Ja, ben wel benieuwd hoe dat bij mij staat. Beetje goth denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwart.Maar ik denk dat het je bleek zou maken.
Tangerine.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe dat bij mij staat. Beetje goth denk ik.
quote:
Vast verkeerde nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag gebeld door een onbekend nummer, had het gemist omdat ik stond af te wassen.
Daarna hebben ze niet meer gebeld of ingesproken of iets. Heb ik zo'n haat aan
Iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag gebeld door een onbekend nummer, had het gemist omdat ik stond af te wassen.
Verkooplui.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice!quote:
Meer Rubine dan Midnight trouwens.. Denk dat het jou wel zal staan..quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer Rubine dan Midnight trouwens.. Denk dat het jou wel zal staan..
Eén pagina terug. Ik wil m'n haar in een pittige kleur verven.quote:
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén pagina terug. Ik wil m'n haar in een pittige kleur verven.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?
Nee, het is niet kort. Wijk ik nu af van de standaard?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is het ook al kort en heb je al een unisex jas van de anwb?
Hosselbazin.quote:
Niet kortquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het is niet kort. Wijk ik nu af van de standaard?
Check mn fobo.quote:
Kate, is it really you?quote:
Als je je bierbril op hebt misschien wel.quote:
Jij mag er best wezen hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je je bierbril op hebt misschien wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij mag er best wezen hoor.Ook dan weet je toch wel of een vrouw mooi is of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dan weet je toch wel of een vrouw mooi is of niet?
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld![]()
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Genoeg hetero-vrouwen die dat opeens wel heel goed weten als hun vent zijn nek weer eens verdraaid in de stad bijvoorbeeld![]()
Ik vind dat altijd wel mooi om te zien. Huwelijken gaan kapot door een dagje samen winkelen enzquote:
Meegemaakt in een relatie. Ik moest en zou van haar mee winkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel mooi om te zien. Huwelijken gaan kapot door een dagje samen winkelen enz
Pakte je toen de catalogus vol met 18-jarige Thaise meisjes die geadopteerd wilden worden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meegemaakt in een relatie. Ik moest en zou van haar mee winkelen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pakte je toen de catalogus vol met 18-jarige Thaise meisjes die geadopteerd wilden worden?
Hoi.quote:
Lig je nog niet in bed?quote:
Omdat je normaal rond 23u naar bed gatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben gedouched en ik lig in bed ja. Hoezo... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |