stappen. Vraag dan ook gelijk even je senioren OV-kaart, je AOW en een rollator aan. Oh, en vergeet Tafeltje dekje voor je middag hapje niet.
Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj
Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef CitroenFrance het volgende: Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj
Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef CitroenFrance het volgende: Ik ben een hikert ! Van kromtrekkende kia in een zalige XJ.. Zal thuis ff kijkrn wat voor motor erin zit
Ik krijg meestal de normale lease bakken. Eens in de zoveel tijd een dikke 5 serie of soortgelijke. Maar de range rover die ik ook eens had was ook wel super dik met zijn V8 supercharger !
De XJ heeft een 3.0 diesel van 275 pk. Volgens zitten die ook in de PSA modellen?
Pff vandaag was het met elke rit wel wat! Wel 11 uurtjes gemaakt Bij de laatste rit kon in de alarmcentrale weer bellen, geen koelvloeistof in die Skoda Fabia te vinden. 1.2 Greenline Traaaaaaaag Gelukkig had hij wel CC. Vandaag voor het eerst in de Golf 7 gereden. Wat een fijne auto! Hij was ook nog full option, best opmerkelijk voor een huurauto.
Morgen ben ik ook het slachtoffer van een VW Caddy van de post. Wel 115 PK
Ik heb per ongeluk een verkeerde datum ingevuld bij het invoeren van een ritbon gister. Nu heb ik een reply gestuurd op de bevestiging. ritbon@....nl . Met de juiste datum erin, gaat dit dan goed komen? Nog geen reactie op gehad. Maar aangezien ik EW al zo'n 12x gebeld heb de afgelopen dagen wilde ik hier niet ook nog eens mee aan komen
Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef zazzel het volgende: Ik heb per ongeluk een verkeerde datum ingevuld bij het invoeren van een ritbon gister. Nu heb ik een reply gestuurd op de bevestiging. ritbon@....nl . Met de juiste datum erin, gaat dit dan goed komen? Nog geen reactie op gehad. Maar aangezien ik EW al zo'n 12x gebeld heb de afgelopen dagen wilde ik hier niet ook nog eens mee aan komen
Ja dat gaat goed. Zelf vaak genoeg gedaan, nooit een reactie op gehad en altijd netjes mijn loon gekregen.
Ik moet morgen voor LP een auto vervoeren van dealer naar dealer, dus mijn startadres en/of eindadres is NIET LP. Welk formulier moet ik hiervoor gebruiken?
Ik moet morgen voor LP een auto vervoeren van dealer naar dealer, dus mijn startadres en/of eindadres is NIET LP. Welk formulier moet ik hiervoor gebruiken?
Staat niet in de ritinfo? Anders zou ik gewoon het LP formulier gebruiken.
Ik denk ook gewoon het LP overdrachtformulier, maar je kan beter morgenochtend nog even AR bellen dan ligt het in ieder geval nooit aan jou. Zorg gewoon dat als je op pad gaat je het LP overdracht en AR innameformulier bij je hebt, dan zit het wel goed.
Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef CitroenFrance het volgende: Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj
En dan ook niet meteen een kort ritje maar meteen twee uitersten. Vele kilometers rijplezier voor jou.
Ik heb het eindelijk weer iets rustiger, dus hopelijk word ik voor morgen weer gebeld.
Inderdaad even over mailen. Zorgen dat het goed gaat want die kerel van L wordt een partij ongesteld anders, niet te zuinig..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Inderdaad even over mailen. Zorgen dat het goed gaat want die kerel van L wordt een partij ongesteld anders, niet te zuinig..
Mijn eerste lach van vandaag, bedankt!
Hopelijk luistert AR naar mijn mail en mailen ze me vandaag netjes ipv bellen, want ik heb de hele dag college. Ik krijg de laatste tijd steeds Guus aan de lijn, leuk is dat.
Hopelijk luistert AR naar mijn mail en mailen ze me vandaag netjes ipv bellen, want ik heb de hele dag college. Ik krijg de laatste tijd steeds Guus aan de lijn, leuk is dat.
Gisteren werd een 65+er die voor me stond bij de innamedesk flink door hem uitgekafferd omdat hij vertraging niet had doorgegeven ofzo. Tegen mij is die man meestal wel vriendelijk, maar heb het idee dat dat snel verandert als je iets verkeerd invult ofzo.
Gisteren werd een 65+er die voor me stond bij de innamedesk flink door hem uitgekafferd omdat hij vertraging niet had doorgegeven ofzo. Tegen mij is die man meestal wel vriendelijk, maar heb het idee dat dat snel verandert als je iets verkeerd invult ofzo.
Even 1,5 uur door A'dam ov'en.. Moet een auto halen bij de Rent vestiging van ABC... Lease. Is dit de beruchte locatie met paaltjes? Wel echt een takke eind lopen daar naar de eerste de beste halte.
Op donderdag 6 maart 2014 11:17 schreef zazzel het volgende: Even 1,5 uur door A'dam ov'en.. Moet een auto halen bij de Rent vestiging van ABC... Lease. Is dit de beruchte locatie met paaltjes? Wel echt een takke eind lopen daar naar de eerste de beste halte.
Sierenborch? Nee, geen paaltjes gezien. Maandag geweest. Of dinsdag, geen idee.
Op donderdag 6 maart 2014 11:17 schreef zazzel het volgende: Even 1,5 uur door A'dam ov'en.. Moet een auto halen bij de Rent vestiging van ABC... Lease. Is dit de beruchte locatie met paaltjes? Wel echt een takke eind lopen daar naar de eerste de beste halte.
*#*#*#*#*#*@*@*#*@*#*@*@*@ krijg net een mail van het taxi uitzendbureau dat mijn opdrachtgever tot begin April geen opdrachten uitgeeft en er dus geen werk voor mij is. Man wordt er moedeloos van...
Sierenborch? Nee, geen paaltjes gezien. Maandag geweest. Of dinsdag, geen idee.
Beter en inderdaad die
EDIT: Fack wat zijn die lui daar irritant zeg. Kennelijk waren ze in een nogal melige bui ofzo. Werd daar toch even bijdehand geholpen.. Ben niet zo snel geïrriteerd maar ze hadden de grens wel bereikt.
[ Bericht 14% gewijzigd door zazzel op 06-03-2014 13:24:17 ]
EDIT: Fack wat zijn die lui daar irritant zeg. Kennelijk waren ze in een nogal melige bui ofzo. Werd daar toch even bijdehand geholpen.. Ben niet zo snel geïrriteerd maar ze hadden de grens wel bereikt.
Zo gaat het daar altijd, ze vinden zichzelf daar meestal wel erg grappig.
Pfff, ik heb mezelf er weer eens ingeluisd, ik moet morgen om 0800 in Urk staan om iemand naar Almere te rijden. 2,5 uur reistijd naar Urk toe, de wekker staat om 0445. Normaal vind ik het niet erg om zo vroeg op te staan, maar voor zo'n korte opdracht is het wel een beetje jammer.
Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Sjouveur het volgende: Pfff, ik heb mezelf er weer eens ingeluisd, ik moet morgen om 0800 in Urk staan om iemand naar Almere te rijden. 2,5 uur reistijd naar Urk toe, de wekker staat om 0445. Normaal vind ik het niet erg om zo vroeg op te staan, maar voor zo'n korte opdracht is het wel een beetje jammer.
Lekker dan, inderdaad
Urk ook echt. Ik zou bijbeltoeslag vragen bij het uren declareren.
Mjah, niet zo'n last van. Die hikert die er ook was daarintegen…
Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende: Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.
Godverdomme wat haat ik die gasten, echt geen zin in maar goed. Uren.
Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?
Als het via EW is.. Dan sta je op een soort van lijst met voorkeur hikers. Die het al eens eerder gedaan hebben, en dus niet ingewerkt hoeven worden. Als je daar af wilt moet je naar EW mailen.
M'n dag is wel weer goed gemaakt bij de 'car wellness' waar de bussen van de post heen gaan in Breda. Wat een relaxte kerel daar. Heeft me ook nog even naar het station gebracht.
Als het via EW is.. Dan sta je op een soort van lijst met voorkeur hikers. Die het al eens eerder gedaan hebben, en dus niet ingewerkt hoeven worden. Als je daar af wilt moet je naar EW mailen.
M'n dag is wel weer goed gemaakt bij de 'car wellness' waar de bussen van de post heen gaan in Breda. Wat een relaxte kerel daar. Heeft me ook nog even naar het station gebracht.
Die caddy was wel
Nee, AR. Maar het zou best eens kunnen, want ik heb het een hele tijd niet gehad een sinds een tijdje terug eerste keer locatiewerk voor die lui blijven ze bezig
Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende: Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Toch grappig dat je nu als student kunt zeggen dat je een dikke Jaguar XJ hebt gereden en dat het nog tegenviel ook. Geeft wel aan hoe chill dit baantje is.
Vind het zelf al hilarisch dat ik op 19-jarige leeftijd kan zeggen dat ik een Audi Q5 beter vind rijden dan een BMW X3. Meeste van mijn vrienden hebben alleen in de auto van pa en ma gereden.
Toch grappig dat je nu als student kunt zeggen dat je een dikke Jaguar XJ hebt gereden en dat het nog tegenviel ook. Geeft wel aan hoe chill dit baantje is.
Vind het zelf al hilarisch dat ik op 19-jarige leeftijd kan zeggen dat ik een Audi Q5 beter vind rijden dan een BMW X3. Meeste van mijn vrienden hebben alleen in de auto van pa en ma gereden.
Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud
Kwam vandaag precies de Peugeot RCZ tegen die ik vorige week van Heerenveen naar Breda heb gereden. Alleen nu stond hij in Amsterdam, wel de zelfde LM. Toch wel typische wat voor "reis" zo'n auto maakt voordat hij weer een nieuwe eigenaar heeft. Ze gingen hem daar in de showroom zetten, meer als opvulling dachten ze
Om nog even terug te komen op de LP meneer. Kreeg net nog een compliment dat ik zo goed opletten dat ik niet mijn Ford Transit in de garage reed terwijl de roldeur half open stond.
Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende: Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Het navigatie/entertainment systeem was inderdaad een drama!! Ik was aan het kloten om dat ding in te stellen. Heb een pauze ingelast.. Omdat ik mijn benen wilde strekken :-)! De Jaguar zat 100x beter dan de Picanto waar ik half invalide er uit stapte
Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk. Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan...
Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud
En dit. Van die figuren die niet verder komen dan de Alto van hun mama. Pakken verder ook 0 rijervaring omdat ze nog thuis wonen..
quote:
Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende: Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.
Godverdomme wat haat ik die gasten, echt geen zin in maar goed. Uren.
Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?
Ja toch wel ja? In de mail stond 3x. Ikzelf weiger nooit locatiewerk, ten eerste ben je zeker van je uren, en je kunt koffiezuipen zoveel je wilt. Er is ook chocomelk, iedereen hier haten natuurlijk, maar als het koud is.. lekker
Moest vandaag bij de vogel zijn. 2 Hikers die ik ken waren weer aan het werk. Eentje werkt daar vast omdat hij geen OV meer heeft en de andere was een senior. En ik kreeg weer een mooie Focus mee naar de middle of nowhere.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:12:23 ]
Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende: Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk. Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan...
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.
Zelf bellen waarderen ze toch ook niet echt bij EW? Ik zit ook in regio Breda en heb hier 7 werkdagen achter elkaar gehad (zonder het weekend). Nu voor morgen voor het eerst niet gebeld. Afgelopen 2 weken 55 uur gemaakt, dus mij hoor je niet klagen.
Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebben Maar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Sjouveur het volgende: Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebben Maar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
Nieuwe S-Klasse Jaaaags zijn ook niet verkeerd, maar niets boven Duitse degelijkheid.
M'n broer heeft gister z'n Land Rover bij de dealert gebracht voor een elektronische dingetje. De enige bak die ze met een trekhaak hadden staan was een Jaguar XF SB . Morgen wordt de jaaag gewisseld voor een Discovery 4. Jammer dat ik dit weekend in Breda blijf, anders mooi even spelen
Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef DukeJan het volgende: Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
Iemand die nog een baantje weet voor in de avonduren m.b.t. het bezorgen met de auto? Heb al een poosje een sollicitatie bij de Mediq liggen als bezorger, maar daar heb ik de hoop inmiddels voor opgegeven.
Niet gebeld voor morgen, dat vind ik niet eens zo erg. Om tien uur lekker de sportschool in, vooraf even hardlopen en de rest van de dag lekker relaxt shit afmaken.
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.
Top dankje !
Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Kevindinhinho het volgende: Aan de locatie te zien komt dat ding rechtstreeks bij de importeur vandaan, dus zo veel zou die wel niet gelopen hebben..
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit. 'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!' Alles met een speen in haar mond.
Holy shit. En nog een gave kleur ook. Alhoewel stijlvol zwart ook prima is.
Wat heeft ie gelopen? Ik ben echt stikjaloers, dit wil ik ook.
Saillant detail is dat die chauffeur nog met het schuifdak open heeft zitten toeren ook.
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!
Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..
Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!
Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..
Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit. 'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!' Alles met een speen in haar mond.
Denk toch dat ik de 640d Gran Coupe die ik een keer had een dikkere bak vind uiteindelijk
Gek genoeg stuurde de XJ nog best goed! Had anders verwacht namelijk. Ik heb in 2011 eens een S65 AMG gereden toen ik bij een Mercedes dealer werkte. Zo klant had zijn auto daar in onderhoud, terwijl hij tussen Brussel en Antwerpen woonde. Deze eigenaar heeft hier lang gewoond en daarom wilde hij zijn auto daar in onderhoud, reed ik daar als 19 jarige in een AMG als klantentaxigozertje.. Mooie tijden
Ik wil eens een een X5 of Q7 rijden Trouwens een 7-serie/ A8 lijkt me trouwens ook niet verkeerd.. maar ja, zal wel vaker een Polo of Golf worden..
Q5 heb ik wel eens gehad. 3.0 TDI, was ook wel leuk dat ding. Verder zal er heel weinig mis zijn met een 7/A8/S-klasse, maar ik heb liever iets sportiefs en dat soort auto's zijn toch meer op luxe dan op rijplezier gericht natuurlijk.
Die 6 Gran Coupe was wel echt bloedjegeil wat dat betreft, wát een bak was dat
Qua luxe auto's lijkt een VW Phaeton mij stiekem wel leuk. Met V10 TDI natuurlijk
Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Irritatie100 het volgende: Q5 heb ik wel eens gehad. 3.0 TDI, was ook wel leuk dat ding. Verder zal er heel weinig mis zijn met een 7/A8/S-klasse, maar ik heb liever iets sportiefs en dat soort auto's zijn toch meer op luxe dan op rijplezier gericht natuurlijk.
Die 6 Gran Coupe was wel echt bloedjegeil wat dat betreft, wát een bak was dat
Qua luxe auto's lijkt een VW Phaeton mij stiekem wel leuk. Met V10 TDI natuurlijk
W12 Puur omdat ik alle mogelijke motoren heb gereden qua cilinderaantal, maar nog geen 12-cilinder
Ik heb 3 maal een Q5 gehad. Dat zijn prima wagens inderdaad, enige schrale was wel dat de vorige berijder van zo'n Q5 zijn navigatie CD had meegenomen !
Eén keer een Q5 gereden voor EW, de 2.0 TFSI met 210 pk. 0-100 in 7 seconden, vergelijkbaar met een Golf GTI dus, maar dan in een luxe SUV. Ik voelde me best wel king of the road.
Maar ja, tegen de legendarische Sandero Stepway kun je niet op met een Q5...
Vandaag bericht gehad, geen open vacatures op dit moment. Sta in het bestand en indien er plek is gaat de sollicitatieprocedure verder. Hoe groot zijn de kansen?
Op vrijdag 7 maart 2014 01:48 schreef DeLachendeVierde het volgende: Vandaag bericht gehad, geen open vacatures op dit moment. Sta in het bestand en indien er plek is gaat de sollicitatieprocedure verder. Hoe groot zijn de kansen?
EW? Zo'n berichtje over een wachtrij? Kansen zijn 100% als je maar geduld hebt.
Ik heb een W12 wel eens in een Bentley Continental GT Speed en een Audi A8 gehad. Hetzelfde blok natuurlijk, maar wel verschillend van karakter. In de Audi is hij echt enorm soepel, alsof je een luxe jacht op wielen rijdt en in de Bentley ehhhhh ja.. is het vooral brullen :p
Op vrijdag 7 maart 2014 08:15 schreef joppie_saus het volgende: Mijn 'grootste' wagen was overigens een XC90 D5. Even niet opletten en in ik ging met 145 over de Ring Amsterdam
Je mag blij zijn dat je nog leeft met zulke duizelingwekkende snelheden
Waar zit dat vogeltje? Ik werd eerst bijna elke week gebeld om te werken bij die grote in Breda. Om te werken bij de Poolafdeling. Maar na 8 uur werd ik erg simpel van auto's tanken, wassen en schrijven ! Kon je beter op de rentafdeling werken daar..Terreinwerkzaamheden had ik al gelijk afgeslagen, dat is helemaal kak werk daar.
Waar zit dat vogeltje? Ik werd eerst bijna elke week gebeld om te werken bij die grote in Breda. Om te werken bij de Poolafdeling. Maar na 8 uur werd ik erg simpel van auto's tanken, wassen en schrijven ! Kon je beter op de rentafdeling werken daar..Terreinwerkzaamheden had ik al gelijk afgeslagen, dat is helemaal kak werk daar.
Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.
Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.
Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen. want ik haal de 8 uur werk toch wel op een dag
Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen. want ik haal de 8 uur werk toch wel op een dag
Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijf
Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijf
Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").
Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").
Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel. Serieus? Wat een onzin zeg.. In Nieuwegein kreeg je gewoon de sleutels uitgedeeld dus geen gedoe.
Op vrijdag 7 maart 2014 06:29 schreef Sjouveur het volgende: Ik heb een W12 wel eens in een Bentley Continental GT Speed en een Audi A8 gehad. Hetzelfde blok natuurlijk, maar wel verschillend van karakter. In de Audi is hij echt enorm soepel, alsof je een luxe jacht op wielen rijdt en in de Bentley ehhhhh ja.. is het vooral brullen :p
Gisteren iniedergeval het Veiligheidscertificaat Heftruck binnen gehengeld, vanmiddag de theorie van de taxipas even binnen tikken en dan maar wachten op werk
Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel. Serieus? Wat een onzin zeg.. In Nieuwegein kreeg je gewoon de sleutels uitgedeeld dus geen gedoe.
Dat is ook een onzin. Meestal laat ik die kinders, want dat zijn die 18/19 jarige wel :")! Maar kan nu wel veranderd zijn, heb er meer dan 5 maanden niet gewerkt daar!
Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Ordinateur het volgende: Net gebeld voor een spoedje Hapert- Wijk bij Duurstede in een Aygo.. Waar heb ik die eerder gezien hier?
Ik had woensdag Hapert-Wijk in een Up, die later is ingewisseld voor Hapert-Winschoten in een Aygo. Bijna dus.
Op de huurafdeling werken. Beetje administratiefwerk, auto's in de wasstraat rijden, stofzuigen, tanken, collega's in de showroom helpen als het druk is. Doe van alles daar :p. Ook wel simpele klusjes als lampen verwisselen voor klanten doe ik ook.
Zo simpel vind ik dat niet bij een Renault, ik weet nog dat het bij een vorige generatie Megane een nachtmerrie was
Die laat ik ook door een monteur doen :p!! Meestal komen er van die busjes ! Die vind ik nog wel te doen. Net als olie bijvullen enz. De vorige generatie megane was trouwens niet de enige wagen met zo probleem. In die periode had elke automerk wel een volgestampte motorruimte ! Ik weet nog onze de C5 uit 2005, moest je met een spiegeltje en flinke klooien om lampje te verwisselen.
Overigens komen ze volgens mij niet uit Groningen, want ze hadden zich ook verkleed tijdens carnaval. Met dat ge'alaaf' oid. Maar ze zijn super lekker en de keuze is overweldigend en de prijs is absoluut niet idioot, extreem of hoog.
Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.
Qua patat/friet discussie : het is gewoon Pommes Frites
Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.
Qua patat/friet discussie : het is gewoon Pommes Frites
Dus hij koopt gewoon steeds een nieuwe frituur?
Gvd vanmiddag voor het eerst in m'n leven flauwgevallen. Wat is dat kut zeg.
In het vorige studentenhuis waar ik woonde hadden we een frituur, wat was dat ding ranzig altijd Dan maakte iemand hem op een loze middag schoon, werd er twee weken vollebak gefrituurd en dan stond dat ding weer een half jaar niks te doen
Nee. Ik trok een blik knakworsten open en sneed me in m'n vinger. Flink diepe snee, want dat ding klemde dus ik trok er best hard aan. Dus ik schreeuwen, m'n huisgenoot komt naar boven. Dus toen er flink wat bloed weggelekt was een pleister opgedaan en toen ik ging zitten en m'n ogen dicht deed gleed ik weg.
Hoe ik wakker werd was heel intens. Veel geluid (dacht ik), tollende beelden en m'n huisgenoot die riep of alles wel goed ging. Ook flink bezweet, moe, duizelig. Is geen pretje.
Het kan trouwens wel zo gebeuren. Hersenaandoeningen zoals epilepsie kunnen dat veroorzaken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 14:35:47 ]
Bloed, flauwvallen... Nee? Sorry, ik ben een beetje hyper.
Bloedverlies denk ik meer. Bloed is normaliter geen probleem. Het was een flink diepe snee he. Ik weet niet of ik een studie geneeskunde aan zou kunnen. Ten eerste was ik dan in de loting terecht gekomen omdat mijn vwo cijfers niet zo denderend waren (staatsexamen), ten tweede moet je je daar echt onderscheiden omdat die studies zo vol zitten. Dan doe ik liever op 'm'n dooie gemakkie' wiskunde.
2 à 3 jaar geleden viel ik een poosje elke maand een keer flauw. Eerste keer was in Walibi in de rijd voor de houten achtbaan, best gênant Volgens de dokter had ik iets met m'n evenwichtsorgaan ofzo
Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef Kiprollade het volgende: 2 à 3 jaar geleden viel ik een poosje elke maand een keer flauw. Eerste keer was in Walibi in de rijd voor de houten achtbaan, best gênant Volgens de dokter had ik iets met m'n evenwichtsorgaan ofzo
Maar als je dan weer bij bewustzijn kwam, was dat dan ook zo heftig? Ik werd wakker en had werkelijk waar geen idee wat de fuck gaande was. Ik zat ook echt lucht te tanken niet normaal.
Maar als je dan weer bij bewustzijn kwam, was dat dan ook zo heftig? Ik werd wakker en had werkelijk waar geen idee wat de fuck gaande was. Ik zat ook echt lucht te tanken niet normaal.
Dat is normaal, aangezien je hersenen even zonder zuurstof zitten. Dan raak je gedesoriënteerd en moet je alles even opnieuw op je laten inwerken. Ik viel op de grond, en de reactie van m'n lichaam was dat er gevaar was o.i.d. waardoor ik ongemerkt probeerde weg te komen (tijgeren). Althans, dat is wat m'n neefje zag, en dat lijkt me behoorlijk raar om te zien
Haha nee, je kunt wel online bestellen en het dan later komen ophalen. Als je wilt bestellen moet je natuurlijk gewoon gaan voor Domino's, NYP of Eat2Be.
Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende: Haha nee, je kunt wel online bestellen en het dan later komen ophalen. Als je wilt bestellen moet je natuurlijk gewoon gaan voor Domino's, NYP of Eat2Be.
En bestel vooral niet tussen 5 en 7 op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Dan krijg je gegarandeerd koud/lauw eten.
Nee, ligt aan het lage aantal werknemers/bezorgers dat er vaak ingezet wordt.
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer.
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer.
Dat is helemaal niet waar, in tegendeel, het werkt altijd fifo
Domino's: Pizza Shoarma = ¤10,99 Pizza Basis + shoarma = ¤7,99 Dan zul je denken, 1 portie shoarma is minder dan op een pizza shoarma zelf, maar daar kijken ze niet echt naar. Zelfs als je 2 of 3 porties shoarma neemt ben je nog goedkoper uit
Overigens, een klacht over je pizza die lauw is levert vaak ook al een gratis pizza/side gerecht op bij de volgende bestelling
[ Bericht 19% gewijzigd door Kiprollade op 07-03-2014 16:54:03 ]
Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende: Een vriend van mij bezorgde altijd alle contant mensen als eerst, vanwege de fooien. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden.
Ik heb overigens net een pizza Caprese besteld.
Ik was ook 2,5 jaar pizzabezorger, ik reed alleen de ritjes waar ik kans op fooien had. De rest van de bestellingen gaf ik aan andere bezorgers, minderwaardige pubertjes Als hij eerst de contante bestellingen bezorgde, dan had hij ongetwijfeld meer bestellingen bij zich. Dat deed ik namelijk ook zo, en dat is een teken van dat het druk is -> lauwe pizza
Komt wel in de buurt, ik moest nu ook in een Aygo. Was voor de thuiszorg, had jij dat ook? Vanaf de energieweg trouwens, niet de nijverheidsweg.
Jup, same shit.
Kiprollade: Nja ik heb iig nog nooit een koude/lauwe pizza gehad. Normaal bestel ik bij nyp, maar nu bij Domino's want daar is de caprese 3 of 4 euro goedkoper.
Kiprollade: Nja ik heb iig nog nooit een koude/lauwe pizza gehad. Normaal bestel ik bij nyp, maar nu bij Domino's want daar is de caprese 3 of 4 euro goedkoper.
Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoper Ik haal sowieso altijd af, want ¤5 voor elke medium pizza
Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Hojdhopper het volgende: Whut, nieuw portaal voor het opvragen van je loonstroken? Jullie ook de mail gehad?
Jep, zo portal is handig! Heb ik voor mijn zaterdagbaantje ook. Hoef je nooit meer je loonstroken tussen je mailtjes tr vissen en in zo map verplaatsen
Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef CitroenFrance het volgende: Ik kijk altijd waar de aanbiedingen zijn .. Maar vanavond krijg ik aardappelen voorgeschoteld! Waar ik geen fan van ben . Geef mij maar sushi ofzo!
Trouwens Maandag een Fiat Bravo ophalen, is dat wat?
Aardappelen > sushi. Fiat Bravo is niet fantastisch, maar ook geen ramp.
Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoper Ik haal sowieso altijd af, want ¤5 voor elke medium pizza
Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe. Dus bestellen. En als ik me zo kut/moe/lamlendig voel dat ik bestel, geef ik altijd een fooi. Vandaag wordt het wel een kleine want ik heb niet zoveel geld meer.
Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe. Dus bestellen. En als ik me zo kut/moe/lamlendig voel dat ik bestel, geef ik altijd een fooi. Vandaag wordt het wel een kleine want ik heb niet zoveel geld meer.
Ik blijf vanavond heerlijk thuis. Duveltjes staan koud. Even kijken wel game ik ga installeren, Quantem of Solaca, Anno 2070 of Olympic Games London 2012
Heb maandag een V40, Insignia 1.4 eco voorflex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst. Wel heel veel zin in, even een weekendje weg. Hij knutselen aan zijn fiets, ik een beetje leren, samen nog wat trainen. Gewoon even relaxt, laag tempo. Zelf krijg ik dat not zo goed voor elkaar maar bij hem lukt me dat wel.
Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende: Heb voor maandag een V40, Insignia 1.4 eco flex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst. Wel heel veel zin in, even een weekendje weg. Hij knutselen aan zijn fiets, ik een beetje leren, samen nog wat trainen. Gewoon even relaxt, laag tempo. Zelf krijg ik dat not zo goed voor elkaar maar bij hem lukt me dat wel.
Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende: Heb maandag een V40, Insignia 1.4 eco voorflex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Een 5.9 motor is in geen enkel geval verkeerd, al verbaast het me als daar een eco versie van is.
Jullie gepraat over voedsel maakt mij jaloers, aangezien ik besloten heb eens serieus op de lijn te gaan letten en mijn overtollige 12 kilootjes te lozen
Wel lekker gespint daarnet, wat een fijne sport is dat maar niks boven judo natuurlijk En om te kijken voetbal.
Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende: Jullie gepraat over voedsel maakt mij jaloers, aangezien ik besloten heb eens serieus op de lijn te gaan letten en mijn overtollige 12 kilootjes te lozen
Wel lekker gespint daarnet, wat een fijne sport is dat maar niks boven judo natuurlijk En om te kijken voetbal.
Stoort het je als ik zeg dat ik niet aan kom ongeacht wat voor bagger ik eet?
Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je? Ik heb geen idee hoeveel ik aan moet komen, maar ik weet wel zeker dat ik dat moet. Ben ongeveer 1,85m en weeg 60kg
Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je? Ik heb geen idee hoeveel ik aan moet komen, maar ik weet wel zeker dat ik dat moet. Ben ongeveer 1,85m en weeg 60kg
Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.
Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch
Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Fiorano het volgende: Mooi Taxi theorie ook binnen, officieel taxi chauffeur vanaf heden dus . Nu nog aan het werk...
Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.
Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch
Hiken is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor je gewicht, hoe vaak ik wel niet een Smullers of AH to go geplunderd heb omdat ik weer eens een trein of bus gemist had....
Daar kan geen 6x per week sporten tegenop (wat ik dus wel gewoon braaf doe).
Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende: Hiken is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor je gewicht, hoe vaak ik wel niet een Smullers of AH to go geplunderd heb omdat ik weer eens een trein of bus gemist had....
Daar kan geen 6x per week sporten tegenop (wat ik dus wel gewoon braaf doe).