Ja dus?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je normaal rond 23u naar bed gat![]()
Hoeveel heb je al gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Tamashii het volgende:
kapot van al het verven. Wist niet dat je zoveel spieren had.
Gezelligquote:
Hahahhaa, nu alles gewit en een muur kleur. Maar het is spartelpoets of kwarts of hoe dit shit ook heet. Dan komen er door de verf heen van die witte stipjes. Huuuuuuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al gedaan?
Je moet een grote muur trouwens ook niet met een klein rollertje doen
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhaa, nu alles gewit en een muur kleur. Maar het is spartelpoets of kwarts of hoe dit shit ook heet. Dan komen er door de verf heen van die witte stipjes. Huuuuuu![]()
daarom met kleine roller !!
Mogguhquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver, alweer een slapeloze nacht
Ik doe mn best, maar op deze manier.. pfffquote:
Komop sterk blijven, je kan hetquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar op deze manier.. pfff
Lieverdquote:
Hoezo 'mannen zoals jij'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn clubs voor mannen zoals jij, daar is het elke dag rokjesdag.
quote:
Nee, Peu heeft gewoon 0 humor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ken rokjesdag wel. Ik maakte een grapje. Daar is het zeker nog te vroeg voor.
quote:
Wow.quote:
Niet echt, de enige cabrio die ik kan pakken staat een tering eind wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed plan
Collega zei dat het 17 graden zou worden
aaahquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ja halloo ik heb fucking 1 minigaatje in mijn hoektand![]()
De wereld vergaat![]()
Niet echt logisch om die op te gaan halen neequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt, de enige cabrio die ik kan pakken staat een tering eind weg
Die is wel leuk om mee te rijdenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt logisch om die op te gaan halen nee
Nog maar 2 maandjes, is zo voorbijquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is wel leuk om mee te rijdendeze winter is de hele ophanging gereviseerd en gemodificeerd, dus rijdt weer super strak
kan niet wachten om er in Mei mee op reis te gaan.
Inderdaadquote:
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik beval nog liever dan dat ik naar de tandarts ga
Olaquote:
Sterktequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eens
Gaat er iemand mee??quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga vrijdag voor het eerst in 7 jaar weer eens
Kopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden voor die tijd ook vast nog wel een dagje of zo. Wou dat ik er zelf zo eentje had
Nopequote:
Zoals mn pa die heeft? Nah, dan ben ik nog wel ff aan het sparenquote:
Koop een spider 3L V6quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals mn pa die heeft? Nah, dan ben ik nog wel ff aan het sparen
Nee, als ik een cabrio wil, dan wil ik of een ruime cruise auto, of een oldtimer met dikke motor, achterwielaandrijving en licht van gewicht. En een TR6 is dan de enige auto waar je als man in gezien kan wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een spider 3L V6
Moet je eens op MP kijken, staat een of ander rallyding (bij GTV's) waar ze hoofdprijs voor vragen
Nee, dan ga ik liever naar de tandarts. nog zo'n mormel schatje in huis...quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik beval nog liever dan dat ik naar de tandarts ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal zo een Fiat 500 met open dak.Leuke dingen! Heb ik eens in meegereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal zo een Fiat 500 met open dak.Een oude? Die zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel echt bizar traag, 2 cilinder met 500 of 600cc. En de wasstraat zou ik afraden, tenzij je zelf ook gedouched wilt worden
Had een huisgenoot met eentje, gingen we vaak mee toeren"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Je moet er alleen geen ongeluk mee krijgen, die oude 'rugzakjes'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een oude? Die zijn liefmaar wel echt bizar traag, 2 cilinder met 500 of 600cc. En de wasstraat zou ik afraden, tenzij je zelf ook gedouched wilt worden
Had een huisgenoot met eentje, gingen we vaak mee toeren
lol nee, je voeten zitten direct achter de voorbumper, met de brandstoftank er bovenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet er alleen geen ongeluk mee krijgen, die oude 'rugzakjes'.
Een Abarth wil ik anders nog best wel in gezien wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoel die nieuwe en ik was sarcastische want dat zijn wagens voor vrouwen.
Bah, die zijn niet leuk!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoel die nieuwe en ik was sarcastische want dat zijn wagens voor vrouwen.
Gezondheid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Een Abarth wil ik anders nog best wel in gezien worden
Eens wel eigenlijk, een cabrio moet gewoon een oldtimer zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als ik een cabrio wil, dan wil ik of een ruime cruise auto, of een oldtimer met dikke motor, achterwielaandrijving en licht van gewicht. En een TR6 is dan de enige auto waar je als man in gezien kan worden![]()
Eigenlijk wil ik het sowieso alleen als oldtimer bedenk ik me net
T ding klinkt zo goedOpen luchtfilters, alle dempers vervangen door 2 tussendempers (parallel geplaatst) van een Golf 2 GTI.
Een Honda blok met 160pk schijnt te passenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens wil ik nog wel een keer een old Mini Cooper hebben
En dan motorisch een beetje verbouwen
quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Honda blok met 160pk schijnt te passen
Niet vrouwelijk, ook niet mannelijk. Is iets voor Jofu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk toch![]()
[ afbeelding ]
En maakt een briljant geluid
Jofu kan zoveel Awesomenes en vermogen niet aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet vrouwelijk, ook niet mannelijk. Is iets voor Jofu.
* PeuRac zei de gekquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk toch![]()
[ afbeelding ]
En maakt een briljant geluid
Jeugdfilmpje?quote:
quote:
quote:
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelfquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever naar de tandarts. nog zo'n mormel schatje in huis...
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelf
interesseert me echt geen reet eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.
ohnnoesquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
hihaho grote mondquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
Slangetje? Arme buurkaterquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |