http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_%22Haywire%22_Patoshikquote:
Oh die mafkees...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_%22Haywire%22_Patoshik
Hij is een psychopaat en werd opgenomen. Hij ziet ook dingen die er niet zijn.
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die mafkees...
Dat is een lul, die verraadde het plan bijna
Chloroform?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.
Ik heb jou echt nog nooit iemand zien hosselenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals jij mijn hosselpogingen altijd verraadt.
Poppersquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vieze taal. Gelieve dit niet meer te doen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit iemand zien hosselen
Waarom heb ik D. dan gehosseld?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gatenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gaten![]()
Ik dacht, jij zal het inkoppertje vast wel weer missen dus ik help een beetje.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dit.
Vanmiddag keek die mij ook al aan en gaf die commentaar via FB Chat over wat ik allemaal aan het doen was en over andere dingen.Walgelijk gewoon.
Nee, hij valt me gewoon extreem lastig met allerhande onzinquote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je houd hem wel goed in de gaten![]()
Bedankt. Dit waardeer ik heel erg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht, jij zal het inkoppertje vast wel weer missen dus ik help een beetje.
quote:
Zal ik ons gesprek van vanmiddag maar even hier plaatsen anders?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hij valt me gewoon extreem lastig met allerhande onzin
Etsu. Ik ben morgen weer van 8:30 tot 19:00 in Rotterdam. Ik zal aan je denken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Zal ik ons gesprek van vanmiddag maar even hier plaatsen anders?
Dit doet me goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben morgen weer van 8:30 tot 19:00 in Rotterdam. Ik zal aan je denken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet me goed.
Ik ben vrijdag er weer, dan zal ik ook aan jou denken. Dit houdt onze vriendschap sterk.
Doe je zo je best op je lichaam, zoveel uren in de sportschool en dan leid je de aandacht daarvan af met dusdanig inspiratieloze tatoeagesquote:
Vind het wel geil.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je zo je best op je lichaam, zoveel uren in de sportschool en dan leid je de aandacht daarvan af met dusdanig inspiratieloze tatoeages
"Kijk, dit zijn blauwe strepen met een muzieknoot"
One Republic?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:21 schreef Flippiee het volgende:
If I lose myself tonight, it will be by your side
Allah akbar a zemmel a bezem a koekblikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ik mijn wekker van 6:45 ga halen. Dan maar verder aan het bier en doen alsof ik iets geef om moslims.
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Allah akbar a zemmel a bezem a koekblik
Ik steek jou vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelen
Wollah ik sweer mattie zy egt kkweif. Allah ish god ja tog zy egt dood moet
quote:
Volgens Google een dode Japanse hip&hop artiest. Ken ik niet.quote:
Checken die shit, hij doet ook de ost van Samurai Champloo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gwoon fa2 ja tog ik niet wil vegte met chick.
[..]
Volgens Google een dode Japanse hip&hop artiest. Ken ik niet.
Best relax. Ik ga het proberen te gebruiken als slaapnummer. Nujabes komt morgen wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Checken die shit, hij doet ook de ost van Samurai Champloo.
DJ Okawari is ook een baas btw.
..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
zal het wat natter makenquote:
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Zal mijn UI eens terug veranderen. Sneeuw krijgen we toch niet meer
Maar goed dat ik van die ene dag aan sneeuw een foto hebquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het niet. ik ga vanmiddag de zomerbanden weer op de auto leggen
Joah, die is wel ok ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Man man man, ik heb nummers gehoord en ik heb nummers gehoord. Maar dit? Man man man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
man man man... wat een nummer blijft het toch he..![]()
Het is mooi weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Ja ik ben een FOK!ster aan het neukenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, hebben jullie een leven ofzo?
Hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik ben een FOK!ster aan het neuken
Nee een gepushte-kont.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Krijg je dan een grotere bobbel bij je lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |