Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen van 7.00 tot 17.00 werken, maar wel kans dat ik weer gelijk naar huis mag morgen![]()
Zorg dan dat er wat THC in je lichaam komtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Na een week lang mezelf volvreten heb ik sinds gisteren totaal geen eetlust meer
Nee ik sta reserve klant. Als iedereen er dan is/genoeg man zijn dan kunnen reserve klant mensen weer naar huis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je naar huis mag? Als in ontslag?
Huh, nee.quote:
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh, nee.Bus genomen zodat ik nog op tijd was voor de trein naar Delft.
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenquote:
Wat ga je met die springtouwen doen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenVoor 11 euro in totaal. Een klein schoudertasje, 2 zonnebrillen, mini portemonnee, twee springtouwen
Springtouwen.. samen met een huisgenootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
Wat ben je toch een goed mensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Springtouwen.. samen met een huisgenootMaar aangezien het op Ebay zo cheap is bestel ik ook meteen één voor haar
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag 20 minuten gespijbeld, ik ben zo ongelofelijk stoer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |