En bestel vooral niet tussen 5 en 7 op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Dan krijg je gegarandeerd koud/lauw eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
Haha nee, je kunt wel online bestellen en het dan later komen ophalen.Als je wilt bestellen moet je natuurlijk gewoon gaan voor Domino's, NYP of Eat2Be.
Hangt er vanaf waar je woont misschien, ik bestel altijd tussen 5 en 7 en ik heb nog nooit eten gehad wat niet heet was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En bestel vooral niet tussen 5 en 7 op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Dan krijg je gegarandeerd koud/lauw eten.
Nee, ligt aan het lage aantal werknemers/bezorgers dat er vaak ingezet wordt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont misschien, ik bestel altijd tussen 5 en 7 en ik heb nog nooit eten gehad wat niet heet was.
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, ligt aan het lage aantal werknemers/bezorgers dat er vaak ingezet wordt.
Nop, vertel de flauwe grap maarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, ligt aan het lage aantal werknemers/bezorgers dat er vaak ingezet wordt.
Edit: Iemand al bekend met de manier om goedkoper een pizza shoarma o.i.d. te bestellen?
Dat is helemaal niet waar, in tegendeel, het werkt altijd fifoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar als je er wel last van hebt, moet je contant betalen. De kans op een fooi zorgt er vaak voor dat je als eerste in de buurt je pizza krijgt, scheelt toch weer.
Domino's:quote:
Ik was ook 2,5 jaar pizzabezorger, ik reed alleen de ritjes waar ik kans op fooien had. De rest van de bestellingen gaf ik aan andere bezorgers, minderwaardige pubertjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef Sarasi het volgende:
Een vriend van mij bezorgde altijd alle contant mensen als eerst, vanwege de fooien. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden.
Ik heb overigens net een pizza Caprese besteld.
Komt wel in de buurt, ik moest nu ook in een Aygo. Was voor de thuiszorg, had jij dat ook? Vanaf de energieweg trouwens, niet de nijverheidsweg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had woensdag Hapert-Wijk in een Up, die later is ingewisseld voor Hapert-Winschoten in een Aygo. Bijna dus.
Jup, same shit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:00 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Komt wel in de buurt, ik moest nu ook in een Aygo. Was voor de thuiszorg, had jij dat ook? Vanaf de energieweg trouwens, niet de nijverheidsweg.
Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoperquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jup, same shit.![]()
Kiprollade: Nja ik heb iig nog nooit een koude/lauwe pizza gehad. Normaal bestel ik bij nyp, maar nu bij Domino's want daar is de caprese 3 of 4 euro goedkoper.
Jep, zo portal is handig! Heb ik voor mijn zaterdagbaantje ook. Hoef je nooit meer je loonstroken tussen je mailtjes tr vissen en in zo map verplaatsenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Whut, nieuw portaal voor het opvragen van je loonstroken? Jullie ook de mail gehad?
Aardappelen > sushi.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik kijk altijd waar de aanbiedingen zijn.. Maar vanavond krijg ik aardappelen voorgeschoteld! Waar ik geen fan van ben
. Geef mij maar sushi ofzo!
Trouwens Maandag een Fiat Bravo ophalen, is dat wat?
Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je had moeten wachten tot morgen en dan afhalen, dan is het nog goedkoper
Ik haal sowieso altijd af, want ¤5 voor elke medium pizza
Watjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb het steenkoud, ik heb honger na al dat sporten en ik ben moe.Dus bestellen.
En als ik me zo kut/moe/lamlendig voel dat ik bestel, geef ik altijd een fooi. Vandaag wordt het wel een kleine want ik heb niet zoveel geld meer.
Mwuahaha.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit witlofschotel of een of andere rare nasi...
Tot zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwuahaha.Ik spring zo nog even onder de douche en dan is het tijd voor een lekker weekendje bij mijn vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |