Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenquote:
Wat ga je met die springtouwen doen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niks, heb allemaal dingen in mijn mandje voor over 2 wekenVoor 11 euro in totaal. Een klein schoudertasje, 2 zonnebrillen, mini portemonnee, twee springtouwen
Springtouwen.. samen met een huisgenootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
Wat ben je toch een goed mensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Springtouwen.. samen met een huisgenootMaar aangezien het op Ebay zo cheap is bestel ik ook meteen één voor haar
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ga je met die springtouwen doen ?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag 20 minuten gespijbeld, ik ben zo ongelofelijk stoer
quote:
Ja ik ben daar (ook) heen geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
One Republic?
Of was het iemand anders die daarheen ging
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.quote:
Haha dat had ik begrepen, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige bikkels staan er nu alweer
Maar was het leuk?
Oh echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
Ach hoort erbij toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet iets voor jou.
[..]
Haha dat had ik begrepen, ja.
En ja, ik heb echt een toffe avond gehad. Ik had beetje medelijden met de chicks voor ons. Vriendinnen en ik hebben onszelf namelijk schor gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |