SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Trustequote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende: [..] Dat riep mijn vrouw gisteravond ook! Dus ik: "Ja schat, dat is niet mijn knie" Maargoed, ik ben slapen, morgen vroeg op
![]()
Dat riep m'n vrouw ook gisteravond voordat ze nog 3 uur wakker was door mijn "knie"quote:
quote:
Wat heb ik jou misdaanquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij een blower? Paxcon mag je bij nader inzien houden.
[..]
Dat zeg je nou wel, maar 30 euro eraf hakt er toch wel in bij mij
wanneer je hetero wordt, hiihhihihi nooit xD!@#!@!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Wanneer stuur je trouwens weer eens papieren zwaan?
Flikker.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wanneer je hetero wordt, hiihhihihi nooit xD!@#!@!
Is dat figuur dat op vakantie ging zonder wat in te leveren, komt ook bij geen enkel college opdagen, maar hij verwacht wel dat we hem helpen.quote:
Ik heb al m'n hatelijke teksten jegens Nicki opzij proberen te zetten, zodat ik misschien jouw liefde zou winnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen racist zijn hakte er toch wel in bij mij.
Is best goed geluk al met al. We treffen elkaar nu al in SC's buiten VBL. Alleen spijtig dat er zoveel kapers aan de kust zijn voor jou. Ik nou niet van uitdagingen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al m'n hatelijke teksten jegens Nicki opzij proberen te zetten, zodat ik misschien jouw liefde zou winnen.
Heb je al tegen je begeleider gezegd dat je hem eruit gekickt wil hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat figuur dat op vakantie ging zonder wat in te leveren, komt ook bij geen enkel college opdagen, maar hij verwacht wel dat we hem helpen.
Toets begint om kwart voor negen in Delft jaquote:
Dat wil de rest van de groep niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je al tegen je begeleider gezegd dat je hem eruit gekickt wil hebben?
Station date? Ik sta om +- 7:50/8:00 op Delft centraal.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toets begint om kwart voor negen in Delft ja
Ik pas om 8:25.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Station date? Ik sta om +- 7:50/8:00 op Delft centraal.
Hommo'squote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil de rest van de groep niet.Terwijl hij geen punten meer kan halen.
_!
Zijn alleen maar wijven voor de rest, dus die redeneren vanuit emoties.quote:
Wie het langste lijntje kan trekken zonder dood te gaan.quote:
Klinkt geweldig.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie het langste lijntje kan trekken zonder dood te gaan.
Idd, maar ja, geen baan, geen studie, heb je toch niks beters te doen.quote:
Heb tot nu toe vijf projecten gehad (8-10 man) en maar een keer een meisje erbij gehadquote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn alleen maar wijven voor de rest, dus die redeneren vanuit emoties.
Slappelingquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, slapen, groetjes, kusje en een poot van de hont.
Is Symfonisch-metal blijkbaar, niet Gothic.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gothic
en dan niet mother earth luisteren
We kunnen niet allemaal iedere dag uitslapen tot 3 uur 's middags.quote:
5 uur.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal iedere dag uitslapen tot 3 uur 's middags.
en laat "symfonisch-metal" nou een Gothicgenre zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is Symfonisch-metal blijkbaar, niet Gothic.
Oh, weet ik veel, zolang ik het maar lekker vind klinken.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en laat "symfonisch-metal" nou een Gothicgenre zijn![]()
![]()
![]()
![]()
laatste album viel wel tegen tho
Gelukkig ik wel 6 dagen in de weekquote:Op maandag 3 maart 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal iedere dag uitslapen tot 3 uur 's middags.
Zo'n lieve jongen als jij zal ik altijd in mijn hart gesloten houdenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is best goed geluk al met al. We treffen elkaar nu al in SC's buiten VBL. Alleen spijtig dat er zoveel kapers aan de kust zijn voor jou. Ik nou niet van uitdagingen.
Oh...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toets begint om kwart voor negen in Delft ja
Je moet echt mother earth luisteren danquote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel, zolang ik het maar lekker vind klinken.
Je bent ook erg gay.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n lieve jongen als jij zal ik altijd in mijn hart gesloten houden
Dit klinkt wel erg gay
Eens. Woest als een viking, gepassioneerd als een radicale moslim. Alles te samen, rawr.quote:
Die invloed heb ik op iedereen. Ik ben nou eenmaal buitengewoon aardig. Al is het bij Paxje wederzijds.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hoezo heb je trouwens zo'n bromance met LR, Paxxie?
Eerst had ik een hekel aan hem omdat hij mij beschuldigde van racisme wegens een iets minder positieve post over Nicki Minaj, maar toen heb ik hem een aantal avonden gezien en gesproken op GRTD SC tinychat en het is een hele sympathieke jongenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hoezo heb je trouwens zo'n bromance met LR, Paxxie?
Alsof jij geen vriendinnen hebt ofzoquote:
Volgens mij is Rezania een beetje jaloers. Ook wel begrijpelijk aangezien mijn eerste indruk op hem ook al overweldigend was.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alsof jij geen vriendinnen hebt ofzo![]()
Etsu wel in ieder geval, heel veel
50/50 gewoon.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben jullie al gemeet?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Rezania een beetje jaloers. Ook wel begrijpelijk aangezien mijn eerste indruk op hem ook al overweldigend was.
En toen heulde je met de vijand, jmmr rip.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Rezania een beetje jaloers. Ook wel begrijpelijk aangezien mijn eerste indruk op hem ook al overweldigend was.
Vertelquote:Op maandag 3 maart 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen heulde je met de vijand, jmmr rip.
Het wordt te opvallend dat je elke keer over me praat. Moet je me iets niet vertellen toevallig?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heul met heulemaal niemand. Ik maak mensen enkel graag boos, helaas is mijn act nooit een lang leven bespaard als ik normaal begin mee te postenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen heulde je met de vijand, jmmr rip.
Etsu en ik hadden ruzie (goh, verrassend ditquote:
Dit is niet waar.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu en ik hadden ruzie (goh, verrassend dit), LR had een hobromance met hem toen.
Doe dan gelijk normaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heul met heulemaal niemand. Ik maak mensen enkel graag boos, helaas is mijn act nooit een lang leven bespaard als ik normaal begin mee te posten
Ik deed normaal. Jij doorzag de grap alleen niet en ik kon hartelijk om mijn eigen grap lachen.quote:
Jij ziet dingen die er niet zijn wegens extreme vormen van zelfverheerlijkingquote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het wordt te opvallend dat je elke keer over me praat. Moet je me iets niet vertellen toevallig?
Als de ontvanger van de grap niet om de grap kan lachen is het geen goede grap.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed normaal. Jij doorzag de grap alleen niet en ik kon hartelijk om mijn eigen grap lachen.
Ahaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu en ik hadden ruzie (goh, verrassend dit), LR had een hobromance met hem toen.
Dat zullen we morgen nog wel eens even zien, Paxcon. Ik ben een beetje klaar met je continu beledigingen en kwetsende posts.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet zijn wegens extreme vormen van zelfverheerlijking
Oke nou doeiiiiquote:Op maandag 3 maart 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen nog wel eens even zien, Paxcon. Ik ben een beetje klaar met je continu beledigingen en kwetsende posts.
Ja, forever alone gelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha
Voelde je je toen in de steek gelaten?
Welke kant?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan ze weer, en dan blijkt het uiteindelijk nog serieus te zijn ook van tenminste één kant.
Ik moet toch nog oefenen aan mijn homoseksualiteit.
Wie in godsnaam?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn. Ik zou eens overwegen of je niet Haywire achterna moet gaan.
Kan ja. Koffiekan kan ook, net zoals waterkan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bleek oprecht 'boos' te zijn de vorige keer. Ditmaal kunnen de rollen omgedraaid zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_%22Haywire%22_Patoshikquote:
Oh die mafkees...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_%22Haywire%22_Patoshik
Hij is een psychopaat en werd opgenomen. Hij ziet ook dingen die er niet zijn.
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die mafkees...
Dat is een lul, die verraadde het plan bijna
Chloroform?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.
Ik heb jou echt nog nooit iemand zien hosselenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.
Poppersquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vieze taal. Gelieve dit niet meer te doen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit iemand zien hosselen
Waarom heb ik D. dan gehosseld?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gatenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gaten![]()
Ik dacht, jij zal het inkoppertje vast wel weer missen dus ik help een beetje.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit.
Vanmiddag keek die mij ook al aan en gaf die commentaar via FB Chat over wat ik allemaal aan het doen was en over andere dingen.Walgelijk gewoon.
Nee, hij valt me gewoon extreem lastig met allerhande onzinquote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gaten![]()
Bedankt. Dit waardeer ik heel erg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht, jij zal het inkoppertje vast wel weer missen dus ik help een beetje.
quote:
Zal ik ons gesprek van vanmiddag maar even hier plaatsen anders?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hij valt me gewoon extreem lastig met allerhande onzin
Etsu. Ik ben morgen weer van 8:30 tot 19:00 in Rotterdam. Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Zal ik ons gesprek van vanmiddag maar even hier plaatsen anders?
Dit doet me goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben morgen weer van 8:30 tot 19:00 in Rotterdam. Ik zal aan je denken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet me goed.
Ik ben vrijdag er weer, dan zal ik ook aan jou denken. Dit houdt onze vriendschap sterk.
Doe je zo je best op je lichaam, zoveel uren in de sportschool en dan leid je de aandacht daarvan af met dusdanig inspiratieloze tatoeagesquote:
Vind het wel geil.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je zo je best op je lichaam, zoveel uren in de sportschool en dan leid je de aandacht daarvan af met dusdanig inspiratieloze tatoeages
"Kijk, dit zijn blauwe strepen met een muzieknoot"
One Republic?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:21 schreef Flippiee het volgende:
If I lose myself tonight, it will be by your side
Allah akbar a zemmel a bezem a koekblikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ik mijn wekker van 6:45 ga halen. Dan maar verder aan het bier en doen alsof ik iets geef om moslims.
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Allah akbar a zemmel a bezem a koekblik
Ik steek jou vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelen
Wollah ik sweer mattie zy egt kkweif. Allah ish god ja tog zy egt dood moet
quote:
Volgens Google een dode Japanse hip&hop artiest. Ken ik niet.quote:
Checken die shit, hij doet ook de ost van Samurai Champloo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon fa2 ja tog ik niet wil vegte met chick.
[..]
Volgens Google een dode Japanse hip&hop artiest. Ken ik niet.
Best relax. Ik ga het proberen te gebruiken als slaapnummer. Nujabes komt morgen wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Checken die shit, hij doet ook de ost van Samurai Champloo.
DJ Okawari is ook een baas btw.
..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
zal het wat natter makenquote:
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Zal mijn UI eens terug veranderen. Sneeuw krijgen we toch niet meer
Maar goed dat ik van die ene dag aan sneeuw een foto hebquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggen
Joah, die is wel ok ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Man man man, ik heb nummers gehoord en ik heb nummers gehoord. Maar dit? Man man man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Het is mooi weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Ja ik ben een FOK!ster aan het neukenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik ben een FOK!ster aan het neuken
Nee een gepushte-kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je dan een grotere bobbel bij je lul?
2011 belde, hij wil zijn klacht terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
klacht blijft staanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
2011 belde, hij wil zijn klacht terug.
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount komquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen zequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount kom
Volgens mij was die gelinkt aan mijn gmail account (omdat ik op mijn hotmail adres al een ander account had) maar als ik nu inlog met mijn gmail account krijg ik gewoon mijn volledige naamOf nja had achternaam wel afgekort tot alleen de eerste letter, maar ik wil gewoon weer mijn oude username terug
Hoe de fack moet dat
Ja ik was denk ik een keer stoned dat ik die shit zomaar had ingevuldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen ze
Audi?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak daar maar 4 rondjes vanDenk dat Rusland nergens meer welkom is binnenkort
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenquote:
Paralympics zijn nog bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenMaar ze zijn ook net op tijd afgelopen
En dan nog Janoekovitsj als rechtmatige leider van Oekraïne blijven zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Maar ook echt al dat geld stoppen in de winterspelen, het ultieme prestige project, om het imago van Rusland te verbeteren. Valt die sukkel Oekraïne binnen.![]()
Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen van 7.00 tot 17.00 werken, maar wel kans dat ik weer gelijk naar huis mag morgen![]()
Zorg dan dat er wat THC in je lichaam komtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Na een week lang mezelf volvreten heb ik sinds gisteren totaal geen eetlust meer
Nee ik sta reserve klant. Als iedereen er dan is/genoeg man zijn dan kunnen reserve klant mensen weer naar huis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?
Huh, nee.quote:
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, nee.Bus genomen zodat ik nog op tijd was voor de trein naar Delft.
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenquote:
Wat ga je met die springtouwen doen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenVoor 11 euro in totaal. Een klein schoudertasje, 2 zonnebrillen, mini portemonnee, twee springtouwen
Springtouwen.. samen met een huisgenootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
Wat ben je toch een goed mensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Springtouwen.. samen met een huisgenootMaar aangezien het op Ebay zo cheap is bestel ik ook meteen één voor haar
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag 20 minuten gespijbeld, ik ben zo ongelofelijk stoer
quote:
Ja ik ben daar (ook) heen geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
One Republic?
Of was het iemand anders die daarheen ging
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.quote:
Haha dat had ik begrepen, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige bikkels staan er nu alweer
Maar was het leuk?
Oh echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
Ach hoort erbij toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
[..]
Haha dat had ik begrepen, ja.
En ja, ik heb echt een toffe avond gehad. Ik had beetje medelijden met de chicks voor ons. Vriendinnen en ik hebben onszelf namelijk schor gezongen
jaaaquote:
Dat soort lui snap ik ook nooit. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar dat eeuwige gefilm doet echt af aan het concert. Ook fucking hinderlijk om continu tegen een telefoon aan te moeten kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach hoort erbij toch.Beter dan een avond lang een filmend mobieltje in je nek hebben terwijl de officiële opnames toch wel beter zijn
En je mist heel de beleving die het gaan naar optredens het waard maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaaa
[..]
Dat soort lui snap ik ook nooit. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar dat eeuwige gefilm doet echt af aan het concert. Ook fucking hinderlijk om continu tegen een telefoon aan te moeten kijken.
Dus dat ben ik met je eens.
True. Ik vind staanplaatsen tevens ook altijd leuker dan zitplaatsen ook vanwege de beleving.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je mist heel de beleving die het gaan naar optredens het waard maken.
Ach ja... Levert af en toe leuke youtube filmpjes op voor de nostalgie zonder er zelf wat voor te hoeven doen.
Niet vervelend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gloednieuwe VW Jetta met 170 paarden onder de motorkap afleveren.
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
Komen er nog schatjes op Tinychat?
http://tinychat.com/flipsje
Mooie dames op de cam.
Oh en jullie moeten weer eens wat posten in het fobo van Kore.
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Ik vind staanplaatsen tevens ook altijd leuker dan zitplaatsen ook vanwege de beleving.
Ach die youtube filmpjes vind ik ook niet altijd interessant. Dan luister ik liever 'gewoon' het nummer.
Oke dan geen mooie dames voor jou achter de cam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.
[..]
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaat
Ja oke, festivals telde ik hier dan ook niet meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn TC quotum voor deze week wel weer bereikt. Mijn indrukwekkende fysiek moet natuurlijk wel spannend blijven.
[..]
Dan heb ik het geluk dat ik voornamelijk naar kleinschalige optredens ga los van festivals waar het begrip staan/zitplaatsen geeneens bestaat
Was weer leuk. Idd mooie damesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
Komen er nog schatjes op Tinychat?
http://tinychat.com/flipsje
Mooie dames op de cam.
Oh en jullie moeten weer eens wat posten in het fobo van Kore.
Ik vond het juist leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Was jij dat die mijn puppyogen eng vond of iemand anders? Weet het zo ff niet meer
haha fUcked up G moet je maar naar je ouders luistrenquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Ik verveel me. Maar kan niet slapen want ritme![]()
.
tfoequote:Op woensdag 5 maart 2014 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha fUcked up G moet je maar naar je ouders luistren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |