abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:17:18 #1
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137411693
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Fiorano op 05-03-2014 16:19:09 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137411759
Goeie, die nieuwe spoiler
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:22:42 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137411853
Als er nog mensen tips hebben of dingen die in de nieuwe spoiler moeten, zeg het even. Kan ik het even aanpassen :P
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137411910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Fiorano het volgende:
Ook wij weten niet hoeveel je uiteindelijk gaat werken, dit hangt geheel van jou regio af en de drukte.
Jouw regio ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:25:41 #5
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137411935
Hoewel er praktisch geen verschil is tussen EW en AR, is het misschien toch wel handig om te vermelden dat EW stiekem wel superieur is.

SPOILER
pi_137411971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Schaafkaas het volgende:
Hoewel er praktisch geen verschil is tussen EW en AR, is het misschien toch wel handig om te vermelden dat EW stiekem wel superieur is.

SPOILER
En misschien dat AR wekelijks uitbetaald, en EW maandelijks. Rond de 15de, soms 16de, of de 17de, of de 18e, of de ... :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:28:20 #7
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137412010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:26 schreef trolley het volgende:

[..]

En misschien dat AR wekelijks uitbetaald, en EW maandelijks. Rond de 15de, soms 16de, of de 17de, of de 18e, of de ... :P
Ach, dat is alleen een probleem voor mensen met strikte financiële deadlines. ;)
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:37:47 #8
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137412238
Wist niet dat er 'Ja representatief' bestaat. Wat is het verschil dan met de normale 'representativiteit'?
Oh, ik zie het al, er mist een komma!
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:39:02 #9
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137412277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:37 schreef Kiprollade het volgende:
Wist niet dat er 'Ja representatief' bestaat. Wat is het verschil dan met de normale 'representativiteit'?
Oh, ik zie het al, er mist een komma!
Goh bedankt man!
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:40:30 #10
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137412314
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Goh bedankt man!
Geen dank, Fiorano! :*
pi_137412553
Met CC nooit, maar als die er niet opzit? …
pi_137412717
Zwaar militair transport gespot in Acht (Eindhoven-Noord). :D
pi_137412856
Werd net gebeld voor locatie werk bij de vogel. Heb het maar afgewezen. Vreselijk werk :N

Nu maar hopen op een ritje morgenmiddag. Kan heel goed geld gebruiken momenteel :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:02:39 #14
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137412898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:00 schreef BlackLining het volgende:
Werd net gebeld voor locatie werk bij de vogel. Heb het maar afgewezen. Vreselijk werk :N
Mag dat zomaar? En hoe reageren ze dan? :P

Ik heb nog nooit locatiewerk gehad, maar 't lijkt me nou ook niet echt leuk. Bovendien kan ik me niet herinneren dat ze het er ooit over hebben gehad bij de sollicitatie.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:04:01 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137412936
Ik vond het altijd wel chill, gegarandeerd 8 uurtjes en weinig OV.
pi_137413148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Mag dat zomaar? En hoe reageren ze dan? :P

Ik heb nog nooit locatiewerk gehad, maar 't lijkt me nou ook niet echt leuk. Bovendien kan ik me niet herinneren dat ze het er ooit over hebben gehad bij de sollicitatie.
Hij vroeg of ik morgen kon werken. Ja, kan. En of ik zin had om voor de vogel te gaan werken. Nou, nee dus. Geen probleem zei die, ging werk iemand anders zoeken.

Ach ja. Ik heb nog nooit een rit geweigerd dus dat zal allemaal wel los lopen.

Ik vind het niks, hele dag iemand van dat bedrijf bij je. Dan ben ik niet lekker ontspannen aan het rijden. Ligt er een beetje aan wie er mee gaat natuurlijk, maar de vorige keer daar was het niet bijzonder gezellig.

Sowieso vind ik het fijner mijn eigen dag te plannen, als ik weet dat ik tijd heb even lekker ergens wat eten tussendoor, muziek hard, etc.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137413573
Vind locatiewerk ook niet heel chill. Een keer gedaan voor een vestiging van dat Duitse automerk in Utrecht. Denk wel 30 verschillende auto's gereden, waarvan sommige minder dan een kilometer naar een andere vestiging van ze. Langste rit was misschien 20-30 minuten. Dan voelt een dag toch een stuk langer aan dan wanneer je gewoon drie lekker lange ritten met OV hebt.

Wat is de vogel btw? (Edit: thanks voor DM Blacklining)

[ Bericht 4% gewijzigd door DukeJan op 05-03-2014 14:42:40 ]
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:29:25 #18
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137413625
quote:
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Naar mijn mening kan dit lijstje wel eens bijgewerkt worden?

Mierenneukerij :*
pi_137414292
Locatiewerk in Born is wel echt top! De hele dag in brandnieuwe Mercedessen en BMW's over dat terrein rijden en lekker door het zonnetje lopen :)
pi_137416166
Wat is de vogel inderdaad?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:29 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Naar mijn mening kan dit lijstje wel eens bijgewerkt worden?

Mierenneukerij :*
Inderdaad :) Ik sta er nog niet bij

[ Bericht 93% gewijzigd door driekeerdrie op 05-03-2014 16:02:53 (toevoeging) ]
pi_137416228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:01 schreef driekeerdrie het volgende:
Wat is de vogel inderdaad?

[..]

Inderdaad :) Ik sta er nog niet bij
DM

mik jezelf in de OP dan :)
pi_137416257
Thanks. Kan dat? :p

Ik ga dat wel even uitvogelen dan.
pi_137416265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:04 schreef driekeerdrie het volgende:

Ik ga dat wel even uitvogelen dan.
in de wiki
pi_137416405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:04 schreef driekeerdrie het volgende:
HIER
pi_137416579
Top, gedaan :)
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:35:54 #26
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137417352
Bel me, bel me, bel me *O*
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:47:45 #27
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137417806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef wtr12 het volgende:
Bel me, bel me, bel me *O*
Ewa dushi, wat is juh nummer? :7
pi_137417826
Nou. In Winschoten. Nu even doorlopen om de trein nog te halen en dan hopelijk nog net voor zes uur thuis. Caddy was best te doen, maar die Aygo... :r

Toppers wel daar aan de Nijverheidsweg. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:05:13 #29
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137418400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ewa dushi, wat is juh nummer? :7
0906-8000 O+
pi_137418577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef Sarasi het volgende:
Nou. In Winschoten. Nu even doorlopen om de trein nog te halen en dan hopelijk nog net voor zes uur thuis. Caddy was best te doen, maar die Aygo... :r

Is inderdaad goed volk. :P

Ik had vandaag die Leon mee. Als je die automaat in S zet is dat best een leuk wagentje. *)
In D schakelde hij best snel terug, dus dan kreeg je net zo'n toerental waarvan je denkt meh dit moet ff wat hoger.
pi_137418992
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef Sarasi het volgende:

Enige plek waar ik het locatiewerk wel leuk vond.
pi_137419267
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h :P. Wel leuk om even in z'n vrij te zetten en op het gas te gaan staan.
pi_137419303
Als die krengen nou niet zo veel zouden zuipen had ik er een gekocht...

woensdag 5 maart 2014 @ 17:29:01 #34
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137419311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende:
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h :P
Maar wel lekker geluidje neem ik aan? O+

quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_137419347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Kiprollade het volgende:

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Wtf is deze haat :r
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:30:18 #36
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137419361
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wtf is deze haat :r
Is geen haat, is een reactie op jouw wansmaak :N
pi_137419391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:30 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Is geen haat, is een reactie op jouw wansmaak :N
Hoezo is een Rover 75 nu weer een lelijke auto? :')
pi_137419436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Maar wel lekker geluidje neem ik aan? O+
Ja! Ik wacht op de dag dat ik er eentje meekrijg voor EW :+
pi_137419524
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende:
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h :P. Wel leuk om even in z'n vrij te zetten en op het gas te gaan staan.
Ik ben net vanaf Born met twee hikers terug gereisd naar Eindhoven, wel chill ^O^ Verder prima dagje gehad, bijna 10 uur :9 Voor morgen helaas niks.
pi_137419570
Vandaag voor de grote lm in Nieuwegein gewerkt. Helaas geen avondrit dus vrij kort dagje aangezien ik pas 12 uur begon.
Morgen amersfoort - enter en arnhem amersfoort golfje en megane dus prima. Starten bij opel dealer en eindigen op 500 afstand daarvan dikke prima.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:37:35 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137419611
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoezo is een Rover 75 nu weer een lelijke auto? :')
Omdat het een echte ouwe lullenbak is, zelfs mijn beide opa's rijden in stijlvollere auto's :')
pi_137419764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Omdat het een echte ouwe lullenbak is, zelfs mijn beide opa's rijden in stijlvollere auto's :')
Tsjah, ik vind een Jaguar ook mooier man, maar no budget u know. Oké, een S-type kan ik wel betalen, maar die krengen zuipen je arm.
pi_137420802
Hehe. Thuis. Even uren invullen en dan nog aan mijn huiswerk voor morgen.
pi_137422452
Heeft iemand al ervaring met dat nieuwe loonstrooksystem wat EW gaat invoeren?
Nee, toch niet
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:12:31 #45
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137422533
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand al ervaring met dat nieuwe loonstrooksystem wat EW gaat invoeren?
Nee, want dat komt pas bij het volgende loon.

Edit: Nevermind, je bedoelt de manier in z'n geheel. En in dat geval, ikke niet :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:00:00 #46
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137424436
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
Mijn oom heeft zo'n ding. Als je alle rijbeleving wilt verliezen moet je daarin stappen. Vraag dan ook gelijk even je senioren OV-kaart, je AOW en een rollator aan. Oh, en vergeet Tafeltje dekje voor je middag hapje niet.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:00:28 #47
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137424450
Gespot in Deventer:

O+
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:04:42 #48
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137424606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Gespot in Deventer:

[ afbeelding ]

O+
Heb een keertje mogen gassen in zo'n ding. Héérlijk! O+ O+ O+
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:05:06 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137424619
Prijs valt me, en ja ik kijk in Duitsland, nog best wel mee valt voor eentje waar de kop af is..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=244088118&asrc=st|s

Vergeleken met Nederland:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=244634186&asrc=st|s,sr

(En ja, ik vergelijk 3drs vs 5drs maar dan nog :{ )
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:07:01 #50
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137424694
Morgen 3 ritjes:

Barneveld - Amsterdam; Citroen DS5 (Hybrid) O+
Amsterdam - Den Haag; Opel Vivaro
Den Haag - Breukelen; Vito

*O*
pi_137425070
Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj :D
pi_137425123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef CitroenFrance het volgende:
Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj :D
Ben jij hikert of pc? -O-
pi_137425185
Je krijgt gewoon dit onder je reet man. Goddelijk _O_

woensdag 5 maart 2014 @ 20:20:47 #54
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137425229
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
Oh, dat is dus een XJ, altijd al willen weten hoe die eruit ziet.

SPOILER
pi_137425303
Ik ben een hikert :)! Van kromtrekkende kia in een zalige XJ.. Zal thuis ff kijkrn wat voor motor erin zit :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:23:16 #56
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137425343
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
Niks mis mee
pi_137425450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik ben een hikert :)! Van kromtrekkende kia in een zalige XJ.. Zal thuis ff kijkrn wat voor motor erin zit :D
Dit geeft mij hoop.
pi_137426503
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit geeft mij hoop.
Ik krijg meestal de normale lease bakken. Eens in de zoveel tijd een dikke 5 serie of soortgelijke. Maar de range rover die ik ook eens had was ook wel super dik met zijn V8 supercharger :D!

De XJ heeft een 3.0 diesel van 275 pk. Volgens zitten die ook in de PSA modellen?
pi_137426908
Jezus, dat is wel even vet :o
Nee, toch niet
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:11:14 #60
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137427764
Pff vandaag was het met elke rit wel wat! Wel 11 uurtjes gemaakt :) Bij de laatste rit kon in de alarmcentrale weer bellen, geen koelvloeistof in die Skoda Fabia te vinden.
1.2 Greenline :') Traaaaaaaag :O
Gelukkig had hij wel CC. Vandaag voor het eerst in de Golf 7 gereden. Wat een fijne auto! Hij was ook nog full option, best opmerkelijk voor een huurauto.

Morgen ben ik ook het slachtoffer van een VW Caddy van de post. Wel 115 PK

Roosendaal - Amsterdam Passat (1.4 eco....)
Amsterdam - Den Haag Megane
Zoetermeer - Breda Caddy

Al 6 dagen op rij werk hier ^O^
pi_137428166
Morgen 'mag' ik van 09h tot 17h verplichte colleges volgen. Heerlijk. :') Vrijdag weer beschikbaar voor AR.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:29:27 #62
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137428698
Ik heb per ongeluk een verkeerde datum ingevuld bij het invoeren van een ritbon gister. Nu heb ik een reply gestuurd op de bevestiging. ritbon@....nl . Met de juiste datum erin, gaat dit dan goed komen? Nog geen reactie op gehad.
Maar aangezien ik EW al zo'n 12x gebeld heb de afgelopen dagen wilde ik hier niet ook nog eens mee aan komen :P
pi_137429993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef zazzel het volgende:
Ik heb per ongeluk een verkeerde datum ingevuld bij het invoeren van een ritbon gister. Nu heb ik een reply gestuurd op de bevestiging. ritbon@....nl . Met de juiste datum erin, gaat dit dan goed komen? Nog geen reactie op gehad.
Maar aangezien ik EW al zo'n 12x gebeld heb de afgelopen dagen wilde ik hier niet ook nog eens mee aan komen :P
Ja dat gaat goed. Zelf vaak genoeg gedaan, nooit een reactie op gehad en altijd netjes mijn loon gekregen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:50:22 #64
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137430061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat gaat goed. Zelf vaak genoeg gedaan, nooit een reactie op gehad en altijd netjes mijn loon gekregen.
Ah oké goed om te weten!
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:02:39 #65
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137430818
HELP (Ar)

Ik moet morgen voor LP een auto vervoeren van dealer naar dealer, dus mijn startadres en/of eindadres is NIET LP.
Welk formulier moet ik hiervoor gebruiken?
pi_137430985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef wtr12 het volgende:
HELP (Ar)

Ik moet morgen voor LP een auto vervoeren van dealer naar dealer, dus mijn startadres en/of eindadres is NIET LP.
Staat niet in de ritinfo? Anders zou ik gewoon het LP formulier gebruiken.
pi_137431128
quote:
HELP (Ar)

Ik denk ook gewoon het LP overdrachtformulier, maar je kan beter morgenochtend nog even AR bellen dan ligt het in ieder geval nooit aan jou. Zorg gewoon dat als je op pad gaat je het LP overdracht en AR innameformulier bij je hebt, dan zit het wel goed.
pi_137431159
Dubbel
pi_137438058
En om 8u bij de vogel zijn. Eindhoven - Uddel in een Focus naar de kazerne.
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:00:29 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137438269
Nou, op naar de heftruckcursus. Kijken of ik vanmiddag weer een certificaat bij m'n cv kan opzetten
pi_137438298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef CitroenFrance het volgende:
En dan ook niet meteen een kort ritje maar meteen twee uitersten. Vele kilometers rijplezier voor jou. ;)

Ik heb het eindelijk weer iets rustiger, dus hopelijk word ik voor morgen weer gebeld.
pi_137438332
quote:
HELP (Ar)

Inderdaad even over mailen. Zorgen dat het goed gaat want die kerel van L wordt een partij ongesteld anders, niet te zuinig.. :{
pi_137438363
Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
pi_137438370
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Inderdaad even over mailen. Zorgen dat het goed gaat want die kerel van L wordt een partij ongesteld anders, niet te zuinig.. :{
Mijn eerste lach van vandaag, bedankt! :D

Hopelijk luistert AR naar mijn mail en mailen ze me vandaag netjes ipv bellen, want ik heb de hele dag college. Ik krijg de laatste tijd steeds Guus aan de lijn, leuk is dat. :P
pi_137438772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn eerste lach van vandaag, bedankt! :D

Hopelijk luistert AR naar mijn mail en mailen ze me vandaag netjes ipv bellen, want ik heb de hele dag college. Ik krijg de laatste tijd steeds Guus aan de lijn, leuk is dat. :P
Die vent is langzaaaaam…
pi_137438902
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gisteren werd een 65+er die voor me stond bij de innamedesk flink door hem uitgekafferd omdat hij vertraging niet had doorgegeven ofzo. Tegen mij is die man meestal wel vriendelijk, maar heb het idee dat dat snel verandert als je iets verkeerd invult ofzo.
pi_137439038
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die vent is langzaaaaam…
Welnee, hartstikke aardig. Al klinkt hij altijd een beetje alsof hij verrast is dat ik opneem. :P
pi_137439288
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:59 schreef DukeJan het volgende:

[..]

Gisteren werd een 65+er die voor me stond bij de innamedesk flink door hem uitgekafferd omdat hij vertraging niet had doorgegeven ofzo. Tegen mij is die man meestal wel vriendelijk, maar heb het idee dat dat snel verandert als je iets verkeerd invult ofzo.
Dit. Ik was daar op mn eerste dag. :')
pi_137439329
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die vent is langzaaaaam…
Het zou zo een Fokker kunnen zijn..

:D
pi_137440053
Nog een spoedje Eindhoven - Roosendaal. Het is niet veel, maar toch wat *O*
pi_137440178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:04 schreef Viezze het volgende:
Nog een spoedje Eindhoven - Roosendaal. Het is niet veel, maar toch wat *O*
Ik zit nu 40 min te wachten op de bus, bij Nieuw Milligen daar. Iemand neem me mee? Alles beter dan dit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:17:50 #82
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137441793
Even 1,5 uur door A'dam ov'en.. Moet een auto halen bij de Rent vestiging van ABC... Lease. Is dit de beruchte locatie met paaltjes?
Wel echt een takke eind lopen daar naar de eerste de beste halte.
pi_137442026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:17 schreef zazzel het volgende:
Even 1,5 uur door A'dam ov'en.. Moet een auto halen bij de Rent vestiging van ABC... Lease. Is dit de beruchte locatie met paaltjes?
Sierenborch? Nee, geen paaltjes gezien. Maandag geweest. Of dinsdag, geen idee.
pi_137442743
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:17 schreef zazzel het volgende:
Nee van de grote uit Almere
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:55:17 #85
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137442770
*#*#*#*#*#*@*@*#*@*#*@*@*@ krijg net een mail van het taxi uitzendbureau dat mijn opdrachtgever tot begin April geen opdrachten uitgeeft en er dus geen werk voor mij is. Man wordt er moedeloos van...
pi_137442819
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee van de grote uit Almere
Dat is die beruchte met de paaltjes inderdaad :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:59:59 #87
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137442882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sierenborch? Nee, geen paaltjes gezien. Maandag geweest. Of dinsdag, geen idee.
Beter :) en inderdaad die

EDIT: Fack wat zijn die lui daar irritant zeg. Kennelijk waren ze in een nogal melige bui ofzo. Werd daar toch even bijdehand geholpen.. Ben niet zo snel geïrriteerd maar ze hadden de grens wel bereikt.

[ Bericht 14% gewijzigd door zazzel op 06-03-2014 13:24:17 ]
pi_137446211
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:59 schreef zazzel het volgende:

[..]

EDIT: Fack wat zijn die lui daar irritant zeg. Kennelijk waren ze in een nogal melige bui ofzo. Werd daar toch even bijdehand geholpen.. Ben niet zo snel geïrriteerd maar ze hadden de grens wel bereikt.
Zo gaat het daar altijd, ze vinden zichzelf daar meestal wel erg grappig.
pi_137446861
Zo'n 1.6TDI ipv de Slowmotion TDI in een Polo is wel echt een verademing :9
pi_137447790
Pfff, ik heb mezelf er weer eens ingeluisd, ik moet morgen om 0800 in Urk staan om iemand naar Almere te rijden. 2,5 uur reistijd naar Urk toe, de wekker staat om 0445. Normaal vind ik het niet erg om zo vroeg op te staan, maar voor zo'n korte opdracht is het wel een beetje jammer.
pi_137447874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Sjouveur het volgende:
Pfff, ik heb mezelf er weer eens ingeluisd, ik moet morgen om 0800 in Urk staan om iemand naar Almere te rijden. 2,5 uur reistijd naar Urk toe, de wekker staat om 0445. Normaal vind ik het niet erg om zo vroeg op te staan, maar voor zo'n korte opdracht is het wel een beetje jammer.
Lekker dan, inderdaad :{

Urk ook echt. Ik zou bijbeltoeslag vragen bij het uren declareren.
pi_137448199
quote:

[..]

Mjah, niet zo'n last van. Die hikert die er ook was daarintegen…
pi_137448859
Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.

Godverdomme wat haat ik die gasten, echt geen zin in :N maar goed. Uren.

:r

Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?

[ Bericht 10% gewijzigd door BlackLining op 06-03-2014 15:42:37 ]
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:50:00 #94
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137449563
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:
Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.

Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?
Als het via EW is.. Dan sta je op een soort van lijst met voorkeur hikers. Die het al eens eerder gedaan hebben, en dus niet ingewerkt hoeven worden. Als je daar af wilt moet je naar EW mailen.

M'n dag is wel weer goed gemaakt bij de 'car wellness' waar de bussen van de post heen gaan in Breda. Wat een relaxte kerel daar. Heeft me ook nog even naar het station gebracht.

Die caddy was wel :r
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:53:06 #95
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137449664
quote:

[..]

Schijthekel aan zulk volk. :r
pi_137450823
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:50 schreef zazzel het volgende:

[..]

Als het via EW is.. Dan sta je op een soort van lijst met voorkeur hikers. Die het al eens eerder gedaan hebben, en dus niet ingewerkt hoeven worden. Als je daar af wilt moet je naar EW mailen.

M'n dag is wel weer goed gemaakt bij de 'car wellness' waar de bussen van de post heen gaan in Breda. Wat een relaxte kerel daar. Heeft me ook nog even naar het station gebracht.

Die caddy was wel :r
Nee, AR. Maar het zou best eens kunnen, want ik heb het een hele tijd niet gehad een sinds een tijdje terug eerste keer locatiewerk voor die lui blijven ze bezig :{
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:27:28 #97
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137450932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende:
Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Toch grappig dat je nu als student kunt zeggen dat je een dikke Jaguar XJ hebt gereden en dat het nog tegenviel ook. Geeft wel aan hoe chill dit baantje is. :)

Vind het zelf al hilarisch dat ik op 19-jarige leeftijd kan zeggen dat ik een Audi Q5 beter vind rijden dan een BMW X3. Meeste van mijn vrienden hebben alleen in de auto van pa en ma gereden. :P
pi_137451472
Waar blijven de foto's van die XJ
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:41:31 #99
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137451484
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Toch grappig dat je nu als student kunt zeggen dat je een dikke Jaguar XJ hebt gereden en dat het nog tegenviel ook. Geeft wel aan hoe chill dit baantje is. :)

Vind het zelf al hilarisch dat ik op 19-jarige leeftijd kan zeggen dat ik een Audi Q5 beter vind rijden dan een BMW X3. Meeste van mijn vrienden hebben alleen in de auto van pa en ma gereden. :P
Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:53:40 #100
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137451909
Kwam vandaag precies de Peugeot RCZ tegen die ik vorige week van Heerenveen naar Breda heb gereden. Alleen nu stond hij in Amsterdam, wel de zelfde LM. Toch wel typische wat voor "reis" zo'n auto maakt voordat hij weer een nieuwe eigenaar heeft. Ze gingen hem daar in de showroom zetten, meer als opvulling dachten ze :P

Niet gebeld voor morgen :o
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:01:56 #101
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137452222
Om nog even terug te komen op de LP meneer. Kreeg net nog een compliment dat ik zo goed opletten dat ik niet mijn Ford Transit in de garage reed terwijl de roldeur half open stond. :s)

Mijn dag kan niet meer stuk *O* *O* *O*
pi_137452380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende:
Het navigatie/entertainment systeem was inderdaad een drama!! Ik was aan het kloten om dat ding in te stellen. Heb een pauze ingelast.. Omdat ik mijn benen wilde strekken :-)! De Jaguar zat 100x beter dan de Picanto waar ik half invalide er uit stapte
pi_137452386
Ze mogen me best bellen voor morgen, die 3,75 uur van vandaag zet ook geen zoden aan de dijk ;(
pi_137452437
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef Amoeba het volgende:
Waar blijven de foto's van die XJ
Ik ga kijken hoe ik de foto's hier op de site moet zetten :p ben net op weg naar huis :)!
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:10:31 #105
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137452447
Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk.
Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan... :{
pi_137452471
Het is vakantie, dus er zijn veel hikers beschikbaar en er is minder werk.
pi_137452482
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welnee, hartstikke aardig. Al klinkt hij altijd een beetje alsof hij verrast is dat ik opneem. :P
Ik vind hem altijd een beetje langzaam. Wel aardig, maar hij reageert zo traag. Timo vind ik wel tof, alleen hij heeft die reputatie he...

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud :P
En dit. Van die figuren die niet verder komen dan de Alto van hun mama. Pakken verder ook 0 rijervaring omdat ze nog thuis wonen..

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:

Ja toch wel ja? In de mail stond 3x. Ikzelf weiger nooit locatiewerk, ten eerste ben je zeker van je uren, en je kunt koffiezuipen zoveel je wilt. Er is ook chocomelk, iedereen hier haten natuurlijk, maar als het koud is.. lekker :9~

Moest vandaag bij de vogel zijn. 2 Hikers die ik ken waren weer aan het werk. Eentje werkt daar vast omdat hij geen OV meer heeft en de andere was een senior. En ik kreeg weer een mooie Focus mee naar de middle of nowhere.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:12:23 ]
pi_137452519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik ga kijken hoe ik de foto's hier op de site moet zetten :p ben net op weg naar huis :)!
Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:13:15 ]
pi_137452580
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.

SPOILER
Thanks, zal na het eten de foto's regelen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:16:03 #110
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137452603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Viezze het volgende:
Het is vakantie, dus er zijn veel hikers beschikbaar en er is minder werk.
Snap ik, maar 10 uur in 3 weken is ook erg overdreven.
pi_137452631
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende:
Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk.
Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan... :{
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:20:26 #112
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137452745
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.
pi_137452765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Idem in Eindhoven. Autoreset wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.
Bel ze gewoon op dan?
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:24:28 #114
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137452860
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Idem in Eindhoven. Autoreset wel.

[..]

Bel ze gewoon op dan?
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.
pi_137452913
Nog 1 ritje voor morgen gekregen ^O^
Maar even wachten wat de ritinformatie zegt

Mazda 6 van Zwolle naar Uithoorn , ben benieuwd.
2.2D en check dat bouwjaar ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door Solidberg op 06-03-2014 17:33:27 ]
Nee, toch niet
pi_137452993
Beschikbaarheid ook maar open gezet. Zal ze maar ff bellen voordat ik overal naastgrijp.

Edit: -O-

Nouja, dan morgen maar een spoedje meegraaien ofzo. Beetje uitslapen is ook chill.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:30:48 ]
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:28:52 #117
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137452997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.
Zelf bellen waarderen ze toch ook niet echt bij EW?
Ik zit ook in regio Breda en heb hier 7 werkdagen achter elkaar gehad (zonder het weekend). Nu voor morgen voor het eerst niet gebeld. Afgelopen 2 weken 55 uur gemaakt, dus mij hoor je niet klagen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:31:20 #118
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137453081
Speciaal voor Jaguarkwijler Amoeba, mijn XJ van vorige week:

pi_137453137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Sjouveur het volgende:
Speciaal voor Jaguarkwijler Amoeba, mijn XJ van vorige week:

[ afbeelding ]
*;
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:40:32 #120
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137453374
Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebben :) Maar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:45:36 #121
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137453504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebben :) Maar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
Nieuwe S-Klasse :9~
Jaaaags zijn ook niet verkeerd, maar niets boven Duitse degelijkheid.

M'n broer heeft gister z'n Land Rover bij de dealert gebracht voor een elektronische dingetje. De enige bak die ze met een trekhaak hadden staan was een Jaguar XF SB :P . Morgen wordt de jaaag gewisseld voor een Discovery 4. Jammer dat ik dit weekend in Breda blijf, anders mooi even spelen :)
pi_137453556
Daar is zo'n X-Type natuurlijk niets bij. Maar ooit heb ik er zelf een voor de deur staan. ;(
pi_137453733
Maserati sowieso.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:54:54 #124
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137453771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:53 schreef Panthera. het volgende:
Maserati sowieso.
Alleen al vanwege het geluid. :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:56:04 #125
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137453798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:53 schreef Panthera. het volgende:
Maserati sowieso.
Agreed :7
pi_137453982
Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:34:33 #127
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137454934
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef DukeJan het volgende:
Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
Klopt :Y
pi_137456934
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
Beschikbaarheid ook maar open gezet. Zal ze maar ff bellen voordat ik overal naastgrijp.

Edit: -O-

Nouja, dan morgen maar een spoedje meegraaien ofzo. Beetje uitslapen is ook chill.
Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben? :r
pi_137457668
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben? :r
Nee. :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:08:46 #130
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137458539
Iemand die nog een baantje weet voor in de avonduren m.b.t. het bezorgen met de auto?
Heb al een poosje een sollicitatie bij de Mediq liggen als bezorger, maar daar heb ik de hoop inmiddels voor opgegeven. :{
pi_137459691
Niet gebeld voor morgen, dat vind ik niet eens zo erg. Om tien uur lekker de sportschool in, vooraf even hardlopen en de rest van de dag lekker relaxt shit afmaken. :)
pi_137459958
Kan je bij AR ook een foto van de bon opsturen?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_137460246
Tankbon bedoel ik dan :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_137460638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Kan je bij AR ook een foto van de bon opsturen?
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.
pi_137462312
Kentekens beetje fatsoenlijk weghalen is niet voor mij weggelegd :P

Maar hier een 4tal foto's:

donderdag 6 maart 2014 @ 21:22:36 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137462576
Komt u maar met uw zeer geïntrigeerde reactie, Amoeba :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:30:07 #137
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137463142
Prachtige auto, ben wel een beetje jaloers :P
pi_137463605
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.
Top dankje !
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_137463625
Ritnummer dus. :')
pi_137464034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef CitroenFrance het volgende:
Kentekens beetje fatsoenlijk weghalen is niet voor mij weggelegd :P

Maar hier een 4tal foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Holy shit. :9~ :9~ :9~
En nog een gave kleur ook. Alhoewel stijlvol zwart ook prima is. :Y

Wat heeft ie gelopen? Ik ben echt stikjaloers, dit wil ik ook. :(

Saillant detail is dat die chauffeur nog met het schuifdak open heeft zitten toeren ook. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 21:47:41 ]
pi_137464399
Aan de locatie te zien komt dat ding rechtstreeks bij de importeur vandaan, dus zo veel zou die wel niet gelopen hebben..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_137464479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Aan de locatie te zien komt dat ding rechtstreeks bij de importeur vandaan, dus zo veel zou die wel niet gelopen hebben..
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg. *)
pi_137464653
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg. *)
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit. O+ 'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!' O+ Alles met een speen in haar mond. :P
pi_137464683
Woensdag, donderdag en morgen geen ritjes ;( Wel regio Breda. Dan maar hopen op een spoedje, en anders uitzieken :')
pi_137465314
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Holy shit. :9~ :9~ :9~
En nog een gave kleur ook. Alhoewel stijlvol zwart ook prima is. :Y

Wat heeft ie gelopen? Ik ben echt stikjaloers, dit wil ik ook. :(

Saillant detail is dat die chauffeur nog met het schuifdak open heeft zitten toeren ook. _O_
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!

Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..

Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
pi_137465564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!

Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..

Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit. O+ 'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!' O+ Alles met een speen in haar mond. :P
Kinderen. :r
pi_137465707
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.

[..]

Kinderen. :r
Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk. :{w
pi_137465796
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk. :{w
Huh? :D
pi_137465912
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Huh? :D
Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe. :{
pi_137465996
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe. :{
Ik vind dit best verontrustend.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:25:59 #151
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137466487
Die Jag is wel erg lekker inderdaad!
pi_137467799
We kunnen hoog en laag springen over Amoeba met z'n Jaaaaaaggss, maar dit is wel echt een donders geile bak ja! :@
pi_137468000
Ik had gewoon altijd al gelijk.
pi_137468062
Op zich wel geinig ding, ben benieuwd hoe zoiets rijdt.

Denk toch dat ik de 640d Gran Coupe die ik een keer had een dikkere bak vind uiteindelijk :7
pi_137468084
Mijn Mazda 6 is veel blitser dan die Jags van jullie met z'n bouwjaar blauw :{w
Nee, toch niet
pi_137468186
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:

Denk toch dat ik de 640d Gran Coupe die ik een keer had een dikkere bak vind uiteindelijk :7
Ik was bij die BMW dealer om een Renault Megane op te halen.

Ik stond met grote oogjes naar een matgroene 740d te kijken. Wat een ongelooflijk geile bak is dat.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:59:25 #157
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137468193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Solidberg het volgende:
Mijn Mazda 6 is veel blitser dan die Jags van jullie met z'n bouwjaar blauw :{w
Waar moet je ongeveer heen in Uithoorn? Daar ben ik opgegroeid, hoop nog eens een ritje er naartoe te krijgen, op de koffie bij m'n ouders c_/
pi_137468333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Waar moet je ongeveer heen in Uithoorn? Daar ben ik opgegroeid, hoop nog eens een ritje er naartoe te krijgen, op de koffie bij m'n ouders c_/
DienstMitteilung!
Nee, toch niet
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:03:07 #159
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137468376
Ik heb popcorn
pi_137468437
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:

Gek genoeg stuurde de XJ nog best goed! Had anders verwacht namelijk. Ik heb in 2011 eens een S65 AMG gereden toen ik bij een Mercedes dealer werkte. Zo klant had zijn auto daar in onderhoud, terwijl hij tussen Brussel en Antwerpen woonde. Deze eigenaar heeft hier lang gewoond en daarom wilde hij zijn auto daar in onderhoud, reed ik daar als 19 jarige in een AMG als klantentaxigozertje.. Mooie tijden _O_

Ik wil eens een een X5 of Q7 rijden :D Trouwens een 7-serie/ A8 lijkt me trouwens ook niet verkeerd.. maar ja, zal wel vaker een Polo of Golf worden..
pi_137468632
Q5 heb ik wel eens gehad. 3.0 TDI, was ook wel leuk dat ding. Verder zal er heel weinig mis zijn met een 7/A8/S-klasse, maar ik heb liever iets sportiefs en dat soort auto's zijn toch meer op luxe dan op rijplezier gericht natuurlijk.

Die 6 Gran Coupe was wel echt bloedjegeil wat dat betreft, wát een bak was dat :9~

Qua luxe auto's lijkt een VW Phaeton mij stiekem wel leuk. Met V10 TDI natuurlijk :7
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:11:50 #162
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137468749
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Q5 heb ik wel eens gehad. 3.0 TDI, was ook wel leuk dat ding. Verder zal er heel weinig mis zijn met een 7/A8/S-klasse, maar ik heb liever iets sportiefs en dat soort auto's zijn toch meer op luxe dan op rijplezier gericht natuurlijk.

Die 6 Gran Coupe was wel echt bloedjegeil wat dat betreft, wát een bak was dat :9~

Qua luxe auto's lijkt een VW Phaeton mij stiekem wel leuk. Met V10 TDI natuurlijk :7
W12 :{w
Puur omdat ik alle mogelijke motoren heb gereden qua cilinderaantal, maar nog geen 12-cilinder :P
pi_137469055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Puur omdat ik alle mogelijke motoren heb gereden qua cilinderaantal, maar nog geen 12-cilinder :P
Ik kom niet hoger dan V8, 10-cilinder moet ik nog ;(
En ook nog niet die 2-cilinder blokjes die nu in de Fiat ligt, maar dat boeit me verder niet :P
pi_137469215
Ik heb 3 maal een Q5 gehad. Dat zijn prima wagens inderdaad, enige schrale was wel dat de vorige berijder van zo'n Q5 zijn navigatie CD had meegenomen :')!

Maar zo 6 GC lijkt mij ook wel super gaaf. :P
pi_137469315
Pff :N de enige SUV die ik mee heb gehad was een Dacia Sandero Stepway :{
pi_137469512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Nee, toch niet
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:32:12 #167
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137469613
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kom niet hoger dan V8, 10-cilinder moet ik nog ;(
En ook nog niet die 2-cilinder blokjes die nu in de Fiat ligt, maar dat boeit me verder niet :P
Ik heb Audi's V10 mogen ervaren in een Lamborghini Gallardo, al vond ik de nieuwe M3 toch net wat leuker.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:36:37 #168
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137469772
Eén keer een Q5 gereden voor EW, de 2.0 TFSI met 210 pk. 0-100 in 7 seconden, vergelijkbaar met een Golf GTI dus, maar dan in een luxe SUV. Ik voelde me best wel king of the road. :D

Maar ja, tegen de legendarische Sandero Stepway kun je niet op met een Q5...
pi_137469804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dus je hebt in een Veyron gereden?
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:38:56 #170
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137469851
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dus je hebt in een Veyron gereden?
Nee, de Rolls van Rowan Atkinson natuurlijk.

SPOILER
pi_137469996
quote:
Sexy auto is dat hé :@
pi_137470668
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 01:48:11 #173
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_137472800
Vandaag bericht gehad, geen open vacatures op dit moment. Sta in het bestand en indien er plek is gaat de sollicitatieprocedure verder. Hoe groot zijn de kansen?
pi_137473313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:48 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Vandaag bericht gehad, geen open vacatures op dit moment. Sta in het bestand en indien er plek is gaat de sollicitatieprocedure verder. Hoe groot zijn de kansen?
EW? Zo'n berichtje over een wachtrij? Kansen zijn 100% als je maar geduld hebt.
pi_137473480
Ik heb als enige grote wagen een XC60 gereden…
  vrijdag 7 maart 2014 @ 06:29:10 #176
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137473514
Ik heb een W12 wel eens in een Bentley Continental GT Speed en een Audi A8 gehad. Hetzelfde blok natuurlijk, maar wel verschillend van karakter. In de Audi is hij echt enorm soepel, alsof je een luxe jacht op wielen rijdt en in de Bentley ehhhhh ja.. is het vooral brullen :p
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:14:50 #177
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137473966
quote:
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:15:53 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137473979
Mijn 'grootste' wagen was overigens een XC90 D5. Even niet opletten en in ik ging met 145 over de Ring Amsterdam :')
#26 || Luciano da Silva
pi_137474064
Onderweg naar het vogeltje. En wat hebben we er zin in :N
pi_137474181
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn 'grootste' wagen was overigens een XC90 D5. Even niet opletten en in ik ging met 145 over de Ring Amsterdam :')
Je mag blij zijn dat je nog leeft met zulke duizelingwekkende snelheden
pi_137474578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:28 schreef BlackLining het volgende:
Onderweg naar het vogeltje. En wat hebben we er zin in :N
Waar zit dat vogeltje?
Ik werd eerst bijna elke week gebeld om te werken bij die grote in Breda. Om te werken bij de Poolafdeling. Maar na 8 uur werd ik erg simpel van auto's tanken, wassen en schrijven :')! Kon je beter op de rentafdeling werken daar..Terreinwerkzaamheden had ik al gelijk afgeslagen, dat is helemaal kak werk daar.
pi_137474685
Nog een spoedje Venlo - Vught gekregen.
pi_137474864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Waar zit dat vogeltje?
Ik werd eerst bijna elke week gebeld om te werken bij die grote in Breda. Om te werken bij de Poolafdeling. Maar na 8 uur werd ik erg simpel van auto's tanken, wassen en schrijven :')! Kon je beter op de rentafdeling werken daar..Terreinwerkzaamheden had ik al gelijk afgeslagen, dat is helemaal kak werk daar.
Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.
pi_137475208
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.
Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen. :) want ik haal de 8 uur werk toch wel op een dag :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:44:34 #185
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137475290
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen. :) want ik haal de 8 uur werk toch wel op een dag :)
Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijf
pi_137475696
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijf
Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:35:19 #187
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137476318
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:08 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").
Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel.
Serieus? Wat een onzin zeg.. In Nieuwegein kreeg je gewoon de sleutels uitgedeeld dus geen gedoe.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:40:57 #188
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137476452
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 06:29 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb een W12 wel eens in een Bentley Continental GT Speed en een Audi A8 gehad. Hetzelfde blok natuurlijk, maar wel verschillend van karakter. In de Audi is hij echt enorm soepel, alsof je een luxe jacht op wielen rijdt en in de Bentley ehhhhh ja.. is het vooral brullen :p
Bentley O+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:47:57 #189
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137476589
Gisteren iniedergeval het Veiligheidscertificaat Heftruck binnen gehengeld, vanmiddag de theorie van de taxipas even binnen tikken en dan maar wachten op werk :')
pi_137476660
Net gebeld voor een spoedje Hapert- Wijk bij Duurstede in een Aygo.. Waar heb ik die eerder gezien hier?
pi_137476751
Heb werk voor morgen gekregen :o
Opel Combo van Groningen naar Oosterwolde
Nee, toch niet
pi_137476891
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel.
Serieus? Wat een onzin zeg.. In Nieuwegein kreeg je gewoon de sleutels uitgedeeld dus geen gedoe.
Dat is ook een onzin. Meestal laat ik die kinders, want dat zijn die 18/19 jarige wel :")! Maar kan nu wel veranderd zijn, heb er meer dan 5 maanden niet gewerkt daar!
pi_137476934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:54 schreef Solidberg het volgende:
Heb werk voor morgen gekregen :o
Opel Combo van Groningen naar Oosterwolde
Toch grappig dat je op zaterdag ook soms werk hebt ;-)! Het is dat ik elke zaterdag bij een Renault garage werk.
pi_137476964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Toch grappig dat je op zaterdag ook soms werk hebt ;-)! Het is dat ik elke zaterdag bij een Renault garage werk.
Ah, wat doe je daar dan?
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:03:18 #195
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137477018
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ah, wat doe je daar dan?
Werken :7
pi_137477043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Werken :7
Gast :')
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:04:16 #197
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_137477055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 03:07 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

EW? Zo'n berichtje over een wachtrij? Kansen zijn 100% als je maar geduld hebt.
EW inderdaad, was even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang zij moesten wachten.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:04:34 #198
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137477069
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Gast :')
Nouja, is toch best zeldzaam tegenwoordig dat mensen überhaupt werken? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef DeLachendeVierde het volgende:

[..]

EW inderdaad, was even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang zij moesten wachten.
Welke regio heb je gesolliciteerd?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:10:32 #199
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_137477252
quote:
[..]

Welke regio heb je gesolliciteerd?
Overijssel, omgeving Kampen/Zwolle
pi_137477338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:10 schreef DeLachendeVierde het volgende:

[..]

Overijssel, omgeving Kampen/Zwolle
Ik moest (nou ja, "moest", was het allang vergeten :') ) 2 en een half jaar wachten.
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:15:29 #201
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_137477401
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:13 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ik moest (nou ja, "moest", was het allang vergeten :') ) 2 en een half jaar wachten.
Klinkt niet erg hoopvol, shit
pi_137477409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Ordinateur het volgende:
Net gebeld voor een spoedje Hapert- Wijk bij Duurstede in een Aygo.. Waar heb ik die eerder gezien hier?
Ik had woensdag Hapert-Wijk in een Up, die later is ingewisseld voor Hapert-Winschoten in een Aygo. Bijna dus. ;)
pi_137477765
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ah, wat doe je daar dan?
Op de huurafdeling werken. Beetje administratiefwerk, auto's in de wasstraat rijden, stofzuigen, tanken, collega's in de showroom helpen als het druk is. Doe van alles daar :p. Ook wel simpele klusjes als lampen verwisselen voor klanten doe ik ook.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:53:28 #204
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137478545
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef CitroenFrance het volgende:
Ook wel simpele klusjes als lampen verwisselen voor klanten doe ik ook.
Zo simpel vind ik dat niet bij een Renault, ik weet nog dat het bij een vorige generatie Megane een nachtmerrie was :')
pi_137479225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Zo simpel vind ik dat niet bij een Renault, ik weet nog dat het bij een vorige generatie Megane een nachtmerrie was :')
Die laat ik ook door een monteur doen :p!! Meestal komen er van die busjes :)! Die vind ik nog wel te doen. Net als olie bijvullen enz. De vorige generatie megane was trouwens niet de enige wagen met zo probleem. In die periode had elke automerk wel een volgestampte motorruimte :')! Ik weet nog onze de C5 uit 2005, moest je met een spiegeltje en flinke klooien om lampje te verwisselen.
pi_137479291
Zo irritant dat je bij sommige auto's inderdaad simpele dingen als het lampje vervangen niet zelf kunt omdat je er niet bij kan :')
pi_137479374
Hele week geen ritjes gehad :(. 3 volle en 2 halve dagen open gehad, zal wel door de vakantietijd komen. Misschien volgende week een ritje...
pi_137480745
In plaats van ritjes rijden je frituur schoonmaken. Wat is dat een vies karwei zeg. :r

En gelukkig ben ik alleen, ik moet er niet aan denken mijn frituur te delen met 5 medestudenten. :N Wat een puinhoop zou dat worden zeg.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:22:41 #209
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137481421
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:01 schreef Amoeba het volgende:
In plaats van ritjes rijden je frituur schoonmaken. Wat is dat een vies karwei zeg. :r

En gelukkig ben ik alleen, ik moet er niet aan denken mijn frituur te delen met 5 medestudenten. :N Wat een puinhoop zou dat worden zeg.
Kun je beter voor 3 tientjes een nieuwe kopen, scheelt een hoop Gedonder
pi_137481601
Of gewoon om de hoek bij de beste snackbar van Groningen wonen. O+
pi_137481902
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:27 schreef Sarasi het volgende:
Of gewoon om de hoek bij de beste snackbar van Groningen wonen. O+
En welke mag dat dan wel niet zijn :P
pi_137482562
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Kun je beter voor 3 tientjes een nieuwe kopen, scheelt een hoop Gedonder
Wat? :')
pi_137482819
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef Viezze het volgende:

[..]

En welke mag dat dan wel niet zijn :P
Friet van Piet natuurlijk! _O_
pi_137482861
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is patat verdomme

En niks gaat boven Cafetaria Aweg, al was het maar omdat die vrouw daar zo aardig is _O_
pi_137482871
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waar zit die dan? Kom eigenlijk amper tot nooit in Groningen! Maar altijd handig om te weten haha.
pi_137482895
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het is patat verdomme

En niks gaat boven Cafetaria Aweg, al was het maar omdat die vrouw daar zo aardig is _O_
Patat is een aardappel ;)! Friet of frites noemen ze het hier!!!
pi_137482932
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Patat is een aardappel ;)! Friet of frites noemen ze het hier!!!
Je komt uit het zuiden zeker :P Het is patat, zeker in Groningen
pi_137482946
Friet van Piet is gewoon geniaal. Ze hebben echt alles wat ik maar zou kunnen willen en ze zijn er altijd vriendelijk en gezellig. :Y

Zit in de Oosterpoortwijk, google maar naar 't adres. :P
pi_137482955
pi_137483011
Overigens komen ze volgens mij niet uit Groningen, want ze hadden zich ook verkleed tijdens carnaval. Met dat ge'alaaf' oid. :') Maar ze zijn super lekker en de keuze is overweldigend en de prijs is absoluut niet idioot, extreem of hoog. :)
pi_137483063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef Viezze het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O_
pi_137483263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef Viezze het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon op 5 minuten rijden van de Belgische grens! Terwijl ik die Vlaamse krengen in Essen echt te zout vind! :'(.
pi_137483314
Echte Groningse patat. Met schil. :9 O+

Oké, aangezien ik alleen al van het denken aan de FvP twee kilo ben aangekomen zojuist, ga ik nu hardlopen. :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:21:40 #224
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137483335
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat? :')
Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.

Qua patat/friet discussie : het is gewoon Pommes Frites
pi_137483419
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.

Qua patat/friet discussie : het is gewoon Pommes Frites
Dus hij koopt gewoon steeds een nieuwe frituur?

Gvd vanmiddag voor het eerst in m'n leven flauwgevallen. Wat is dat kut zeg. :{
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:26:45 #226
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137483488
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Elk jaar Ja.

Hm wel Kut kerel, is mij nog nooit gebeurd...
pi_137483515
Mij ook niet. Gebeurt dat zomaar dan? :{
pi_137483516
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Lijkt mij helemaal niks. Heb oud klasgenootje eens in de bus zien flauwvallen tussen de skiuitrusting. Gezellig begin van een dagje skiën..

Ik laat de frietpan gewoon schoonmaken :D
pi_137483524
In het vorige studentenhuis waar ik woonde hadden we een frituur, wat was dat ding ranzig altijd :') Dan maakte iemand hem op een loze middag schoon, werd er twee weken vollebak gefrituurd en dan stond dat ding weer een half jaar niks te doen :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:33:52 #230
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137483706
Woon hier gewoon tegenover de snackbar :) Hier in huis zou een frituur het echt maar een week uithouden. Met z'n 10'en zo'n ding gebruiken :')
pi_137483710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef Sarasi het volgende:
Mij ook niet. Gebeurt dat zomaar dan? :{
Nee. Ik trok een blik knakworsten open en sneed me in m'n vinger. Flink diepe snee, want dat ding klemde dus ik trok er best hard aan. Dus ik schreeuwen, m'n huisgenoot komt naar boven. Dus toen er flink wat bloed weggelekt was een pleister opgedaan en toen ik ging zitten en m'n ogen dicht deed gleed ik weg.

Hoe ik wakker werd was heel intens. Veel geluid (dacht ik), tollende beelden en m'n huisgenoot die riep of alles wel goed ging. Ook flink bezweet, moe, duizelig. Is geen pretje. :{

Het kan trouwens wel zo gebeuren. Hersenaandoeningen zoals epilepsie kunnen dat veroorzaken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 14:35:47 ]
pi_137483778
Daarom studeer je geen medicijnen? :P Wel lullig, lijkt me zeer onprettig.
pi_137483797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:
Daarom studeer je geen medicijnen? :P Wel lullig, lijkt me zeer onprettig.
Huh?
pi_137483818
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Huh?
Bloed, flauwvallen... Nee? Sorry, ik ben een beetje hyper.
pi_137483867
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bloed, flauwvallen... Nee? Sorry, ik ben een beetje hyper.
Bloedverlies denk ik meer. Bloed is normaliter geen probleem. Het was een flink diepe snee he.
Ik weet niet of ik een studie geneeskunde aan zou kunnen. Ten eerste was ik dan in de loting terecht gekomen omdat mijn vwo cijfers niet zo denderend waren (staatsexamen), ten tweede moet je je daar echt onderscheiden omdat die studies zo vol zitten. Dan doe ik liever op 'm'n dooie gemakkie' wiskunde. :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:09:55 #236
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137484769
Patat FTW
Frikandellen ook.
pi_137484807
Friet ^O^
pi_137484995
Ik ben benieuwd of ze mij gaan bellen voor maandag.. Kan nu nog tot woensdag knallen met werken. Dan wordt het weer stuk minder }:|.
pi_137485202
Verkeersopstand

Lekker voor de uurtjes voor diegene die nu onderweg zijn voor EW :P
pi_137485279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef trolley het volgende:
Verkeersopstand

Ze wilden toch veel meer platleggen?
pi_137485363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef trolley het volgende:
Verkeersopstand

Trieste actie. :')
pi_137485382
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze wilden toch veel meer platleggen?
Dat meende ik ook ja, ook rond de Randstad. Misschien dat dat nog komt ..?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:29:29 #243
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137485426
Mooi Taxi theorie ook binnen, officieel taxi chauffeur vanaf heden dus :). Nu nog aan het werk...

[ Bericht 32% gewijzigd door Fiorano op 07-03-2014 16:33:07 ]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:57:17 #244
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137486261
2 à 3 jaar geleden viel ik een poosje elke maand een keer flauw. Eerste keer was in Walibi in de rijd voor de houten achtbaan, best gênant :')
Volgens de dokter had ik iets met m'n evenwichtsorgaan ofzo
pi_137486573
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef Kiprollade het volgende:
2 à 3 jaar geleden viel ik een poosje elke maand een keer flauw. Eerste keer was in Walibi in de rijd voor de houten achtbaan, best gênant :')
Volgens de dokter had ik iets met m'n evenwichtsorgaan ofzo
Maar als je dan weer bij bewustzijn kwam, was dat dan ook zo heftig? Ik werd wakker en had werkelijk waar geen idee wat de fuck gaande was. Ik zat ook echt lucht te tanken niet normaal.
pi_137486671
Dafuq :')
Volgens mij is de site van ANWB overbelast ofzo, hier kan hij die pagina niet eens meer laden :')

Bij Joure staat het nu lekker vast. De file begint inmiddels al t.h.v. Heerenveen :D
pi_137486727
Wat een prutzooi op de weg inderdaad zeg. :')

Dankzij al dat gepraat van vandaag heb ik nu vet veel zin in patat, dus het wordt FvP voor mij vanavond. :D
pi_137486940
Leveren ze ook :P ? Heb toch geen zin om wat te maken als ik na 3 uur OVen :r weer thuis ben
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:20:52 #249
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137486980
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar als je dan weer bij bewustzijn kwam, was dat dan ook zo heftig? Ik werd wakker en had werkelijk waar geen idee wat de fuck gaande was. Ik zat ook echt lucht te tanken niet normaal.
Dat is normaal, aangezien je hersenen even zonder zuurstof zitten. Dan raak je gedesoriënteerd en moet je alles even opnieuw op je laten inwerken.
Ik viel op de grond, en de reactie van m'n lichaam was dat er gevaar was o.i.d. waardoor ik ongemerkt probeerde weg te komen (tijgeren). Althans, dat is wat m'n neefje zag, en dat lijkt me behoorlijk raar om te zien :P
pi_137486983
Haha nee, je kunt wel online bestellen en het dan later komen ophalen. ;) Als je wilt bestellen moet je natuurlijk gewoon gaan voor Domino's, NYP of Eat2Be. ^O^
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:22:02 #251
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137487009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
Haha nee, je kunt wel online bestellen en het dan later komen ophalen. ;) Als je wilt bestellen moet je natuurlijk gewoon gaan voor Domino's, NYP of Eat2Be. ^O^
En bestel vooral niet tussen 5 en 7 op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Dan krijg je gegarandeerd koud/lauw eten.
pi_137487197
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En bestel vooral niet tussen 5 en 7 op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Dan krijg je gegarandeerd koud/lauw eten.
Hangt er vanaf waar je woont misschien, ik bestel altijd tussen 5 en 7 en ik heb nog nooit eten gehad wat niet heet was. :)
pi_137487240
Hehe, ik eet nooit zo vroeg dus dat zit wel goed
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:36:58 #254
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137487568
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar je woont misschien, ik bestel altijd tussen 5 en 7 en ik heb nog nooit eten gehad wat niet heet was. :)
Nee, ligt aan het lage aantal werknemers/bezorgers dat er vaak ingezet wordt.

Edit: Iemand al bekend met de manier om goedkoper een pizza shoarma o.i.d. te bestellen?
pi_137487636
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer. :)
pi_137487880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Edit: Iemand al bekend met de manier om goedkoper een pizza shoarma o.i.d. te bestellen?
Nop, vertel de flauwe grap maar :P
Nee, toch niet
pi_137487909
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:47:28 #258
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137487929
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer. :)
Dat is helemaal niet waar, in tegendeel, het werkt altijd fifo :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:46 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nop, vertel de flauwe grap maar :P
Domino's:
Pizza Shoarma = ¤10,99
Pizza Basis + shoarma = ¤7,99
Dan zul je denken, 1 portie shoarma is minder dan op een pizza shoarma zelf, maar daar kijken ze niet echt naar. Zelfs als je 2 of 3 porties shoarma neemt ben je nog goedkoper uit ;)

Overigens, een klacht over je pizza die lauw is levert vaak ook al een gratis pizza/side gerecht op bij de volgende bestelling

[ Bericht 19% gewijzigd door Kiprollade op 07-03-2014 16:54:03 ]
pi_137488336
Een vriend van mij bezorgde altijd alle contant mensen als eerst, vanwege de fooien. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden. :')

Ik heb overigens net een pizza Caprese besteld. O+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:59:33 #260
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137488398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende:
Een vriend van mij bezorgde altijd alle contant mensen als eerst, vanwege de fooien. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden. :')

Ik heb overigens net een pizza Caprese besteld. O+
Ik was ook 2,5 jaar pizzabezorger, ik reed alleen de ritjes waar ik kans op fooien had. De rest van de bestellingen gaf ik aan andere bezorgers, minderwaardige pubertjes :')
Als hij eerst de contante bestellingen bezorgde, dan had hij ongetwijfeld meer bestellingen bij zich. Dat deed ik namelijk ook zo, en dat is een teken van dat het druk is -> lauwe pizza :P
pi_137488420
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had woensdag Hapert-Wijk in een Up, die later is ingewisseld voor Hapert-Winschoten in een Aygo. Bijna dus. ;)
Komt wel in de buurt, ik moest nu ook in een Aygo. Was voor de thuiszorg, had jij dat ook? Vanaf de energieweg trouwens, niet de nijverheidsweg.
pi_137488478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Komt wel in de buurt, ik moest nu ook in een Aygo. Was voor de thuiszorg, had jij dat ook? Vanaf de energieweg trouwens, niet de nijverheidsweg.
Jup, same shit. :)

Kiprollade: Nja ik heb iig nog nooit een koude/lauwe pizza gehad. Normaal bestel ik bij nyp, maar nu bij Domino's want daar is de caprese 3 of 4 euro goedkoper. :P
pi_137488544
Whut, nieuw portaal voor het opvragen van je loonstroken? Jullie ook de mail gehad?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:03:56 #264
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137488558
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jup, same shit. :)

Kiprollade: Nja ik heb iig nog nooit een koude/lauwe pizza gehad. Normaal bestel ik bij nyp, maar nu bij Domino's want daar is de caprese 3 of 4 euro goedkoper. :P
Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoper :P
Ik haal sowieso altijd af, want ¤5 voor elke medium pizza :)
pi_137488616
Ik kijk altijd waar de aanbiedingen zijn :D.. Maar vanavond krijg ik aardappelen voorgeschoteld! Waar ik geen fan van ben :). Geef mij maar sushi ofzo!

Trouwens Maandag een Fiat Bravo ophalen, is dat wat?
pi_137488717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Whut, nieuw portaal voor het opvragen van je loonstroken? Jullie ook de mail gehad?
Jep, zo portal is handig! Heb ik voor mijn zaterdagbaantje ook. Hoef je nooit meer je loonstroken tussen je mailtjes tr vissen en in zo map verplaatsen
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:09:37 #267
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137488767
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik kijk altijd waar de aanbiedingen zijn :D.. Maar vanavond krijg ik aardappelen voorgeschoteld! Waar ik geen fan van ben :). Geef mij maar sushi ofzo!

Trouwens Maandag een Fiat Bravo ophalen, is dat wat?
Aardappelen > sushi.
Fiat Bravo is niet fantastisch, maar ook geen ramp.
pi_137488801
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoper :P
Ik haal sowieso altijd af, want ¤5 voor elke medium pizza :)
Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe. :') Dus bestellen. O+ En als ik me zo kut/moe/lamlendig voel dat ik bestel, geef ik altijd een fooi. Vandaag wordt het wel een kleine want ik heb niet zoveel geld meer. :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:11:34 #269
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137488841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe. :') Dus bestellen. O+ En als ik me zo kut/moe/lamlendig voel dat ik bestel, geef ik altijd een fooi. Vandaag wordt het wel een kleine want ik heb niet zoveel geld meer. :')
Watje :{
pi_137490536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Watje :{
Lekkere hete pizza though. O+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:02:55 #271
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_137490561
Maandag m'n eerste vrije schooldag, dus gelijk maar aangevinkt voor EW!

3 ritjes:
Alphen-Tilburg in een Seat Mii
Breda-Breda in een Renault Kangoo Express
Breda-Houten in een Volvo V70 ^O^
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:06:01 #272
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137490664
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lekkere hete pizza though. O+
Ik kon kiezen uit witlofschotel of een of andere rare nasi... :'(
pi_137490866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik kon kiezen uit witlofschotel of een of andere rare nasi... :'(
Mwuahaha. :P Ik spring zo nog even onder de douche en dan is het tijd voor een lekker weekendje bij mijn vriend. O+
pi_137491717
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mwuahaha. :P Ik spring zo nog even onder de douche en dan is het tijd voor een lekker weekendje bij mijn vriend. O+
Tot zo!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:43:07 #275
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137491790
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tot zo!
:|W

Ik ga nu naar mijn vriend, no homo :D
pi_137491965
quote:

[..]

Tot zo!
_O-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:49:27 #277
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137491985
Ik blijf vanavond heerlijk thuis. Duveltjes staan koud. Even kijken wel game ik ga installeren, Quantem of Solaca, Anno 2070 of Olympic Games London 2012
pi_137492015
Heb maandag een V40, Insignia 1.4 eco voorflex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn ;( Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Nee, toch niet
pi_137492091
quote:

[..]

Tot zo!
Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst. :{w Wel heel veel zin in, even een weekendje weg. Hij knutselen aan zijn fiets, ik een beetje leren, samen nog wat trainen. Gewoon even relaxt, laag tempo. Zelf krijg ik dat not zo goed voor elkaar maar bij hem lukt me dat wel. :)
pi_137492395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb voor maandag een V40, Insignia 1.4 eco flex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn ;( Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:04:24 #281
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137492427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Goed verhaal. Lekker kort ook.
pi_137492475
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jij houdt niet van kinderen, dan sta je dus definitief op de 'never date' lijst. :{w Wel heel veel zin in, even een weekendje weg. Hij knutselen aan zijn fiets, ik een beetje leren, samen nog wat trainen. Gewoon even relaxt, laag tempo. Zelf krijg ik dat not zo goed voor elkaar maar bij hem lukt me dat wel. :)
Rejected.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:08:39 #283
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137492561
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb maandag een V40, Insignia 1.4 eco voorflex en Megane 1.5 dci 110 meegekregen. Die V40 zal ook wel eco uitvoering zijn ;( Wordt eens hoge tijd voor een auto met 5.9 AntiEco motor
Een 5.9 motor is in geen enkel geval verkeerd, al verbaast het me als daar een eco versie van is. :')
pi_137492659
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:04 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Goed verhaal. Lekker kort ook.
Heb op quote ipv edit gedrukt :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:08 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Een 5.9 motor is in geen enkel geval verkeerd, al verbaast het me als daar een eco versie van is. :')
Daarom ook Anti ervoor :+
Nee, toch niet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:17:20 #285
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137492833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb op quote ipv edit gedrukt :')

[..]

Daarom ook Anti ervoor :+
Ghe Ghe, dacht al zoiets :P
pi_137493155
Jullie gepraat over voedsel maakt mij jaloers, aangezien ik besloten heb eens serieus op de lijn te gaan letten en mijn overtollige 12 kilootjes te lozen ;(

Wel lekker gespint daarnet, wat een fijne sport is dat O+ maar niks boven judo natuurlijk :7
En om te kijken voetbal.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:28:41 #287
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137493230
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jullie gepraat over voedsel maakt mij jaloers, aangezien ik besloten heb eens serieus op de lijn te gaan letten en mijn overtollige 12 kilootjes te lozen ;(

Wel lekker gespint daarnet, wat een fijne sport is dat O+ maar niks boven judo natuurlijk :7
En om te kijken voetbal.
Stoort het je als ik zeg dat ik niet aan kom ongeacht wat voor bagger ik eet?
pi_137493279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ja!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:36:15 #289
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137493501
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja!
Oké, dan zal ik het niet nogmaals zeggen.

SPOILER
pi_137493576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dit. Ik moet zelfs 20 kg aankomen. :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:39:14 #291
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137493623
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Ik moet zelfs 20 kg aankomen. :')
Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?
Ik heb geen idee hoeveel ik aan moet komen, maar ik weet wel zeker dat ik dat moet. Ben ongeveer 1,85m en weeg 60kg :')
pi_137493720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?
Ik heb geen idee hoeveel ik aan moet komen, maar ik weet wel zeker dat ik dat moet. Ben ongeveer 1,85m en weeg 60kg :')
1.80 en ik weeg in Nederland ongeveer 480N.
pi_137493963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.

Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch :'(
pi_137494011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

SPOILER
:9 :9 :9 Die gedraaide patat :9 :9 :9
pi_137494038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:29 schreef Fiorano het volgende:
Mooi Taxi theorie ook binnen, officieel taxi chauffeur vanaf heden dus :). Nu nog aan het werk...
tof collega! Morgen weer nachtdienst. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:53:39 #296
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137494204
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zag frikandellen, maar die lust ik niet, dus ik klikte uit walging de spoiler weer dicht.

Ik weeg trouwens 91kg bij 1.82m. Ooit begonnen op 100, toen gaan afvallen en op 78 uitgekomen en inmiddels dus weer 91. Studentenleven met veel bier in het weekend is een bitch :'(
pi_137494377
Stelletje vreetzakken
pi_137494567
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Stelletje vreetzakken
Zou je ook eens moeten doen als je maar 480N weegt.
pi_137494636
Hiken is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor je gewicht, hoe vaak ik wel niet een Smullers of AH to go geplunderd heb omdat ik weer eens een trein of bus gemist had....

Daar kan geen 6x per week sporten tegenop (wat ik dus wel gewoon braaf doe).
pi_137494706
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Hiken is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor je gewicht, hoe vaak ik wel niet een Smullers of AH to go geplunderd heb omdat ik weer eens een trein of bus gemist had....

Daar kan geen 6x per week sporten tegenop (wat ik dus wel gewoon braaf doe).
Je salaris verneuken :')
pi_137494717
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')