Jofu kan zoveel Awesomenes en vermogen niet aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet vrouwelijk, ook niet mannelijk. Is iets voor Jofu.
* PeuRac zei de gekquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk toch![]()
[ afbeelding ]
En maakt een briljant geluid
Jeugdfilmpje?quote:
quote:
quote:
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelfquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever naar de tandarts. nog zo'n mormel schatje in huis...
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet over opvoeden... maar over bevallen zelf
interesseert me echt geen reet eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ik heb na een tandartsbezoek nog nooit gehad dat ik een week niet kon zitten.
ohnnoesquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
hihaho grote mondquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
interesseert me echt geen reet eigenlijk![]()
Ik ben gewoon wat dat betreft echt een schijterd, ik vind alles best maar dat gepruts in mijn bakkes ... Nee gewoon niet
Heb misschien altijd een grote mond maar als het op de tandarts aankomt verander ik in een klein meisje
Slangetje? Arme buurkaterquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vond dat gepruts in mijn kut erger...slangetjes en zo... bah!!
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:45 schreef rival het volgende:
Van het weekend cabrioweer?
Vrijdag een kijker voor de cabrio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |