2011 belde, hij wil zijn klacht terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
klacht blijft staanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
2011 belde, hij wil zijn klacht terug.
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount komquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
nee youtube ik wil godverdomme niet m'n echte naam gebruiken
nee youtube ik wil godverdomme geen google+ account voor mijn youtubekanaal maken
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen zequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik op mijn oude youtubeaccount kom
Volgens mij was die gelinkt aan mijn gmail account (omdat ik op mijn hotmail adres al een ander account had) maar als ik nu inlog met mijn gmail account krijg ik gewoon mijn volledige naamOf nja had achternaam wel afgekort tot alleen de eerste letter, maar ik wil gewoon weer mijn oude username terug
Hoe de fack moet dat
Ja ik was denk ik een keer stoned dat ik die shit zomaar had ingevuldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan uberhaupt, daarom zeg ik altijd "nee opkankre" tegen ze
Audi?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak daar maar 4 rondjes vanDenk dat Rusland nergens meer welkom is binnenkort
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenquote:
Paralympics zijn nog bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom we daar de Spelen zijn gaan houdenMaar ze zijn ook net op tijd afgelopen
En dan nog Janoekovitsj als rechtmatige leider van Oekraïne blijven zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Maar ook echt al dat geld stoppen in de winterspelen, het ultieme prestige project, om het imago van Rusland te verbeteren. Valt die sukkel Oekraïne binnen.![]()
Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen van 7.00 tot 17.00 werken, maar wel kans dat ik weer gelijk naar huis mag morgen![]()
Zorg dan dat er wat THC in je lichaam komtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Na een week lang mezelf volvreten heb ik sinds gisteren totaal geen eetlust meer
Nee ik sta reserve klant. Als iedereen er dan is/genoeg man zijn dan kunnen reserve klant mensen weer naar huis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?
Huh, nee.quote:
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, nee.Bus genomen zodat ik nog op tijd was voor de trein naar Delft.
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenquote:
Wat ga je met die springtouwen doen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenVoor 11 euro in totaal. Een klein schoudertasje, 2 zonnebrillen, mini portemonnee, twee springtouwen
Springtouwen.. samen met een huisgenootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
Wat ben je toch een goed mensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Springtouwen.. samen met een huisgenootMaar aangezien het op Ebay zo cheap is bestel ik ook meteen één voor haar
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag 20 minuten gespijbeld, ik ben zo ongelofelijk stoer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |