En welke mag dat dan wel niet zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:27 schreef Sarasi het volgende:
Of gewoon om de hoek bij de beste snackbar van Groningen wonen.
Wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kun je beter voor 3 tientjes een nieuwe kopen, scheelt een hoop Gedonder
Het is patat verdommequote:
Waar zit die dan? Kom eigenlijk amper tot nooit in Groningen! Maar altijd handig om te weten haha.quote:
Patat is een aardappelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is patat verdomme
En niks gaat boven Cafetaria Aweg, al was het maar omdat die vrouw daar zo aardig is
Je komt uit het zuiden zekerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Patat is een aardappel! Friet of frites noemen ze het hier!!!
Ik woon op 5 minuten rijden van de Belgische grens! Terwijl ik die Vlaamse krengen in Essen echt te zout vind!quote:
Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.quote:
Dus hij koopt gewoon steeds een nieuwe frituur?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nou krek wat ik zeg jong. Kun je beter voor drie tientjes een nieuwe kopen ipv dat Gedonder. Zo rolt een maatje van me, mijn frituur wordt altijd door m'n schoongemaakt aangezien het wettelijk gezien ook zijn frituur is.
Qua patat/friet discussie : het is gewoon Pommes Frites
Elk jaar Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus hij koopt gewoon steeds een nieuwe frituur?
Gvd vanmiddag voor het eerst in m'n leven flauwgevallen. Wat is dat kut zeg.
Lijkt mij helemaal niks. Heb oud klasgenootje eens in de bus zien flauwvallen tussen de skiuitrusting. Gezellig begin van een dagje skiën..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus hij koopt gewoon steeds een nieuwe frituur?
Gvd vanmiddag voor het eerst in m'n leven flauwgevallen. Wat is dat kut zeg.
Nee. Ik trok een blik knakworsten open en sneed me in m'n vinger. Flink diepe snee, want dat ding klemde dus ik trok er best hard aan. Dus ik schreeuwen, m'n huisgenoot komt naar boven. Dus toen er flink wat bloed weggelekt was een pleister opgedaan en toen ik ging zitten en m'n ogen dicht deed gleed ik weg.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:
Daarom studeer je geen medicijnen?Wel lullig, lijkt me zeer onprettig.
Bloed, flauwvallen... Nee? Sorry, ik ben een beetje hyper.quote:
Bloedverlies denk ik meer. Bloed is normaliter geen probleem. Het was een flink diepe snee he.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bloed, flauwvallen... Nee? Sorry, ik ben een beetje hyper.
Ze wilden toch veel meer platleggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef trolley het volgende:
Verkeersopstand
Lekker voor de uurtjes voor diegene die nu onderweg zijn voor EW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |