quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!quote:
Ik wil hem ooit nog wel kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!
Zo, dat duurde langquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht!!
Nee Vin, geen verkapte naamTT voor jou
Niet echt praktisch neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Snap niet wat voor nut het heeft als je de lotushouding kan
Meditatiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Snap niet wat voor nut het heeft als je de lotushouding kan
Ik heb een hoofd vol snotquote:
Geen excuus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meditatie
[..]
Ik heb een hoofd vol snot![]()
Ik vond het nog best snel
Ga je spieren oprekken harkquote:
Do wantquote:
Pics van jou in lotushoudingquote:
Ik probeer het maar lukt me gewoon nietquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan de lotushouding met gemak hoor!
quote:
Ik moest hieraan denken:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat ook weer niet
Meer spartelende vissen seks
Stond in de Mijn Geheimquote:
Prachtige passievolle sensuele zoen jonguhquote:
Ja.quote:
Godverdomme, ik nog kijken ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtige passievolle sensuele zoen jonguh
Geen ideequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
Er zijn drie scholen die dezelfde opleiding aanbieden, maar bij twee van die scholen is er een decentrale selectie en bij één niet. Is dat een teken dat de kwaliteit van de laatste opleiding minder is of ... ?
Ik haat ook van jouquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, ik nog kijken ookGij trutmensch!
Zal een SES topic maken.quote:
Deceptie weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik mijn spieren had opgerekt, niet dat ik in lotushouding kan zitten
Wat is er zo moeilijk aan stil liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer het maar lukt me gewoon niet
Kom je het even uitproberen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stil liggen
Misschien praat je wel anders als je vastgebonden bent
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want ik ga straks naar een vriendin
Kan ik het goed maken?quote:
Je weet hoequote:
vliegwinkel.nl?quote:
Genoeg ruimte in je hart voor 2quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Godver ik heb een nieuwe liefde.. Ik kan Lucy V toch niet zomaar aan de kant zetten
Wie is het?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Godver ik heb een nieuwe liefde.. Ik kan Lucy V toch niet zomaar aan de kant zetten
Wat moet ik met een vliegwinkel?quote:
Jij niks natuurlijkquote:
Dat kan je toch helemaal niet etenquote:
Veiligheid gaat boven alles.quote:
Inbefore faxiequote:
Ik heb nog nooit brand gehadquote:
Eten of ... ?quote:
Is ze de nieuwe douchespullen aan het uitproberen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
"Je haar ruikt lekker. Oh, het is mijn haar, sorry. Maar het ruikt wel écht lekker!"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
"Je haar ruikt lekker. Oh, het is mijn haar, sorry. Maar het ruikt wel écht lekker!"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ghehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn zusje presteerde het om het bakpapier in de oven in de fik te krijgen
Nee, morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze de nieuwe douchespullen aan het uitproberen?
What were you thinking?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik verpest gewoon de maaltijd maar echt dat iets misgaat heb ik pas 1 gehad. Het leek mij wel een goed plan om de spaghetti, die dus in kokend water zat over mijn hand uit te gieten. Was wel een leuk tripje naar het ziekenhuis
Herbal als in Herbal Essences of echte kruiden?quote:
Herbal Essences. Ruikt altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Herbal als in Herbal Essences of echte kruiden?
Auwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik verpest gewoon de maaltijd maar echt dat iets misgaat heb ik pas 1 gehad. Het leek mij wel een goed plan om de spaghetti, die dus in kokend water zat over mijn hand uit te gieten. Was wel een leuk tripje naar het ziekenhuis
Jouw haar ruikt naar haring natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ik gebruikte een theedoek als pannenlap zeg maar. Theedoek bleef onder het rekje van het gasfornuis hangen en dus kieperde ik de pan over mijn handquote:
10 aprilquote:
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herbal Essences. Ruikt altijd zo lekker.
Aiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruikte een theedoek als pannenlap zeg maar. Theedoek bleef onder het rekje van het gasfornuis hangen en dus kieperde ik de pan over mijn hand
Hippies wassen zich nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.
Een terugkerende favoriet:
[ afbeelding ]
Nu heb ik biologische shampoo van de Action. Ik wilde hippie doen en geen sulfaten in m'n haar smeren, maar ik weet niet wat ik er van vind. Soms heb ik het gevoel dat ik toch één keer per week met gewone shampoo moet wassen, anders gaat het plakkerig voelen.
Ik bedoel hippie als in: "Kijk hoe milieuverantwoord ik ben met mijn biologisch afbreekbare shampoo".quote:
Ik heb de nieuwe repair, die voelt wel goed in m'n haar. Maar ik wissel eigenlijk gewoon erg vaak, afhankelijk van wat in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zoet. En doet niks voor mijn haar.
Een terugkerende favoriet:
[ afbeelding ]
Nu heb ik biologische shampoo van de Action. Ik wilde hippie doen en geen sulfaten in m'n haar smeren, maar ik weet niet wat ik er van vind. Soms heb ik het gevoel dat ik toch één keer per week met gewone shampoo moet wassen, anders gaat het plakkerig voelen.
Na een tijdje gaat het vervelen en wil ik gewoon een andere, omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe repair, die voelt wel goed in m'n haar. Maar ik wissel eigenlijk gewoon erg vaak, afhankelijk van wat in de aanbieding is.
Welk merk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dure shampoo en conditioner
Maar ruikt verdomd lekker en mijn hoofdhuid vind het ook fijner
Ik vind die met die New Beetle echt zoveel leukerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die met die New Beetle echt zoveel leuker
Maar het is een tof nummer
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptMaar die kon ik zo snel niet vinden (lees: deze kwam voorbij in de playlist)
Rituals heeft wel fijn spul.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk 2 merken... maar die kan ik gewoon niet opkomen
en rituals
Rituals is zo fijnquote:
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?quote:
Omdat het zo goed is?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?![]()
(Nee niet m'n hoofdhaar want die heb ik niiieet huehuehue![]()
)
Dat soort dingen ALTIJD met verjaardagen/kerst oid vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rituals is zo fijn
Ik koop het alleen nooit omdat het duur is
Het interesseert me weinig Faxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het erg dat m'n haren er van overeind gaan staan?![]()
(Nee niet m'n hoofdhaar want die heb ik niiieet huehuehue![]()
)
Ik vier die dingen nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat soort dingen ALTIJD met verjaardagen/kerst oid vragen
Idem. Ik sta altijd te kwijlen bij die producten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rituals is zo fijn
Ik koop het alleen nooit omdat het duur is
Dat is domquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vier die dingen nooit
Maar wel eens daarvoor gekregen, ja. Heb nu alleen nog een scrub met vulkaanas en bamboe daarvan.
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan toch potverdorie niet op dat andere merk kopen
Ja!!!!!!!!!! John Frieda
Vragen voor je verjaardag, kerst, etcquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.
Ik had laatst een actie daar waren de producten toen 50% afgeprijstquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, JF! Ook goede verhalen over gehoord inderdaad. Maar duur.
Dit jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Daarbij heb ik liever dure goede shampoo die mijn hoofdhuid niet irriteert dan goedkope shampoo waarmee ik de godganse dag jeuk op mijn knar heb
Dat is wel chill.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had laatst een actie daar waren de producten toen 50% afgeprijstdus dan is een tube van 4 euro niet eens meer zo duur
En ik doe er heeeeeeeel lang mee, want ik wissel het dus af, en ik was niet elke dag mijn haar
Haar?quote:
Wow. Dan ben ik wel het zonnetje in huis.quote:
Mooi.quote:
Lijkt het dan niet grijs?quote:
Ziet er niet uit denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow. Dan ben ik wel het zonnetje in huis.
Ik vind het ook te geel hoor.quote:
Die is ook wel heel leuk.quote:
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.quote:
Springquote:
Dat mag ik hopen jaquote:
I knowquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.
En dan? Samen achter de geraniums zitten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ben ik niet meer de enige met grijs haar.
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is nog afwachtenMaar ik denk dat het jou wel staat
Wit is ook wel mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, vooral omdat ik bruine ogen heb. Daar staat niet zo heel veel goed bij. Maar ik denk dat Alpine wel matcht met bruin.
Whoa.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan? Samen achter de geraniums zitten?
Past mooie bij je bruine ogenquote:
Hmmm. Ik heb eigenlijk best een hekel aan geraniums. Zulke lelijke planten.quote:
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.quote:
Ik hoef er ook niet mee te lopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.
Smaak, ik heb hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor het Alpine van Fax, no offense. Ik denk dat ik van spring oogaids krijg als ik elke dag in de spiegel kijk.
quote:
Zou zelf meer voor Ebony gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]Zeker.
En dan Apricot voor Kaneel, dan is hij ook niet meer grijs.
Atlantic in zijn baard.quote:
Met diesel kan je daar leuke dingen meedoenquote:
Dat is gewoon zwart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |