Het navigatie/entertainment systeem was inderdaad een drama!! Ik was aan het kloten om dat ding in te stellen. Heb een pauze ingelast.. Omdat ik mijn benen wilde strekken :-)! De Jaguar zat 100x beter dan de Picanto waar ik half invalide er uit staptequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Sjouveur het volgende:
Een Jaguar XJ is erg fijn, je trekt er best wat bekijks mee ook. Ik had ook die diesel toen ik er mee naar Parijs moest, prima blok en op de autobahn zit je binnen notime op de 200. Het enige wat me tegenviel waren de stoelen (ik kreeg een houten reet na 250km) en de verschrikkelijke werking van het navigatie/entertainment systeem: dat is zo traag en onduidelijk dat je bijna je telefoon pakt om de route te bekijken.
Ik vind hem altijd een beetje langzaam. Wel aardig, maar hij reageert zo traag. Timo vind ik wel tof, alleen hij heeft die reputatie he...quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke aardig. Al klinkt hij altijd een beetje alsof hij verrast is dat ik opneem.
En dit. Van die figuren die niet verder komen dan de Alto van hun mama. Pakken verder ook 0 rijervaring omdat ze nog thuis wonen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ken zat mensen die niets beters hebben gereden dan een A-segment of een barrel van 20+ jaar oud
Ja toch wel ja? In de mail stond 3x. Ikzelf weiger nooit locatiewerk, ten eerste ben je zeker van je uren, en je kunt koffiezuipen zoveel je wilt. Er is ook chocomelk, iedereen hier haten natuurlijk, maar als het koud is.. lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:
Ze hadden me vandaag al die keer lastig gevallen met locatie werk bij de vogel. Steeds geweigerd, gisteren ook al, nu maar wel geaccepteerd.
Godverdomme wat haat ik die gasten, echt geen zin inmaar goed. Uren.
Iemand enig idee hoe vaak je dat soort dingen kunt weigeren voor er gedonder van komt?
Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe ik de foto's hier op de site moet zetten :p ben net op weg naar huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:13:15 ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uploaden op imgur en dan de [img] [/im g] tags gebruiken met daarin de afbeelding link.Thanks, zal na het eten de foto's regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, maar 10 uur in 3 weken is ook erg overdreven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Viezze het volgende:
Het is vakantie, dus er zijn veel hikers beschikbaar en er is minder werk.
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende:
Of ze hebben geen zin meer om me te bellen en bellen me alleen voor hoognodige spoedjes, of er is gewoon amper werk.
Zou toch wel willen werken, afgelopen week ook al geen reet gedaan...
En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
Idem in Eindhoven. Autoreset wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Tot nu toe in regio Breda alleen maar werk gehad! Altijd wel eigenlijk als ik mij beschikbaar aanzet.
Bel ze gewoon op dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En dat is toch juist het gebied waar nu vakantie is? Ik vind het maar raar.
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Idem in Eindhoven. Autoreset wel.
[..]
Bel ze gewoon op dan?
Zelf bellen waarderen ze toch ook niet echt bij EW?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Opbellen heb ik afgelopen weken bijna iedere dag dat ik kon werken gedaan, en steeds hebben ze niks.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Sjouveur het volgende:
Speciaal voor Jaguarkwijler Amoeba, mijn XJ van vorige week:
[ afbeelding ]
Nieuwe S-Klassequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Sjouveur het volgende:
Ik moet wel toegeven, vergeleken met de A8, 7 serie en S klasse vind ik de XJ verreweg de meeste stijl en uitstraling hebbenMaar als ik mocht kiezen zou ik toch voor een Duitser gaan, vanwege het interieur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |