Kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef DukeJan het volgende:
Worden jullie (AR) vaak gebeld als jullie alleen 's ochtends beschikbaar staan? Heb echt het idee dat je dan alleen kans hebt op een spoedje. Als ik hele dagen beschikbaar sta daarentegen word ik bijna altijd de dag van tevoren gebeld voor een werkdag van minstens 7 uur.
Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
Beschikbaarheid ook maar open gezet. Zal ze maar ff bellen voordat ik overal naastgrijp.
Edit:![]()
Nouja, dan morgen maar een spoedje meegraaien ofzo. Beetje uitslapen is ook chill.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil je mijn dagje locatiewerk, 9:00 - 17:30 bij de vogel hebben?
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Kan je bij AR ook een foto van de bon opsturen?
Top dankje !quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, naar de administratie. Rugnummer in het onderwerp en klaar ben je.
Holy shit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef CitroenFrance het volgende:
Kentekens beetje fatsoenlijk weghalen is niet voor mij weggelegd
Maar hier een 4tal foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Aan de locatie te zien komt dat ding rechtstreeks bij de importeur vandaan, dus zo veel zou die wel niet gelopen hebben..
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zou me echt 3 1.5 uur lang kapot lachen onderweg.
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
![]()
![]()
En nog een gave kleur ook. Alhoewel stijlvol zwart ook prima is.
Wat heeft ie gelopen? Ik ben echt stikjaloers, dit wil ik ook.
Saillant detail is dat die chauffeur nog met het schuifdak open heeft zitten toeren ook.
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Bij zo schadebedrijf in Groningen vonden ze deze kleur verschrikkelijk. Gaf ik als antwoord "zijn jullie vast blij dat ik deze meeneem". Alleen moest de collega van hem nog in deze Jag zitten!
Nog net geen 172.000 kilometer stond er op de digitale klokkenspel. Het was mooi weer, dus waarom niet met het schuifdak open :p..
Foto is gemaakt in de buurt van de grote lm in Breda.
Kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb woensdag de hele dag gesmiled ook. Bij het ophaaladres van de Caddy was echt het schattigste meisje ooit.'Benjemeddebus? Ik benook eens met debus geweest metmammaenpappa!'
Alles met een speen in haar mond.
Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niets mis mee. Als hij banaangeel zou zijn zou ik pas gaan huilen.
[..]
Kinderen.
Huh?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wist ook gewoon al dat je zo zou reageren eigenlijk.
Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe.quote:
Ik vind dit best verontrustend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja weet ik het, maar ik had dat gevoel al toen ik het topic aan klikte, tot smiley aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |