quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!quote:
Ik wil hem ooit nog wel kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!
Zo, dat duurde langquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht!!
Nee Vin, geen verkapte naamTT voor jou
Niet echt praktisch neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Snap niet wat voor nut het heeft als je de lotushouding kan
Meditatiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Snap niet wat voor nut het heeft als je de lotushouding kan
Ik heb een hoofd vol snotquote:
Geen excuus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meditatie
[..]
Ik heb een hoofd vol snot![]()
Ik vond het nog best snel
Ga je spieren oprekken harkquote:
Do wantquote:
Pics van jou in lotushoudingquote:
Ik probeer het maar lukt me gewoon nietquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!
quote:
Ik moest hieraan denken:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat ook weer niet
Meer spartelende vissen seks
Stond in de Mijn Geheimquote:
Prachtige passievolle sensuele zoen jonguhquote:
Ja.quote:
Godverdomme, ik nog kijken ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige passievolle sensuele zoen jonguh
Geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
Er zijn drie scholen die dezelfde opleiding aanbieden, maar bij twee van die scholen is er een decentrale selectie en bij één niet. Is dat een teken dat de kwaliteit van de laatste opleiding minder is of ... ?
Ik haat ook van jouquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, ik nog kijken ookGij trutmensch!
Zal een SES topic maken.quote:
Deceptie weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik mijn spieren had opgerekt, niet dat ik in lotushouding kan zitten
Wat is er zo moeilijk aan stil liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer het maar lukt me gewoon niet
Kom je het even uitproberen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stil liggen
Misschien praat je wel anders als je vastgebonden bent
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik ga straks naar een vriendin
Kan ik het goed maken?quote:
Je weet hoequote:
vliegwinkel.nl?quote:
Genoeg ruimte in je hart voor 2quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Godver ik heb een nieuwe liefde.. Ik kan Lucy V toch niet zomaar aan de kant zetten
Wie is het?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Godver ik heb een nieuwe liefde.. Ik kan Lucy V toch niet zomaar aan de kant zetten
Wat moet ik met een vliegwinkel?quote:
Jij niks natuurlijkquote:
Dat kan je toch helemaal niet etenquote:
Veiligheid gaat boven alles.quote:
Inbefore faxiequote:
Ik heb nog nooit brand gehadquote:
Eten of ... ?quote:
Is ze de nieuwe douchespullen aan het uitproberen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
"Je haar ruikt lekker. Oh, het is mijn haar, sorry. Maar het ruikt wel écht lekker!"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
"Je haar ruikt lekker. Oh, het is mijn haar, sorry. Maar het ruikt wel écht lekker!"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ghehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn zusje presteerde het om het bakpapier in de oven in de fik te krijgen
Nee, morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze de nieuwe douchespullen aan het uitproberen?
What were you thinking?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik verpest gewoon de maaltijd maar echt dat iets misgaat heb ik pas 1 gehad. Het leek mij wel een goed plan om de spaghetti, die dus in kokend water zat over mijn hand uit te gieten. Was wel een leuk tripje naar het ziekenhuis
Herbal als in Herbal Essences of echte kruiden?quote:
Herbal Essences. Ruikt altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Herbal als in Herbal Essences of echte kruiden?
Auwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik verpest gewoon de maaltijd maar echt dat iets misgaat heb ik pas 1 gehad. Het leek mij wel een goed plan om de spaghetti, die dus in kokend water zat over mijn hand uit te gieten. Was wel een leuk tripje naar het ziekenhuis
Jouw haar ruikt naar haring natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ik gebruikte een theedoek als pannenlap zeg maar. Theedoek bleef onder het rekje van het gasfornuis hangen en dus kieperde ik de pan over mijn handquote:
10 aprilquote:
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herbal Essences. Ruikt altijd zo lekker.
Aiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruikte een theedoek als pannenlap zeg maar. Theedoek bleef onder het rekje van het gasfornuis hangen en dus kieperde ik de pan over mijn hand
Hippies wassen zich nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.
Een terugkerende favoriet:
[ afbeelding ]
Nu heb ik biologische shampoo van de Action. Ik wilde hippie doen en geen sulfaten in m'n haar smeren, maar ik weet niet wat ik er van vind. Soms heb ik het gevoel dat ik toch één keer per week met gewone shampoo moet wassen, anders gaat het plakkerig voelen.
Ik bedoel hippie als in: "Kijk hoe milieuverantwoord ik ben met mijn biologisch afbreekbare shampoo".quote:
Ik heb de nieuwe repair, die voelt wel goed in m'n haar. Maar ik wissel eigenlijk gewoon erg vaak, afhankelijk van wat in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.
Een terugkerende favoriet:
[ afbeelding ]
Nu heb ik biologische shampoo van de Action. Ik wilde hippie doen en geen sulfaten in m'n haar smeren, maar ik weet niet wat ik er van vind. Soms heb ik het gevoel dat ik toch één keer per week met gewone shampoo moet wassen, anders gaat het plakkerig voelen.
Na een tijdje gaat het vervelen en wil ik gewoon een andere, omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe repair, die voelt wel goed in m'n haar. Maar ik wissel eigenlijk gewoon erg vaak, afhankelijk van wat in de aanbieding is.
Welk merk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dure shampoo en conditioner
Maar ruikt verdomd lekker en mijn hoofdhuid vind het ook fijner
Ik vind die met die New Beetle echt zoveel leukerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die met die New Beetle echt zoveel leuker
Maar het is een tof nummer
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptMaar die kon ik zo snel niet vinden (lees: deze kwam voorbij in de playlist)
Rituals heeft wel fijn spul.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk 2 merken... maar die kan ik gewoon niet opkomen
en rituals
Rituals is zo fijnquote:
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?quote:
Omdat het zo goed is?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?![]()
(Nee niet m'n hoofdhaar want die heb ik niiieet huehuehue![]()
)
Dat soort dingen ALTIJD met verjaardagen/kerst oid vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rituals is zo fijn
Ik koop het alleen nooit omdat het duur is
Het interesseert me weinig Faxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?![]()
(Nee niet m'n hoofdhaar want die heb ik niiieet huehuehue![]()
)
Ik vier die dingen nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat soort dingen ALTIJD met verjaardagen/kerst oid vragen
Idem. Ik sta altijd te kwijlen bij die producten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rituals is zo fijn
Ik koop het alleen nooit omdat het duur is
Dat is domquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vier die dingen nooit
Maar wel eens daarvoor gekregen, ja. Heb nu alleen nog een scrub met vulkaanas en bamboe daarvan.
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan toch potverdorie niet op dat andere merk kopen
Ja!!!!!!!!!! John Frieda
Vragen voor je verjaardag, kerst, etcquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.
Ik had laatst een actie daar waren de producten toen 50% afgeprijstquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.
Dit jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Daarbij heb ik liever dure goede shampoo die mijn hoofdhuid niet irriteert dan goedkope shampoo waarmee ik de godganse dag jeuk op mijn knar heb
Dat is wel chill.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had laatst een actie daar waren de producten toen 50% afgeprijstdus dan is een tube van 4 euro niet eens meer zo duur
En ik doe er heeeeeeeel lang mee, want ik wissel het dus af, en ik was niet elke dag mijn haar
Haar?quote:
Wow. Dan ben ik wel het zonnetje in huis.quote:
Mooi.quote:
Lijkt het dan niet grijs?quote:
Ziet er niet uit denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow. Dan ben ik wel het zonnetje in huis.
Ik vind het ook te geel hoor.quote:
Die is ook wel heel leuk.quote:
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.quote:
Springquote:
Dat mag ik hopen jaquote:
I knowquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.
En dan? Samen achter de geraniums zitten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is nog afwachtenMaar ik denk dat het jou wel staat
Wit is ook wel mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.
Whoa.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan? Samen achter de geraniums zitten?
Past mooie bij je bruine ogenquote:
Hmmm. Ik heb eigenlijk best een hekel aan geraniums. Zulke lelijke planten.quote:
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.quote:
Ik hoef er ook niet mee te lopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.
Smaak, ik heb hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.
quote:
Zou zelf meer voor Ebony gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]Zeker.
En dan Apricot voor Kaneel, dan is hij ook niet meer grijs.
Atlantic in zijn baard.quote:
Met diesel kan je daar leuke dingen meedoenquote:
Dat is gewoon zwart.quote:
En ik?quote:
Ja, ben wel benieuwd hoe dat bij mij staat. Beetje goth denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwart.Maar ik denk dat het je bleek zou maken.
Tangerine.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe dat bij mij staat. Beetje goth denk ik.
quote:
Vast verkeerde nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag gebeld door een onbekend nummer, had het gemist omdat ik stond af te wassen.
Daarna hebben ze niet meer gebeld of ingesproken of iets. Heb ik zo'n haat aan
Iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag gebeld door een onbekend nummer, had het gemist omdat ik stond af te wassen.
Verkooplui.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice!quote:
Meer Rubine dan Midnight trouwens.. Denk dat het jou wel zal staan..quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer Rubine dan Midnight trouwens.. Denk dat het jou wel zal staan..
Eén pagina terug. Ik wil m'n haar in een pittige kleur verven.quote:
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén pagina terug. Ik wil m'n haar in een pittige kleur verven.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?
Nee, het is niet kort. Wijk ik nu af van de standaard?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?
Hosselbazin.quote:
Niet kortquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het is niet kort. Wijk ik nu af van de standaard?
Check mn fobo.quote:
Kate, is it really you?quote:
Als je je bierbril op hebt misschien wel.quote:
Jij mag er best wezen hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je je bierbril op hebt misschien wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag er best wezen hoor.Ook dan weet je toch wel of een vrouw mooi is of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan weet je toch wel of een vrouw mooi is of niet?
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld![]()
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld![]()
Ik vind dat altijd wel mooi om te zien. Huwelijken gaan kapot door een dagje samen winkelen enzquote:
Meegemaakt in een relatie. Ik moest en zou van haar mee winkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel mooi om te zien. Huwelijken gaan kapot door een dagje samen winkelen enz
Pakte je toen de catalogus vol met 18-jarige Thaise meisjes die geadopteerd wilden worden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meegemaakt in een relatie. Ik moest en zou van haar mee winkelen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pakte je toen de catalogus vol met 18-jarige Thaise meisjes die geadopteerd wilden worden?
Hoi.quote:
Lig je nog niet in bed?quote:
Omdat je normaal rond 23u naar bed gatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben gedouched en ik lig in bed ja. Hoezo... ?
Ja dus?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je normaal rond 23u naar bed gat![]()
Hoeveel heb je al gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Tamashii het volgende:
kapot van al het verven. Wist niet dat je zoveel spieren had.
Gezelligquote:
Hahahhaa, nu alles gewit en een muur kleur. Maar het is spartelpoets of kwarts of hoe dit shit ook heet. Dan komen er door de verf heen van die witte stipjes. Huuuuuuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al gedaan?
Je moet een grote muur trouwens ook niet met een klein rollertje doen
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhaa, nu alles gewit en een muur kleur. Maar het is spartelpoets of kwarts of hoe dit shit ook heet. Dan komen er door de verf heen van die witte stipjes. Huuuuuu![]()
daarom met kleine roller !!
Mogguhquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver, alweer een slapeloze nacht
Ik doe mn best, maar op deze manier.. pfffquote:
Komop sterk blijven, je kan hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar op deze manier.. pfff
Lieverdquote:
Hoezo 'mannen zoals jij'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn clubs voor mannen zoals jij, daar is het elke dag rokjesdag.
quote:
Nee, Peu heeft gewoon 0 humor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ken rokjesdag wel. Ik maakte een grapje. Daar is het zeker nog te vroeg voor.
quote:
Wow.quote:
Niet echt, de enige cabrio die ik kan pakken staat een tering eind wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed plan
Collega zei dat het 17 graden zou worden
aaahquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ja halloo ik heb fucking 1 minigaatje in mijn hoektand![]()
De wereld vergaat![]()
Niet echt logisch om die op te gaan halen neequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt, de enige cabrio die ik kan pakken staat een tering eind weg
Die is wel leuk om mee te rijdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt logisch om die op te gaan halen nee
Nog maar 2 maandjes, is zo voorbijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is wel leuk om mee te rijdendeze winter is de hele ophanging gereviseerd en gemodificeerd, dus rijdt weer super strak
kan niet wachten om er in Mei mee op reis te gaan.
Inderdaadquote:
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik beval nog liever dan dat ik naar de tandarts ga
Olaquote:
Sterktequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eens
Gaat er iemand mee??quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eens
Kopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden voor die tijd ook vast nog wel een dagje of zo. Wou dat ik er zelf zo eentje had
Nopequote:
Zoals mn pa die heeft? Nah, dan ben ik nog wel ff aan het sparenquote:
Koop een spider 3L V6quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals mn pa die heeft? Nah, dan ben ik nog wel ff aan het sparen
Nee, als ik een cabrio wil, dan wil ik of een ruime cruise auto, of een oldtimer met dikke motor, achterwielaandrijving en licht van gewicht. En een TR6 is dan de enige auto waar je als man in gezien kan wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een spider 3L V6
Moet je eens op MP kijken, staat een of ander rallyding (bij GTV's) waar ze hoofdprijs voor vragen
Nee, dan ga ik liever naar de tandarts. nog zo'n mormel schatje in huis...quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik beval nog liever dan dat ik naar de tandarts ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal zo een Fiat 500 met open dak.Leuke dingen! Heb ik eens in meegereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal zo een Fiat 500 met open dak.Een oude? Die zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel echt bizar traag, 2 cilinder met 500 of 600cc. En de wasstraat zou ik afraden, tenzij je zelf ook gedouched wilt worden
Had een huisgenoot met eentje, gingen we vaak mee toeren"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Je moet er alleen geen ongeluk mee krijgen, die oude 'rugzakjes'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een oude? Die zijn liefmaar wel echt bizar traag, 2 cilinder met 500 of 600cc. En de wasstraat zou ik afraden, tenzij je zelf ook gedouched wilt worden
Had een huisgenoot met eentje, gingen we vaak mee toeren
lol nee, je voeten zitten direct achter de voorbumper, met de brandstoftank er bovenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet er alleen geen ongeluk mee krijgen, die oude 'rugzakjes'.
Een Abarth wil ik anders nog best wel in gezien wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoel die nieuwe en ik was sarcastische want dat zijn wagens voor vrouwen.
Bah, die zijn niet leuk!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoel die nieuwe en ik was sarcastische want dat zijn wagens voor vrouwen.
Gezondheid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Een Abarth wil ik anders nog best wel in gezien worden
Eens wel eigenlijk, een cabrio moet gewoon een oldtimer zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als ik een cabrio wil, dan wil ik of een ruime cruise auto, of een oldtimer met dikke motor, achterwielaandrijving en licht van gewicht. En een TR6 is dan de enige auto waar je als man in gezien kan worden![]()
Eigenlijk wil ik het sowieso alleen als oldtimer bedenk ik me net
T ding klinkt zo goedOpen luchtfilters, alle dempers vervangen door 2 tussendempers (parallel geplaatst) van een Golf 2 GTI.
Een Honda blok met 160pk schijnt te passenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens wil ik nog wel een keer een old Mini Cooper hebben
En dan motorisch een beetje verbouwen
quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Honda blok met 160pk schijnt te passen
Niet vrouwelijk, ook niet mannelijk. Is iets voor Jofu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk toch![]()
[ afbeelding ]
En maakt een briljant geluid
Jofu kan zoveel Awesomenes en vermogen niet aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet vrouwelijk, ook niet mannelijk. Is iets voor Jofu.
* PeuRac zei de gekquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk toch![]()
[ afbeelding ]
En maakt een briljant geluid
Jeugdfilmpje?quote:
quote:
quote:
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelfquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever naar de tandarts. nog zo'n mormel schatje in huis...
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelf
interesseert me echt geen reet eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.
ohnnoesquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
hihaho grote mondquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
Slangetje? Arme buurkaterquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
Hij gaat weg omdat ik er teveel geld in moet stoppen om hem zo goed te krijgen als ik wil....quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |