zal het wat natter makenquote:
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Zal mijn UI eens terug veranderen. Sneeuw krijgen we toch niet meer
Maar goed dat ik van die ene dag aan sneeuw een foto hebquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggen
Joah, die is wel ok ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Man man man, ik heb nummers gehoord en ik heb nummers gehoord. Maar dit? Man man man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Het is mooi weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Ja ik ben een FOK!ster aan het neukenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik ben een FOK!ster aan het neuken
Nee een gepushte-kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je dan een grotere bobbel bij je lul?
2011 belde, hij wil zijn klacht terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
klacht blijft staanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
2011 belde, hij wil zijn klacht terug.
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount komquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen zequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount kom
Volgens mij was die gelinkt aan mijn gmail account (omdat ik op mijn hotmail adres al een ander account had) maar als ik nu inlog met mijn gmail account krijg ik gewoon mijn volledige naamOf nja had achternaam wel afgekort tot alleen de eerste letter, maar ik wil gewoon weer mijn oude username terug
Hoe de fack moet dat
Ja ik was denk ik een keer stoned dat ik die shit zomaar had ingevuldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen ze
Audi?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak daar maar 4 rondjes vanDenk dat Rusland nergens meer welkom is binnenkort
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenquote:
Paralympics zijn nog bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenMaar ze zijn ook net op tijd afgelopen
En dan nog Janoekovitsj als rechtmatige leider van Oekraïne blijven zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Maar ook echt al dat geld stoppen in de winterspelen, het ultieme prestige project, om het imago van Rusland te verbeteren. Valt die sukkel Oekraïne binnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |