Enige plek waar ik het locatiewerk wel leuk vond.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:48 schreef Sarasi het volgende:
Nou. In Winschoten. Nu even doorlopen om de trein nog te halen en dan hopelijk nog net voor zes uur thuis. Caddy was best te doen, maar die Aygo...![]()
Toppers wel daar aan de Nijverheidsweg.
Maar wel lekker geluidje neem ik aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende:
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
Als die krengen nou niet zo veel zouden zuipen had ik er een gekocht...
[ afbeelding ]
Hoezo is een Rover 75 nu weer een lelijke auto?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:30 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Is geen haat, is een reactie op jouw wansmaak
Ja! Ik wacht op de dag dat ik er eentje meekrijg voor EWquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Maar wel lekker geluidje neem ik aan?
Ik ben net vanaf Born met twee hikers terug gereisd naar Eindhoven, wel chillquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef meneer_valk het volgende:
Zo, dagje werken in Born zit erop. Veel leuke wagens staan daar op het terrein. 2x een AMG gereden ook, zij het begrensd op 40km/h. Wel leuk om even in z'n vrij te zetten en op het gas te gaan staan.
Omdat het een echte ouwe lullenbak is, zelfs mijn beide opa's rijden in stijlvollere auto'squote:Op woensdag 5 maart 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoezo is een Rover 75 nu weer een lelijke auto?
Tsjah, ik vind een Jaguar ook mooier man, maar no budget u know. Oké, een S-type kan ik wel betalen, maar die krengen zuipen je arm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Omdat het een echte ouwe lullenbak is, zelfs mijn beide opa's rijden in stijlvollere auto's
Nee, want dat komt pas bij het volgende loon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand al ervaring met dat nieuwe loonstrooksystem wat EW gaat invoeren?
Mijn oom heeft zo'n ding. Als je alle rijbeleving wilt verliezen moet je daarin stappen. Vraag dan ook gelijk even je senioren OV-kaart, je AOW en een rollator aan. Oh, en vergeet Tafeltje dekje voor je middag hapje niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
Als die krengen nou niet zo veel zouden zuipen had ik er een gekocht...
[ afbeelding ]
Ben jij hikert of pc?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef CitroenFrance het volgende:
Pffff, wat is Assen een drama om terug te komen naar Roosendaal :"). Kom net binnen rijden... Maar morgen in een kia picanto van vlissingen naar Groningen! Volgens mij een hel? En van groningen naar breda in een jaguar xj
Oh, dat is dus een XJ, altijd al willen weten hoe die eruit ziet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:
Je krijgt gewoon dit onder je reet man. Goddelijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis meequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:
Je krijgt gewoon dit onder je reet man. Goddelijk
[ afbeelding ]
Dit geeft mij hoop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik ben een hikert! Van kromtrekkende kia in een zalige XJ.. Zal thuis ff kijkrn wat voor motor erin zit
Ik krijg meestal de normale lease bakken. Eens in de zoveel tijd een dikke 5 serie of soortgelijke. Maar de range rover die ik ook eens had was ook wel super dik met zijn V8 superchargerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |